דיון שאר הקבוצות בליגת העל 2019/20

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י HHFC1924, ‏18/7/19.

  1. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    מסכים איתך. ובגלל זה זה מרגיש שאם 80 אחוז מהמאמנים בארץ שמסתובבים בבורסת השמות אחרי פיטורים כאלה ואחרים היו כרגע בנעליים של מימר הם היו מגישים לאורן גולן את אותה רשימה.
     
  2. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    רייכרט מתקרב לכפס. עוד ירידה לרזומה אמן.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כל מסיבת העיתונאים הסופר-ארוכה של ברק אברמוב והוא לא התייחס לעניין אחד ברור שלגביו האוהדים כועסים - זה לא עניין של "תביאו רוכש ואני הולך" וגם לא הטענות על כך ששחקני מפתח נמכרים בזה אחר זה כי זו שרשרת מזון וככה זה הכדורגל. הבעייה היא שבני יהודה הרוויחה הרבה כסף על חלקם ובכל זאת הגיעו רק שחקנים חופשיים. גם מגלה הכישרונות הטוב בעולם לא יכול להצליח שנה אחר שנה, אברמוב נתן לאבוקסיס לבנות קבוצה בשקל וחצי וציפה לקסמים ואני שמח שתם הפרק. דוגמא למשל - מכבי נתניה שם אייל סגל מתנהל נפלא לדעתי.
    אלישע לוי מאמן לא רע, כמו שאני אומר על קלינגר, הוא כן מאמן בנוגע לרוב החבר'ה בליגה שמבזים את המקצוע, אבל אני חושב שהוא נכנס כאן לצרה. האוהדים לא מבינים שמה שהיה בשנים האחרונות עם הצמרת והגביעים - די נגמר, הקהל נג ההנהלה ואלישע היה יכול להמתין עוד קצת. בכדורגל פה הכל נזיל.
     
  4. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    טוב אז מדברים על סיכום מול הפועל חיפה על לוסיו. אחרי שנדחתה הצעה של 30 אלף, הוסכמה הצעה של 100 אלף דולר. מה שחדרה דרשה מלכתחילה.

    אני לא יודע מה לחשוב, מצד אחד על פניו זו החלטה כלכלית חכמה, ממש עקיצה על כץ וזה לא דבר שקורה כל יום. בן 30, חצי עונה קטסטרופה עם חוזה שנגמר בקיץ. חדרה הייתה אמורה למכור אותו בחצי מהסכום עקב הבוסמן.

    מצד שני, אנחנו הפועל חדרה, וגם כשהוא נראה כמו חרא וכלום ושום דבר, אין לו תחליף, הן בנוכחות הפיזית והן בניצול אחוז המצבים, שאומנם לא גבוה מדי, אבל בטח יותר גבוה מ"זיקרי אחד ל7".

    מצד שלישי, קוגבנייה, השחקן הכי חלש בליגת העל בהתחייבות פשוט בנקר בהרכב משום מה, וכנראה גם המחליף של לוסיו, אם יגיע, לא הולך להיות זר ברמה גבוהה בלשון המעטה.

    דעתך? @HHFC1924
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/1/20
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני חושב שהמצב עם לוסיו מזכיר קצת את קייס גאנם אבל בעוד לוסיו עוד כן שיחק טוב פה ושם - לגבי השני יש הייפ מוגזם מההתחלה ומהמשחקים שראיתי זה מעבר לכושר גרוע אלא פשוט גישה מחורבנת והרגשה שרעננה בעשרה שחקנים. אני חושב שהפועל חדרה תעשה בחוכמה אם תשחרר אותו בקיץ, כבר היו מקרים ששחקן האריך חוזה בידיעה שימכרו אותו. גם להרוויח עליו 200 אלף דולר או 150 אלף דולר במקום 100 אלף דולר ולהרוויח אותו לעוד חצי שנה זה משמעותי לדעתי.

    הייתי רוצה לראות את חן עזרא חוזר למכבי נתניה אם מדובר בהעברה כלכלית הגיונית מבחינת המועדון, לדעתי המשחק שלה מאוד צפוי ואין לה משחק אגפים, מניח שהקהל אוהב אותו. זה מרגיש לא שלם כי הוא לא הסכים לחזור בקיץ ומעבר לכך לא שיחק הרבה זמן אבל לדעתי רמת הסיכון לא גבוהה.

