שלב הבתים בליגת האלופות - מח' 6 ואחרון: אלופת אירופה בסכנת הדחה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י alexshw, ‏10/12/19.

  1. WHITERM Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/18
    הודעות:
    1,218
    לייקים שהתקבלו:
    252
    מין:
    זכר
    שכחת לציין את ההדחה בשמינית הגמר מול גלטאסריי
     
  2. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    זה היה בשלב הבתים של 2013/14 (הפסידו במחזור הסיום והודחו) ולזה התכוונתי.
     
  3. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    זה היה בשלב הבתים ואתם מדברים על אותה עונה. וההדחה מול גלאטסריי הגיעה בגלל הפסד ששוחק בתנאים האלה:
    https://m.media-amazon.com/images/M/MV5BNmE1MjNjNjItNzIyYi00ZjE4LTg4NTktODQyZDRhMzg3ZWY1XkEyXkFqcGdeQXVyNDg4MjkzNDk@._V1_.Xxx

    חוץ מהעונה ההיא היו לו עוד 3 קמפיינים באלופות - הדחה ברבע גמר נגד באיירן עם יובה, העונה עם צ'לסי שהוא העפיל מבית המוות עם רומא ואתלטיקו מדריד והודח בשמינית נגד ברצלונה, וההדחה העונה מבית המוות עם סגל קצר. בקיצור כל סיפורי חוסר היכולת של קונטה בצ'מפיונס הן אנקדוטה ולא יותר. חוץ מההדחה ההיא בבתים אין פה שום כישלון יוצא דופן.
     
    VAR אוהב/ת את זה.
  4. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    וגלטסראיי הייתה קבוצה לא רעה בכלל באותה העונה. קבוצות שלו כמעט תמיד נופלות לבתים קשים מאוד. אנצ׳לוטי ה'אלפא דוג' של הצ׳מפיונס ליג היה מקבל בתים עם אנדרלכט וליל ואת סלטיק בשמינית כשבאותו הזמן הקבוצה שלו צוברת נקודות בליגה בקצב של קבוצת מרכז טבלה. אבל אתה יודע מה? כשאתה שומע כל כך הרבה את הבולשיט הזה של 'מאמן טוב לצ׳מפיונס ליג' אתה לא יכול שלא להעריך את החכמה שלו. למה להכין את הקבוצה למשחקי ליגה זניחים אם אפשר להתכונן כראוי ל3-4 מפגשי נוקאאוט בפרופיל גבוה ואז למכור לכולם סיפורי מעשיות על הגאונות שלו במפעל נוקאאוט. לקונטה בהחלט יש הרבה מה ללמוד בכל מה שקשור ליח"צ.
     
    יאן קולר אוהב/ת את זה.
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    היו לפחות שני בתים יותר קשים באותה עונה: כזה עם באיירן מינכן ומנצ'סטר סיטי ואחד נוסף עם ארסנל ובורוסיה דורטמונד. גלטסראיי הייתה קבוצה חביבה. היא קיבלה שישייה מריאל מדריד בבית וגם רביעייה בברנבאו למרות ששיחקנו בעשרה שחקנים. היא הפסידה לקופנהאגן ולא לקחה אליפות בליגה המקומית שלה. הכישלון הגדול של יובה הוא שהיא הגיעה למחזור האחרון כשהיא חייבת נקודות. אם מאמן נכשל שנה אחר שנה אי אפשר לדבר על מזל. אנצ'לוטי לקח שלוש פעמים את הצ'מפיונס והחזיר את מילאן להיות קבוצת על, יש מאמנים גדולים שעם סגל מצוין לא הצליחו לזכות בתואר הזה, אז ריספקט.
    קונטה מאמן גדול, ממאמן גדול מצפים לעשות משהו יוצא דופן או קרוב לכך, לתת ערך מוסף, והוא לא עשה את זה, איפה כאן "אנקדוטות" או "כישלון?" אפשר לחשוב איזה סגל מפואר יש לבורוסיה דורטמונד, אין לה שחקן הגנה אחד נורמלי, זו קבוצה שיכולה להיקלע לפיגור 0:3 בגרמניה נגד קבוצה בינונית.
     
