ברצלונה 2019/20 - פעם שלישית גלידה?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Jefecito, ‏13/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    לא מדובר בשום מקום על הגעה של בלם(טודיבו שיחק אולי 90 דקות במשחק כדורגל משמעותי העונה).
    אם כבר מישהו יעבור לשם אז הסיכויים יותר גבוהים שזה יהיה ראקיטיץ' או סמדו, וידאל הוא סוס פרא.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר


    בדיוק לפני שנתיים רונאלדיניו הגדול פרש מכדורגל בגיל 38. ב-21 במרץ הוא מחליף קידומת, מניח שאף כלי תקשורת לא יישאר אדיש לכך. לא רוצה לכתוב בציניות ‘הוא פרש הרבה לפני ולא הודיע’ ואני גם רוצה לשים בצד את חוסר המקצוענות שלו והרגשת השובע בגיל כל כך מוקדם.

    עד היום מתנגן לי בראש כשאני נזכר בו איזה פרומו בערוץ הספורט ‘איזה כדורגל, אתה פשוט הכי גדול’, ומשהו נוסף - הוא היה טוב באמת לפרק זמן קצר מדי אבל כשהוא היה טוב - הוא היה הכי טוב. אולי כאוהד ריאל היה לי קל יותר לאהוב אותו בניגוד למסי לדוגמא - בגלל החיוך והכיף שלו, מעולם לא נראה סובל, כי הוא היה אנושי יותר, כי היו לו ימים חלשים, כי הייתה לו קבוצה אנושית יותר. חבל לי שלהוציא עונה אחת במילאן וברור שזה לא היה אותו קצב - הוא נעלם מהראדר מוקדם, אבל עזבו.
    מה שכן צר לי, הרבה אוהדים (אתה מדבר על כדורגל בכל מקום, אפילו בחדר כושר, לא רק כאן בפורום או ב’בארסה מאניה’) - שכחו לו קצת. לדעתי הוא הניח את הקרקע הנוחה למסי כדי לפרוץ. הוא עשה כמעט הכל. הוא הגיע לקבוצה שהייתה בגביע אופ"א ולקח אותה די מהר לטופ של הכדורגל. כולם ידברו על הצמד בברנבאו והאוהד המשופם שמחא כאפיים ואליו הצטרפו עוד. אני זוכר אותו מפרק את ההגנה הטובה בעולם - צ’לסי, וגם בסאן סירו רוקד על המגרש ומבשל לג’ולי ותרגיל ה-Flip Flap. או.קיי, היום קשר על גבול הטופ נותן מספרים כאלה, אז מה?
    הכדורגל לא התחיל מהטרבל של ברצלונה אלא הרבה לפניכן. בלי להוריד מערכו של מסי, סתם נקודה למחשבה - האם הוא היה אחד לאחד גם בקבוצה הצנועה יותר של בארסה? זו שואן ברונקוסט מגן שמאלי, ג’ולי חלק מההתקפה, צ’אבי עדיין לא דומיננטי מספיק (לטעמי קיבל זינוק אדיר לקריירה מאז יורו 2008)
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    רונאלדיניו התראיין במולדתו למגזין " Panenka", סקר את הקריירה הנפלאה שלו וגם פירגן כמובן לליאו מסי.

    https://img.fifa.com/image/upload/t_l4/e1cbr9dcxtc81l4e38id.Xxx

    רונאלדיניו אמר על מסי: "כשהגעתי לבארסה היו דיבורים על ילד צעיר שבלט מעל כולם והיה יוצא דופן. היינו חברים, התחלנו לשחק יחד והסתדרנו מצוין. דיברנו עם המאמן פרנק רייקארד וביקשנו שייתאמן איתנו. הכל קרה מהר. התמזל מזלי להיות זה שבישל לו את השער הראשון. היה נחמד לראות אותו כובש את העולם. הוא לימד אותי ספרדית ואני לימדתי אותו פורטוגזית ועם הכדור הבנו זה את זה בצורה מושלמת. אהבתי שהוא היה נשאר רגוע, לעולם לא הסתבך ותמיד היה בחיק המשפחה. הוא לא היה צריך ממני כלום".

    על ברצלונה: "לא שיניתי את ההיסטוריה אבל כבוד שחושבים ככה. מהמשחק הראשון הכל היה שמח, יש לי זכרונות נפלאים. אלפים הגיעו לקבל אותי באצטדיון כשהוצגתי במדי הקבוצה". במשחק הבכורה שלו בקאמפ נואו, נגד סביליה, הוא קיבל את הכדור על החצי, התקדם נפלא בדריבל ושלח בעיטה אדירה למשקוף ופנימה כשהשווה ל-1:1.

    על רייקארד: "הוא מאמן נהדר, בחור שקט מאוד, הטוב ביותר שעבדתי איתו. הוא ידע הכל כי הוא היה שחקן מהרמות הגבוהות ביותר וזה הקל עלינו. כל מה שאנחנו עברנו – הוא כבר עבר עוד קודם. הוא דיבר אלינו בצורה פשוטה וישירה. הוא נתן לי חופש לעשות מה שאני רוצה עם הכדור, לשחק את הכדורגל שלי. כמובן כאשר לא היה לנו את הכדור – הייתי צריך למלא את ההתחייבויות וללמוד טקטיקה. כל מה שאתה עושה עם הכדור זה עניין של אימונים וביטחון.

