הליגה הצרפתית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏4/8/17.

  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,966
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    @Nigel de Jong מי זה בובקרי סומרה שהרבה אנגליות חמות עליו ודורשים עליו 50-60 מיליון יורו?
     
  2. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,592
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    אם בשוייץ, הולנד ואוסטריה הליגות גורמות לחלוצים לנפח את הערך שלהם ככה זה גם עם קשרי אמצע שחורים בצרפת(וראינו כבר איך שחקנים נחמדים כמו מנדי, זאמבו-אנגיסה, אימבולה ואנדונג נמכרו בהמון כסף וכשלו באנגליה) אבל כאן לדעתי זה לא הסיפור כי באמת מדובר בשחקן ברמה גבוהה ופרוספקט רציני שמדברים עליו שנים כשחקן שיירש את פוגבה בנבחרת וליל הצליחה לגנוב אותו לפ.ס.ז' בזמנו(יחד עם באלו-טורה ממונאקו) במהפכת הצעירים של ביאלסה. אבל זאת רק עונה ראשונה שלו כשחקן משמעותי והסכומים כרגע לא תואמים את היכולת הנוכחית שהוא שווה אלא רק את הפוטנציאל. ממה שראיתי, יש כאן בהחלט פוטנציאל לשחקן בוקס טו בוקס בדרג 1 בעולם, בינתיים הוא חייב לשפר את היעילות כי הוא מסתחרר הרבה בדריבלים מיותרים רחוק מהשער וגם מעופף יותר מדי פעמים בעמידה ההגנתית.
     
    Franco ו-alexshw אוהבים את זה.
  3. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,966
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    *מאז 1989

     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/1/20
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,213
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    על פניו זה לא נשמע מרשים במיוחד, קבוצה אחת שאתה לא מכיר מדיחה קבוצה אחרת שאתה לא מכיר. אבל אז את עושה גוגל על ראוניון ומגלה שזה אי באוקינוס הההודי(!) מה?
     
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,966
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    צרפת היום נדמה לי המדינה הקולוניאלית הגדולה ביותר גם בשטח וגם באוכלוסיה. רוב הקולוניות שלה בקאריבים.
    פאייט למשל מגיע מראוניון ואף שיחק שנה אחת בקבוצה הזו בגיל נערים.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  6. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,066
    לייקים שהתקבלו:
    644
  7. WHITERM Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/18
    הודעות:
    1,218
    לייקים שהתקבלו:
    252
    מין:
    זכר
  8. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,966
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    לראוניון יש ליגה משלה אבל יש מצב שזה מקביל לרמה של ליגה רביעית בצרפת.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    [​IMG]

    לאונרדו אישר שקבאני ביקש לעזוב את פ.ס.ז'
    : "תמיד אמרנו את אותו הדבר בנוגע לקאבני. קיווינו שהוא יישאר במועדון. היום (אתמול) הוא ביקש לעזוב. אנחנו בוחנים את המצב. אתלטיקו מדריד רצתה לצרף אותו אבל ההצעה לא הייתה ראויה בהתאם לשווי השחקן. אני לא יכול להבטיח שהוא יישאר כאן בפברואר".

    עוד הוסיף: "מעולם לא שקלנו למכור אותו לפניכן, הוא זה שרצה לעזוב. נראה מה יהיה בימים הקרובים. אנחנו מקשיבים לקאבני ומבינים אותו ומאוד מכבדים אותו. עכשיו זה קצת יותר ברור כי הוא בסוף החוזה. הכי חשוב לאזן בין הרצון של כולם. מדובר על שש וחצי שנים, לא שבוע. יש בינינו הרבה כבוד". על השאלה מי יכול להחליפו: "השחקנים שלנו יכולים לשחק בכל מקום, הם מאוד ורסטיליים ויש אלטרנטיבות רבות. אבל קשה להחליף שחקן כמוהו".

    ******
    הייתי מעדיף לראות את קאבני מקריב עוד חצי עונה למרות שהוא לא צעיר, הכדורגל מאוד נזיל, גם אם זה לא נראה ככה, אולי עוד ייתן גול בצ'מפיונס במשחק קריטי ויהיה חלק מעונה מטורפת. מצד אחד המועדון צריך להוקיר את כל מה שעשה ולתת לו לעזוב במחיר סמלי אם הוא מתעקש, מצד שני אני מבין את הרצון לשמור עליו ובטוח שיש כאן גם משחקי מו"מ. אתלטיקו יכולה להשקיע יותר מעשרה מיליון יורו עבורו ויש עוד זמן.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    [​IMG]

