בית"ר ירושלים 2019/20 - מסיימים במקום השלישי; רוני לוי ימשיך

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏16/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    עוד מעט בית"ר פוגשת את הפועל ת"א, האקמול של הליגה, אם בית"ר תנצח ותמשיך לעשות את שלה נגד הקטנות כפי שהיה במחזורים האחרונים אז יהיה בסדר. מצד שני הפסד להפועל החלשה זה כבר בלאגן. לבית"ר יש יתרון איכותי על מרבית הקבוצות בליגה אך הוא לא בא לידי ביטוי והיא לא יכולה להחנות את האוטובוס כמו אתמול. אי אפשר בתוך עונה אחת להפוך קבוצה בינונית לכזו שתיאבק על אליפות, בכל קבוצה יש שחקנים שהם פחות זוהרים, אבל בהחלט יש שני חורים בולטים בסגל שלה. עלי מוחמד וגארסיה רמה מעל, השאר קצת אוברייטד לדעתי.

    זה לא מספיק נראה כמו קבוצה כשאנחנו בחודש נובמבר וכמעט 1/3 ליגה עברה. רוני לוי לא יעזוב אלא אם כן לא יביא את הקבוצה לפלייאוף העליון, וזה לא יקרה.
    לגבי קונטה - אני חושב שהוא חזק פיזית וטוב מאוד גם באחד על אחד, אבל הוא מאוד שאנן במשחק שלו וכדורגל זה משחק דינמי, כמו לרוץ לסגור שחקן כמו הכדור מוגבהה ברחבה, מהלך ראשון נבלם אבל המשחק ממשיך.

    צר לי לגבי הקריאות הגזעניות כלפי קונטה גם אם אלה היו חמישה בסה"כ וטוב שמשה חוגג עומד מאחורי זה, מקווה שזו הפעם האחרונה.
     
  2. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,620
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    טעיתי בניסוח,לא עד הסוף לאליפות,עד הסוף בצמרת הגבוה.
     
  3. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,621
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    לא חוכמה לסיים ברביעיה הראשונה בליגה החלשה הזאת. מספיק להיות קבוצה לא גרועה ואין ספק שאנחנו לא גרועים במיוחד עם שחקנים כמו מוחמד, גארסיה, קינדה ואחרים שמעניקים לנו יתרון איכותי על 80% מהליגה. לכן אני עוד יותר לא מבין את הפחדנות של רוני לוי במשחקים הגדולים.

    מכבי תיקח אליפות וחיפה היחידה שתדגדג אותה. אנחנו וב"ש נתמודד על מקומות 3-4, לא יודע אם אפשר לקרוא לזה צמרת גבוהה כי בינואר-פברואר אני מעריך שנהיה בלפחות 15 הפרש ממכבי.
     
    לירן אוהב/ת את זה.
  4. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,620
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    איך שראיתי אתכם אתמול,אם היה חלוץ נורמאלי+קשר יצרתי באמצע,אתם מפרקים אותנו במחצית ראשונה 2/3-0.
    יש קבוצה לא רעה בכלל,שחסר לה הגרוש ללירה.
     
  5. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,038
    לייקים שהתקבלו:
    7,105
    חושב שיכלנו לעשות את זה אם המאמן שלנו היה אוהב כדורגל ולנצח בצורה משכנעת. פלומיין במקום רוטמן במחצית, וארן ולא אזולאי, ויש מצב היינו מנצחים. מה קיבלנו? בונקר מדקה 17 ומגבו להציל את המולדת. מדהים אותי איך שחקני עבר בכירים של הכדורגל הישראלי מפתחים מנטליות של ילדות כשהם הופכים למאמנים.
     
  6. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,193
    לייקים שהתקבלו:
    25,753
    מין:
    זכר
    על אותו מטבע אם לנו היה את פריי עכשיו ואם בלבול היה משחק עם פוקס במקום אשכנזי אולי.


    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
     
  7. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,620
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    כן,ואם רונאלדו וראמוס היו משחקים אצלנו אז...
    זה לא לשחק בנדמה לי.
    עובדתית בית"ר ירדה ליתרון מוצדק,אבל הייתה צריכה לרדת ביתרון גדול יותר,אם יהיה לה טיפה יותר איכות מקדימה.
     
