Super Bowl LVIII

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏7/9/06.

  1. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    ברוך השב סמי בוי. הליגה ואני ו @מגןימני היינו צריכים אותך חזרה בחיים שלנו.

    פעם הבאה לא להתפשר על נערת ליווי טריננדדית מהברונקס. דבר עם ג׳יטר שיכוון אותך.
     
  2. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635

    תענוג לראות את ווילסון על המגרש. שחקן ייחודי כל כך.
     
  3. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    מתגעגע לימים.
     
  4. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    ג׳ימי GQ בפיספוס של פח אשפה. אם הניינרס מפסידים את המשחק זה הרגע. אלוהים ישמור.
     
  5. Hakeem Nicks Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/09
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    230
    אשכרה חרצת את גורלן של שתי קבוצות בהודעה אחת.

    הצ'ארג'רס מזעזעים עד כה. מעורר רחמים זה אנדרסטייטמנט
     
  6. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    פיליפ והצ'ארג'רס כאירגון, כבעל ואישה, כמוסד, כרעיון, כאנאעארף מתו הלילה. זה היה הסוף. מפה כבר אין יותר תקומה לכלום עד הפרישה AKA המוות והרילוקיישן העתידי של הפרנצ'ייז המת קלינית הזה לעיר אחרת שאשכרה תשתין לכיוון ותתעניין ותגרום להנהלה להעלות סטנדרטים ואשכרה לתעדף הישגיות. מושגים כמו "מזעזעים"/ "ביזיון"/ "מעוררי רחמים" הם חלולים וקלים מדי כדי לתאר את ההופעה שהם נתנו הלילה שהיא תמצית כל הסיפור הטראגי של הקריירה של פיליפ וכל השחקנים התותחים שלרוע מזלם התגלגלו לחור השחור והגהינומי הזה בלי תקווה לכלום.

    היה כנראה המשחק הכי מדכא שראיתי מאז שהתחלתי לעקוב ב-2008. פשוט פארסה. אפס אנרגיות ואגרסיביות כל הלילה, טעויות בסיסיות של חובבנים שיורים לעצמם בראש בדרייב הראשון של המשחק, צוות אימון אומלל שבועט פילד גול'ס בפיגור 24-0 עם 20 דקות על השעון עם הקיקר המחליף שמחליף בכלל את הפאנטר שפתח את העונה כקיקר כי צריך לחסוך כסף, לא יודעים מתי למסור, לא יודעים מתי לרוץ, לא יודעים מתי ללכת על 4th down, לא מתקלים בצורה נורמלית, לא מקשים על מחליף של מחליף של מחליף שההורים שלו לא ידעו מי הוא עד לפני שבוע ושמשחק באחד האירגונים הכי קלולסים בליגה עם המאמנים הכי לא קשורים לענף יחד איתם. איצטדיון "ביתי" של 27 אלף מקומות עם 95% קהל אורח. פאקינג פיאסקו וטרגדיה קומית וקומדיה טראגית. לא יודע כבר איך לתאר את הקרקס החולני והמביך הזאת.


    את שאר המחזור אני עדיין צריך לעכל ובכלל את כל העונה המוזרה הזאת שהיא כנראה אחת הקשות והכי פחות מובנות שזכורות לי. השילוב הזה של יותר מדי קבוצות חלשות על גבול החלשות מאוד על גבול החלשות היסטורית ועושות טאנקינג מכוון + קבוצות שאיבדו את ה-QB's הפותח + קבוצות עם סגל טוב אבל מאמנים אשפות והסאמפל סייז של 5/6 משחקים בלבד מקשה פיצוצים להעריך מי קבוצה טובה באמת ומי לא. מי נהנית מלוח משחקים מביך ומי קבוצה דומיננטית בלי קשר. מי נהנית מתחת חסר תקדים ויותר מדי ניצחונות מזוייפים של פחות מפוזשן ואצל מי זה באמת משקף את הרמה האמיתית של הקבוצה. כמו שאמרתי לפני שבוע אני עדיין לא מתכוון לקבור אף קבוצה (שזה קטע של אפסים שאני לא אוהב אבל חושש שאין ממנו מנוס העונה, לפחות בינתיים) כי אני חושב שבעונה ההזויה ונטולת קבוצות על הזאת (ולטעמי גם ניו אינגלנד לא כאלה, לפחות לא ברוסטר הנוכחי) המפתח הולך להיות נטו הכושר בדצמבר. מיקומים ויתרונות ביתיות עשויים להיות פחות רלוונטיים מבדרך כלל כשמדובר בפערים כל כך קטנים.

    *שבועות מסקרנים בטירוף אצל הראמס, קנזס, דאלאס ופילדלפיה. ארבע קבוצות שהרגישו פגז עם עצמן כל אחת מסיבותיה בשלב מסויים של העונה (או במקרה של פילי - קדם עונה) וכרגע חוות משבר לא פשוט במונחים שלהן שעבור חלקן הוא גם הראשון וצריכות למצוא תשובות ומהר לפני שהפלייאוף בורח (לא במקרה של קנזס וה-AFC המביך אבל הפסד ביום חמישי הקרוב בדנבר + מבט על שאר הלוח השואתי שנשאר עד סוף העונה והם כנראה יכולים לשכוח סופית מ-#2 והביי וויק).
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  7. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
  8. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר


    היה צריך חמישה שחקנים כדי לעצור אותו. הוספתי אותו לרשימה.
     
