אינטר 2019/20 :: Onora La Maglia

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י EO11, ‏3/8/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    לא רק אלא גם כי יובה בבעיית שכר וקולוסבסקי ירוויח 2 מיליון יורו בעוד הדני כנראה פי 5

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    דווקא סנסי, לפחות כשהוא כשיר, הוא אחד השחקנים החשובים בקבוצה(אחרי צמד החלוצים כמובן) השאלה אם יחזור ליכולת של תחילת העונה והשאלה העוד יותר גדולה אם אריקסן יחזור ליכולת של לפני שנה, שלא היתה מעמדת המצלה ראוי לציין. צריך גם לציין שסנסי הגיע (ביחד עם בארלה) בתור בנייה לעתיד אז פתאום אתה דוחק אותו הצידה בשביל אריקסן? (כן גם רגש הקנאה מדבר מהמקלדת שלי אבל עדיין).
     
  3. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    אני לא דוחק אותו הצידה, אני בונה סגל בריא כמו שאמור להיות לקבוצה שמתיימרת לתואר.

    אני מסתכל על צורך מקצועי. אם וידאל היה מגיע, יש מצב שבארלה היה זה שנפגע יותר מאשר סנסי, אבל בארלה קריטי יותר בגלל האופי שלו. רוצה לומר שחיסרון של בארלה יורגש יותר מאשר סנסי עם אריקסן וברוזו בהרכב.
     
  4. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,777
    בטוטנהאם לאריקסן היה רק את קיין מקדימה ובמובן הזה יהיה מעניין לראות איך קונטה יגרום לו וללאוטרו לא לדרוך אחד לשני על הרגליים. חוץ מזה אני חושב שעוד אספקט שהרווחתם בענק הוא כדורים חופשיים - ההרמות של הדני ללוקאקו/גודין/שקריניאר/ג'ירו (?) יכולים להיות שווים עוד 4-5 שערים שאולי איכשהו יתבררו כחשובים.
     
  5. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    גירוד הוא vice-lukaku הכי טוב שיש בשוק, ולכל הפחות יאפשר לו יותר מנוחה כדי לא להיות burn out. אין לו את היכולות הפיזיות של הבלגי - בוודאי לא במשחק פתוח - אבל הוא יכול לעזור מול הגנות צפופות באמצעות first-touch איכותי ודאבל פסים (עם דגש על הרבה פליקים יפים לעין) כל עוד שחקנים מאחוריו יצטרפו אליו (לאוטרו, אלכסיס, אריקסן, סנסי). כתוצאה מכך - ובגלל שלוקאקו מהיר מאוד לגודל שלו - הם יכולים לשחק ביחד בוריאציות מסוימות אם רוצים להפעיל לחץ אווירי בתוך הרחבה של היריבה (משהו שמתאים והגיוני שיקרה במוקדם או במאוחר בשיטה המוגבלת של קונטה).

    אם וכאשר אריקסן יגיע, יהיה מעניין לראות מה יהיה מצבו המנטלי (dead man walking במרבית הזמן מהרגע שהודה בקיץ ש"הגיע הזמן לאתגר חדש" ועד שהבין ששום מועדון דרג א' לא מתכוון להתאבד עליו). לא פחות מעניין יהיה לראות איזה תפקיד במגרש מייעד לו קונטה. אני לא בטוח אם הוא צריך לתפקד כמאצלה התקפית (דה ברוינה, סילבה) או כרג'יסטה (פירלו, פיאניץ') - או גם וגם בהתאם לצורך של הקבוצה - אבל איך שאני לא מסובב את זה, כל עוד קונטה מסדר לו את הראש (תרחיש סביר לגמרי עם מוטיבטור כמוהו), מדובר באחד הפליימייקרים האמינים ביותר בעשור האחרון בכל היבט אפשרי (טכניקה ושליטה בכדור תחת לחץ, מספרים עקביים ביחס שערים-בישולים, דומיננטיות במצבים נייחים, work rate).

    על הנייר, שתי החתמות מושלמות של מארוטה ביחס של value for money + התאמה לשיטה של קונטה + הגדלת הרוטציה בסגל.

