Super Bowl LVIII

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏7/9/06.

  1. Sweetness Justin Fields

    הצטרף ב:
    ‏3/7/12
    הודעות:
    1,324
    לייקים שהתקבלו:
    431
    מה שהכי לא מסתדר לי זה איך בקיץ הברס לא דאגו לקיובי מחליף, אני אישית מסתכל על זה כמחדל שהוא על סף החובבנות בטח כשמונחת כאן על השולחן קבוצה שהיא כל כך מוכשרת. כמו שהסיינטס החתימו את טדי ברידג' במרץ גם הברס היו צריכים להביא מישהו שיגבה את טרוביסקי אני לא מבין מה כל כך קשה, כאילו הם באמת חשבו שם שכל הבעיות בקבוצה התנכזו לבעיטה המסריחה ההיא של קודי פארקי?
     
  2. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    מעניין אם נראה קבוצות מתייחסות בעתיד יותר לעניין ה-BACKUP-QB אחרי מה שקרה העונה.

    לאיגלז זה כבר הביא אליפות בעבר עם פולס ואפשר להגיד שלקרוליינה, ג'קסונוויל וניו אורלינס זה קודם כל לא גמר להם את העונה.
     
  3. Hakeem Nicks Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/09
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    230
    אתם מתייחסים לזה כאילו קיובי טוב זה משהו שמוצאים בקלות. טדי ברידג'ווטר זה חתיכת פריבילגיה להעלות מהספסל ואין כאלה הרבה בליגה אם בכלל, ואני לא חושב שמישהו ציפה שמינשו וקייל אלן יתפקדו כל כך טוב בתור רוקיז בסיבובים מאוחרים.
     
    golding ו-benos אוהבים את זה.
  4. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,222
    לייקים שהתקבלו:
    173
    ברידג'ווטר היה גם חתיכת סיכון אחרי הפציעה בברך שכמעט גמרה לו את הקריירה. אם אני לא טועה גם ב-3-4 שנים האחרונות הוא שיחק מעט מאוד והיה לא משהו בזמן הזה ככה שזה לא כזה פספוס של שאר הקבוצות.
     
  5. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    כל הקטע הוא שהם (אלן במיוחד, ברידג'ווטר עד השבוע האחרון מול הבית בושת של טמפה ומינשו חוץ מאיזה 1-2 מהלכי היילייט בלבד מדי שבוע) לא מתפקדים "כל כך" טוב. פשוט לא מחרידים ו/או מזיינים לחלוטין את הקבוצות שמעמידות צוות מסייע איכותי וסיטואציה לא רעה כדי לתמוך בהם + נהנים מעידן וחוקים שמאפשרים להם להעמיד מספרים ולהיראות יותר טוב ממה שהם באמת. צ'ייס דניאל לצורך העניין הוא בקאפ מעל הממוצע שמסתובב בליגה. מישהו שיכול לתת לך spot starts סבירים בהנחה ששאר הקבוצה סביבו מתעלה. מול מינסוטה זה קרה וזה נגמר בניצחון.הבעיה של שיקאגו ביום ראשון האחרון הייתה שכל החוליות הסריחו בלי יוצא מן הכלל, כולל ובעיקר ההגנה. דניאל לא היה הסיבה להפסד.

    ואם כבר דיבורים על הסרחות, הימים האחרונים הזכירו לי נשכחות מינואר האחרון:
    קבלו ביטול על המשפט האחרון אגב.
     
    סיונרה ו-golding אוהבים את זה.
  6. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    למי ששכח. אנחנו פה להזכיר.
     
  7. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
  8. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    נשבע שכבר נמאס לי מכל המציקים האלה כל שבוע מייבבים ובוכים ודומעים ומתים לי בטוויטר על כל "טעויות" השיפוט האלה. המצב הוא כזה (הוא לא מושלם) - מתחילת העונה מרכז הבקרה של אל ריברון בניו יורק לא הופך שום החלטה. אשכרה שום החלטה. (במחזור 1-2 עוד קראתי שהיו איזה 1-2-3 מקרים שכן. אישית לא ראיתי, גם לא בגירסאות הדחוסות אבל אני מניח שפיספסתי).אבל בחודש האחרון שבו אני עם 200% עם יד על הדופק היו 0 היפוכי החלטות בוודאות. זה חוק ניסיוני* שהליגה העבירה בעל כורחה בקיץ האחרון בניגוד לדעתם של רוב הבעלים בגלל הבכי הבלתי פוסק של שון פייטון המגה בכיין והאוהדים המגה בכיינים ואפסים של ניו אורלינס שמרוב בכי הגיעו לפאקינג קונגרס האמריקאי. הוא נועד כדי למנוע דבר אחד ודבר אחד בלבד - PI שערורייתי ובלתי מתקבל על הדעת ב***רגע מפתח*** (AKA חמש דקות אחרונות במשחק של פוזשן אחד) ב***משחק גדול*** (AKA פלייאוף ככל הנראה). הסבירות לאחד כזה שואפת למינוס כי הפעם הראשונה שנתקלנו במקרה הזה הייתה ב-2018 אחרי איזה 50 שנות ליגה, אבל רק כדי שיפסיקו לבכות חוקקו אותו כדי לסתום לפייטונים של העולם את הפה.