  9. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    גרין ביי נטולת דאבנטה אדאמס מציגה הלילה את חוליית הסקיל פליירס הגרועה ביותר בליגה בפער ניכר. שחקנים שיתקשו למצוא מקום בפאקינג CFL + גופה של רכיכה שהיה צריך להפריש מהליגה כבר לפני שנתיים. וגם עם אדאמס זה לא שהמצב לא טוב בהרבה אלא רק על גבול מניח את הדעת.

    אשכרה בלתי אפשרי לתפקד בתנאים האלה. ו-GOAT ביכולת טובה עד טובה מאוד היום.
     
  10. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    קבלו ביטול
     
  11. Gary Cahill Member

    הצטרף ב:
    ‏22/7/17
    הודעות:
    499
    לייקים שהתקבלו:
    141
    מין:
    זכר
    לזארד היה מעולה... גם מרסדס לואיס התעלה במאני טיים, שפרד כמעט החריב להם את הקאמבק. ולגבי הליונס, מאוד חבל על חוסר המזל כי הקבוצה הזאת נראת נהדר בינתיים, ההתקפה מאוד מגוונת והסקנדרי שלהם טוב מאוד
     
    Sprewell אוהב/ת את זה.
  12. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
  13. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    אכן סיפק אחלה מהלכי קלאץ' אחרי הסירחון המטורף שהלך שם כל הערב עם אינספור השמטות אבל יש סיבה לכך שהוא קיבל צ'אנס וראה דשא לראשונה רק אחרי הזעזוע מוח של אליסון בסוף הרבע השלישי ככה שלא הייתי מציע להם לבנות עליו לאורך זמן, למרות שדי ברור לי שזה הולך להיות המצב עם החיים בסרט האלה שעדיין ממשיכים לתת אמון כבר שנה רביעית בבינוניזם מתיזם כמו ג'רונימו הכלומניק הזה.

    הם גירדו את המשחק הזה בקושי רב בזכות היכולת האלוהית של GOAT (שכמו שאנחנו יודעים ב-3 האחרונות - היא כבר לא הבאנקר השבועי שרצוי ו/או כדאי לבנות עליה) + טונות עזרה של אחת מתצוגות השיפוט הגרועות העונה (וואטאבר אבל למי אכפת, לזיין את מאטי P/יוצא כלשהו ממשפחת גמבינו זו מצווה גדולה ביהדות) אבל עם חוליית הרסיברים הזאת (כן, גם עם דאבנטה) הם לא הולכים לשום מקום אמיתי ורציני. צריכים לעשות טרייד על וטראן שייכנס למשבצת ה-#2 בבהילות.

    דטרויט קבוצה חביבה עם לא מעט שחקנים סבבה והכל אבל מדובר בדוגמה קלאסית לקורבן של האיכות והעומק של ה-NFC לעומת הגועל נפש שהולך ב-AFC. הולכות להיות בסביבות ה-2-3 קבוצות שייראו את הפלייאוף מהבית למרות מאזן שהיה מקנה להן ב-AFC את משבצות #5/#6 או אפילו #4 בדיוויז'ן המצחין הנכון סטייל AFC NORTH/SOUTH.
     
  14. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,299
    לייקים שהתקבלו:
    16,158
    אתה יורד על ה WR של גרין ביי אבל בסופו של דבר ג'ונס בד"כ לא משמיט את הכדור הזה שקיבל לטאצ'דאון בטוח, וה3 איבודים האלה כל אחד הזוי יותר מהשני והם בד"כ לא היו קורים בצורה כזאת ועדיין גרין ביי ניצחו את דטרויט שהיא לא רעה בכלל.
    שפרד איבד 2 כדורים, ברור שהיה לו משחק סירחון והוא כנראה גמר ת'סיפור שלו ועוד איבוד של ג'ונס שזה אירוע נדיר.
    גרין ביי למעשה יכלה להביס פה את דטרויט.
    דטרויט חוץ מ2 מהלכים ארוכים כמעט ולא עשתה כלום כל המשחק, זה עדות לשיפור העצום בהגנה של גרין ביי העונה.

    אז אפשר לדבר על מה שאין ואולי עוד יביאו WR נוסף, אבל השיפור הגדול בהגנה וההתקפה שחוזרת להראות טוב מאוד נותנים מקום לאופטימיות גם בסגל הנוכחי.
     
  15. Gary Cahill Member

    הצטרף ב:
    ‏22/7/17
    הודעות:
    499
    לייקים שהתקבלו:
    141
    מין:
    זכר
    גרין ביי ניצחו נטו בגלל חולשה של הליונס ברדזון. ועדיין מה שעשה את ההבדל היה שפטרישיה זרק את כל הטיים אאוטס שלו מוקדם ונשאר עם הזין ביד בלי צאלנג זמין לפאס אינרטרפינס על מרווין ג'ונס