שלב הבתים בליגת האלופות - מח' 6 ואחרון: אלופת אירופה בסכנת הדחה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י alexshw, ‏10/12/19.

  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    בית מוות כן, אבל צריך לנצח את סלביה בבית. זה חומר שחקנים מספיק לזה וגם כדי לגבור על ברסה עם חצי הרכב בבית.
    כמה תירוצים.
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,279
    מין:
    זכר
    אני מסייג את הדברים על קונטה כי לא ראיתי את המשחק. לגבי "בית סופר קשה" אולי, אבל היום קיבלתם משחק מאד נוח. בארסה בהרכב משני בלי אף אחד מהאסים, אצלכם בסן סירו. קבוצה בלבל של אינטר, מקום ראשון באיטליה נזכיר, לא היתה צריכה לפקשש את זה. זה לא פחות בעיטה בדלי מאיאקס. ולזה תוסיף את התיקו המביך עם סלאביה כמו שאלכס אמר.
     
  3. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    ואנחנו לא בהרכב משני? ואלרו, וסינו, ביראגי, לאזארו ופוליטאנו אלה שחקנים שהיו מיועדים לשחק במשחקים כאלה? והיינו טובים יותר, הגענו למלא מצבים ולא ניצלנו אותם. לוקאקו קרס.

    לא בגלל קונטה הפסדנו היום.
     
  4. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    סלביה הייתה ארגיואבלי הקבוצה הכי טובה בבית הזה בכל מה שקשור לרמת משחק. היא הייתה שווה או טובה יותר מהיריבות שלה בכל אחד מהמשחקים (אולי חוץ מהמשחק היום, ראיתי אינטר בארסה). נטו בגלל נאיביות הם לא עלו.

    הזכירו לי את מכבי חיפה של איגביני וג'ובאני בקמפיין הזה.
     
    EO11 ו-Jefecito אוהבים את זה.
  5. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,777
    לייקים שהתקבלו:
    1,826
    ברכות לבארסה שהיא הקבוצה השנייה שמנצחת פעמים את אינטר בשלב בתים. את הראשונה אתם מכירים
     
    South Boy ו-Jefecito אוהבים את זה.
  6. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,101
    לייקים שהתקבלו:
    1,402
    ולנסיה קבוצה הזויה. זו אכן הפתעה שהם ניצחו היום אבל הם מתבררים כמו קבוצה שממש לא קל לשחק מולה.

    אייאקס יכולים להמשיך לברבר על קיפוח אבל הם יכולים להאשים אך ורק את עצמם.
     
  7. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    כפי שרשמת קבוצה נאיבית בסופו של יום. אין להם מסיימים ברמה גבוהה.
    לאינטר היה סגל מספיק בשביל לעלות.
     
  8. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    לאוטרו ממתק אמיתי. נצטרך להקריב לא מעט בשביל להביא אותו.
     
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,279
    מין:
    זכר
    לגבי לאוטרו, שחקן נהדר שעושה עונה גדולה עד עכשיו. מדברים על זה שאם יעבור לבארסה הוא אמור להיכנס לנעליים של לואיס סוארז. זה חתיכת נעליים להיכנס אליהם, לא זה באמת נעליים ענקיות. אני לא זוכר אם סוארז באותו גיל היה טוב יותר, שיחק אז באיאקס אם אני לא טועה, אבל בכל מקרה לא יצפו מלאוטרו להיראות כמו סוארז של איאקס אלא כמו סוארז של בארסה וזה חתיכת סימן שאלה. מצד שני זה לא שיש אלטרנטיבות אחרות בשוק.
     
  10. SaSa Member

    הצטרף ב:
    ‏13/9/18
    הודעות:
    604
    לייקים שהתקבלו:
    145
    מין:
    זכר
    לפחות מבחינת תיאטרליות ומשחק מוגזם הוא יוכל להיכנס לנעליים של סוארז.

