הפועל באר שבע 2019/20 - מחזיקי גביע המדינה לאחר 23 שנה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י hbs7, ‏15/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,602
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    מצד אחד, ברור שניג'ל לא שווה את הסכומים ששילמו עליו, ובעיקר כמו סבע זה מרגיש שבמועדון מנסים להפוך הוצאה מוגזמת על שחקן לרווח למועדון מבחינה כלכלית.
    מצד שני, מה זה אומר על אלונה והמועדון שכבר עונה שנייה ברציפות אנחנו משחררים בינואר שחקן שמבחינת רף הוא כן מהבודדים שמסוגלים לשדרג אותנו (כשניג'ל העונה פתח את הליגה טוב מאוד, ועם סימני השאלה שלו סיפק גם כמה סימני קריאה).
     
  2. italiano Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/16
    הודעות:
    8,183
    לייקים שהתקבלו:
    4,195
    מין:
    זכר
    נייג’ל שחקן יקר, עלה לא מעט, עם תרומה של שחקן ליגה טוב.
    אם יש אפשרות למכור אותו לפחות בסכום שנרכש - אין ספק שצריך ללכת על זה. אין קשר לאלונה ולמה זה אומר עליה(באמת ציפית שתדחה את ההצעה שקיבלה על סבע?רק אידיוט היה דוחה הצעה כזו, בטח ובטח כשהסיכוי לאליפות לא קיים).
     
  3. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,602
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    מה זה להחזיר את הכסף? כמה אתה חושב שישלמו עליו? לא רואה אותנו מחזירים את הכסף שהושקע בו על כרטיס שחקן ושכר.

    הבנתי תמכירה של סבע, אבל למכור את טוני, סבע, אלחמיד, אוחנה ועכשיו את ניג׳ל (כשעל הדרך מוותרים על אוגו בגלל שכר גבוה) זה לפרק את כל הבסיס האיכותי שלנו (נשארו רק מיגל ומליקסון עם בעיית הכשירות שלהם).
     
  4. italiano Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/16
    הודעות:
    8,183
    לייקים שהתקבלו:
    4,195
    מין:
    זכר
    מה זה משנה?אם זה מיליון יורו אתה לא מוכר ואם זה 2.5 אתה מוכר?האסלביינק זה לא השחקן שיוביל אותנו קדימה. לכן כשיש לך הזדמנות למכור אותו - אתה חייב לעשות את זה.
    לא בכדי הוא נע בין הרכב לספסל גם כשאין איזה תחליף יוצא דופן. הטכניקה שלו בעייתית מאוד, קבלת החלטות רעה ברוב המשחקים והוא תקוע בין עמדות, במיוחד במערכים של בכר.
    שחקן ליגה טוב. לא יותר.
     
  5. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    נייג'ל אמנם השחקן הכי טוב בהתקפה שלנו אבל בסך הכול זה לא זה, הוא לא מתאים לשיטת המשחק שלנו וברק לא עוזר לו בזה שהוא משחק איתו בעמדה שהוא לא שייך אליה, אפילו אורן ביטון יותר ווינגר ממנו.
    יש לו המון איכות אישית, הוא דריבליסט מצוין ובאספקט של שמירה על הכדור הוא הדבר הכי קרוב לטוני שיש בכדורגל הישראלי, פשוט אי אפשר להוציא ממנו כדור אלא אם כן הוא ימצא דרך לאבד אותו וזה מוביל אותי לדבר על החסרונות שלו, קבלת ההחלטות שלו רעה ברוב המוחלט של המקרים, הסיומת שלו לא מספיק טובה וחוכמת המשחק שלו מוגבלת מאוד, קשה לפתח לינק אפ פליי עם שחקן כזה שזה משהו שהיינו עושים מצוין עד העונה הקודמת.
    הצעה שתחזיר את החבילה שאיזי קיבל עליו זה נו בריינר, גם ככה אנחנו לא בתמונה לשום תואר העונה אז בוודאי שאין סיבה להשאיר אותו.
    הדבר היחיד שיבאס אותי אם העסקה הזאת אכן תתבצע זה שאני בטוח שיגיע עוד זר בינוני, לא אתפלא אם הוא גם לא יהיה שחקן כנף קלאסי ושוב בכר יביא איזה 10 או חלוץ וינסה בכוח לשנות לו עמדה.
     
  6. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,777
    לייקים שהתקבלו:
    1,826
    הייתי מוכר אם אפשר אבל זה בעייתי מבחינתי במיוחד שהקבוצה לא כל כך יודעת מה היא רוצה מעצמה
     
  7. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,602
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    מה זה לא משנה? למכור בסכום נמוך שחקן שמבחינת הנתונים הוא המוביל אצלנו בקבוצה (ברק גם לאחרונה החליט לרוץ עם ממן, ספורי וזריהן כשחקני הרכב, אז זה אומר משהו על אותם שחקנים או אולי על ברק שמקבל הרבה החלטות רעות כבר מקיץ קודם?) זאת טעות, ולכן יש הבדל בין מיליון יורו ל-2.5 מיליון (בטח אם רוצים להשתמש בכסף בשביל מחליף איכותי).
    ניג׳ל השנה הוא שחקן ההתקפה הכי טוב שלנו, זה שברק שיחק איתו משחקים לא מלמד על ניג׳ל אלא דוגמא לסיבה שבגללה הפסדנו משחקים מול קבוצות כמו נס ציונה ובני יהודה.

