Super Bowl LVIII

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏7/9/06.

  1. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625


    נשבע שאני על סף איבוד שפיות משתי הקבוצות המזדיינות האלה. והמאמנים הדושבגים האלה. והאוהדים המציקים האלה.

    על סף איבוד שפיות. לא שרף וגירד לי הגוף ככה כבר הרבה מאוד זמן AKA מאז ה-10-6 השקרי והבזוי של יוסטון ו-QB GURU שנה שעברה אבל עם כל הכבוד לא היה מדובר פה ביתרון ביתיות וביי וויק על הפרק.

    בא לי לירות במישהו. בא לי לעשות מהפרצוף של פיט קארול פיניאטה. בא לי לעצב בובת וודו של שון פייטון ולהטביע אותה באסלה.
     
  2. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    לא מבין מה אתה מתלונן, אנחנו כנראה נזכה לסיבוב וויילד קארד כיף שבו נראה גם את מהומס וגם את שנהאן כשהדגש הוא על להתפלל תוך כדי המשחקים לאלוהי הפוטבול כדי שהניינרס והצ׳יפס יצליחו להגיע עד הסוף למרות היעדר הביתיות. תאמין!
     
  3. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    ראיתי בכמה מקומות שמתלהבים מהתרגיל של מיאמי כשפאנטר מסר לבועט. לא הצלחתי להבין מה ההיגיון בלשים בועט על הדשא ומה הגאונות בלמסור לו כשברור לכולם שהוא על תקן של שחקן רגיל ולא של בועט.
     
  4. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,221
    לייקים שהתקבלו:
    173
    במהלכי בעיטה יש לך בועט ופאנטר(בדרך כלל , למרות שקיובי מחליף גם יכול לתפקד כמחזיק הכדורים) שתופס את הכדור ומסדר אותו על הדשא בצורה הכי נוחה לבועט. כשאתה עושה TRICK PLAY בדרך כלל אתה משאיר את הבועט כדי שיאמינו שאתה בועט ו/או כדי לשמור את אופציית הבעיטה ריאלית במקרה ואתה רואה שההגנה לא הולכת לאכול את התרגיל.
     
    סיונרה אוהב/ת את זה.
  5. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    הפעם האחרונה שקבוצת וויילד קארד הגיעה לסופרבול הייתה ב-2012. אם יש עונה לשבור את הטרנד הזה, לפחות ב-NFC, זו עונה שבה ניו אורלינס וסיאטל מסיימות #1/#2 אבל ממש אבל ממש אבל ממש לא מעוניין לבדוק את הנושא. זה נאצי ועל גבול הלא אנושי לחבר 3 ניצחונות חוץ על קבוצות פלייאוף.

    קנזס זה סיפור אחר אם אם יסיימו #3 אבל גם במקרה שלהם זה הולך להיות רצחני ברמות אחרות להתארח גם בבולטימור וגם בניו אינגלנד. אישית לוקח את פאטיאנדי בכל מקום בכל זמן מול כל קבוצה אבל על הנייר זה מרגיש על גבול הבלתי אפשרי.

    זה מקרה קלאסי של ניתוח לפי תוצאה. בגלל שזה הצליח זה היה גאוני ואם זה היה נכשל זה היה אולטרה מטומטם.

    ברמה הטכנית - קבוצה יכולה לשנות את המערך ולתפוס הגנות עם המכנסיים למטה במיסמאץ' ובמקרה הזה כמו שבן ציין הם עלו במערך הבעיטה הרגיל שלהם---------->פילדלפיה עלו במערך הגנת הבעיטה שלהם--------------->מיאמי שינו את המערך מבעיטה למסירה כשהקיקר מוצב כ-WR וההולדר כ-QB-------------->פילדלפיה נתפסו עם פרסונל בעייתי (בעייתי בגלל ש"הקורנרבק" ששמר על הקיקר הוא בכלל פאס ראשר שהאינסטינקט הראשוני שלו הוא לצוד את ה-QB. שזה אמנם לא אידיאלי אבל משהו שקומון סנס וקור רוח יכלו לפתור) שאיבד את הצפון והתוצאה הייתה מה שראינו.

    ברמה המעשית - שחקני ההגנה של פילדלפיה פשוט נכנסו לכאוס ומתו מוחית במקום לשמור על קור רוח ולשחק כמו איך שקבוצה חכמה ומאומנת הייתה אמורה לשחק את זה. כל המהלך הזה היה מחוסל אם "הקורנרבק" ששמר על הקיקר (WR) היה או 1) שוכח לשנייה שמדובר בקיקר ופשוט ממשיך איתו בדיוק כמו שהוא היה עושה אם היה מדובר ברסיבר אמיתי או 2) מניח עליו את הידיים באגרסיביות ביארד הראשון (חוקי) מה שהיה גורם לו ככל הנראה להתמוטט על המגרש בגלל שהוא קיקר רכיכה שלא רגיל למגע מינימלי. במקום מה שקרה שם זה שכל שלושת המגנים באיזור של הקיקר (ששוב אני מזכיר, הוצב כ"רסיבר") התבייתו על הפאנטר (להלן - QB ) ורצו אליו כמו תרנגולות קטועות ראש, בזמן שבת'כלס הם לא היו צריכים (היו לו בסך הכל חוסם אחד מול שני שחקני קו הגנה של פילדלפיה).
     
    owen11111 אוהב/ת את זה.
  6. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
  7. Hakeem Nicks Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/09
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    230
    עוד פעם אתה מתלונן על שטויות? הרבה יותר מציקה לי העובדה שדאלאס/פילי הולכות לארח משחק פלייאוף השנה (או שהן בכלל ישחקו בפלייאוף)
     
  8. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    יפה שנזכרת באיחור של חודש. בדרך כלל לוקח לך הרבה יותר זמן ולא רק מבחינת תובנות אלא בעוד כל מיני תיפקודים חיוניים שבינו לבינה בלי לפרט יותר מדי.