    המשחק אתמול רק חיזק את ההערכה שלי לברוזוביץ' שלא נח שנייה וסביבו משחקים נגרים.
     
  11. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    אני חושב שעבור אינטר המכה הייתה מידת המוכנות שאיתה הגיעה בארסה למשחק. כולם דמיינו הרכב משני ומנטליות של "בוא נחזור לברצלונה כבר", אבל גם ההרכב ה"משני" של בארסה כלל לא מעט שחקנים שנכנסים בכיף להרכב של אינטר(אומטיטי, פירפו, ראקיטיץ', וידאל, גריזמן) וכמה שחקנים עם פוטנציאל לא קטן שנתנו יופי של משחק. מעל זה, בארסה באה לנצח את המשחק וזה הפך את ההתמודדות הזאת ללא פשוטה עבור אינטר בניגוד לתחזיות.
    הפאשלה האמיתית הייתה נגד דורטמונד.


    נ.ב.

    איזה שחקן אנסו פאטי.
    מפתיע כל פעם מחדש.
     
    Jefecito אוהב/ת את זה.
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    עלה מהספסל ולא התרגש, שמר על פוקר-פייס, נגיעה פה, פס שם, סימן מטרה ונתן גול, כל כך הרבה קלאסה, האמת שלא ברור למה במשחק כזה אנסו פאטי לא שיחק כבר מההתחלה אבל מה זה משנה. עונה של שיאים בליגת האלופות. כשפרנקי דה יונג ולואיס סוארס עלו מהספסל לבארסה היו דקות נהדרות כך שכל הטוענים לחוסר ספורטיביות - שיפרססו מה שנקרא.

    כישלון גדול של אינטר ואי אפשר להתחמק מזה, לא ראיתי שום דבר חוץ מלהעיף כדורים ללאוטרו שהוא באמת שחקן גדול (אם יגיע לבארסה מייד יהיה לו את מסי וגם מגריזמן יש ציפיות, זה מצב נוח יחסית), זה הטריק גם בליגה האיטלקית? היא אמנם לא קיבלה את בארסה ב' אבל בהחלט קיבלה את בארסה בנונ-שאלנט, בהרכב חסר. דיאמברוסיו פספס איזה מצב גדול במחצית הראשונה אבל חוץ מזה - נאדה. שוב היה לה פיק בירכיים ודווקא במשחק בית (כפי שהיא גירדה תיקו במחזור הפתיחה), זה כן כישלון של אנטוניו קונטה שהוא לא עבר את הבית הזה, בטח לא כשבורוסיה דורטמונד תקבל איזה רביעייה בשמינית הגמר והיא קבוצה לא מספיק אמינה. האמת שגם אם היא הייתה מנצחת ועולה לשלב הבא הייתי מתקשה להמר עליה כסוס השחור לאור היכולת שלה. העובדה שהסגל קצר היא לא תירוץ.

    לגבי אייקס - שימו לב שדווקא במשחקי הבית היא מפשלת, אם זה ההפסד לריאל מדריד בשנה שעברה, "רק" תיקו עם יובנטוס, העונה שני הפסדים בשלב הבתים נגד יריבות כאלה זה יותר מדי, משהו היה חסר שם וקשה לי להסביר מה. לדעתי היא עדיין הקבוצה הטובה מהשלוש אבל היא מסיימת את דרכה וחבל שאחרי עונה מדהימה כמו אשתקד זה נגמר כל כך מהר ואייקס לא מצליחה לייצר רצף של הגעות לנוקאאוט, מה גם מי יודע מי משחקני המפתח ימשיכו מעבר לקיץ - בעיקר דוני ואן דה ביק וכאלה.

    רשמיי לגבי ליברפול - היא לא שיחקה טוב, האיכות שלה בחלק הקדמי עשתה את ההבדל כמו בלא מעט מקרים. שמאנה חודר לרחבה כמו סופה ומספק בישול כזה חכם וגאוני - אין מה לעשות. גם השער של סלאח נגד חוקי הפיזיקה אחרי משחק שלומיאלי שלו - וואו. רד בול זלצבורג תמשיך את הדרך היפה שלה בליגה באירופית וזה בסדר.
     
  13. hai60 Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/04
    הודעות:
    97
    לייקים שהתקבלו:
    24
    לאוטרו אדיר, לדעתי כבר עכשיו עדיף על סוארז של השנתיים האחרונות שלצד שערים נהדרים יש לו החמצות שגם יובל אבידור היה עושה מהן שער
    זה לא בא כנגד סוארז אלא לזכותו של לאוטרו, אני באמת חושב שהוא פנטסטי ומהטובים בעולם כיום
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כמה מילים על משחקי היום:

    * יובנטוס כבר הבטיחה את העפלתה מהמקום הראשון, בעוד באייר לברקוזן חולמת לעשות סנסצייה. גולת הכותרת היא חזרתו של ג'אנלואיג'י בופון לשער, ישחק לראשונה במדי יובה בצ'מפיונס מאז ההרחקה הדרמטית נגד ריאל מדריד בברנבאו כשיובה הייתה על סף קאמבק מדהים עם 0:3 מוחץ, ואז השופט שרק לפנדל ובופון לא היה יכול לעצור את עצמו.
    * כוננות שיא באתלטיקו מדריד שתפגוש את לוקומוטיב מוסקבה לאחר שלושה משחקים בלי אף שער חוץ, דייגו סימאונה אמר: "לקבוצה הזו יש את האיכות והמנטאליות, אנחנו פשוט צריכים להישאר רגועים".
    * גלטסראיי חולמת להגיע לפחות לליגה האירופית ולשם כך היא תצטרך להשיג תוצאה טובה יותר מאשר ברוז' במשחק המקביל. תומאס טוכל אמר על קיליאן אמבפה: "הוא שחקן מיוחד אבל עליו לקבל את ההחלטות שלי". ניימאר אמור לפתוח בהרכב הצרפתים, בעוד אצל הקבוצה של פתיח טרים רדאמל פלקאו חוזר אולם פלורין אנדונה ורייאן באבל פצועים.
    * באיירן מינכן נגד טוטנהאם - משחק גדול על הנייר, בפועל: צפו להרכבים משניים. בלי רוברט לבנדובסקי וללא הארי קיין כשגם סון ואחרים צפויים לנוח. קשה לשכוח את ה-2:7 מהמשחק בלונדון אך התרנגולים לא מחפשים לנקום או משהו כזה, ז'וזה מוריניו, שרשם את רגע השיא בקריירה שלו נגד באיירן מינכן כשזכה בטרבל ב-2010 - חושב קדימה על המשחקים הבאים. טרוי פארוט הצעיר בן ה-17 צפוי לפתוח בהרכב הספרס. תומאס מולר אמר: "אנחנו להוטים לנצח משתי סיבות - לשמור על המאזן המושלם בליגת האלופות ולחוות שוב את טעם הניצחון". הוא הבטיח שבאיירן יכולה לנצח בכל ארבעת משחקיה עד הפגרה ולהשתלט על הפסגה.
     
  15. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    עזוב. גם ניצחון על סלביה בדיעבד לא היה מספיק לאינטר. ובאותה המידה אפשר לציין שגם דורטמונד לא הצליחה לנצח בבית את ברצלונה (שעלתה למשחק בלי מסי) בגלל הרבה נאיביות כולל החמצת פנדל. ואם בארסה מפסידה את המשחק ההוא היא לא הייתה מגיעה למחזור האחרון כשאין לה על מה לשחק.

    בקיצור, דורטמונד בסך הכל היא קבוצה מוכשרת ובעיקר עמוקה יותר מאינטר, הסיבה שזה היה צמוד היא בגלל שאינטר מאומנת הרבה יותר טוב וראו את זה ב3 מתוך 4 מחציות במשחקים בין שתי הקבוצות.