המחזור החמישי בסריה א 2019/2020:: לאציו אצל אינטר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י cazzo, ‏23/9/19.

  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    נראה שבאירופה הם עדיין טירונים, גם שנה שעברה הם נחנקו ועפו על ידי קבוצה בסדר גודל של זאגרב(קופנהגן) רק שאז הם לא התפרקו הגנתית. גם המגרש של זאגרב הוא מאד ביתי אבל כמובן שזה לא תירוץ לחטוף רביעיה. נקווה שבהמשך המשחקים הם יצברו בטחון ויראו את מה שהם מראים בליגה. למרות התבוסה הם עדיין בתמונת השמינית.
     
  2. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    מחצית השניה בין טורינו למילאן היתה חוויה.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    ראיתי עכשיו את ההקלטה של המשחק. הייתי בטוח שכשאני אכנס לפה אראה מבול הודעות זועמות של אוהדי מילאן. מוזר לי לראות רק תגובה של יורי(אולי זה מסמל את זה שמילאן הפכה להיות ספאל? :p) אני לא חסיד גדול של פיטורי מאמנים, וכבר ראינו במילאן שחילופי מאמנים לא משנים יותר מדי, במקסימום יכולים קצת לשפצר את הקבוצה כמו עם גאטוזו אבל לא מעבר לזה. ועדיין קשה להסביר איך אחרי כמה דקות טובות של מילאן בעקבות הגול היא נעלמה לחלוטין, זה לחלוטין על ג'אמפאולו. ועדיין אי אפשר להאשים רק אותו במצב של הקבוצה. יש משהו מאד רקוב במועדון הזה. אני לא מבין למשל על סמך מה נתנו למאלדיני להיות מנהל מקצועי. זה שהוא היה שחקן ענק עדיין לא מכשיר אותו לתפקיד. ואפילו הוא לא האשם היחידי, גם הליצנים שקדמו לו אשמים במצב, אולי אפילו יותר. מאמין שביום מן הימים מילאן תמצא את הדרך הנכונה ותחזור להיות קבוצה גדולה. זה לא יקרה בקרוב.
     
  4. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    הייאוש. במועדון כמו מילאן אין זמן להרבה נסיונות ועדיין העיתונאים משתמשים במונח "אתר בנייה". מצד שני, ראיתי קצת ניצוצות מצידו של רפאל לאאו וגם בנאסר לא היה רע במיוחד (אני מקווה שהם ימשיכו לשחק) אבל כאשר משחק ההתקפה רע למדי, כל מצב הבקעה נדיר צריך לנצל (ולא רק פנדלים!).
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    למה ג'אמפאולו בכלל הוציא את לאאו?
     
  6. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    אין אני מת על ה"משהו רקוב במועדון הזה". כמו דיבורי הdna. מה "רקוב"? מי "רקוב"? זה תאגיד, מנהלים אותו אנשים, מי מהאנשים הוא "רקוב"? ולמה? גליאני וברלוסקוני שso called החריבו את הקבוצה כבר לא פה, הסינים "המומצאים" כבר לא פה, יש פה קבוצה צעירה (הכי צעירה בליגה) שנבנית קדימה כמו שהרבה רוצים, שחקני בית מקבלים צ'אנס בקבוצה הבוגרת, אגדות מועדון בהנהלה (מאלדיני!) - כל הwish list של האוהדים מתרחש. מה עוד?

    חלוץ ששנה שעברה חירר לליגה ת'צורה מחמיץ ממטר כמו ג'ילארדינו, שוער לא יודע להדוף כדור לפינה שלו (אבל עדיין לא היינו טובים יותר עם הכסף שהיה נכנס ממנו ddddd) ושופטים לא רואים עבירה אפילו עם var. לשם שינוי לפחות שיחקנו משהו שדומה לכדורגל...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/9/19
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אמר פעם בן גוריון "אני לא יודע מה העם רוצה אני יודע מה רצוי לעם"(אגב היה אוהד גדול של פיורנטינה). ה-WISH LIST של האוהדים לא רלבנטי. אני בטוח שאם תעשה סקר בקרב אוהדי יובה 99 אחוז מהם ירצו את דל פיירו מנהל מקצועי ולהחזיר את מויזה קן לקבוצה ולתת לו קביעות בהרכב. זה לא אומר שזה בהכרח מה שטוב לקבוצה. גם המרמור של אוהדי רומא על זה שהזיזו הצידה את טוטי מקבלת ההחלטות לא רלבנטי. שחקני בית בהרכב זה אחלה, אם אתה סאסוולו. מילאן מכוונת להרבה יותר, בטח עם כל הכסף שהושקע שם בשנים האחרונות. אני לא מדבר בכלל על אליפות, אבל אפילו הטופ 4 הוא כבר מטרה לא ריאלית. גם עם כל הכבוד איזה שחקני בית יש שם. דונארומה שברגע שימאס לו מחוסר ההצלחה יחפש לעבור לאחת גדולות?(למרות שיש לו עוד על מה לעבוד,כמו שראינו גם אתמול) קלאבריה שיש לו תקרה מאד מסויימת? למעשה אלה שני שחקני הבית היחידים לא?
     
  8. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    בנוסף לקלבריה יש את מתאו גאביה שגדל במועדון ונמצא בסגל.

    שחקן בית לא צריך להיות בן המקום? או מהאפרוחים? דונארומה בכלל מאזור נאפולי (קסטאלמרה די סטאביה) ומילאן רכשה אותו ב-2013. האח הגדול, אנטוניו דונארומה נרכש ע"י מילאן מיובה סטאביה ב-2005 כשהיה בן 15. אבל אני סתם מחמיר בהגדרות.