    אני מבין למה כבר בשלב הזה כישרון בסדר גודל של לאוטרו מקושר לברצלונה, אבל אני לא רואה סיבה עבור השחקן לעשות את המעבר לשם כבר בשלב הזה של הקריירה שלו (אם בכלל). הפרויקט של אינטר נראה בריא יותר (ניהולית, מקצועית) מכל הקרקס הפוליטי סביב ברצלונה, ההתקפה בנויה עבורו היטב (לוקאקו בינגו), יש לו חוזה עד 2023, והוא בסה"כ - עם כל הכבוד - נתן רק חצי עונה גדולה אחת בכל הקריירה שלו. chill the fuck out מה שנקרא, ואת זה אומר בנאדם שאחרי צפייה של כמה משחקים רשם עליו ש"זה רק עניין של זמן עד שיהיה החלוץ הטוב בעולם".

    כמו בכל דבר יש מקרים לכאן או לכאן, אבל אני מאמין שלא תמיד צריך למהר עם מעבר לאחת משתי הספרדיות, בטח שאתה במילא משחק במועדון גדול עם שאיפות משלו (ניחא היינו מדברים על פידר-קלאב קלאסי עבור המועדונים האלה כמו דורטמונד/בנפיקה). לצורך העניין, שני החלוצים הגדולים האחרונים של ברצלונה (אטו, סוארז) התבשלו במשך הרבה שנים בקבוצות אחרות לפני שהגיעו מוכנים למעבר הגדול בקריירה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/1/20
    Gianzola אוהב/ת את זה.
  6. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    @אלעד מה שאתה אומר אני אומר כבר חודשים. הרושם שאני מקבל מאנשי אינטר שהם במחשבה דומה וכנראה שיש להם על מה להתבסס. רק אגיד לך מה, ההעברה של אריקסן עשויה ליצור בעיות בקרב הסגל הקיים. למה? כי הוא צפוי להרוויח 7.5-10 מיליון אירו לעונה, תלוי על מי אתה מסתמך. בסופו של דבר, המשכיות ביכולת של השחקנים הבכירים תגרום להם לרצות שכר באזור דומה, ובצדק בסופו של דבר. לאוטארו הוא מבחינתי ה"סיכון" הגבוה פה כי שקריניאר עושה רושם של אחד שמודה על כל יום שאינטר בחרה בו, ברוזו מבסוט במקומו וסנסי/בארלה/באסטוני עוד לא שם. אם טורו יקבל הצעה גבוהה מבארסה, בסופו של דבר הערך הכלכלי יתעלה על המקצועי ונאשים רק את עצמנו.

    בסופו של דבר, אם אינטר תהיה מוכנה לפתוח את הכיס גם לשחקני הסגל הקיים בעקבות המהלך הזה, זה יהפוך לבונוס. אם לא, אז זה יכול לדפוק אותנו אבל לא בתרחיש שהכי סביר שיקרה.

    בקשר לאריקסן, לדעתי קונטה רואה אותו כמאצלה. אני מסכים בהחלט שהוא עשוי להתאים לתפקיד הרג'יסטה, אבל ברוזוביץ' מתאים מאוד לתפקיד הזה ורק לו, כמאצלה הוא שחקן מאוד בינוני והלקויות שלו באות לידי ביטוי. כפי שאמרתי קודם, במידת הצורך סנסי או אפילו באמת אריקסן יוכלו למלא את התפקיד של ברוזו אם וכאשר האחרון יפצע חו"ח, יורחק או אפילו סתם יחווה תקופה רעה ממש, העברה כזו מעניקה גיוון שהיה חסר מאוד לאינטר מבחינת סגנון המשחק.
     
