הפועל ת"א 2019/20 - איצטדיון חדש, מאמן חדש, בעיות ישנות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י חייל שוקולד, ‏17/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ניר קלינגר אמר במסיבת העיתונאים שפיליפה רודריגס ומיקל אולהה עשויים להיכלל בסגל נגד בני יהודה, עוד מעט מאור בוזגלו חוזר לעניינים גם ולא הייתי ממהר להספיד אותו, כלומר יש לנו קישור של שלושה באמצע, בוזגלו ואלטמן (לא ממש) בכנפיים לדעתי ואולהה או חלוץ אחר, נניח דמארי מחליף. אני לא יודע איפה הרודריגס הזה נכנס, קלינגר לא יפרק את הבלטה שלו, אולי בוזגלו ימשיך על הספסל לפרק זמן ארוך ואולי זה נכון.
    לא יודע לגבי קופר, יש לנו בעייה במצבת הזרים (אני מתעלם מהרצון המגוחך לקבל את מענק העדשים מהמנהלת), לכו תדעו מה יהיה איתו בעוד חצי שנה, הוא לא שחקן צעיר. מה שכן חורה לי לראות זה שסילבסטר הולך למשל להפועל חיפה, בקיץ הוא היה כמעט סגור אצלנו. חלוץ אחד זה לא מספיק.

    אגב, הוא גם אמר: "מי שמכיר אותי יודע שאצלי אין דבר כזה רוטציות. נתחיל הכי חזק שיש בליגה ונגביר את הקצב בגביע, עייפות וחלוקת עומסים זו המצאה ישראלית". אולי גם ניתן עונה נורמלית בגביע מאז 2012/13 או משהו כזה?
     
  2. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    מי שישמע איזה סגל יש לו שהוא יכול להרשות לעצמו רוטציות, גם אם אלה שהצטרפו עכשיו ושבוזגלו חוזר מפציעה.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הנה הטבלה מאז שניר קלינגר הגיע להפועל תל אביב לאחר המחזור התשיעי:

    1. מכבי תל אביב - 20 נק'
    2. מכבי חיפה - 20 נק'
    3. בית"ר ירושלים - 17 נק'
    4. הפועל תל אביב - 16 נק'.
    - מכבי נתניה - 16 נק'
    הפועל חדרה - 11 נק'

    לוח המשחקים די מאוזן, פגש שתי קבוצות מעולות כמו מכבי ובית"ר, הפועל באר שבע גם בעונה גרועה היא מעל הממוצע בליגה, וגם קרבות תחתית בהם כשלנו בסיבוב הקודם כמו סקציה נס ציונה ומ.ס אשדוד. גם ספגנו רק תשעה שערים מאז, רובם נגד מכבי נתניה.

    אני לא יודע איך העונה תסתיים, לא מדבר על פלייאוף עליון בכלל, אסור להיות נפוחים, אבל אם לא תהיה קטסטרופה אמיתית, ואלה אחוזי הצלחה ששווים פלייאוף עליון, הייתי רוצה שיאריך את החוזה וינסה לבנות קבוצה סבירה גם בלי הרבה כסף מצד הבעלים, ואני יודע שאת העונה סביר להניח שיסיים עם אחוזי הצלחה נמוכים קצת יותר. הפועל צריכה קצת המשכיות. חשוב שהפכנו לקבוצה מסודרת בשלב ראשון. כבר כמה שנים שאנחנו נופלים בשחקני ההתקפה, גם בעונות שהיה כאן שקל וחצי כמו עם אסי דומב וגם כשהגיעו שחקנים יותר מבטיחים כמו רועי זיקרי ואחמד עאבד (הכל יחסי), מקווה שזה ישתנה.
    אגב, אולי הגיע הזמן שהפועל תעשה גם עונת גביע מפוארת, זה לא קרה הרבה זמן ומספיק הגנת ברזל בשביל זה. מאז 2012/13 אנחנו 'לא במשחק'.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/1/20
  4. Mahranlala Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/17
    הודעות:
    1,935
    לייקים שהתקבלו:
    756
    מין:
    זכר
    ניצחון "היסטורי" בסכנין הערב:

    1. ניצחון ראשון בדוחא מאז 13/14. אז דמארי עוד כבש צמד (אחד בפנדל) והבטיח את העלייה שלנו לאירופה וקידם אותו במירוץ למלכות שערים.
    2. רבע גמר ראשון לראשונה מאז 12/13. אז היה הפסד מול ראשון.
    3. 4 ניצחונות רצופים: לראשונה מאז 13/14 (למעט עונת הלאומית), אם כי אז אלו היו 4 ניצחונות ליגה רצופים שנקטעו במשחק גביע (אחר כך עוד ניצחון - שהעמיד על 5 ניצחונות רצוף).
     
    חייל שוקולד אוהב/ת את זה.
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    נתנו שם שלישייה גם ב-2012/13 עם אבוקסיס על הקווים ומופע של טל בן חיים במתפרצות, זוכר שהשחקנים חגגו בצורה מוגזמת ואז החל רצף ההפסדים..בכל מקרה המשחק הכי בלתי נשכח היה בעונת הדאבל, איך שכטר עשה שם סיבוב על הבלם בדקה האחרונה וכבש את ה-1:2, היינו בטיול שנתי והייתי מוקף באוהדי בית"ר מתוסכלים.

