בית"ר ירושלים 2019/20 - מסיימים במקום השלישי; רוני לוי ימשיך

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏16/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    למה שהרשות העירונית תתערב כדי להביא אנשים שלא ירושלמים למשחקים של בית"ר? ולמה שהממשלה תתערב כדי לעזור למועדון בבעלות פרטית?
    בית"ר חייבת לעשות עבודת שורש כדי להבין כמה אוהדים באמת יש לה, ומה חסר להם כדי שיגיעו למשחק. חוגג בחור רציני ולכן אני מאמין שהוא היה עושה כל דבר כדי לשפר את המצב, אבל משום מה זה לא עובד. אז או שבאמת אין לנו אוהדים, או שיש בעיות שלא ניתן לפתור אותן.
    בכל מקרה, הכפור שהיה בטדי מול רעננה והשעה של המשחק לא באמת מאפשרים לאנשים שלא מאוד רוצים להגיע למשחק ללכת. לי יש מנוי והעדפתי באותו יום לוותר על המשחק. לאף קבוצה אחרת בליגת העל אין משחקים בתנאים כאלו (מלבד אלו שמגיעות לטדי לשחק מול בית"ר).
     
  2. ~Omri~ Member

    הצטרף ב:
    ‏16/2/10
    הודעות:
    3,183
    לייקים שהתקבלו:
    471
    מספר סיבות:
    1. שיפור בחווית ההגעה לטדי, יעזור בבוא הזמן למשוך יותר ויותר משחקי נבחרת לטדי. אני בטוח שהן העירייה והן הממשלה מעוניינות בכך.
    2. מעבר של בית"ר לשחק מחוץ לירושלים יביא לעירייה אובדן הכנסות על השימוש בטדי.
    3. העירייה בוודאי מעוניינת לתרום להצלחה של קבוצות הספורט שלה (לא משנה באיזה סוג של בעלות). זה מעיין חלון ראווה וגאווה מקומית. סיוע לקהל הקבוצה להגיע למשחקים הביתיים הוא דבר בסיסי. לבית"ר, אלה הן העובדות, יש הרבה יותר אוהדים מחוץ לירושלים.
    4. הגעה של אלפי אוהדים לטדי תורמת לעסקים שבסביבה (קניון מלחה בעיקר). לא יודע עד כמה זה משמעותי, אבל זו גם סיבה. כמו שיש לה אינטרס להביא תיירים לעיר, ככה יש לה גם אינטרס להביא תיירי כדורגל מקומיים.

    ראה סעיף 1 לעיל.
     
    Roma אוהב/ת את זה.
  3. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    זה נכון שבית"ר משלמת לעירייה כסף על טדי, אבל בסוף הוא עולה הרבה יותר מאשר שהיא מקבלת, זה רק עוזר לתפעול השוטף שלו. בית"ר יכולה לאיים שלא תשחק שם יותר, אז העירייה תצטרך לחשוב מה עושים וכמה כסף היא צריכה להשקיע, מכסף שמשלמי הארנונה הגבוהה בישראל משלמים, כדי לשפר את החיים ללא-ירושלמים.
    קניון מלחה הוא גם ככה אולי הקניון המצליח בארץ. כמויות האוהדים שמגיעות למשחקים רק מכבידות עליו כי הם לא באים לקנות אלא מקסימום לאכול שווארמה. ויש את המקרים שבהם איזה מנקה ערבי עובר ליד כמה מטומטמים ופתאום צריך לטפל גם כזה.
     
  4. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,187
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    בשנה שנתיים האחרונות בקרית אליעזר היו אצלנו טרנזיטים מכל מיני אזורים בארץ שהיו יוצאים כדי להביא אוהדים. במחירים די זולים. 30 שקל הלוך חזור וכאלה. זה לא משהו שקיים אצלכם? זה יכול לעזור אם אתם טוענים שיש לא מעט אוהדים שמגיעים מחוץ לעיר.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בעבר ניהלנו כאן דיון ובעונת הדאבל של בית"ר כשארקדי גאידמאק המשיך לקבץ את כל כוכבי הליגה אצלה ולהנחית זרים אדירים - היה לבית"ר 8,000 מנויים או משהו כזה ואמרו לי כאן שהם לא קהל של מנויים. מקבל את זה, מבינים בזה יותר ממני ואם יש הכנסות גבוהות מכרטיסים - תפאדל.
    גם הדרך לבלומפילד היא זוועתית מכל עיר ואיילון זה חרא ופקקים ואני לא יודע עד כמה השאטלים האלה או מכירת מקומות חנייה בגרושים באמת משכנעת את הקהל להגיע. יש הרבה תל אביבים שבאים למשחק על קורקינט ואני ביניהם. אני חושב שכל מה שמדברים עליו זה החמצת התאכלס, זה רק המסביב. יש הרבה אוהדי כדורגל 'חולים בראש' שיעשו הכל כדי לראות. זה כמו שאוהד הפועל שרוצה להגיע למשחק ייקח חצי יום חופש לפחות וייצא למסע של שעות. אם זה רק זה ואין שום בעיה בכעס או חוסר התלהבות של הקהל עצמו אז למה חוגג טוען שצריך לעשות עבודה שיווקית אגרסיבית ולתקשורת מועברים מסרים אחרים? אולי הקהל כועס שבית"ר התעוררה מאוחר מדי ומאוכזב שהקבוצה עדיין לא ממש קרובה למאבק האליפות? לא יודע.