  6. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    אה צודק, שכחתי לרגע שדורטמונד בעשור האחרון היא קבוצה שבקושי מגרדת עלייה לליגת האלופות ואינטר היא מכונת תארים שבגלל דירוג מעוות של אופא נמצאת בדרג ג' בהגרלה.

    פויה קונטה, פויה. רונאלדו המלך.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בורוסיה דורטמונד משחקת גם בליגה שכמעט תמיד אם לא תמיד הייתה טובה יותר, לא הבנתי מה הפואנטה. דורטמונד קבוצה לא מאוזנת עם הגנה מביכה ביחס לקבוצות העל, עד למהפך הנפלא נגד אינטר היא גם הייתה נכשלת סדרתית במשחקי הבית נגד הגדולות ואת הקמפיין שלה ב-2017/18 לא הייתי מציין לטובה, בכלל, משהו שצריך למחוק. אינטר בפורמה מעולה, היא קבוצה מאוזנת יותר, יש לה מאמן גדול על הקווים. הגרלה קשה אבל היא הייתה צריכה לעבור. התיקו 1:1 נגד סלאביה פראג במשחק הראשון למשל לא קשור לאף אחד חוץ מאינטר עצמה. מה שהיה בשנים האחרונות לא רלוונטי, ודורטמונד גם לא הייתה עוברת את הבית שבו הוגרלה אינטר בעונה שעברה. רונאלדו המלך, תמיד :)
     
  8. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    אין שום סיבה לחשוב שאינטר הייתה "צריכה" לעבור את זה. אני לא חושב שמישהו שם אותם לפני דורטמונד בזמן ההגרלה, הם נלחמו איתם עד המחזור האחרון כמו שחשבו שיקרה.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא הבנתי, להפסיד לברצלונה בהרכב משני בסן סירו זה לא כישלון? (ונניח היה פוקס מארץ הפוקסים ובורוסיה דורטמונד הייתה עושה רק תיקו אתמול - עדיין אינטר הייתה בחוץ), לסיים בתיקו נגד סלביה פראג זה לא כישלון? זה כישלון גם לאחר ההגרלה וגם לפי איך שהדברים התנהלו בפועל. לאינטר היה יתרון על דורטמונד - 1) האיש על הקווים 2) הכושר של הקבוצות 3) היא קבוצה יציבה יותר. לא מבין את הניסיון להפוך כאן את דורטמונד לאימפריה כי היא לא, מישהו ייהמר עליה בשמינית הגמר לדוגמא? ושוב, כל מאמן היה יכול לקחת את אינטר למקום השלישי בשלב הבתים. בצ'מפיונס קונטה לא נתן ערך מוסף.
     
  10. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    א. גם בארסה סיימה בתיקו נגד סלאביה פראג.
    ב. כבר ציינתי למה ההרכב ה"משני" של בארסה לא רלוונטי(אינטר בעצמה פצועה ורודפת אחרי חלק מהשחקנים ה"משניים האלה" להרכב הראשון שלה).
    ג. אינטר בלי סנסי ובארלה לא בכושר יותר טוב מדורטמונד.
    ד. דורטמונד לא אימפריה וגם אינטר לא.
    אתה זה שמנסה משום מה להפוך אחת לעדיפה על השניה.

    המשפט האחרון יוצא מנקודת הנחה שיש דבר כזה "ערך מוסף בצ'מפיונס". שזה מיתוס מופרך.
    פעם אמרו על סימאונה שהוא "ערך מוסף בצ'מפיונס", ולפני כמה שנים הוא עף בבתים. מול קונטה.
     
    Clichy, DRORIKO ו-VAR אוהבים את זה.
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    סוארס אחרי שיאו(בכל זאת אוטוטו 33) וזאת הסיבה שמחפשים לו "יורש". האם לאוטרו הוא זה שיצליח להיכנס לנעליים שלו? זאת שאלה מעניינת, אבל כמו שאמרתי אין ממש אלטרטיבות יותר טובות בשוק. אולי מישהו מהחבר'ה של ליברפול אבל אני לא רואה אותם עוזבים.
     
