הליגה הצרפתית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏4/8/17.

  1. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    הדרבי מחר.

    אחד המשחקים המעניינים בליגה, במיוחד באיצטדיון של הירוקים - הר געש. חבל שזה נופל על הדרבי ד'איטליה.

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
    Nigel de Jong אוהב/ת את זה.
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,966
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    מישל בסטוס פרש. שימו לב לשער מס' 2 :)
     
  3. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    ולברזילאי שפחות הותיר חותם בליון - סילביניו פוטר אתמול.
    זה התחיל נהדר עם 0-3 בחוץ על מונאקו ושישיה בבית לרשת של אנז'ה ומאז ליון לא ניצחה בליגה וההפסד בראשון לסנט אטיין בדרבי(שער של בריץ' בזמן פציעות) הכריע, סילביניו הולך הביתה כאשר ליון אמנם מאזן לא רע בליגת האלופות(4 מ-6) אבל מרוחקת כבר 12 נקודות מפ.ס.ז' שבמקום הראשון ונמצאת רק נקודה מעל מץ שנועלת את הטבלה.

    ע"פ הדיווחים, השניים שנמצאים בעדיפות ראשונה אצל אולאס הם ארסן ונגר ולורן בלאן.
    הפיטורים המוקדמים של סילביניו והמועמדים להחליפו מלמדים שאולאס לקח לעצמו שוב את השליטה מז'וניניו אחרי שהברזילאי היה דומיננטי מאוד במהלכים המקצועיים בקיץ, מעניין איך כל העסק שם יעבוד אם אכן יגיע שם בכיר כמו ונגר.
     
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,966
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    מה שמצחיק שבעיני אוהדי יונייטד הם גם המועמדים למשרת קרטייקר אחרי שסולשאר ילך. */aaatv
     
  5. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    ובאופן לא מפתיע המאמן הבא של ליון צפוי להיות רודי גארסיה. מה שמבטיח שליון תמשיך בקו של קבוצה מוכשרת, התקפית(לפעמים מדי), מבולגנת ובלי סיכוי אמיתי להתקרב לפ.ס.ז'.
     
    alexshw ו-itzik.miro אוהבים את זה.
  6. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    ריאן שרקי, הכישרון הגדול ביותר באקדמיה של ליון עכשיו ושחקן שחגג רק לפני חודשיים 16(אחרי המחזור השני של העונה הנוכחית) ערך היום הופעת בכורה במדי ליון במשחקו הראשון של רודי גארסיה כמאמן. שרקי מוזכר באותה נשימה כמו בנזמה, בן-ערפה, גובו, פקיר ואחרים שגדלו באקדמיה ועשו חיל בליון ויהיה מעניין אם גארסיה ירוץ איתו באופן קבוע, כזכור גארסיה היה זה שתחתיו אדן הזאר עשה את הפריצה הגדולה שלו בליל בזמנו וגם במארסיי קידם בתחילת הדרך את מקסים לופז מהמילואים לשחקן חשוב בקבוצה הראשונה.

    אז בהופעה הראשונה של גארסיה ובדקות הראשונות של שרקי ליון ממשיכה לאכזב עם 0-0 ביתי מבולגן וחלש מול דיז'ון.
    ליון לה יש רק 9 נקודות כבר מרוחקת 15 נקודות מפ.ס.ז' ועשויה למצוא את עצמה מתחת לקו האדום בסיום המחזור, מי האמין בקיץ שכך יהיה המצב באמצע אוקטובר.
     
    alexshw אוהב/ת את זה.
  7. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,966
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    לפי דיווח ב rmc בקיץ יונייטד הציעה עליו 10 מיליון יורו.
    שרקי יליד 2003 הראשון שמשחק בחמשת הליגות הגדולות.