    קראתי גם היום, אולי תגובה מצד מישהו מהעירייה - שאין שחקן בית"ר ירושלים ש'עוצרים אותו ברחוב', שחקנים שמחוברים ממש למועדון. לא יודע, ואם קלטינס היה נשאר היו עוצרים אותו? ועידן ורד מחובר למועדון אבל מה לעשות שלא כולם כמוהו. זה מורכב ממה שאומרים.
     
  6. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אם אתה רוצה לדבר לגופו של עניין אז תדבר לגופו של עניין. זה שיש שני מקומות שקשה להגיע אליהם, לא הופך את המצב למקביל לחלוטין.
    לבית"ר יש קהל גדול שגר רחוק מהמגרש, והקבוצה מתקשה להביא אותו לאיצטדיון בכמויות שהיא הייתה רוצה.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני אומר שהדבר הכי חשוב לאוהד כדורגל אלה התוצאות, השאיפות, מה שקורה בקבוצה, בית"ר התקדמה מאוד כמועדון לפי הפרשנות שלי ואולי היא לא נאבקת על האליפות אבל משה חוגג, גם אם הוא מתראיין כל יומיים וחלק לא אהבו את זה וגם הוא מרוויח מבית"ר הרבה פרסום שזה טבעי - הגיע לקבוצה הזו כמו סנטה קלאוס, כמו מיטש גולדהאר בקטנה. הכל נשמע לי כמו תירוצים מסביב. ואם המצב היה חרבנא כמו בהפועל תל אביב שזה מועדון באשפתות ולא רק על המגרש - הכסף שלקחו מהקופה, ירידת הליגה, ההנהלה שעושה הכל הפוך - כמה אוהדים היו באים? אפשר להעביר ביקורת על המספרים, זה הכל, ולעשות את זה ברוח טובה. אגב, אחד מאוהדי בית"ר כאן היה זה שהגדיר בזמנו את מכבי חיפה [ציטוט גדול] - "כמו אשדוד עם תארים"
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    - בית"ר ירושלים עם שישה שערי זכות באצטדיון טדי העונה, אני זוכר שגם בעונה עם גאיידמאק היה לה מאזן טוב יותר בחוץ אבל ההפרש בין שערי הזכות הוא מאוד לא רגיל (כמעט פי ארבעה).
    - עלי מוחמד מהטובים ביותר בקבוצה העונה, גדי קינדה עומד בציפיות והוא אולי שחקן העונה, בהחלט עשתה התקדמות, פרט לכך ואולי הדרישה לראות את וארן במקום שלומי אזולאי עדיין יש לי סימני שאלה בנוגע לשחקן ההתקפה הנוסף שצריך לשחק.
    - שימו לב לזה: רשימת המוצהבים של בית"ר העונה: גדי קינדה ספג העונה כבר שמונה כרטיסים צהובים, איינבינדר עם ששה, פלומיין עם חמישה ושחקנים נוספים, כמו אנטואן קונטה ודיוגו ורדסקה, נמצאים מרחק צהוב אחד מהרחקה. לפי הכתב שלנו של בית"ר, במועדון הזהירו את השחקנים להימנע מצהובים מיותרים - אגרסיביות כן אבל לשחק בחוסר שכל - לא. זו עוד סיבה להרכבים חסרים...
     
  9. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    צריך להיות קוד אתי ברור בקבוצות שימנע מצבים כאלה. השחקנים דורשים פרמיות על הופעה/נק/שער נקי וכו', כל אותו משקל צריך להיות קנסות על צהובים/אדומים/הרחקות וכו'.
    כמובן שכל עניין לגופו, אם הצהוב היה טיפשי, טעות שיפוט וכיוצא בזה.
     
  10. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,439
    לייקים שהתקבלו:
    3,839
    אני מדבר בתור אוהד חוץ שהיה הרבה בטדי בשנים האחרונות, לפחות מבחוץ לא נראה כזה סיפור. הסידור עם הגן חיות די נוח. לנתניה למשל הרבה פחות נוח להגיע
     
  11. אופטימוס פריים Guest

    חבר'ה עזבו הכל. בואו נדבר תכל'ס. אם ביתר נותנים משחק טוב בסמי מחר אנחנו על הגל ויש עדיין מה לדבר על אליפות. מספיק שמכי תכנס למשברון והכל פתוח. תזכרו מי אמר לכם איפה ומתי כדי שלא תוכלו לומר "לא ידענו" הופתענו" וכדומה
     
  12. אופטימוס פריים Guest

    אני מתכוין לןמר שההבדלים לא בשמיים. מכבי יותר טובים אבל אם במשקחים בין הראשונות נצליח יותר, אז ביננו לאחרות ההבדלים לא משמעותיים וגם מכבי הפסידו נק' נגד נס ציונה......
     
  13. אופטימוס פריים Guest

    וסליחה על טעויות הכתיב.....:sm_cool:
     
  14. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    לא שאני לא רוצה לראות את קינדה על המגרש היום, אבל לא אוהב את זה שהמועדון בא בטענות לשחקן על זה שהוא שומר לעצמו על הגוף, בטח לא כשזה מופיע בכל האתרים ביחד.
     
  15. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    הוא מכר אתכם אתמול. מה ציפית שבבית''ר ישתקו?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/1/20
מצב נושא:
הנושא נעול.