    ברור לחלוטין שהליגה לא רוצה להתחיל שוק שבו קבוצות מנצלות את הדבר הזה מדי שבוע עם מיליון מסירות PRAYER לעומק בתקווה להשיג PI ולעשות צ'אלנג' ובטח שלא מעוניינת לפתוח קופת שרצים מטורפת ב-2 דקות אחרונות של מחציות (כשלמאמנים כבר אין יכולת לעשות צ'אלנג' וכל דבר הוא בסמכות מרכז הבקרה שאמור להתערב בעצמו בכל חשד סביר למשהו) שבהן ****כל**** מהלך מסירה יצטרך לעבור booth review כדי לבדוק אם בכל אחד מהראוטים היה PI שמצריך היפוך החלטה. זה מגוחך, מסורבל, יאריך משחקים משמעותית ויהיה UNWATCHABLE. לכן הם קבעו סטנדרט על גבול הבלתי אפשרי פשוט כדי לא ליצור תקדימים שיובילו לבית זונות.

    כל מאמן שעדיין עושה צ'אלנג' על איזה מהלך רנדומלי מדי שבוע עכשיו כשאנחנו כבר חודש וחצי אל תוך העונה הוא אימבציל מת. אני לא מבין מה עוד צריך לקרות כדי שהם יקלטו את זה. אם כי למען האמת די ברור לי שרובם המוחלט לא באמת רוצה לקלוט את זה אלא מעדיף לבזבז צ'אלנג' ופסק זמן כדי להתבכיין אחר כך עוד קצת למרות שלחלקם לדעתי ברור שההחלטה לא תשתנה. זה על הזין שלהם. לכסות את התחת חשוב יותר.


    *שסבירות גבוהה יבוטל או ישונה מיכולת של מאמנים לעשות צ'אלנג'ים בלתי נשלטים כמו ילדים בני 7 ל-Official Review שמרכז הבקרה יוצר בעצמו אם הוא רואה צורך ב-2 דקות אחרונות של כל מחצית (וספוילר - הוא לא יראה אף פעם, אלא אם יקרה באחד משני המקרים שציינתי למעלה) .
     
    owen11111 אוהב/ת את זה.
  9. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    מה ההגדרה שלך ל-PI ואיפה הגבול עובר?

    הנחת היסוד שלא צריך להתערב בכל החלטה היא נכונה אבל היא מניחה שהשיפוט ברוב המקרים הוא נכון.

    כמו שאני רואה את זה, ואני שם את החוק החדש ואת מה שקרה עם נולה בצד, בליגה יש הרבה יותר מדי DPI והעונש גם לא פרופורציונאלי בשום צורה. לא יודע מה הדרך הנכונה לטפל בזה אבל הרבה מקרים זה אשכרה יכול להפוך מומנטום ולשנות את המשחק.

    אגב, אחוזי הפיכת החלטות ה-PI מאז תחילת העונה עומדים על 22% אם אפשר לסמוך על צ׳ארלס רובינסון.
     
  10. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    אין הגדרה ל-PI כי ההחלטה לגביו סובייקטיבית. אני אפילו לא מתווכח עם העובדה שבשבועות האחרונים (ועד סוף העונה) ראינו (ונראה) הרבה DPI/OPI שצריכים להישרק לא נשרקים ולהפך. זה שיט שאף פעם לא היה אכפת לי להחליק בגרון כחלק מההשלמה עם העובדה שאין ולעולם לא יהיה 100% דיוק בשיפוט בלי לפגוע משמעותית במוצר.