    בקיץ 2008 עם בואו של פפ גווארדיולה – הוא נאלץ לעזוב את ברצלונה והגיע למילאן שם שיחק במשך שנתיים וחצי. הברזילאי נזכר: "זה היה כמו להגיע לאחת הקבוצות הטובות בעולם, כמו ריאל מדריד הגלאקטית". בהמשך שיחק באתלטיקו מיניירו: "רציתי לחזור פיזית למדינה שלי ולעזור לקבוצה לזכות בגביע הליברטדורס".

    הברזילאי זכה עם נבחרת ברזיל במונדיאל 2002 כאשר כבש שער מבריק בכדור חופשי נגד אנגליה ברבע הגמר, הוביל את ברצלונה לשתי אליפויות רצופות ולזכייה גם בליגת האלופות (2005-06) וזכה בכדור הזהב. אין ספק: עולם הכדורגל מתגעגע.
     
  4. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    אז מה יא פולנים, רציתם ואלוורדה בחוץ ופיפי קקה?

    איביזה מהליגה השלישית יורדת למחצית עם היתרון 1-0, קורה ושער שנפסל, ובארסה? נאדה.

    הרכב הזוי של קיקה שעולה עם בלם אחד ופירפו מגן התקפי כבלם. הזוי.

    ואלוורדה הביא דאבל, הביא 2 אליפויות אבל מה? מיררתם לו את החיים. מגיע לכם.
     
  5. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    הגיע הזמן להגיד לוולווארדה שלום, העונה לא רק שהכדורגל לא משכנע כמו בעונות הקודמות אלא שגם התוצאות לא טובות. בלי שום קשר לאם קיקה סטיין יצליח או לא.
     
    optimus אוהב/ת את זה.
  6. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    התגובה שלך מביכה.

    1. פעם הבאה תחכה לסיום המשחק.

    2. מציע לך לחזור למשחק הראשון בגביע של העונה שעברה, לראות באיזה הרכב עלה ואלורדה, אולי גם תחפש את המשחק ותצפה בו כדי להעריך את הרמה ובסוף בסוף תבדוק מה הייתה התוצאה.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כנראה שיוהאן קרויף הבא עדיין לא הגיע. וברצינות: מה זה שווה 85% הנעת כדור אם במחצית איביזה הובילה 0:5 בבעיטות לשער? אסור לברצלונה לשכוח מה המטרה בכדורגל. משחק גביע כמו אתמול הוא ה-מקום לערוך שינויים ולשחק בשיטה חדשה אבל זה היה מביך. ובארסה אמנם בלי מסי וזה קריטי אבל היו שבעה שחקני הרכב. מה שכן, זה עדיף מבחינתה על 0:5, בטח כשגריזמן הוא איש השעה שמנע הדחה מביכה, הגולים האלה ייתנו לו דחיפה מטורפת. ההשתחוות של התקשורת בקטלוניה הייתה מביכה, ועוד מדברים על המארקה וה-AS, נו באמת.
     
  8. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    אתם שופטים נורא מוקדם, גם גוורדיולה לא ניצח במשחקו הראשון נגד יריבה חלשה במוקדמות ליגת האלופות (ואם אני לא טועה גם לא ניצח במשחקו הראשון בליגה). לא אומר שסטיין יצליח ולא אומר שלא, רק אומר שצריך לתת קצת זמן לפני ששופטים.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    פספסת את הנקודה שלי. אני חושב שהריענון בעמדת המאמן הוא טוב ונכון ויעזור לבארסה לזכות באליפות. הביקורת על ואלוורדה לטעמי חרגה מפרופורצייה ושחקנים שהם פרות קדושות משום מה לא חטפו אף פעם. מה שכן, אסור להתעלם מזה שקיקה סטיין ישב בבית בלי קבוצה והרזומה שלו אפילו פחות טובה מזה של קודמו בתפקיד. היה לי מוזר לראות את התקשורת כל כך משתחווה אחרי ניצחון 0:1 בינוני על יריבה בינונית בקאמפ נואו, כשברצלונה עצמה כבר רגילה לתת חמישיות במשחקים כאלה לטוב ולרע. גם בגביע היא שיחקה רע מאוד וזה לא היה הרכב ראשון אבל היו בו מספיק שחקנים בכירים. וכן אני זוכר שפפ סבל מהתחלה קשה, הפסיד לנומנסיה והיה זקוק לזמן.
    הבעיות בהגנה יישארו פחות או יותר זהות ולא בכל ערב נראה אלף מסירות וקרוב לכך או 80% שליטה בכדור, אין מה לעשות. אני כן חושב אגב שטוב לבארסה להביא חלוץ, קשה לבנות על דמבלה ופאטי כמה שהוא טוב הוא כל-כך צעיר, הוא יכול להיקלע לחודש רע.
     