    סיאטל וניו אורלינס כרגע הן הבעיות הגדולות ביותר שלי בחיים יחד עם ניו אינגלנד. זה המצב ואיתו אתה ושאר הקוראים פה הולכים להתמודד. שלוש קבוצות בינוניות פלוס שסבירות סופר גבוהה ששתיים יסיימו #1 וסבירות בינונית פלוס ששלושתן עם הביי וויק. לא מתקבל על הדעת בשום צורה שהיא, לא רגשית ובטח שלא כשהיא מתנגשת עם האינטרסים הכלכליים של מהמרים מסויימים שיודעים מי הם וצריכים שגרין ביי ומינסוטה WILL GET THEIR SHIT TOGETHER.
     
  9. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    איזו מחצית של נאגי, מהסרטים. כל מהלך היה מדויק, גם במשחק המסירה וגם על הרצפה.
     
  10. Hakeem Nicks Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/09
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    230
    מיצ'ל? טרוביסקי?

    דאק? פרסקוט?

    אני באיזור הדמדומים או משהו?
     
  11. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    כבר שלושה משחקים רצופים טובים+ של מיץ׳ אבל גם ברצף הזה אפשר לזהות בקלות שזה לא זה. רק מקווה שנאגי דואג כבר למחליף או לכל הפחות לתחרות בריאה בתפקיד.

    מה שכן, מי אתם כל החבר׳ה בתקשורת שטענתם שדאלאס קונטנדרית ולמה אתם מרוויחים כסף על חשבוננו. מדהים שאנשים נפלו בפח הזה ושכחו לגמרי מי עומד בראש הקבוצה.
     
    Sprewell ו-Sweetness אוהבים את זה.
  12. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
  13. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    מזל שגארט בחר ללכת על הפילד גול בסוף המשחק כדי לתת את הרושם שהמשחק היה צמוד, אחרת הוא היה צריך לעשות בדק בית רציני. עכשיו המצפון נקי.
     
  14. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    אחרי הלילה, שיקאגו רשמית ב-DANGER ZONE. מקווה מאוד שהם לא הולכים ליפול בפח הזה, כי אלוהים יודע כמה פייס רוצה ליפול אליו. אבל לנאגי אסור, ויחד איתו גם לאוהדים. אסור לחיות בסרט והאשליות של האוף סיזן האחרון. מיצ'ל לא "צעיר", לא "שיחק פצוע בחצי הראשון של העונה ועכשיו החלים", "היה צריך זמן כדי להתאפס על עצמו" או שיט אחר בסגנון. הוא לא האיש נקודה. 3 תצוגות סבירות פלוס מול קבוצות נכות לא ישנו את זה. הלילה הם ראו במו עיניהם איך נראה אירגון הספורט הגדול והיקר ביותר בעולם וכמה שווה כל הגודל והעושר הזה בגלל שהם בחרו לחיות בסרט ולהאכיל את עצמם בשקרים ב- 7 שנים האחרונות.

    ג'ייסון גארט מת. זו כבר לא שאלה של אם. הפור כבר נפל לפני 10 ימים והדרך היחידה שלו להינצל היא לספק סופרבול שאין מספיק "LOL" ו-"LMAO" בעולם כדי לכתוב ליד המילה הזו בהקשר של דאלאס. השאלה היחידה שנשארה כרגע היא כמה קשה ומביך זה עוד הולך להיות והאם בשביל כבוד טקסני מזוייף משפחת ג'ונס אשכרה מוכנה לסכן את המקום שלהם בפלייאוף העונה. כי יותר גרוע מג'ייסון גארט אין ולא יכול להיות. הדחליל הזה הוא שפל המדרגה. כל הומלס שהם ידלו מהרחוב יעשה עבודה זהה במקרה הרע, פשוט כי הוא עצמו לא עושה כלום. לא קורא מהלכי התקפה. לא קורא מהלכי הגנה. לא אחראי על 0.1% בענייני פרסונל. עומד כל המשחק עם הפרצוף הקלולסי שלו בלי להוציא מילה ו/או לשדר טיפת כריזמה ו/או מנהיגות ולא מפסיק לירוק לדשא כמו איזה ערס פאתט רק כי זה כנראה נתפס בעיניו כהתנהגות של מאמן פוטבול. ב-2-3 החלטות במשחק שהוא צריך לקחת כמו אם לבעוט/לעשות פאנט/ללכת על 4th down יש לו 100% כישלון. פשוט נזק היקפי ברמות הגבוהות ביותר שיש לליגה הזו להציע. כל דקה שהוא ממשיך לעלות על המגרש עם האוזניות מבזה אותו ואת הקאובויז.
     
    owen11111, Sweetness, Hakeem Nicks ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  15. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625


    הכי בינוני בהיסטוריה של ההכי בינוני ורק אלוהים ואני יודעים כמה בינוניים הם.
     
    golding אוהב/ת את זה.