  8. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,621
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    כמה הערות על המשחק אתמול:

    - רוני לוי - נגיד את זה ככה, ראיתי מאמנים גרועים יותר בבית"ר בעשור האחרון ואולי גם ראיתי יותר מאמנים גרועים ממנו מאשר מאמנים טובים ממנו אבל זה אומר יותר על רמת המאמנים בארץ ופחות על יכולות האימון של לוי, שכן יודע להעמיד קבוצה על המגרש והוא לא חסר מושג לגמרי אבל כל זה שווה לתחת כי רוני לוי מאמן מקובע, פחדן ועם אפס יכולת להגיב בצורה נכונה במהלך משחק ולכן בית"ר במקרה הטוב איתו תגיע למקום רביעי, אולי שלישי אם ב"ש ממש תשלשל העונה. לא על זה חוגג שם כ"כ הרבה כסף. שיסיים את העונה וילך עם הפרצוף המעוך שלו למקום אחר.

    - בהיעדר קינדה, ורד, אוחנה ואפילו קריאף חוסר העומק בסגל הורגש אתמול היטב, תמיר עדי למשל היה חלש מאוד אתמול כמעט אוויר ולא היה קשר אמצע להכניס במקומו מהספסל, מילא. אבל למה במקום קינדה רוני לוי בחר באופציה השלישית שלו - לירן רוטמן שעם כל הכבוד כנראה לא שייך לרמה ועד כה כמעט לא זכה לקרדיט מרוני לוי. הסיבה ברורה, רוני לוי שרף את פלומן, לאדרי הוא לא רוצה "להרים" יותר מדי והתאים לו ללכת עם שחקן שהוא לא באמת מאמין בו אבל שישחק רק כי יעלה כמו חייל כדי לרדת ולעזור למאבוקה ומאמן שעולה במשחק כזה עם 8 שחקני שדה שאמורים לעשות הגנה הוא לא מאמן שצריך להיות בבית"ר בעונה שהיא מכוונת גבוה, פשוט מעליב את כל האוהדים שלנו שבאו למשחק וגם את חוגג שישב ביציע וציפה לראות כדורגל טוב יותר העונה.

    - שלומי אזולאי למרות השער היפה שלו אתמול לא יכול בחיים להיות החלוץ הראשון של בית"ר וזה גם מעבר להחמצה המטורפת שלו אתמול.
    רוני לוי בקיבעון שלו ובאמון המוגזם שהוא נותן באזולאי עושה עוול גם לאזולאי וגם לוארן, הראשון הופך לשנוא הקהל כי מנסים לשקר לקהל ולמכור להם שהוא "החלוץ הטוב בארץ" ו"כוכב כדורגל" וכנראה מישהו לא סיפר להם שם בבית וגן שיש לנו עיניים, את וארן גם אנחנו מפסידים כי הוא מקבל פירורים של דקות ויודע שהמאמן לא מחזיק ממנו. אז יש לנו סיטואציה שחלוץ אחד ללא ביטחון כי הקהל מחכה לראות אותו טועה והחלוץ השני שבקושי משחק גם ללא ביטחון כי המאמן לא סופר אותו.

    - ורדאסקה אחרי פתיחה חלשה מתגלה כבלם טוב וכשחקן ההגנה האיכותי ביותר שלנו לצידו גם אם טל בן-חיים היה בן 45 הייתי פותח איתו ולא עם אור זהבי. עוד התעקשות לא מובנת של רוני לוי. בצד ימין לראות את העליות והירידות ביכולת של קונטה זה מעצבן, שהוא טוב הוא ביי-פאר המגן הימני הטוב בארץ אבל שהוא לא מרוכז מסיבות כאלה ואחרות הוא פצצה מתקתקת, לראות אותו אתמול מלווה שחקנים של חיפה ומאבד פעמיים את השחקן בשערים זה מתסכל מאוד, מאמן שיודע להגיב תוך כדי משחק אולי היה חושב על להכניס את קונסטנטין במקומו. בצד שמאל אני לא מבין את הביקורות על גרצ'קין, הוא לא הבעיה שלנו, רחוק מזה.
     