    אפילו בפ.ס.ז' לא יכלו להאמין: השינוי הגדול של ניימאר

    בפריז סן ז'רמן משפשפים את העיניים ולא מאמינים. מי היה יכול לחלום לאחר הקיץ הסוער - שיהיה שקט כה מופתי סביב ניימאר, עד שבצרפת היו לא מזמן אפילו פרסומים על כך שבהחלט ישנה אפשרות שהשחקן היקר בהיסטוריה יאריך את חוזהו בבירה.
    בשלב הזה של השנה ניימאר בדרך כלל סופג פציעה שמשבשת עונה והחלום של פ.ס.ז' לזכות בליגת האלופות מתנפץ לרסיסים. ב-2017/18, הברזילאי נפצע נגד מארסיי ב-25 בפברואר, החמיץ את הגומלין נגד ריאל מדריד (שמינית גמר הצ'מפיונס) ולא שב לשחק באותה עונה. הוא חזר חיוור למונדיאל ברוסיה. ובשנה שעברה הוא סגל פציעה קשה ברגלו בסוף ינואר, נעדר מהפיאסקו נגד מנצ'סטר יונייטד וחזר רק לשבועות האחרונים.

    ניימאר פתח את העונה פצוע לאחר שפספס את הקופה אמריקה והכותרות קישרו אותו לברצלונה השכם וערב. הוא לא התייצב לאימונים, הציע אפילו לתרום 17.7 מיליון ליש"ט משכרו כדי להפחית את עלות העסקה וספג בוז אדיר מהאולטראס לצד כרזות בגנותו במהלך המשחק נגד שטרסבורג, וגם השער שלו במספרת לא הרגיע את הקהל.

    מאז שחזר מפציעה מסוף נובמבר, הוא כבש 11 שערים כולל תשעה בשבעת משחקי הליגה האחרונים שלו, והוסיף תשעה אסיסטים. הוא כבש צמד קליל נגד ליל ביום ראשון, היה לשחקן הראשון מאז שנות ה-50 שמגיע ל-46 שערים ב-50 הופעות ליגה ובסה"כ יש לו 15 שערים. המספרים מעולם לא היו הבעיה שלו, ומה שחשוב שעבור האוהדים הכל נסלח. זו בעיקר הדרך של ניימאר שעובד קשה בשבועות האחרונים, ממעט ליפול לכר הדשא, יורד לאחור לעזור בהנעת הכדור בעת הצורך. הצינקים יגידו שניימאר נותן את כל כולו במשך ששת החודשים האלה בתקווה לברוח ברוח טובה במהלך הקיץ, אבל כשהוא אומר דברים כמו "אני אתן את המאה אחוז בשביל הצלחה של פ.ס.ז'" ומוסיף שהוא מאושר בקבוצה - נראה שמאמינים לו.

    בחמישה בפברואר הכוכב הברזילאי יחגוג את יום הולדתו ה-28, ומי שנחשב ליורש של כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי רוצה להוכיח שהיה מוקדם להספיד אותו. פ.ס.ז' בהחלט יכולה לזכות בטרבל המקומי, אך ליגת האלופות נותרה "הגביע הקדוש", ובקרוב יגיע צמד המשחקים נגד בורוסיה דורטמונד. ניימאר רוצה לחצות עם פ.ס.ז' לראשונה בתקופתו את רף שמינית הגמר ולהמשיך לרגש, ביחד עם קיליאן אמבפה, מאורו איקרדי ואנחל די מריה. מי יודע איך תסתיים העונה.
     
  11. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,966
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    אך איזה אוברייטד.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    [​IMG]

    עוד עימות? בצרפת ובספרד "חגגו" בסיום ה-0:5 של פ.ס.ז' על מונפלייה. תומאס טוכל 'העז' להחליף את קיליאן אמבפה שלא היה מרוצה, ירד בזעם לספסל וניסה להתעלם מהמאמן שלו. עוד משבר בדרך? הוא אפילו עשה לייק לניצחון של ריאל מדריד בדרבי.
    טוכל כעס גם בסיום: "אלו לא תמונות טובות, אבל אנחנו לא הקבוצה היחידה בה מתרחשות תגובות כאלה. זה לא טוב כי אירועים כאלה מייצרים מחלוקות ועלולים להביא להסחות דעת. אני עצוב מאוד כי זה לא הכרחי. אני המאמן ולא אמבפה. אני מקבל החלטה באופן ספורטיבי לחלוטין וחושב על התמונה כולה. אנחנו לא משחקים טניס, אלא כדורגל וחייבים לכבד את כולם". כזכור זו לא הפעם הראשונה שהם מתעמתים וכך קרה גם במשחק נגד ריימס.