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    [​IMG]

    לאחר ה-0:4 על מארסיי, שהיה המשך ישיר לניצחון הענק על ברוז' באמצע השבוע בליגת האלופות, בתקשורת כבר המציאו טריו התקפי חדש: ה-D-I-M - די-מריה-איקרדי-אמבפה. "השלישייה הזו עושה את הניצוצות, כמו שקרה בברוז'. אי אפשר לעצור אותם", נכתב בעיתון, שם הוסיפו שבעוד האלופה ממתינה לשובו של ניימאר, לשלישייה יש עוד זמן רב לבטא את עצמה". איקרדי בכושר מצוין וכבש כבר שבעה שערים, די מאריה בישל שלושה במשחק האחרון.
    אדינסון קבאני חזר מפציעה ארוכה ועלה מהספסל, גם שובו של ניימאר מתקרב והשאלה היא איך תומאס טוכל מסתדר עם "צרות של עשירים", תרתי משמע, כשיש לו חמישה שחקני התקפה בכירים.

    האם לטוכל יהיו ביצים לספסל את ניימאר? לדעתי די מאריה יוסט לעמדה אחורית לפחות בליגה, וקבאני לא ממש רלוונטי כי הוא פציע והתחושה היא שיעזוב.
     
  9. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    די-מאריה פנטסטי, וורלד קלאס לטעמי ויש מעט מאוד קבוצות ביבשת שהוא לא נכנס אליהן להרכב.
    הוא לא מוערך מספיק, אולי בגלל הכישלון ביונייטד ואולי כי לא לוקחים ברצינות את מה שפ.ס.ז' עושה בצרפת, בצדק או שלא ולכן הוא כמו פריז אמור להישפט על סמך משחקים בודדים בעונה בליגת האלופות. אני חושב שטוכל צריך לשלב אותו בתפקיד מרכזי בכל מערך וכמובן שהאידיאל הוא לשחק איתו בימין ואז אתה מקבל את אמבפה בשפיץ או בשמאל ושניימאר וקבאני כשירים באמת נוצר לטוכל כאב ראש אמיתי רק שהפעם בפריז יוכלו להסתדר בפברואר בלי ה"פציעה" הקבועה של ניימאר בזמן הקרנבל, יש שם מספיק כלים שיוכלו להחזיק את ההתקפה וסופסוף גם מרכז קישור חזק עם מרקיניוס-וראטי-גיי/הררה, לראשונה מאז הקדנציה של בלאן וגאסה על הקווים.

    מילה לגבי מארסיי שהושפלה(שוב) בקלאסיק, גם אם הפערים התקציביים מפריז אדירים יש דרך לעלות למשחק כזה וגם יש דרך להפסיד במשחק כזה.
    אמנם החיסורים של אלבארו ותובאן קריטיים בסגל החסר של AVB אבל הפורטוגלי עלה במערך מופקר מדי ביחס לחומר השחקנים, בונה סאר לא יכול לעלות במשחק כזה כמגן שמולו עומד אמבפה, סאקאי לא יכול לשחק בשמאל עם רגל ימין שדי-מאריה מולו ומי שצריך לעזור לו הוא פאייה השמנמן. בצד החיובי, אני חושב שחיזוקים נקודתיים בינואר(מגן שמאלי, בלם וקיצוני) יכולים לעזור להם לסיים סופסוף על הפודיום. הצמרת חלשה, לליון יקח זמן להתאושש מהפתיחה החלשה, מונאקו רק עכשיו התחילה להתניע(סלימאני ובן-יידר זה חוד נהדר) ולליל יש את שלב הבתים באלופות על הראש שפוגע ויפגע לה עוד בליגה.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אמנם בפורום שלנו יזכירו לנצח איך די מאריה 'התחיל להתנהג כמו כוכב ודרש חוזה מפלצתי' איי שם בקיץ 2014 [ומותר לו, אגב], אבל אני לא יכול שלא לתהות מה היה קורה אם היה נשאר. די מאריה לא היה דופק מספרת בגמר, אולי מנסה ומפספס, וגם לא היה בועט מ-30 מטר ומאפשר לקריוס להשמיט אבל איתו במקום בייל היה טוב יותר. הוא 'הכוכב' הכי לא כוכב שיש. מבחינת השיט הזה של הרשתות החברתיות, הוא לא מדגמן (טוב, גם אם הוא לא יכול), הוא רץ יותר מכל אחד אחר. בפריז ממה שעקבתי הוא שיחק לא אחת בשלישיית מרכז השדה שלה, המצב ששני כוכבים פצועים לא ממש שכיח. זו אמנם רק ליגה צרפתית והוא משחק בקבוצת על שגם בלעדיו גדולה על הליגה אבל הוא מציג את הכדורגל הטוב בקריירה שלו. וא מבשל שער מכל מקום על המגרש וכובש גם בעצמו (תשאלו את קורטואה), לא נראה שהמהירות אבדה עם הגיל ואי אפשר לעצור אותו כשהוא מפעיל את המנוע. הוא מבשל לאמבפה, לניימאר, לאיקרדי. מדברים על עונת בכורה פסיכית של אוזיל, גם די מאריה בישל טריליון גולים. אומרים ‘הדשא של השכן’ אבל זו בדיוק הנקודה. כשהוא היה אצלנו לדעתי לא כולם העריכו אותו מספיק. להגיד שהוא שחקן טיפש זה לעשות לו עוול.