    כל מה שכתבתי נוגע ספציפית לחוק החדש ודרך ההתנהלות של המאמנים סביבו. הגיע הזמן שכולם ובעיקר הם יפנימו את צורת האכיפה שלו בין אם זה מתאים להם ובין אם לא. במהלך האוף סיזן הבעלים לא רצו להעביר את החוק הזה ולפי כל הדיווחים הוא היה אמור ליפול, עד שבאיזה קטע חפוז ונמהר ביום האחרון של פגישות הליגה כל 32 המאמנים בראשות שון פייטון הבכיין על חלל נתנו פוש מטורף שגרם לועדה להעביר את החוק במתכונת ניסיונית של שנה ולבדוק בעונה הבאה איפה הם עומדים. כלומר, לא קונצנזוס או משהו שמתקרב לאחד ולא חוק שדומה לחוקים אחרים שעברו במהלך השנים על מנת לפתור בעיות מהותיות ועקביות שהן לא knee jerk reaction להחלטה ***אחת***, מחרידה ככל שתהיה.

    אין ספק שעונש של Spot foul על DPI הוא לא פרופורצינאלי בעליל וחלק מהיתרון העצום שיש להתקפות על פני הגנות. בקולג'ים למשל, העונש על DPI הוא 15 יארד בלבד אבל כל פעם שמציעים להעתיק אותו לליגה כל הגאוני אולד סקול קופצים בראש וטוענים ש"בליצ'ק/שפיץ כלשהו (כי יש הרבה כאלה בליגה למי שלא יודע) פשוט יורה לדיפנסיב בק'ס שלו לעשות עבירות בכל מסירת עומק שבה הם במיקום גרוע ולספוג את ה-15 יארד במקום >>>יארדים/TD" שזה נכון בתיאוריה אבל משום מה עם מאמנים לא פחות שפיצים בקולג'ים לא הוביל למכת עבירות. אבל גם אם נניח שזרמנו עם קפוצי התחת, פיתרון ביניים הוא לעשות את זה half distance to the goal. עשית אחד על מסירה של 40 יארד? תיענש ב-20.

    ממה שקראתי הבוקר מבין 21 הצ'אלנג'ס האחרונים היחס כרגע הוא 1-20 לשלילה. אני חושב שבשבועיים הראשונים כשמרכז הבקרה וריברון עדיין לא היו מאופסים על עצמם שינו פה ושם החלטות ומאז הגיעו להחלטה שהם מפסיקים לעשות את זה בצורה גורפת מכל הסיבות שציינתי למעלה. זה קרה בצורה דראמטית יותר גם עם שריקות על הולדינג'ס התקפיים שבשלושה שבועות הראשונים שברו שיאים ומהסופ"ש של הציוץ של בריידי למי שזוכר (לא שהוא היה הטריגר כמובן, אבל היו הרבה דיבורים וביקורות על כך) הם ירדו חזרה לממוצע הרגיל. מאמנים ואוהדים פשוט צריכים להשלים עם המצב ולשכוח מהחוק הזה ו/או להבין שהוא קיים רק כדי למנוע שערורייה היסטורית והיסטרית, ולא, לצערם מצ'אפ במחזור 4 הוא עדיין לא כזה בביג פיקצ'ר. אולי אם יקרה במהלך אחרון של משחק צמוד. אולי.
     
    golding אוהב/ת את זה.
  11. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר


    **

    וולקאם בק צ'יטה.
     
    Sprewell אוהב/ת את זה.
  12. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625


    החיים שלי שלמים ומושלמים שוב.
     
  13. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    אדם ת׳ילן עושה מדי שבוע דברים חייזריים לחלוטין שרוב העולם התרגל ונהיה אדיש אליהם. אבל מדובר באיש חולה ברמה סופנית. מה זה הדבר הזה.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  14. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    נראה שכל מה שקליבלנד ובייקר היו צריכים כדי לחזור למסלול זה ביקור מהקבוצה הכי שקרנית ומזוייפת בליגה. מי היה מאמין וראה את זה בא בטח לא אנוכי.

    בחדשות אחרות עם קבוצות בכלל לא שקרניות ומזוייפות - QB GURUUUUUUUUUUUUU בהתבזות הרגילה מול בעלי השרמנטי. נהיה ריטואל שנתי. לא עוסקים באותו מקצוע.
     
  15. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    מצב שחבל שלא נולדתי באיראן וקיללתי את חמניאי + זרקתי עליו כפכף בגיל 9 שהיו חותכים לי את הלשון ואת הידיים כדי שלא הייתה לי שום דרך לדבר ו/או להקליד בפורום אינטרנטי תחת VPN של היישות הציונית.