    ******
    פ.ס.ז' תישפט כמובן, וכך תומאס טוכל - בשלבי ההכרעה של ליגת האלופות. אני מאמין שהיא כן תעבור את בורוסיה דורטמונד ותשבור את קללת שמינית הגמר של העונות האחרונות אבל זה לא הרף שהכינו לה. בכל מקרה, נראה שאין סיכוי שאמבפה יישאר אם טוכל ימשיך. ברור שהוא קצת חוצפן ויש לו גינונים של כוכב אבל מעניין אם בבירת צרפת חושבים על העניין הזה. מי האמין שיהיה כל כך שקט בגזרת ניימאר ודווקא הילד...
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    [​IMG]

    היחסים העכורים בין קיליאן אמבפה לתומאס טוכל ממשיכים להעסיק לא רק את הכדורגל הצרפתי אלא גם את כלי התקשורת בספרד. "על סף פיצוץ", נכתב הבוקר (שני) בשער מארקה שם הזכירו כי זו הפעם השלישית העונה בה המאמן והכוכב הצרפתי התעמתו. כזכור, ביום שבת הכוכב זעם לאחר שהוחלף במהלך הניצחון על מונפלייה, ומאמנו הגיב בחריפות בכלי התקשורת. "בברנבאו קשובים למה שקורה עם אמבפה", נכתב באס, שם הזכירו כי הצרפתי שמסיים את חוזהו בקיץ 2022 כבר דחה מספר הצעות לחידוש. בצרפת לא רוצים לעבור על המצב לסדר היום. לפי "לה פריזיאן", נערך פגישה לילית משולשת בין המנהל המקצועי לאונרדו, המאמן תומאס טוכל והכוכב הצרפתי עצמו. לפי הדיווח, השיחה התנהלה ברוח טובה ו"אקלים של שלווה", אך לצד זה נכתב שנראה שהיחסים ביניהם בכל זאת בנקודת אל-חזור. לפי הדיווח, אמבפה זועם מכיוון שהוא לא זוכה למספיק קרדיט ממאמנו, הוא לא אוהב את העובדה שניימאר לדוגמא משחק 90 דקות בכל משחק ואילו הוא תמיד מוחלף. אמבפה רוצה להיות הכוכב הגדול, ספינת הדגל של הפרויקט השאפתני על המגרש ומחוצה לו, והוא טוען שמאמנו מפריע לכך.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כמה מילים על פאריס סן ז'רמן:
    - תומאס טוכל אמר אחרי הניצחון הגדול בגביע: "אני לא יכול להבטיח שניימאר יהיה כשיר למשחק נגד בורוסיה דורטמונד". ניימאר בסה"כ ספג מכה בצלעות לפי מה שדווח וקיבל הנחות בגלל יום ההולדת שלו. אם הוא שוב ייעדר בשמינית הגמר - כבר החמיץ את צמד המשחקים נגד מנצ'סטר יונייטד וכן את הגומלין נגד ריאל מדריד - זה מטורף.
    - אדינסון קבאני רחוק שער אחד בלבד משערו ה-200 במדי פ.ס.ז' וזו חתיכת היסטוריה, הלוואי וזה יקרה במשחק ליגה, בואו נראה את הקהל המנומנם של פאריס עושה תפאורה נורמלית. אגב, בלאקיפ כתבו עליו אחרי משחק הליגה האחרון 'אל מטאדור הנצחי'.
    - אנחל די מריה חוגג היום 32. שחקן שמאוד אהבתי, הצטערתי על עזיבתו בזמנו, לדעתי התאים לריאל בצורה מושלמת בניגוד לחאמס רודריגס שהיה רכש שיווקי. 36 שערים בריאל מדריד בארבע עונות זה אולי לא מספיק אבל הואר רשם 87 בישולים. היה טוב בימין עם החיתוך לאמצע, בישל דווקא משמאל את שער הניצחון בגמר הגביע, לחץ כמו מטורף ועזר למוריניו ואנצ'לוטי לגוון במערכים, מאוד בלתי צפוי. בפ.ס.ז' כמובן המספרים אפילו טובים יותר: 81 שערים ו-87 בישולים ב-210 משחקים. הוא זה שנותן את התחת במשחקי הליגה כשהכוכבים מתעצלים. באמת נכס, אנדרייטד.
     
  15. GentlePunter Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/12
    הודעות:
    2,003
    לייקים שהתקבלו:
    414
    מין:
    זכר