  10. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    לפי הדיווחים קיקה סטיין הודיע לקרלס פרז שהוא לא בתכניות שלו להמשך העונה(בצדק).
    בנוסף, מתחממים המגעים בין בארסה לולנסיה בנוגע להעברתו של רודריגו בהשאלה עד סיום העונה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/1/20
  11. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    @DRORIKO , בהמשך לשאלתך על הקישור:
    ביום שבת ראינו את בארסה פותחת עם קישור "מהנדסים"(כפי שזה היה נקרא בפורום של בארסה מאניה בזמנו) והיה אפשר לראות את הבעיות אותן הזכרתי.
    ארתור ודה יונג עם כל הכישרון שלהם - אפס השפעה בשליש ההתקפי. ארתור היה כל-כך גרוע עם הנגיעות המיותרות בכדור ומשחק לחץ רע שהוא הוחלף ע"י וידאל קצת אחרי המחצית(החילוף הזה שינה את המשחק בצורה קיצונית לטובת בארסה).

    רוד חוליט דיבר על פרנקי אחרי המשחק, עיקר הדברים: " הוא בא לכדור, עושה הטעיה ואז מוסר ימינה או שמאלה. אני אומר את זה כי הוא יכול להיות טוב יותר.
    אני רוצה שהוא ישחק עם ביטחון כי הוא נפלא עם הכדור, אבל המסירות שלו הולכות לרוחב וזה לא מועיל.".
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  12. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    רודריגו הוא ההוכחה, שלפעמיים גם חלוץ ברמת ליגת העל מגיע לאימפריה עולמית. רכש הזוי בדיוק כמו בואטנג, חלוץ אפס מאןפס שכבש 2 שערי ליגנ במעל חצי עונה, חלוץ שב6 שנים בולנסיה רק פעם אחת כבש מעל 10 שערים.

    פשוט בדיחה.
     
    WHITERM אוהב/ת את זה.
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ומי בחר לפתוח עם 'קישור מהנדסים' ולא כשהיריבה היא גראנדה אלא ולנסיה שידועה במרכז השדה הנהדר שלה (אפילו ללא דני פארחו) - המאמן שמאוהב באלף המסירות או סבתא שלי? פרנקי דה יונג שחקן נהדר אבל הוא עדיין לא בשלב הזה שיכול להיות זה שטוב שכולם גרועים. באייקס הוא לא נתן מספרים, זה היה דוני ואן דה ביק, וזה גם לא בהכרח התפקיד שלו - 4 שערים ו-4 בישולים ב-52 משחקים, וזו ליגה הולנדית הרי. וידאל היה חייב לשחק, הוא גם מלוכלך יותר וגם מצטרף לרחבה מגל שני. על ארתור כבר כתבתי.

    לא אתפלא אם בארסה תחזיר את פיליפה קוטיניו בחוסר ברירה, באיירן לא תשלם עליו 120 מיליון יורו ואולי זה לא יהיה כל כך גרוע. הוא כן מתאים לסגנון משחק כזה והוא יהיה יותר טוב מחאמס+בייל מודל 2019/20, שחקנים שריאל מדריד נתקעה איתם.

    לגבי רודריגו - בטווח הקצר זו סתימת חורים לא רעה בכלל (הוא מבשל הרבה ביחס לחלוץ למרות שהמספרים שלו בהחלט לא טובים והוא זז גם הצידה), השאלה האם הוא יסכים להיות פאקו אלקסר. קשה לשפוט כשהקבוצה משוועת לעוד חלוץ אחרי הפציעה של לואיס סוארס. סטואני מבוגר ולא מנוסה ברמות האלה ופחות מתאים לסגנון המשחק.
     
  14. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    לענות או שתמחק את ההודעה שלי?
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אם זה יהיה משהו לא מועיל כמו "כל דבר בדיון תגיד 'ואלוורדה'" - אז סביר להניח שזה ימחק, כי יכולת לענות עניינית אבל בחרת להטריל. אם לא, וזה יהיה משהו מועיל שיפתיע אותי אז כנראה שזה לא ימחק. אתה שם לב שאתה מאדיר מאמן שישב בחוץ חצי שנה והולך אחריו כמו עיוור? באמת היית צריך את הציטוט של רוד חוליט? המטרה בכדורגל היא להבקיע שער או למסור? ומילא היו נולדים מצבים מסוכנים, הנעת הכדור היא שיטה לנצח משחקים ולא מטרה. זו לא בושה לכתוב מילה רעה על מאמן או שחקן שאתה מעריץ.


    ****
    עדכון די טרי: לפי מונדו דפורטיבו - רודריגו לא ישחק בברצלונה, לפחות לא החורף. השחקן חזר לעירו ולנסיה לאחר פיצוץ במשא ומתן בין המועדונים. בארסה אכן תכננה לבצע עסקה סיבובית עם השאלתו של ברונו פרננש לעטלפים אך דווח כי הוא סגור במנצ'סטר יונייטד. לפי 'סקיי ספורטס' - דושאן טאדיץ' מאייקס עלה כמועמד אף הוא ובקבוצה אף שוחחו עם סוכנו ועדכנו אותו שאם לא רודריגו - הוא יהיה העדיפות העליונה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.