  7. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    הסיכון הוא מובן, אך כמו תמיד: הכול שאלה של VALUE ביחס למה שאתה משלם. שאתה משלם 350,000 פאונד לשבוע בחוזה ארוך טווח ל-deadwood (אוזיל) אתה יוצר תקדים קטסטרופלי שאין דרך חזרה ממנו ומאבד שחקנים טובים יותר שידרשו חוזה דומה כדי להישאר (ראמזי); אם אריקסן יהיה טוב ויתרום - נניח כמו לוקאקו - ושאר הצעירים ימשיכו להתקדם ולהראות עקביות (שהוא כבר הציג במשך יותר מחצי עשור) - זה WIN-WIN עבור כולם. במצב כזה, סביר להניח שהקבוצה מצליחה במגרש וכתוצאה מכך נהפכת אטרקטיבית יותר עבור השחקנים שמשחקים בה ואלה שמסתכלים עליה מבחוץ, מייצרת יותר באז סביבה ומושכת ספונסרים עם חוזים שמנים יותר, או במקרה "הרע" עושה אקזיט ומנסה לעשות 1 < 2 (קוטיניו < ואן דייק + אליסון). רמת התחרות בתוך הסגל עולה, שומן מיותר נחתך (אסמואה, ואלרו) והבשר האיכותי (שקריניאר, לאוטרו) מקבל יותר התמקדות (כסף).

    בסופו של דבר, איך שלא מסובבים את זה מדובר בתהליך גדילה בלתי נמנע עבור כל קבוצה שרוצה להצליח. ועם המהלכים של מארוטה באינטר ביינתיים - ובטח שלאורך כל התקופה שלו ביובנטוס - הייתי מרגיש שאין סיבה לא להיות אופטימי בצורה זהירה (בכל זאת, אין עירבון לכלום) לגבי העתיד של אינטר.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני יכול להבין את הסיבות שבעטיין כדאי ללאוטרו להישאר באינטר, אבל להגיד "קרקס ניהולי" בברצלונה זה מחטיא קצת וזה לא מדויק, ב-2021 יהיו בחירות, לא אומר שיהיה שינוי מקצה לקצה, אבל אני לא צריך לפרט כאן את היתרונות של ברצלונה. זו במה אחרת, אפשרות לזכות בליגת האלופות, לשחק עם ליאו מסי ואולי זה יבוא לידי ביטוי גם בנבחרת. בכדורגל הכל כבר קורה מהר, שחקנים נחטפים אחרי עונה אחת, לאף אחד אין סבלנות, מה נגיד על ארלינג הולנד וכאלה?

    לגבי הניתוח כאן על ינואר: קראתי כאן דברים על 'לונג-ראן' אבל קונטה בעצמו לא מאמן שנשאר יותר מדי זמן, רק הערת ביניים. אריקסן שחקן נפלא ומגיע בגרושים ולכן 'תוצר הלוואי' הוא השכר השמן, זה לא מפריע. אני דווקא חושב שקצב המשחק שלו קצת נמוך לא רק העונה, אלא בכלל, וגם את העונה שעברה הוא לא סיים ממש טוב אבל זה בינגו עצום. לגבי ז'ירו - לדעתי זה משמעותי שהוא בקושי משחק, מזל שיש את נבחרת צרפת. קצת יותר מאלף דקות ליגה בשנה וחצי. בעונה שעברה עוד הבקיע בליגה האירופית, מפעל שלא ממש לוקחים ברצינות. הילד גם בן 33 וחצי עוד מעט.
     
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    ביובה הוא עשה וואחד לונג ראן. לקח קבוצה של מקום 7 והפך אותה לקבוצה הכי טובה באיטליה ביי פאר.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מה אני כותב ומה אתה עונה. אף אחד לא דיבר על העבודה הנפלאה שלו. הוא אימן ביובנטוס שלוש עונות, לא פרק זמן מטורף בכדורגל. את המספרים בצ'לסי אתה בטח מכיר - אפילו פחות - שנתיים בלבד העונה אם הוא יסיים במקום השני אף אחד לא ידבר, הוא לקח קבוצת צמרת והפך אותה למכונה גדולה, גם ההדחה בשלב הבתים בליגת האלופות זה לא נורא ומולו עומדת קבוצה שלקחה המון אליפויות ברציפות. אם בעונה הבאה הוא גם יסיים במקום השני לדוגמא, אחרי שלמשל השקיעו עוד קצת כסף בקיץ - לכו תדעו. לדעתי היה נוח יותר להדיח את מילאן ההיא של אלגרי ב-2011/12 מתואר הקבוצה הבכירה, עם כל הכבוד לזלאטן וטיאגו סילבה - מאשר את יובה ההיא למרות שמחזור החיים שלה גם צריך להיגמר מתישהו. כל ההגדרה הזו של 'פרויקט יציב'. אולי במנצ'סטר סיטי יש יציבות מאז פפ וכמובן בליברפול. בריאל מדריד לא בהכרח אבל היא תמיד בסביבה חוץ מהעונה שעברה. בבאיירן הכל מתחלף אבל היא מספר 1 בגרמניה.
     
