מחזור 13 בליגת העל: מכבי חיפה מנצחת בטרנר; 0-0 בין מכבי ת"א לנתניה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏7/12/19.

?

איך יסתיים המשחק הערב?

הסקר סגור ‏9/12/19.
  1. ניצחון להפועל באר שבע

    18.2%
  2. תיקו

    27.3%
  3. ניצחון למכבי חיפה

    54.5%
  1. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    יכול להיות והגיוני מאוד. נראה כמו חן עזרא עם תיאבון. זה עדיין עדיף על שחקנים שמתברבשים על הקרן
     
  2. Mahranlala Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/17
    הודעות:
    1,935
    לייקים שהתקבלו:
    756
    מין:
    זכר
    אין קוסמים בכדורגל וקלינגר רחוק מלהיות מאמן טוב אבל רואים את השינוי של הפועל מתקופת ניסו. האמצע הרבה יותר קשיח (במיוחד כשבואטנג משחק) ויש פחות טעויות בהגנה. הבעיה היא שהחלק ההתקפי לוקה בחסר, היום זה בלט במחצית השנייה שבה ניסנו לעקוץ במתפרצות, אלטמן מנסה ופשטו לא מצליח, אירנבוים מצליח לעשות הכל נכון עד שהוא צריך לקבל את ההחלטה האחרונה - לבעוט כמו שצריך או למסור כמו שצריך.
    יש גבול למה קלינגר מסוגל לעשות לכן חייבים חיזוק לחלק ההתקפי, קשר במקום ספירובסקי ואולי מגן ימני/בלם במקום אבו עביד (או לתת לעידן כהן?)
    לגבי ה-VAR - יפה מאוד - הפסיקו ללכת למצלמה וסומכים על ההחלטה שם.

    לגבי המגרש בנתניה:
    ירד גשם מטורף. כל המחצית הראשונה היה גשם עוצמתי ובשנייה זה נרגע קצת. עדיין זה לא מצדיק שדשא לאחר שזרוע יראה ככה. לא מבין בשביל מה השזרוע אם זה לא מחזיק בגשמים ולמה אין ניקוז נורמלי.
     
  3. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    אתה צוחק? קיבלתם יריבה בהזמנה אחרי שבוע בו הם פגשו את חיפה וביתר. מול נס ציונה לא היה לנו אוויר. העובדה שקלינגר הפסיק לשחק כדורגל והוציא את השחקן הנורמלי היחידי שלכם, הפאניקה הלא מובנת מול קבוצה שלא בעטה למסגרת 7 שנים היא לא מובנת. להגיד העיקר הנקודות לא יעזור לכם. העובדה שקלינגר דיבר על המשחק כמשחק עונה היא גניבת דעת. בדיוק כמו החברים של גוטמן בתקשורת שמפמפמים שחדרה התפרקה מאז עזיבת גוטמן. קלר רחוק מלהיות מאמן ואני באמת חושב שהוא טיפש חסר הבנה ובעל תקרה להיות גג חיים סילבס, אבל גם עם פפ וקלופ יחד א לה סלובו ברדה סביר להניח שהיינו יוצאים עם 0 נקודות. 0 נקודות? אני שמח אם נעבור את השבוע הזה בלי פציעות נוספות שיצוצו מלבד שני השחקנים הטובים היחידים שלנו העונה שלא יראו דשא בחודש הקרוב כנראה.

    קלינגר פחדן, חלש ולמעשה המאמן הישראלי הממוצע היום בליגה. הפועל עמדה גבוה ולחצה מעט במחצית הראשונה והפלא ופלא, רז שלמה פתאום נראה כמו פאקינג דייאן לוברן של השבוע האחרון.

    אם הרוחב של גרופינקל שמצא את הראש של לוסיו מטר מהשער של ג׳רפי היה נכנס גם היית מדבר על שיפור? מה זה היה לעזאזל ההוצאה של בואטנג? השחקן היחידי שראוי ללבוש את הסמל של האמפריה לשעבר הזו.


    * בנוגע לקבוצה המחורבנת שלי, אחרי שצפיתי בכל קבוצות ליגת העל לפחות פעמיים, אני מודה שאנו הקבוצה הגרועה בליגה וכרגע הפייבוריטית לירידה. בטח אם הסחבת בפציעות של פרץ וסיסה תימשך, בטח אם לוסיו לא יצוץ לפתע אחרי מספר חודשים ובטח אם אחרי ינואר נישאר עם סגל ורוטציה של 15 שחקנים.
     
