הגרלת 1/8 גמר הצ'מפיונס: ריאל בצרות, מוריניו שוב נגד בארסה?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Raulito, ‏16/12/19.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    באותו יום יש גם אתלטיקו מדריד נגד ליברפול וגם בורוסיה דורטמונד נגד פאריס סן ז'רמן - תענוג הייתי אומר, בכלל, ההגרלה עמדה בציפיות לפי דעתי.

    * בשנתיים האלה בהן ליברפול נעה בין אחת מהטופ5 לבין הקבוצה הטובה בעולם, היא עברה בנוקאאוט, ותסלח לי פורטו - את מנצ'סטר סיטי ורומא ב-2017/18 ואת באיירן מינכן וברצלונה בעונה שעברה, כאשר בגמר היא כבשה שער מהיר. זה כל האתגר לראות אותה נגד קבוצה שמחנה את האוטובוס ומשחקת בשיא האגרסיביות. אני חושב שאתלטיקו פחות טובה משמעותית משנים עברו גם בחלק האחורי ובשנה שעברה אכלה שלישייה מיובה בלי יותר מדי דמיון, משהו שלא היה קורה בחיים בעבר. אני כאוהד ריאל חששתי הרבה יותר מהגמרים נגד אתלטיקו מדריד ב-2013/14 וכעבור שנתיים, עם סגנון המשחק הזה של הגנת בטון ממול - מאשר מקבוצות שבאות לשחק פתוח יותר כמו באיירן, כמו ליברפול. גם חששתי נגד יובה אבל זה התברר כמשחק חד צדדי.
    * לגבי מנצ'סטר סיטי - אני חושב שליברפול מאוזנת ממנה גם כשכולם בריאים, אדרסון שוער גדול, הרביעייה האחורית לא מספיק טובה. לאפורט בלם טוב אך לא מצוין, זו הפרשנות שלי, אפילו הוא לא יסכים איתך שהוא השני בעולם אחרי ואן דייק. ולעתים קישור של מהנדסים זה לא עובד. אני סייגתי ואמרתי שבחודשיים הכל יכול לקרות ומומנטום יכול להתהפך. מה מופרך בזה שאני מעדיף את סיטי ולא ליברפול? למשל לגבי יובה לא אמרתי שהיא טובה יותר, פשוט יהיה לי קשה לשחק נגד כריסטיאנו.

    איפה "הקישור הטוב בעולם", התכוונת גם לריאל מדריד? אני לא חושב, זה כל הבלוף. הקשרים באמצע לא תורמים מספיק במשחק ההתקפה ואני מבטיח לכם שקרוס לא ייתן 15 גולים פתאום וייבשל עוד שערים שהם לא ממצבים נייחים, פתיחת העונה שלו 'תתייש', ואנחנו זקוקים לארבעה כדי להציג משחק הגנה נורמלי. פדה ואלוורדה הוא הפתעה נעימה, מאיסקו אין לי כבר ציפיות. 4:4:2 עם איסקו בכושר טוב היה יכול לעבוד אם בשפיץ יש את כריסטיאנו לצד קארים, לא את הזאר, ובטח שלא אם זה שחקן אחר כמו בייל או רודריגו.