  12. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    גם על דורטמונד וגם על אינטר לא הייתי מהמר בשמינית הגמר מול אף אחת. הניסיון שלך להציג את זה כאילו אינטר לא עברה מבית קל הוא מביך. בטח כשאתה מתעלם ממכת פציעות לא קטנה שהקבוצה הזאת נאלצה להתמודד איתה.

    לדורטמונד יש את אחד הסגלים הטובים באירופה, ופרסונלית גם ההגנה שלה נראית בסדר גמור. היא פשוט לא מאומנת באותה הרמה כמו קבוצות אחרות באזור החיוג שלה, כולל אינטר. שזה בעצם מה שכולם טוענים כאן, ועדיין איכשהו... קונטה הוא האשם?
     
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    עם כל התסכול של אינטר מההדחה זה לא יותר מפגיעה קלה בכנף. עם כל הכבוד לשמינית הגמר, לנרזורי יש מטרה אחת ברורה השנה-לקחת אליפות מיובה, ואפילו אם לא יעמדו בה זה לא יחשב כשלון. אינטר זה מועדון בצמיחה, לא הוגן לצפות ממנה את מה שמצפים ממועדונים ״מוגמרים״ יותר.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני לא אמרתי שקונטה אשם, אמרתי שהוא לא הצליח, הכישלון הוא גם שלו, ולעשות תיקו נגד סלביה פראג בסן סירו זה כישלון מה גם שאינטר גירדה נקודה ברגע האחרון. מה לעשות שלעתים אחד מהמשחקים מכריע. אינטר לא הודחה בבית קל, אבל זה בטח לא היה בית בלתי אפשרי. הבית של העונה שעברה למשל שכלל את נאפולי עם ליברפול ופ.ס.ז' זה בלתי אפשרי וראינו מהקבוצה של אנצ'לוטי כדורגל טוב ותוצאות לא רעות בכלל.
    אי אפשר להתייחס להיעדרויות של אינטר כשממול ברצלונה עם הרכב משני לחלוטין ועוד במערך של שלושה בלמים שספק אם ניסו אותו בעבר. סנסי פצוע כבר קרוב לחודשיים, לגבי בארלה אני מקבל, הוא ההבדל בין שמינית גמר או לא?
    גם לא אמרתי שהעונה של אינטר הולכת לפח, אמרתי שההדחה הזו מאירופה היא כישלון. מאחל לה שתעמיק את הסגל שלה בינואר ושאפילו תרענן קצת את הסרייה א' אחרי השלטון הנצחי של יובה (עם כל אהבתי לרונאלדו).

    הסגל של בורוסיה דורטמונד אחד הטובים באירופה? לדעתי אין לה שחקן הגנה אחד ברמה גבוהה באמת ויסלח לי הומלס (תחליט איך אתה מגדיר את אשרף). אם אתה משווה אותה ללייפציג - סבבה, אתה צודק. אם אתה משווה אותה לקבוצה כמו טוטנהאם אז ממש לא. מוכן לוותר על התבוסה השנתית בקלאסיקר וגם על המשחק נגד ברצלונה כשמסי הרגיש חופשי ומאושר, רוב הקבוצות היו מתפרקות שם. איך אפשר לומר שיש לה הגנה טובה. מתי, ב-3:3 נגד פאדרבורן? כשספגה שלישייה מאוניון ברלין? כשבין מחזורים 5-7 היא ספגה שני שערים בכל משחק? אגב כשאתה אומר קבוצה עם סגל טוב אבל לא מאומנת - אז בדיוק את זה אינטר הייתה צריכה לנצל.
     
  15. Maccabi_Haifa Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/06
    הודעות:
    954
    לייקים שהתקבלו:
    210
    אם שחטאר מפסידים הם הולכים לליגה האירופית או עפים לגמרי מאירופה?

    Sent from my SM-T830 using Tapatalk