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    הוא עזב לא בגלל שהוא "מאמן שלא נשאר יותר מדי זמן" אלא בגלל חילוקי דעות עם ההנהלה. זה יכול לקרות לכל מאמן בכל מועדון. מצ'לסי הוא פוטר בגלל כשלון מקצועי. אין שום קשר בין שני המקרים.
     
  12. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    יש דבר כזה מאמן של "לונג ראן"?
    אתה נכשל ומפוטר או מצליח ונשאר עד שאתה נכשל/מאבד את הרעב/אמון, ושני הדברים האלה קורים מהר.

    אין דבר כזה מאמן שחווה הצלחה לשנה-שנתיים ואז אומר לעצמו "זה נחמד והכל, אבל אני לא מאמן של "לונג ראן" ", מי שמצליח מנסה לרכב על ההצלחה או מקבל הצעה להשתדרג למועדון גדול יותר. זהו.
     
    itzik.miro, Mamadu ו-DRORIKO אוהבים את זה.
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    דיברו כאן על הטווח הרחוק ועד כמה הפרויקט של אינטר 'יציב' כביכול מברצלונה, אז זה לא מדויק, וברצלונה תהיה אימפריה גם אם יגיע נשיא אחר, גם אם שוב המאמן יוחלף, המועדון הזה כל כך חזק ומושך. קונטה עזב את צ'לסי, הוא גם הצליח להתמרמר בפומבי על מדיניות הרכש של אינטר ולזעוק לעזרה, לא בטוח שאינטר תוכל לספק את כל דרישותיו להשתדרג. לא אומר שזה היה קרוב ללחצית ידיים ולהיפרד כידידים אבל אי אפשר להתעלם מזה. גם בנבחרת הוא היה רק שנתיים ושלוש שנים זה המקסימום שהוא נשאר, והוא מאמן כבר כמעט עשור וחצי. כמה זמן צ'ולו סימאונה באתלטיקו מדריד? יורגן קלופ בליברפול? סימונה אינזאגי קרוב לסגור ארבע שנים בלאציו, אלגרי היה חמש שנים ביובנטוס, מאוריסיו פוצ'טינו. זה פחות נפוץ בימים אלה אבל קונטה עדיין נראה בקצה השני, אלה שמרגישים מהר תחושת מיצוי ו\או מפוצצים את הכלים. אבל סמואל אטו כתב "אין דבר כזה", אז אין.
     
  14. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    וואו, איזה יופי, מצאת לך 4 דוגמאות בפינצטה כדי לתמוך בטענה שלך.
    תזכיר לי רק כמה זמן אימן פוצ'טינו את סאות'המפטון?
    ואת הרכבת של קבוצות שסימאונה עבר בהן לפני אתלטיקו, כמה שנים הוא אימן כל אחת?
    סימאונה אינזאגי סוגר 4 עונות? זה כל כך הרבה יותר משלוש עונות.

    קנית אותי.
     
  15. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    הפרוייקט של אינטר תלוי קודם כל במארוטה ואחר כך בקונטה, כל עוד מארוטה ימשיך בתפקיד, גם אם המאמן יוחלף, אינטר תהיה חזקה כי מארוטה לא אחד שיחליף את קונטה במאמן זוטר.

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
מצב נושא:
הנושא נעול.