    Maccabi Diamond אוהב/ת את זה.
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    תראה אני חושב שבית"ר נפלה עם עמדת החלוץ וזה ברור אבל מתישהו גם הכיס נגמר ואולי האמינו 'נסחוב עם מה שיש עד ינואר ואז לתקן'. אולי הבחירה הנכונה הייתה צריכה להיות דריבליסט אחד פחות וחלוץ אחד איכותי אם כי שחקן שהיה על הכוונת והתקרב לבית"ר היה דווקא חנן ממן. כנראה שאי אפשר תוך שנה אחת לעשות קפיצת מדרגה כל כך גדולה מבחינת הסגל. ציפו שאחד הדריבליסטים של המועדון יעשה קפיצת מדרגה ויבקיע דו ספרתי, למשל מיכאל אוחנה או ליווי גארסיה (הדריבל שהוא עשה - וואו, אף שחקן בארץ לא מסוגל לזה, היה צריך בסה"כ לחכות עוד שנייה-שתיים, לראות איך השוער מגיב ולתת פס קל לרשת), גם פרדי פלומיין.
    לגבי השמיכה הקצרה בסגל - הייתה רשימת נעדרים ענפה, זה לא שלבית"ר יש רק 12-13 שחקנים שנחשבים לבכירים. פלומיין אגב לפי מה שקראתי לא היה יכול לשחק (היה כתוב בספורט1). את עידן ורד קצת קשה לי להזכיר ברשימת הנעדרים כי הוא לא שיחק המון זמן, משהו כמו מאור מליקסון בהפועל באר שבע ואולי הוא צריך לשחק באמצע דווקא.
    נעשה ניסיון גם לשלב שחקנים צעירים או כאלה מליגות נמוכות שיהיו כתגליות וגם זה סיפור יפה כמו שלום אדרי או תמיר עדי, משהו שאפשר לברך עליו.
    כדורגל יותר התקפי ויוזם, בטח בטדי, בטח נגד החלשות, מאבק על המקום השלישי ואולי אפשר לגרד גביע ומבחינתכם זו תהיה עונה מוצלחת.
     
  10. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,621
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    שועה לבית"ר? הלוואי.
    אבל לא קיים סיכוי ששחר יסכים למכור אותו לקבוצה ישראלית, או ששוב יסדרו שם את העניינים עם בלבול לפחות למראית עין או שישאילו אותו לאיזה קבוצה אוסטרית/בלגית.
     
  11. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    אני בספק אם רוני לוי זה המאמן ששועה ייסתדר איתו.
    הוא צריך אחד שמעגל פינות, שמחליק על שטויות, שירחם על האופי הבעייתי שלו.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    פורסם בכל האתרים - משה חוגג מאוכזב מאוהדי בית"ר ירושלים. בעלי המועדון לא מבין איך ממוצע הקהל שלו נמוך מזה של הפועל תל אביב שבתחתית, במועדון חושבים שהם מפסידים הרבה כסף בטדי ושוקלים לבצע שיווק אגרסיבי בתיאום עם איציק קורנפיין מעיריית ירושלים או אפילו לארח באיזור המרכז.

    *****
    1. זה לא פורום 'שדים' כאן ולא קבוצת פייסבוק, לא מחפש להיות טרול אבל אני חושב שזה מפתיע. היו שלבים שהקבוצה העונה הייתה חרבנא אבל אי אפשר להגיד שהוא לא שאפתן ולא בטירוף להצליח. גם אם רוני לוי מאמן פח לפי הפרשנות של הקהל זו לא סיבה.
    2. כל עניין הסדרי החנייה באצטדיון טדי ועוד, באמת יש החמרה כל כך גרועה? ומה היה לפני כמה שנים? המגרש מכיל 30 אלף מושבים כבר חמש שנים לא? גם כל בעיית ההגעה נראית לי מוגזמת זה מסביב.
    3. אולי זה כל עניין ה"בית"ריסט" הזה שחוגג מנסה לעשות? ואני לא מאמין שמישהו באמת בעד אירוח במגרש אחר. לבית"ר יש אוהדים בכל הארץ אבל הרוב בירושלים..
     
  13. ~Omri~ Member

    הצטרף ב:
    ‏16/2/10
    הודעות:
    3,185
    לייקים שהתקבלו:
    472
    פשוט לא נכון. רוב אוהדי בית״ר לא גרים בירושלים. אני לא מבין מאיפה הבאת את השטות הזאת. ירושלים מאוכלסת כיום ברובה בחרידים/דתיים ובערבים. אין כאן אפילו פוטנציאל לקהל.
     
  14. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,621
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    אמנם אני קצת פסול עדות בנושא טדי כי אני גר די קרוב אליו אבל מלבד הרצון להלחיץ את העירייה אני לא מבין מאיפה מגיע הרצון לעבור למרכז, נניח שיעברו לבלומפילד שבאיזור שלו יש הרבה פחות אופציות לחנות וגם דרכי הגישה אליו לא נוחים ועל הדרך יפסידו את האוהדים הירושלמים אז כמה כבר קהל ירוויחו, ועוד לא נכנסתי לכך שמדובר באצטדיון שמזוהה עם היריבות התל-אביביות וביתיות אמיתית לא תהיה שם.
    והאופציה השניה - המושבה, נוריד קהל חוץ, יציע כבוד והפרדות, כמה מנויים כבר אפשר למכור שם 9 אלף? מה ההבדל ל8.5 שנמכרו השנה בטדי ושם אמנם נקבל אצטדיון מלא בכל שבוע אבל מבחינה כלכלית שהיא זו שמניעה את ראשי המועדון יפסידו את המשחקים הגדולים בהם אפשר למכור כרטיסים באצטדיון של 30 אלף.