    ב-2006/07 אחרי שסכנין מהלאומית העיפה את מכבי אז היא באה לבלומפילד וניצחנו 0:3 - טועמה וצמד של ברדה ובהמשך זכינו בגביע שהיה נחמה, איזה שחקני התקפה היו אז. חבל שהגנה בכלל לא, אם היה בלם אחד נורמלי...גם שנה קודם לכן הדרך לגביע עברה בסכנין..

    מבין שזהו זה הסגל נסגר ואין עוד הפתעות בדרך. בהתחשב בלוח המשחקים הלא פשוט שנותר כמו טדי וסמי עופר (ודרבי) - לא מאמין שנגיע לפלייאוף העליון. וכשנגיע נקווה שזה יהיה לא בפוקס אלא כי בנו קבוצה מתאימה לשם. אם הסגל הזה יפתח את העונה הבאה זה גם לא טוב אבל עלול להיות יותר גרוע
     
  6. Echte Liebe Member

    הצטרף ב:
    ‏11/4/13
    הודעות:
    468
    לייקים שהתקבלו:
    2
    ממש לא בקטע של אופוריה אבל לא זוכר מתי גמרנו ככה קבוצה בגביע ב-3-0, רגיל להפסדים הזויים ולניצחונות בקושי נגד קבוצות מתחתית לאומית או ליגה א׳. הפועל נהייתה ״קלינגרית״, כבר לא כל כך פרייארית כמו לפני כמה מחזורים. מקווה שאולהה ופלוצ׳ו ייכנסו מהר לעניינים, אכן כנראה שחוץ מהם לא יגיע עוד רכש בינואר. אולהה קצת נגר, אבל ניתן לו את הזמן שלו.

    חבל לי על דמארי. זה כבר נראה גדול עליו האמת, שהוא אפילו לא מנסה כמו פעם. אפילו נגד קבוצה מהלאומית לא ראינו ניצוצות וזה לא משאיר מקום לאופטימיות. הפציעות גמרו אותו לצערי. החלום הוא שהוא ייכנס לכושר מטורף פתאום משום מקום ויחזור להרכב, אבל לא רואה את זה קורה יותר.
     
  7. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    יש אפשרות לשחזר את עונת 07/08 [emoji16]
    אבל בשביל זה צריך לתת 3 בדרבי.

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
    Mahranlala אוהב/ת את זה.
  8. Echte Liebe Member

    הצטרף ב:
    ‏11/4/13
    הודעות:
    468
    לייקים שהתקבלו:
    2
    סומך על ברשצקי וגרופר, ידאגו לזה.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    את הגול ההוא של טלקיסקי אני לא אשכח בחיים, שני רק לגול של זהבי בטדי, באמת (יש עוד גולים בארכיון כמו הדרבי ב-2003 אבל כשאתה ביציע ובטירוף וזה בא לך מבלי שדמיינת אפילו - זה אחרת). באותה עונה קראתי להפועל 'אלופי התחתית' כי נתנו גם שלישייה לבית"ר והגענו לגמר הגביע אבל זה לא יקרה. בקיץ גם עשינו מהפך והפכנו לקבוצת צמרת - החבר'ה מכפר סבא, גילי ורמוט ואחרים - הייתי קונה גם 'חצי מזה', אבל להפועל אין אופק. חבר טוב אמר לי ואולי צדק - אם קלינגר היה פותח את העונה והציפיות היו מקומות 4-5 - יכול להיות שהיה מתרסק, אבל הוא מאמן טוב אין לי ספק בזה.

    לגבי דמארי, בדיעבד חבל שלא שוחרר - אבל בקיץ, כמו שצריך, בהודעה יפה ובאירוע פרידה מרגש עם אולטראס הפועל ועוד כל מיני שחקנים שהיו לצידו כמו טוטו תמוז ועבדורחימי ו-ורמוט (צוחק). אני רומנטיקן אבל מקווה שכל אוהד הפועל יזכור את השיא שלו ועונת ה-26 שערים, כמעט כמו זהבי, ולא את השחקן המת הזה. אני לא יודע אם חזרה לקבוצת נעוריו הייתה משדרג אותו במידה ניכרת והרי הייתי אומר 90 דקות באנקר בכל שבוע אבל הוא לא מסוגל לכך פיזית.
    אם רציתם תמצית להפועל תל אביב - זה מקרה מייקל אולהה שלא היו יכולים לשלף מאה אלף דולר לשחקן שניסו אביטן היה בטירוף עליו. אני רוצה לראות שחקנים עם כדורגל בקבוצה הזו.