    ניג׳ל הוא לא טוני והוא מאוד מתסכל לפעמים, אבל בקבוצה הנוכחית הוא בינתיים הכלי הכי טוב שלנו ויש בי חשש אמיתי שנחליף אותו בשחקן פחות טוב או שנחליף אותו בפאוליניו ושוב השמיכה קצרה בשפיץ ונראה שם אילתורים עם ספורי.
     
  8. italiano Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/16
    הודעות:
    8,183
    לייקים שהתקבלו:
    4,195
    מין:
    זכר
    מיליון יורו על נייג’ל זה לא סכום נמוך. זה כנראה מיליון יורו יותר ממה שנקבל עליו אי פעם.
    יש יותר סיכוי שנשלם לו פיצויים או נשלים לו שכר בקבוצה אחרת בעונה הבאה.
     
  9. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    השאלה מה החלופות? המועדון הוכיח חד משמעית שהוא לא מסוגל, לא יודע- לפגוע בשחקני רכש ובשחקנים שאמורים להיכנס לנעליים מסויימות.

    האסלביינק הוא חד משמעית השחקן הכי איכותי שלנו בהתקפה, אפשר בהחלט לומר שזה מצביע על מצבנו- אבל זה מה יש. יצירת המצבים ומה שהוא עושה עם הכדור- אין לנו שום דבר שאפילו מתקרב למה שנייג'ל מפיק ויכול להפיק אפילו יותר. זה השחקן הראשון בחלק ההתקפי שאנחנו צריכים לשמור עליו אם אנחנו רוצים לצמוח לאנשהו.
    מצד שני, אי אפשר לעמוד בפני הכסף בסין, בטח לא השחקן, אז אם יש משם הצעה פרקטית אין לנו שום דבר לעשות בנידון וזה עוד מסמר רציני בארון שלנו. אין לי שום אמון בצוות המקצועי שמסוגלים להביא יותר טוב מזה.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני לא אוהב להגדיר קדנצייה של מאמן במילה או שתיים, אני אוהב לחלק אותה לחתיכות. אם ברק בכר העונה נכשל, והוא נכשל, זה לא אומר שאנסה להפחית מהקרדיט העצום שלו על שלוש האליפויות, אבל העונה אני לא מקבל אחת מהטענות של הסנגורים שלו. קשה להדיח מאמן אחרי עונה אחת רעה בלבד, טבעי שלא יירצו להיפרד ככה. אבל להגיד "אין לו שחקנים", "זה מה יש", להציג את הפועל באר שבע כמסכנה לעומת מכבי חיפה גם אם לירוקים יש סגל טוב יותר. אפשר לחשוב שמדובר בהפועל רעננה. ומי בחר את השחקנים האלה? שום דבר לא נכפה על ברק בכר, הוא שוב לא פגע בשחקנים. אף אחד לא חייב אותו לשים 700 אלף יורו על רמזי ספורי שהיה ברור שבהפועל ת"א הוא X (שחקן שמשחק 90 דקות בכל משחק ויהי מה), החלוץ הכושל קאריו שכבר איננו, גם מג'ימי מרין לא ממש ראיתי יותר מדי. מספיק שהיה פוגע בשחקן אחד וזו לא הייתה הקבוצה הכי אפורה שאני זוכר מבאר שבע מאז שהייתה קבוצה צמרת.
     
  11. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,777
    לייקים שהתקבלו:
    1,826
    בול
     
  12. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,439
    לייקים שהתקבלו:
    3,839
    הוא גם עבד יופי עם השחקנים האלה עד מחזור 7 (ראו את זה כבר בניצחון על ק""ש). מכבי חיפה לא קבוצה טובה יותר מקאיראט למשל.
    הכל התחיל שזוסוואה הגיע, בכר פירק את שלישיית האמצע בשביל להכניס אותו להרכב ומאז לא חזר למה שעבד לו. מרין ירד לספסל, ממן חזר להרכב, ספורי קיבל יותר דקות והופה 4 הפסדים.

    אני לא נביא ולא יודע אם היינו מוציאים יותר מול מכבי ת"א וחיפה אם הוא היה ממשיך באותה שיטה (חושב שכן), אני די בטוח שהיינו מנצחים את נס ציונה ובני יהודה ולא הולכים לים בדצמבר
     
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,279
    מין:
    זכר
  14. italiano Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/16
    הודעות:
    8,183
    לייקים שהתקבלו:
    4,195
    מין:
    זכר
    מדובר ב20-30 ״אוהדים״. אם הם מייצגים את הקהל של הפועל באר שבע אז שיבושם לך.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  15. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    אלונה חינכה את הגרעין החשוב של הקהל.

    מצויין שנשארו עוד 30-50-100 אוהדים כאלה, גם דברים כמו שקרו אתמול טוב שקורים וצריכים לקרות מדי פעם. שמח שהשחקנים היו צריכים לחוות את זה, כל הכבוד.

    Sent from my Redmi 4A using Tapatalk
     
מצב נושא:
הנושא נעול.