  4. Mahranlala Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/17
    הודעות:
    1,935
    לייקים שהתקבלו:
    756
    מין:
    זכר
    @Clock End Stand
    אותו דבר אתה יכול להגיד גם על הפועל תל אביב. יריבה בהזמנה. אחרי 2 משחקים מול בית"ר ומכבי, שהיריבות בקושי התאמצו כדי לנצח אותנו. שמו גול מוקדם הלכו לישון ואנחנו בקושי הוצאנו 2 בעיטות למסגרת ב-2 המשחקים האלה.
    תשאל את כל מי שראה את הפועל תל אביב עד כמה עלוב החלק הקדמי של הפועל תל אביב.
    אם אתם הקבוצה הכי גרועה בליגה (מסכים איתך בזה אגב) אנחנו מיד אחריכם בפער די קטן, לפחות לכם יש את לוסיו שהלוואי שהיה מגיע אלינו.
    בואטנג חזר מקרע במינסקוס שהשביתה אותו ליותר מחודש. אין לו כושר לשחק כל כך הרבה. עשו את אותו חילוף גם נגד ביתר וגם נגד מכבי. כנראה הוראה מהצוות הרפואי.
    אם כבר חילוף הזוי אז להכניס את דמארי.
    אפילו מכבי הלכה אחורה בדרבי שהייתה צריכה. לא ראיתי יותר מידי נפילות מהרגליים מהרגיל כן בקטנה קצת בזבוזי זמן.
    על כל דבר אפשר להגיד אם זה היה נכנס ואם זה היה נכנס. אותו דבר אני יכול להגיד לך על המתפרצות שהיו לנו בסוף, עם סיומת יותר טובה ולא עלובה כמו שיש לחלק ההתקפי שלנו המשחק נגמר.
    הקבוצה עוד רחוקה מלהראות טוב אבל קח את המשחק היום ותשווה את זה למשחקים של הפועל עם אביטן (מול נס ציונה,רעננה ונתניה זו דוגמה טובה)

    ובעיקר אני חוזר על המשפט הזה:
    אם אתם הקבוצה הכי גרועה בליגה (מסכים עם זה) אז אנחנו השנייה הכי גרועה בליגה.
     
  5. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    לא ידעתי על הפציעה של בואטנג, פשוט החילוף הגיע אחרי שינוי טקטי של חדרה ובואטנג יצא עצבני ובעט בבקבוק אז הסקתי שזה חילוף מקצועי/טקטי.

    לא חושב שאתם הכי חלשים אבל לא כי אתם טובים מאיקס או וואי אלא כי אתם פחות רעים מהם, דגני ורז שלמה הכה בינוניים, חלשים פחות מההגנה של קש/נס ציונה/כפס ובאותה מידה אלטמן ואינברום הם פחות בינוניים מהכלים ההתקפים של שלושת הקבוצות שציינתי כאן להוציא אולי את פדידה מכפס. (ואל תספרו לי סיפורים על מוסא מאזו או קיליאן שרידאן)
     
  6. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,593
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    https://static.football.co.il/wp-content/uploads/2019/12/%D7%9C%D7%A7%D7%A8%D7%90%D7%AA-%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%A1%D7%91%D7%95%D7%A7_7-1-1024x536.Xxx

    המשחק המרכזי האחרון של הסיבוב הראשון יפגיש הערב בטרנר את הפועל באר-שבע ומכבי חיפה.

    הפועל באר שבע:

    האדומים שפתחו את העונה והסיבוב בצורה טובה נחלשו מאז ההפסד בבלומפילד למכבי ת"א ורשמו הפסדים מפתיעים לבני יהודה וסקציה נס-ציונה, הניצחון באמצע השבוע מול הפועל כפ"ס ביכולת בינונית שיפר מעט את מצב הרוח אבל בנגב יודעים שרק לאחר שני משחקי הבית הקרובים מול מכבי חיפה ובית"ר ירושלים הם ידעו לאן מועדות פניהם העונה.
    ג'ימי מארין שהיה אמור לפתוח בהרכב כווינג-בק באגף שמאל צפוי להיעדר בגלל מחלה ונראה שבעקבות כך בכר יחזור לרביעיית הגנה עם שון גולדברג כמגן שמאלי.

    הרכב משוער:
    ארנסטס שטקוס - מיגל ויטור, לואי טאהא, בן ביטון, שון גולדברג - עדן שמיר, נאור סבג, ז'וזואה, ניב זריהן, נייג'ל האסלביינק - בן שהר

    מכבי חיפה:

    הירוקים סוגרים סיבוב נהדר ונכון לעכשיו הם נראים כקבוצה היחידה שיכולה לקרוא תיגר על מכבי ת"א בקרב האליפות.
    התיקו במחזור האחרון מול אשדוד בבית אמנם הרחיק את הירוקים 5 נקודות ממכבי ת"א אבל בעקבות המעידה של הצהובים-כחולים בשבת האחרונה הם יכולים לצמצם בחזרה את הפער ל-3 נקודות אם ינצחו הערב. בצד המקצועי, מלבד מוחמד עוואד הפצוע בחיפה יחסרו מחר גם את ירדן שועה שלא יכלל בסגל בגלל תקרית משמעת באימון המסכם, עפרי ארד עשוי לרדת לספסל כאשר עאיד חבשי יפתח במקומו.

    הרכב משוער:
    ג'וש כהן - עאיד חבשי, טרנט סיינסברי, ארנסט מאבוקה, סאן מנחם - נטע לביא, יובל אשכנזי, דולב חזיזה, צ'ארון שרי, יאניק וילדסחוט - ניקיטה רוקאביציה

    */aaa031
     
  7. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    מכבי חיפה מעולם לא ניצחה בב"ש 3 פעמים רצופות בליגה. כרגע היא על רצף של 2 ניצחונות שם.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  8. italiano Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/16
    הודעות:
    8,183
    לייקים שהתקבלו:
    4,195
    מין:
    זכר
    לצערי היום זה יקרה.