    אחרי עשור שחון, אין לי ציפיות, העיקר שתהיה שיטת משחק קבועה עם משחק התקפה ונוכל להיות אופטימים (אתמול ג'אמפאולו אמר שזה היה המשחק הכי טוב בינתיים של מילאן העונה) - העובדה שאפילו רק מתחילים לדבר על אצטדיון פרטי זו סיבה לאופטימיות.
     
  9. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    דרוריקו, לא ענית לי. מה "רקוב"? שלושה בעלי בית עברו פה בשנים האחרונות, מאמנים התחלפו כמו גרביים, מנכ"לים התחלפו, מנהלים מקצועיים התחלפו, ניסינו שחקנים ותיקים, ניסינו חבר'ה צעירים, ניסינו לשלב, ניסינו שיטות משחק שונות. אם המועדון אכן היה "רקוב" היית רואה מה שקורה ביונייטד וארסנל: מקום שנשאר אותו דבר למרות שהמצב קקה ולא מנסה לעשות שום דבר. במקרה כזה הייתי מסכים להגדרה של "רקוב" כי היה לך למי להפנות את זה באמת. פה אתה מסמן מטרה ויורה אליה את החץ. העסק מנסה להשתנות, זה פשוט הולך חרא. חוץ מלחכות שילך טוב ונפגע באנשים הנכונים אין לי מה להגיד לך. גם אני כמו מאלדיני חשבתי בקיץ שג'ימאפולו הוא בחירה טובה. בנתיים זה נראה בדיוק ההפך, אבל זה העניין, אתה לא באמת יכול לדעת. הכי קל להיות חכם בדיעבד.
     
  10. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    גם את הליגה הוא חירר ממטר, ומאחר והקבוצה מתקשה להגיע למטר האחרון, מול פיורנטינה הייתי בוחר להסתדר בלעדיו.
     
  11. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    לא

     
  12. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,022
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    ברגע שמילאן הלכה על הקו של מאמן שמעולם לא אימן בקבוצה בסדר גודל הזה והביאה רכש צעיר וחסר ניסיון במועדונים לחוצים, המינימום שמגיע להם זה זמן וסבלנות. לפטר מאמן עכשיו, 5 מחזורים אחריי תחילת העונה וחודש אחריי סיום חלון ההעברות, יהיה טעות גם אם בסופו של דבר גי׳אמפאולו אכן יפוטר. הוא צריך את הזמן להיכשל או להצליח.

    הפיסטולרו צריך לכבוש שער שדה ומהר. ברור שיש פה משהו מנטלי.
     
    itzik.miro ו-Alta Tensione אוהבים את זה.
  13. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,332
    מין:
    זכר
    האמת שהשערים מול נאפולי בגביע היו אף יותר מרשימים.

    אני חושב שמילאן צריכה את האדריכל של הסגנות של בר כוכבא (זה מה שמילאן צריכה עכשיו) - לוצ'אנו ספאלטי. נכון הוא קצת משוגע, הוא מבלבל במוח במסיבות עיתונאים, לא בטוח שכבר יש לו כוח לכל העסק הזה, אבל הוא לא נכשל בהגעה לליגת האלופות. הוא הוכיח את זה שוב ושוב במהלך הקריירה.
     
  14. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,180
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    ברור שהתוצאה אתמול מאכזבת, אבל לא צריכים להיות דרמטיים מדי.
    המרוץ למקום הרביעי שונה מאוד מהמרוץ לסקודטו. אפשר לאבד הרבה מאוד נקודות ועדיין לשים במקום הרביעי, ולהגדיר את המטרה הזו כ'לא ריאלית' בשלב הזה של העונה זה לא רציני בכלל. המטרה הזו לא רק ריאלית אלא מתבקשת לגמרי (כמו שהסברתי במחזור הקודם).

    אתמול ראינו קבוצה שמנסה לשחק כדורגל. בנאסר ולאאו הופכים אותנו לקבוצה דינאמית וזה משהו שלכאורה הוא טריויאלי אבל לא היה כאן הרבה זמן. הבעיה היא שנראה שלא בדיוק החליטו מה עושים בעונה הזאת -
    האם אנחנו הולכים על עונה כמו זו של צ'לסי, של לתת לצעירים להתקדם ולהתפתח ולבנות כאן קבוצה שפשוט תשחק כדורגל גם אם תספוג הרבה ותסיים בתוצאות רעות ובלי הישגים בכלל,
    או שהולכים על קבוצה שתיתן את המקסימום נקודות רק בשביל לחזור לצ'מפיונז ומשם נחשב את המשך המסלול.
    הפער בין הגישות האלה אמור להתבטא ברכש ובמאמן ולא ברור איפה אנחנו עומדים.

    החשש המתבסס שלי מאתמול זה שהסיבה העיקרית שבגללה ספגנו מעט יחסית (גם בעונה שעברה) היא לא בגלל שיש לנו הגנה איכותית אלא פשוט בגלל שהמשחקים שלנו מתים ולא זורמים, וברגע שאנחנו נתחיל לשחק כדורגל אז גם היריבה תשחק יותר וממילא ההגנה תתגלה במערומיה. זה בערך מה שבלוטי עשה לנו אתמול.

    אגב, מלבד ההדיפה הגרועה בשער הראשון, לדונארומה היתה עוד יציאה מזעזעת לפני המחצית שבלוטי לא ניצל.
     
  15. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    כן, כי הדיפה אחת לא טובה מספיקה בכדי לבטל לחלוטין מה ששחקן תרם לקבוצה במשך שנתיים וקצת (בהיותו היום בן 20) וגם את מה שהוא אמור לתרום לה בעתיד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/9/19