    יש לנו עד תום הסיבוב כמובן את מכבי חיפה בסמי עופר, בית"ר ירושלים בטדי, דרבי נוסף, אני לא משוכנע גם שננצח את הפועל רעננה במחזור הקודם (עד שאני אהיה אופטימי ואאמין שבאים לנצח - זה ייקח עוד הרבה זמן). פלייאוף עליון יכול להיות קצת כבד עלינו מבחינת המשולש הזה חיפה-מכבי-בית"ר, אבל אולי יהיה אפשר לחלץ ניצחון על קבוצה גדולה וזה טוב לביטחון וגם הניסנובים האפסים יקבלו כמה לירות, אני לא תולה בזה יותר מדי תקוות.

    תתפלאו אבל אני חושב שזו חצי עונת מבחן למאור בוזגלו, ההנהלה מחפשת לחסוך כל לירה, השכר שלו כבד, אלא אם כן יהיה חתום על סיום עונה לא רע ומעלה - אולי ינסו להיפרד ממנו בקיץ, ובוזגלו הרי חייב להרגיש כמו מלך במקום בו הוא נמצא.

    אוראל דגני נשמע ליצן בעמדת הראיונות, כאילו מתקשה בדיבור, אבל אהבתי את מה שאמר "אין דבר שאני יותר רוצה מלהצליח בהפועל", הלוואי שהיה מניף גביע פה עד שיעזוב אותנו.
     
  10. Mahranlala Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/17
    הודעות:
    1,935
    לייקים שהתקבלו:
    756
    מין:
    זכר
    ניצחון רביעי רצוף בליגה. לראשונה מאז 13/14. אז היו חמישה ניצחונות ליגה רצופים שבין הרביעי לחמישי היה הפסד בגביע.
     
  11. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    אלטמן מטריל את המאמן שלו
    https://www.sport5.co.il/Sip_Storage/FILES/5/size475x318/990855.Xxx
     
    Mahranlala אוהב/ת את זה.
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    העונה הזו של רב"ש הייתה העונה האחרונה בה היינו קבוצת צמרת וניצחנו קבוצות גדולות כביכול והיה כדורגל טוב לפרקים אבל שם החלה הדעיכה של הפועל, לא רק כלכלית (מסתבר), אלא בכלל. עונה שממש לא עמדה בציפיות, בקושי הגענו לפלייאוף העליון, אין לי כוח לרשום את כל המחדלים שרב"ש עשה. פאנדורי, הדחה מהגביע ועוד ועוד. העונה האחרונה בה לקחתי הפסד בצורה קשה (חוץ מירידת הליגה).

    חייב לתת מילה טובה לאלטמן שהתחיל לתת גולים, הוא ברצף הטוב בקריירה שלו, הכדורים נופלים לו באיזור. לגבי ספירובסקי כנראה שהוא שיחק בעמדה אחורית מדי ברוב העונה הזו, מעניין אם ננסה שוב את השילוב שלו עם בואטנג כאחורי יותר, זה מה שקורה שמביאים זרים שהם שחקני נבחרת ולא שחקנים ב-10,000 דולר. נקווה שהוא לא יעזוב.

    אם קלינגר יעשה פה פלייאוף עליון ונעמוד בכבוד, על אף האימרה הידועה 'ליגה פח' זה יהיה הישג. ראו אתמול כמה חיוכים ביציע, הניסנובים יכולים להפגין שאפתנות ולתת לקלינגר כלים טובים יותר כדי שהוא לא יצטרך 'לגרד' פלייאוף - עוד שחקן התקפה. אין לי ספק שזה לא יקרה. אז נותר לקוות שבוזגלו יחזור בטירוף מהפציעה וכן הוא יחליף את ברשצקי. בעונה הבאה ברור לכם שזה יהיה אותו המצב, שנחפש להביא שחקנים בגרושים. לא סיני יעשה שינוי ולא קלינגר, זה לא כסף שלהם.
     
  13. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אני לא שותף לדיעה שרב"ש היה כזה כושל בהפועל.
    כבשנו 72 שערי ליגה (רק מכבי כבשה יותר),היינו קבוצת צמרת והגענו לאירופה.
    צריך לזכור שבתחילת העונה קרויף גם שתה לנו את טב"ח החלוץ.

    ההדחה לפנודרי, שאז הייתה סגנית אלופת רומניה, לא הייתה כזה כישלון בעיני.
    אנשים חשבו שהפועל זה מארסיי, שאנחנו אמורים לשייט נגד קבוצות צמרת מרומניה, אז לא.
    גם הדרבים תחת רב"ש היו שוויוניים.
    נכון שהיה לו סגל טוב משמעותית ממה שיש לנו בשנים שאחריו, אבל אין ספק שהפועל הכי טובה ב-8 העונות האחרונות היא הפועל 13/14 של רב"ש.


    לגבי העונה הזו מבחינתי אין כלום בחלום הפליאוף העליון הזה.
    מה ייתן לי מקום 5 בחיים?
    גם הכסף שהם מספרים שייכנס ממשחקי הבית - אני לא מאמין שבאמת יושקע בקבוצה (יספרו כבר על גירעון וכאלה).
    הרבע גמר גביע יותר מעניין אותי.
     
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    בעיקר תודות לעונת שיא של דמארי שסחב אותכם על הגב.

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
  15. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    זה לא לרעתו של רב"ש.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.