    אני די פסימי. אנחנו במגמה שלילית, נראים רע מאוד ונראה שאין פתרון באופק וחיפה במגמה הפוכה לגמרי ונמצאים בכושר מעולה.
    מכין את עצמי מנטלית לעוד הפסד בטרנר.
     
    rivaldo אוהב/ת את זה.
  9. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    @alexshw
    שיאים נועדים בשביל לשבור...חיובי או שלילי, מכבי חיפה תצטרך היום לנצח בשביל לאיים על המקום הראשון. כרגע קשה לי לנבא מה יהיה, ב"ש בביתה לא משוכה פשוטה. אפילו אם היא לא יציבה, כל תוצאה אפשרית ולא תחשב הפתעה.
     
  10. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,187
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    יש לנו על הספסל את סולליך רז מאיר ופלקוטצ'נקו. בקיצור, שום דבר שיעזור לנו במידה ולא נהיה בייתרון.
    הספסל שלנו מביך. מאוד מקווה שעד הדקה ה 70 המשחק יוכרגע.
     
  11. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,612
    לייקים שהתקבלו:
    2,482
    בבקשה רק לא זריהן, לא אכפת לי משום דבר, רק שהחובבן הזה לא ישחק. חבל שמארין כנראה חולה, העמדה בשמאל תפורה עליו במערך של שלושה בלמים.
     
    Sir Alex Ferguson ו-South Boy אוהבים את זה.
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הפועל לא במצב של להתנצל על איך שהיא נראית, אין לנו כדורגל, כבר אמרתי לא פעם: בליגה הזו אתה לא טועה=אתה תנצח, בטח אם היריבה היא לא אחת מ'ארבע הגדולות'. תנאי מזג האוויר והמגרש בטח לא עזרו לנו. אני עדיין רוצה לראות את דמארי בחוד, הוא איטי אבל חכם, וזה קצת חסר לנו. גם משחק סביר של אור אינברום זה לא מספיק עבור שחקן כדורגל. עומרי אלטמן עם גול גדול, הגיע הזמן שיראה משהו. והמבשל? אוראל דגני כמובן. כל נקודות חשובות, צריך לסחוב עד ינואר וגם שם אני לא מאמין שיגיע שחקן איכותי. קלינגר ראוי לביקורות על השנים האחרונות אבל הוא מאמן כדורגל.

    מילה על מכבי, הם לא עשו כלום בדרבי, היו לא רעים נגד נתניה אבל זהו-זה. כמה בכי על ה-VAR, כמה אפורים, לא נמאס להם. ניצוצות מאיילון אלמוג וזהו.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    שתי הקבוצות קיבלו הזדמנות פז לחזור למאבק האליפות אחרי התיקו של מכבי תל אביב, זה כל מה שהן יכלו לבקש. אחלה משחק לסיום הסיבוב ואחרי 13 מחזורים כבר אפשר לעשות סיכומים חלקיים. מכבי חיפה מלהיבה, הפועל באר שבע תקועה. אני חושב שגם אם הקבוצה של ברק בכר "תחזור למקורות" של תחילת העונה זה ממש לא יספיק לה. חבל שמליקסון לא קיבל כמה דקות, ככה קשה לבנות עליו כאקס פקטור מהספסל. באר שבע אנדרדוג בטרנר חד וחלק אחרי הרבה זמן, הירוקים גם ניצחו שם פעמיים ונכון שכל משחק הוא שונה אבל אין מחסום פסיכולוגי. מאמין שנראה את חיפה משחקת קצת יותר בזהירות בעיקר בשל המשחק האחרון, אבל יש לה איכויות קטלניות בהתקפה וגם תקרית שועה לא תקלקל לה. חזיזה ורוקאביצה הם שחקני המפתח לדעתי. באר שבע, גם אם היא קבוצה פחות טובה העונה, חייבת לשמור חזק על הבית. גם ספורי וגם קלטינס לא בהרכב, זה אומר משהו על שחקני הרכש שהגיעו.
     
  14. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    אורן ביטון בכנף שמאל במערך של שלושה בלמים זה מתבקש, כך או כך מסכים בשורה התחתונה שהכול עדיף על הילד קקה הזה.
    בפועל הוא יעלה בהרכב כי ברק בכר ירצה לחמם אותו לקראת המשחק היחיד בשנה שהוא מופיע אליו.
     
  15. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,602
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    החיסרון של מרין יכול להיות ההבדל, בטח אם זריהן חסר הכושר יפתח במקומו.
    הייתי אפילו שוקל לפתוח עם אורן ביטון בקו ביחד עם גולדברג, גם יעזור לשון הגנתית וגם מבחינת נייחים ומסירות מפתח אורן יתן את שלו.

    נ.ב
    געגועים לתקופה אחרת :)

     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/12/19