    בקיצור סערה בכוס מים, בית"ר תמשיך לשחק בטדי עוד שנים רבות אבל הגיע הזמן שיפתרו את דרכי ההגעה אליו כדי להקל על האוהדים שמגיעים מחוץ לירושלים.
     
    EuropeGuy אוהב/ת את זה.
  15. MyNameIsEli Guest

    בית"ר, בניגוד למכביות מת"א וחיפה, סובלת קשות משינויי האוכלוסין שחווה ירושלים בשני העשורים האחרונים.
    שכונות רבות בעיר שהיוו את כור ההיתוך של אוהדי בית"ר הירושלמים, כיום הפכו לכאלו עם ציביון חרדי ברובן.

    מעיר ענקית שאוכלוסייתה נושקת למיליון אוטוטו, הפוטנציאל הריאלי של אוכלוסיה שממנה עשויים להגיע אוהדי בית"ר, נותרו עשרות אלפים בלבד.

    יש בעיר קרוב ל400 אלף חרדים-דתיים שכלל לא בעניין הכדורגל.
    למעלה מ300 אלף הם מוסלמים, שאם חלקם הולכים לכדורגל, זה אולי לקבוצות הכדורגל הפלסטינאיות שהוקמו במזרח העיר.

    תוסיפו אוכלוסיה נוספת שמונה מעל 150 אלף איש בהערכה זהירה של אוכלוסיה חילונית- אקדמאית-ממשל- נציגויות זרות-אוכלוסיות אנגלוסקסיות- קבוצות אתניות ולאומים שונים שכלל לא חוות את ההויה של הכדורגל בעיר ובעצם זה מייתר, כאמור, אוכלוסיה של כמה עשרות אלפים במקרה הטוב, שמתוכם בית"ר צריכה לדוג את אוהדיה באלפים.

    מסביבה, בית שמש המתחרדת שבעבר הגיעו ממנה לא מעט אוהדי בית"ר למשחקיה.
    נשארנו עם מעלה אדומים וגבעת זאב. אולי כמה מאות שפוטנציאלית מגיעים למשחקים.

    בערי הלויין של חיפה ותל אביב יש עשרות אלפים שפוטנציאלית עשויים להגיע למשחקים.

    לכן, מובן כמה קריטי ההגעה של אוהדי בית"ר מחוץ למטרופולין ירושלים לטדי.

    ובאין תחבורה ציבורית ראויה, וכשבניגוד לרכבות לחיפה שפועלות לפני ואחרי משחקים, בירושלים, רכבת ישראל כלל לא מתחשבת באוהדי הכדורגל, וכשכל אזור טדי מזה שנים הפך לאזור בניה ופיתוח וימשיך כך לפחות עוד כחמש שנים, ולכן, ההגעה לטדי נהפכה למעיקה ומתסכלת וכך גם היציאה ממנה, לא פלא שחלק ניכר מאוהדי בית"ר ברחבי הארץ בוחרים באופן מובהק שלא להגיע באופן קבוע לטדי אלא רק למשחקים משמעותיים.

    חוגג אולי זועק זאב זאב, אך, צריך לומר לא בכדי. כי הפיתרון המיידי הוא לא אצלו.
    כאן נדרשת יוזמה והתערבות של הרשות העירונית ומשרדי ממשלה.
    אחרת המצב הנוכחי יימשך לא מעט זמן.


    אני רואה ברשת תגובות של אוהדים מחיפה, תל אביב, באר שבע ועוד שלועגים ומלגלגלים על אוהדי בית"ר עקב הכמות הדלה שפוקדת את טדי. זכותם.
    אך, צריך לומר בהגינות, מה שקורה בירושלים זה משהו שלא קורה בחיפה, תל אביב ובאר שבע.

    ומכאן נובע הפער הבלתי אפשרי בין כמות האוהדים העצומה של אוהדי בית"ר ברחבי הארץ למספרם המועט במשחקי הבית.
    בטח ביחס למה שקורה בבלומפילד, סמי עופר ואולי גם בטרנר.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.