    במשחקים הגדולים בצ'מפיונס יהיה נכון לפתוח איתו בכנף, אבל אני עדיין חושש שהוא ישלם את המחיר אם ניימאר יועיל בטובו להיות כשיר בפברואר. את קבאני אני כלל לא סופר הוא עם רגל וחצי בחוץ. אגב, יש דיוחים שכבר עובדים מאחורי הקלעים על רכישתו של איקרדי, אפילו ב-70 מיליון יורו.
     
  11. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    הפסד ליגה שלישי כבר לפ.ס.ז' העונה שאנחנו רק אחרי 12 מחזורים והפעם 2-1 לדיז'ון, האחרונה בטבלה ערב המחזור.
    זה התחיל בצורה אופיינית עם עוד בישול של די-מאריה לעוד שער של אמבפה אבל מוניר שויאר וקאדיס הפכו עם הירידה למחצית והעליה למחצית השניה בהתאמה. דיז'ון גם נהנתה מהחמצות ענקיות של פריז, בעיקר של הארגנטינאים איקארדי, די-מאריה ופארדס בדרך לניצחון יוקרתי.

    למזלה של פ.ס.ז' אין כ"כ מי שתהנה מאיבודי הנקודות שלה כאשר ליון ומונאקו רחוקות רחוקות.
    נאנט השניה תצא למשחק חוץ קשה בדרבי האטלנטי מול בורדו של סוזה, ליל השלישית תצא לולודרום למשחק אצל מארסיי הלחוצה וגם רנס תרד דרומה לריביירה שם תחכה לה ניס.
     
    itzik.miro אוהב/ת את זה.
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    - בשנת 2019 לפ.ס.ז' יש כבר שמונה הפסדי ליגה, הרקורד הכי גרוע שלה מאז שנת 2010, פחות או יותר לפני שפרויקט המיליונרים קרם עור וגידים.
    - כמו כן לראשונה מאז 2010/11 הפסידה פריז שלושה משחקי ליגה ב-12 מחזורי הליגה הראשונים.

    ועדיין, למרות המספרים האלה ובטח שאני זוכר שניימאר היה אחראי לכמה ניצחונות דרמטיים - מעבר לכך שאין לפריז מתחרה אני חושב שזה דווקא יהיה לטובתה, ישמור על עירנות מסוימת בליגת האלופות והשנה נותר מצב שתמיד יש כוכב אחד על הספסל ככה שכולם צריכים לשמור על פוקוס. אני כן מרגיש שיש שם תהליך טוב, שחקני הרכש שהגיעו הקיץ הם מציאות, פאבלו סארבייה יכול לתת אחלה מספרים כמחליף והוא לא עלה הרבה כסף. כן חסר איזה שחקן 'רע' כמו אלבס אבל הוא בחר לעזוב וזה בסדר. הלוואי ו-וראטי יגדל ביצים גם למשחקים הגדולים בצ'מפיונס.
     
  13. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,966
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    השוער בן ה - 16 של ראן אדוארדו קמווינגה קיבל אזרחות צרפתית. מדברים עליו עכשיו כשוער העתיד של הנבחרת.
     
  14. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    הוא קשר אמצע.
     
    Gianzola, itzik.miro ו-gilad16 אוהבים את זה.
  15. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,966
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    אופס התבלבלתי עם מישהו אחר :blink: