הפועל באר שבע 2019/20 - מחזיקי גביע המדינה לאחר 23 שנה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י hbs7, ‏15/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני חושב שהכדורגל היה בינוני מאוד ומה שהתאים לחודשים יולי-אוגוסט עם ניסיון לשלב הרבה שחקנים חדשים בוודאי לא היה מספק בליגה ובשלב מאוחר יותר, רוצה לומר - התוצאות אם היו ממשיכות להגיע - זה לא היה מונע בוז מהקהל וכאלה. באר שבע לא התקדמה מילימטר אלא הלכה אחורה. אני לא חושב ששינוי של שחקן אחד בהרכב אמור להפר את האיזון בצורה כזו בוטה. המשחק בטדי עוד היה די שוויוני ולא ידעו אם בית"ר תקבל צורה, אבל נגד שלוש הגדולות האחרות הפועל באר שבע לא עשתה כלום, אפילו לא איזה מהלך סוליסט של שחקן מוכשר שלא תלוי בקבוצה, כמו שהדריבליסטים של בית"ר עשו נגד מכבי חיפה (ליוואי גארסיה), היא לא כבשה אף שער, לא הייתה דומיננטית ולא הייתה מסוכנת. אם משחק כמו נגד מכבי חיפה בשני מוגדר כלא רע או שהקבוצה הייתה מסוכנת זה מראה על הסטנדרט החדש הנמוך.
     
    EuropeGuy ו-Ajax Amsterdam אוהבים את זה.
  2. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,777
    לייקים שהתקבלו:
    1,826
    @Raulito כל הודעה שלך מדויקת. נגיד ולא היו תוצאות אבל היה שלד,דרך, ויכולת גם אם היינו מפסידים יותר הייתה סבלנות.
    כרגע האמירות של בכר, שחקנים מסוימים וההנהלה מתייחסות אל האוהדים כעדר בבונים שלא מבין כלום
     
    EuropeGuy אוהב/ת את זה.
  3. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    הבעיה הכי גדולה של הפועל ב"ש היא המלכוד שהקבוצה נמצאת בו. לו הייתי אוהד הפועל ב"ש, הייתי רוצה שברק בכר יישאר וילך בעת ובעונה אחת. מצד אחד, כבר עונה שנייה שהקבוצה נשארת במקום או הולכת אחורה במובנים מסוימים יותר משהיא משתפרת במובנים אחרים. מצד שני, אם רוצים לכוון לאליפות בעתיד הנראה לעין, אז רואים שלמאבק על הכתר נכנס שחקן חדש וירוק, שרוצה לעשות קפיצת מדרגה ולדלג מהמקום השני למקום הראשון - ואם יש קבוצה שהסרט הזה כבר מוכר לה והיא זוכרת מי המאמן שביים כבר סרט כזה, היא הפועל ב"ש.

    אולי בעוד כמה שנים יצוץ המאמן שיהיה שווה להפועל ב"ש לוותר על ברק בכר בשבילו. כרגע, אם יש מאמן אחד שיכול בשנים הקרובות לנצל עונה פחות טובה של המתחרות ולחבר קבוצה טובה מספיק כדי להתחרות על הכתר, הוא רק ברק בכר.
    אני חושב שזו תהיה טעות לוותר עליו. אין מאמן פנוי טוב ממנו והאפשרות לחזק את מכבי חיפה או ביתר ירושלים היא שיקול רציני מאוד שבהפועל ב"ש צריכים לקחת אם נשקלת שם ברצינות האפשרות להיפרד מתישהו.
     
    Sir Alex Ferguson ו-italiano אוהבים את זה.
  4. hai60 Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/04
    הודעות:
    97
    לייקים שהתקבלו:
    24
    ב"ש כרגע נמצאת איפה שהיא צריכה להיות - סגל השחקנים שלה נופל מאלו של חיפה ומכבי [ואולי גם משל בית"ר]
    העונה לפחות, המטרה הריאלית צריכה להיות מקום שלישי וכמובן בניית שלד שיצליח להאבק בעונה הבאה על האליפות [וכאן תהיה הרבה עבודה לאלונה כי השלד כרגע לא מספיק והיא צריכה להתחיל כבר בינואר. פאוליניו אגב על הנייר נשמע כמו התחלה טובה]
    בכל מקרה, מבין את האכזבה מאיכות המשחק והעובדה שבכר עדיין לא מצא את ההרכב שלו, אבל מפה ועד ללכת לפוצץ אימון? מוגזם לדעתי
     
  5. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    אפשר לחשוב שהשתמשו באלימות. כולה פיצצו אימון, לא יכול לספור כמה פעמים בשנים האחרונות זה קרה אצל חיפה או בית"ר.
    לאוהדים נמאס והם מביעים מחאה בדרך לגיטימית שלא כללה אלימות, מה הבעיה?
    כל הקטע עם "אלונה חינכה את הקהל" מרתיח אותי, האוהדים עדיין לא פודלים ולא צריכים לפחד מהצל של עצמם כי אלונה יכולה להתעצבן וללכת.
    מותר גם למחות ולהביע דעה, בטח כשהיא כל כך מוצדקת, ואם מישהו בבאר שבע חושב שבגלל שהוא משקיע כסף במועדון אז הוא עושה טובה לאוהדים וזה מקנה לו זכות לשלוט על המחשבות שלהם הוא טועה ובגדול. שחקנים שיש להם טיפה אובייקטיביות יכולים אפילו להסכים עם המחאה הזאת, שהליצנים האלה יסתמו את הפה ויתמודדו עם מה שהם בישלו לעצמם.
     
  6. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    בוא, תספור לנו כמה פעמים זה קרה אצל בית"ר או חיפה כשהיינו במקום השלישי.
     
    italiano אוהב/ת את זה.
  7. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    קודם תספר לי מה הקשר של המיקום לנושא. יש איזה מוסכמה שממיקום מסוים אפשר לצאת עם לפידים למתחם האימונים?
    יש ציפיות, ציפיות שאותם אנשים שבוכים עכשיו שמוחים נגדם יצרו, והכול נמדד ביחס אליהן.
    להגיד שבגלל שבאר שבע במקום השלישי אז אין לאף אחד זכות להתלונן זאת גניבת הדעת הכי גדולה ששמעתי לאחרונה, וכנראה יוצאת מפיהם של אנשים שלא באמת רואים את הקבוצה הזאת ואיך היא נראית.
    גם בשנה שעברה סיימנו במקום השלישי ורוב האנשים שאפילו לא אוהדים את הקבוצה הסכימו שהיא נראית מזעזע, בעידן שבו בכדורגל הישראלי אין כמעט הבדל ברמה בין מקום 12 למקום 3 אין למיקום יותר מדי אינדיקציה לגבי איכות של קבוצה.
     
  8. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    ברור שרלוונטי, כי למה להרוס לקבוצה כשהיא עדיין במקום שהיא צריכה להיות? הקבוצה משחקת חרא? יש לא מעט דרכים להביע מחאה. אפשר לא לעודד למספר דקות, אפשר להניף שלטים באצטדיון, אפשר גם לקבוע מפגש בין ראשי הסאות' לבין השחקנים והמאמן ולהבהיר שזו דרך שלא מקובלת והתוצאות לא רלוונטיות. לפוצץ אימון זה הכל חוץ ממועיל, לא לקבוצה ולא לקהל שלכם.
     
    italiano אוהב/ת את זה.
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא חושב שזו טרגדייה שהאימון פוצץ, אני מעדיף את זה מאשר שיהיו קרחות בטוטו טרנר לדוגמא. מי שאומר שהפועל באר שבע במיקום הריאלי שלה, שוב, אז שתי תשובות ובקצרה: א) הכדורגל שלה קטסטרופה, מותר לדבר על זה? ב) מי אחראי לכך שסגל השחקנים כל כך בינוני?
    אגב ראיתי שדיברו כאן על האפשרות למכור את האלסביינק בחודש ינואר, אני חושב שאם תהיה הצעה טובה אז היתרונות גוברים על החסרונות, כלומר יש שחקנים כמו ניב זריהן שלא תוכל להחזיר עליהם אפילו חלק מההשקעה, ויש שחקנים שכדאי לנסות. חשבתי שהמכירה של דיא סבע אשתקד הייתה טעות ובדיעבד הבנתי שהוא לא היה משנה יותר מדי כי כל הדינמיקה של הקבוצה הייתה שלילית.

    לדעתי נראה את הפועל באר שבע טובה יותר מעתה ואילך, קודם כל כשכל כך רחוקים מהאליפות אז הלחץ קצת יורד אם כי זו נחמת עניים, נניח כמו מכבי חיפה של השנים האחרונות. מעבר לכך אני משוכנע שכשמאור מליקסון ייכנס לקצב לאט לאט ויוכל לתת עשרים דקות פה וחצי שעה שם - זה ישתנה. אני לא יודע כמה זמן ייקח לו להיות בריא אבל אולי כדאי לשחק במערך היהלום כשהוא מתחת להאלסביינק ושהר ובמקרה כזה שלושת אלה פטורים מהגנה נניח וכל אסיפת שחקני מרכז השדה שלא מספיק תורמים להתקפה - קלטינס, קבהא, שמיר (התחיל טוב) - יתרכזו במשהו אחר..
     
  10. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    כל מה שאמרת נעשה כבר.
    עד המשחק נגד נס ציונה אף אחד לא דיבר מילה אחת למרות שכולם ראו שהיכולת לא טובה כי זאת רק תחילת העונה והקיץ הראה שיפור גם מבחינת היכולת אז כמובן שהייתה סבלנות, מול מכבי הם קיבלו כפיים למרות שהפסידו כי מותר גם להפסיד, מול נס ציונה הארגון השתיק את כל מי ששרק בוז ועודד בסיום המשחק, מול בני יהודה הם כבר לא יכלו להשתיק את הבוז אבל עדיין עודדו את השחקנים, מול כפר סבא הם הבינו שהשחקנים צריכים ניעור אז כל הקהל ישב בשקט מרגע עליית השחקנים ועד השריקה, מול חיפה אפילו אנשים בארגון כבר התחילו לאבד את זה וכשהשחקנים באו להודות לקהל אפשר היה לראות שקבוצה לא קטנה ששייכת לארגון עמדה על הגדר והעיפה אותם. וכל זה אחרי עונה מבזה בכל קנה מידה עם כמה הפסדים מהמשפילים ביותר בשנים האחרונות ויכולת עלובה שעברה בשקט מופתי יחסית להתבזויות שקרו ורק בגלל העונות הטובות שהיו לנו לפני. כמה סבלנות יכולה להיות לאנשים?
    ההסלמה ביחס של האוהדים לקבוצה נעשתה בהדרגה ואף אחד לא קם ביום אחד והלך לפוצץ אימון בגלל הפסד בודד או משחק לא טוב, שום דבר לא באמת גורם להם להבין שהגישה שלהם צריכה להשתנות ושכרגע הם בכלל לא נמדדים בתוצאות הרעות שלהם אלא בדרך המביכה שלהם. אני באמת חושב שאין שום פסול במחאה שלא כוללת אלימות והייתי חושב ככה גם אם לא הייתי מסכים עם אלה שמחו, ובמיוחד כשנוסתה כל דרך עדינה יותר כדי להעיר אותם ובמקום זה בפועל במקום שיודו שהם יכולים להבין מאיפה זה מגיע רק שומעים גניבות דעת וניסיון להתקרבן על חשבון כמה אוהדים שנמאס להם, זה מביך.
    כל עוד לא תהיה אלימות הכול לגיטימי, אנחנו לא צריכים לחכות שנגיע לפלייאוף התחתון כדי למחות ואז כבר יהיה מאוחר מדי, רוצים לעצור את כדור השלג לפני שהוא דורס אותנו.
     
  11. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    אתם צריכים לדבר עם אלונה על העידן שאחרי בכר. ואיך להתקדם ניהולית. מנהל מקצועי, בחירת מאמן זר.
    בכר מיצה את עצמו אצלכם. לא יעזור בית דין ולא מחאות.
     
    EuropeGuy ו-Ajax Amsterdam אוהבים את זה.
  12. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,777
    לייקים שהתקבלו:
    1,826
    שוב האוהדים לא טיפשים. אנחנו לא מובנים מאליהם.
    אנשים הביעו אמון במערכת בדמות סולדאאוט מנויים .
    אני מסכים עם south boy בכל מילה ובנוסף לכך כל עוד לא נדע להיות אבות רעים (טובים בחינוך) ונפחד להביע ביקורת אנחנו נהפוך להיות מועדון קטן
     
    EuropeGuy אוהב/ת את זה.
  13. Melikson24 Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/16
    הודעות:
    4,766
    לייקים שהתקבלו:
    2,487
    מין:
    זכר
    בלה בלה בלה. כמו תמיד בישראל הפטרונים מתעסקים ב15 אנשים שמקללים אותם ולא במאות/אלפים שכן תומכים.
    מראש ממשלה עד בעלים בקבוצות כדורגל.

    כמו שההתעסקות באנשי יענקלך מיותרת כי יש קהל שלם שתומך בקבוצה למרות עשור שחון, או LF-מוחמד, כך הספינים המטופשים על נערים שהלכו להוציא עצבים באימון הם עלובים.
    העיקר ברדיו העלו כמה ערסים עילגים רק כדי לגנות אותם 4 שניות לאחר מכן.
    בתור מישהו שאשכרה נמצא בטרנר מדי שבוע ולא רק מקשקש באינטרנט, התמונה שמציירים היא כמובן שונה. לא יודע איך ולמה אבל אשכרה יש אנשים שעדיין מוחאים כפיים לחבורת חדלי אישים שלובשים את החולצה או אלו שמנהלים את הקבוצה. אבל ככה זה באינטרנט, קליק קליק קליק. עד הסנסציה הבאה...
     
    EuropeGuy ו-hbs7 אוהבים את זה.
  14. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,439
    לייקים שהתקבלו:
    3,839
    ומה היה משותף לכל המשחקים האלה? מול בית"ר ספורי פתח באמצע, מול מכבי ת"א מרין לא שיחק דקה וגם עד ההרחקה של ויטור היה משחק מאוזן, מול מכבי חיפה לא היה בכלל קישור אחורי וכמובן הכוכב ספורי.

    הקשר בין ההרכבים לתוצאות העונה כל כך ישיר שאני לא מבין איך אפשר להתעלם מזה.

    אחרי ההפסד לנס ציונה קיוויתי שבכר יחזור מהפגרה הארוכה עם המסקנות הנכונות. ואז הוא פתח מול בני יהודה גם עם ממן וגם עם ספורי...
     
  15. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    1. 10 אוהדים (אפילו לא עשירית אחוז מאוהדי הקבוצה) שבהם אגב רוב מוחלט לנערים בני 15 - 16, הלכו לאימון וקיללו, ואנחנו מתעסקים בזה כאילו אלפים הגיעו למתחם האימונים ותקפו שחקנים.
    מי הם בכלל אותם אנשים? נעזוב רגע את העובדה האם אני מסכים עם הביקורת שלהם או לא, למה אותם 10 אמורים לייצג את כלל אוהדי הפועל באר שבע? זה אפילו לא ארגון אוהדים מאורגן, סתם כאלה שבאו להוציא קיטור, למה אנחנו צריכים להתעסק בהם בכלל?

    2. אני אוהב את ברק בכר, תמיד אוהב אותו לא משנה איך תגמר העונה כי הוא הגשים לנו את הפנטזיות הכי פרועות.
    עם זאת, אין מחלוקת שכבר שנה וחצי הוא נכשל. עד למשחק מול מכבי זה נראה שבנינו קבוצה פחות נוצצת אבל אחת שיודעת מה המגבלות שלה, שעובדת קשה על המגרש, ושתחזיר את הכבוד האבוד משנה שעברה. מאז המשחק מול מכבי חזרנו לכל החסרונות של שנה שעברה, ובמיוחד אנחנו שוב נראים כמו קבוצה לא מאומנת וזה הכישלון הכי גדול.
    ברק בכר נכשל כבר שנה וחצי, זאת עובדה. לא חושב שמישהו חושב אחרת. גם מי שהוריד ציפיות מהעונה הנוכחית לא יכול לקבל הפסדים לנס ציונה ובני יהודה שנראה שהשחקנים עושים לו סבוטאז.
    עכשיו השאלה היא מה עושים, אני דווקא מאלה שלא חושבים שצריך לפטר את ברק עכשיו ואולי גם לא בקיץ (וכן, זה לא מעט בגלל העובדה שהשוק דל וגם בגלל הערכה לעבודה שעשה כאן בעבר), אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שאחרי סיבוב אחד לא רק שאנחנו לא במאבק האליפות אלא גם כניראה בחוץ מהמאבק על המקום השני, וזה בעונה שבה הליגה מאוד חלשה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.