שלב הבתים בליגת האלופות - מח' 6 ואחרון: אלופת אירופה בסכנת הדחה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י alexshw, ‏10/12/19.

  1. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    RubberSoul אוהב/ת את זה.
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בפעם המאה: אם ברצלונה עולה בחצי הרכב מה העניין להזכיר בכלל את ההיעדרות של ניקולו בארלה, מה גם שהמשחק בסאן סירו וזה יתרון עבור אינטר. ומה אם המשחק היה חשוב לבארסה והיא הייתה עולה עם מסי? אני מאלה שצידדו בהחלטה של ואלוורדה וביקרתי את אלה שטענו שיש חוסר ספורטיביות אבל אלה אפילו לא חמישה שחקני הרכב וגם היתר הם לא ממש שחקנים 12-13. תבדוק כמה פעמים קרלס אלנייה פתח בהרכב. גם קרלס פרס מיעט לשחק מאז שהכוכבים בהתקפה חזרו מפציעות. אומטיטי כרגע הוא הבלם השלישי בהיררכיה. תבדוק גם לגבי טודיבו ו-מוסא ווגה. אני לא קונה את הסיפורים של אינטר וראקיטיץ' אם לזה התכוונת וזה כלל לא רלוונטי.

    מילה על אטלאנטה - אני מאוד מחבב אותה בשל סגנון המשחק ההתקפי, אני חושב שחוסר ניסיון זה לא סיבה מספיק טובה להתפרקות כמו שהייתה לה בתחילת דרכה בצ'מפיונס מה גם ששוב, חוץ מסיטי היא קיבלה בית סביר.
    מבחינתי אתמול גבריאל ז'סוס הביא אחלה ערך מוסף וכבש שערים בסטייל, כל הכבוד לו, המשחק לא קבע כלום עבורה אבל סיטי בהחלט הייתה זקוקה לזה.

    יכול להיות שאני ייפול בפח הזה של פ.ס.ז' (ניימאר יחכה עד פברואר עם הפציעה הבאה) אבל אני כבר לא מזלזל בהם. הם כבשו 17 שערים בשלב הבתים והתחושה הייתה שהם עשו כמעט כמות כפולה. הם כובשים שער מתי שהם רוצים. נראה שדווקא קיליאן אמבפה עלול 'להרוג' אותם אם לא יקום על הצד הנכון, הוא ותומאס טוכל לא סובלים אחד את השני. שוב, מעניין לראות מה יהיה במשחק גדול. די מריה חשוב מדי בכדי לוותר עליו, כקשר שלישי במרכז השדה זה עלול שלא להספיק למרות שהוא מאוד נייד ונלחם. לא פוסל אפשרות של אמבפה בשפיץ במקום איקרדי.
     
  3. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,962
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    צודק.
    זה לא רלוונטי בכלל שסנסי ובארלה פצועים.
    מי צריך היגיון?