    רן בן שמעון חתם סופית כמאמן מ.ס אשדוד (ההתנהלות הדי מביכה שם מצד ההנהלה היא סיפור אחר, אני שם את זה בצד), אני חושב שהוא מתאים לקבוצות קטנות, מאמן לא רע בכלל, קצת קשה לי לנתח השפעה של רוני אוואט על הקבוצה וכנ"ל משה אוחיון, לא בקטע רע אלא ממש נייטראלי. מצד שני, מה, אם רב"ש היה מאמן את הסגל הזה היו לה עוד עשר נקודות? אני לא חושב. הוא נכשל יותר מדי במהלך הקריירה שלו ולא רק בגדולות. בכל מקרה זה מעניין למרות שהוא מאסטר תקשורת מה שנקרא, הרבה דיבורים ופחות תאכלס. אלוהים יודע אגב מאיפה נפל להם סנטה קלאוס מהשמיים וצירף את אוואסו במיליון דולר.
     
  6. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    1. אנחנו לא צריכים שחקני אגף כי אנחנו משחקים יהלום וטוב שכך.

    2. יש לנו שחקני אגף לשמאל מהסוג של עזרא, אין לנו שחקני אגף לימין בכל הסגל.

    3. חלק מהקהל לא מת עליו.

    4. הוא כבש לראשונה בשבת אחרי שנה וחצי שלא כבש.
    אני מניח שבגלל הגיל המהירות לא אותה מהירות, הוא מזכיר לי את ורמוט ובן בסט שהיו צריכים לפרוש ולא פורשים.
    קשה להגיד אבל זוג של גופה.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ב-'וואלה ספורט' הציגו לנו את כל העסקאות הגדולות של ג'קי בן זקן: 'פלא שהוא מחייך'?

    https://scontent.fsdv1-2.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/82851796_3076538179051443_2541486188045271040_n.Xxx?_nc_cat=1&_nc_ohc=vAjAdhD4MscAX_ErM5K&_nc_ht=scontent.fsdv1-2.fna&oh=ca8c475c241685af589fee7f750291af&oe=5ED0D48C

    קודם כל שאפו - כל עסקה מרשימה מהשנייה, אף שחקן לא נמכר בסכום אותו הוא באמת שווה. אני חושב שגם רק העזיבה של חאתם עבד אל חמיד פגעה בהם קשות כי באותה עונה הם ירדו ליגה.
    עכשיו משהו אחר - ומה אם נציג את העסקאות הגדולות של מכבי נתניה? אלמוג כהן, חן עזרא, עלי מוחמד? ואת עירוני ק"ש ובראש ובראשונה אלרואי כהן העלוב? ההבדל הוא שק"ש הייתה קבוצת צמרת לגיטימית במשך כמה שנים ברציפות, אשדוד נתנה עונה אחת טובה ונרדמה, הייתה בפלייאוף העליון ב-2010 ומאז נאדה. היא איבדה משמעותית את כמות הקהל ובקושי מנצחת בבית, כסף זה לא הכל. גם לא עברו שם מאמנים מי יודע מה, קלינגר בתקופת השפל בקריירה שלו ורב"ש שרק רצה לברוח. האחרון הנורמלי היה יוסי מזרחי. בני יהודה זכתה פעמיים בגביע לדוגמא. גם למכבי פתח תקווה יש מפעל ייצוא.
     
  8. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,185
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    כמובן שרק בעוד כמה שנים נדע אם מה שכתבתי נכון או לא, אבל אף אחד מהשמות של השחקנים שיש כאן ברשימה לא באמת גרם לי להגיד "וואו איזה שחקן. כישרון נדיר.". כולם שחקנים אולי קצת מעבר לממוצע הנמוך של הליגה. מחכה מאוד לראות אותם נשארים כמובן בחו"ל ומתקדמים למועדונים גדולים יותר, אבל לדעתי זה המקסימום שהם מסוגלים.

    בנוגע לבן זקן, היה יכול להיות קצת פחות חמדן לכסף ואשכרה להפוך את הקבוצה שלו למועדון שלא נאבק כל שנה על הירידה. שלשם שינוי ישאיר שחקן אחד טוב שפורץ קצת יותר משנה. אבל זה בן זקן.. וקהל גם ככה אין אז..
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני חושב שאין בינינו מחלוקת אלא להיפך, הוא הרוויח המון על שחקנים בינוניים. מיכאל אוחנה אולי עוד יממש את ההבטחה, פצוע להרבה זמן, אין מה לעשות, אבל מהרשימה הזו רק חאתם עבד אל חמיד באמת היה שווה את הכסף. אגב, דווקא על ניר ביטון לא הרוויחו הרבה (למרות שאלה היו זמנים אחרים) והוא שחקן מצוין.
    בשנים האלה כשהליגה עוברת תהליך מוזר וקבוצות קטנות יותר עשו פלייאוף עליון ורשמו הישגים אז הרבה קבוצות שואלות את עצמן 'למה לא אנחנו'. הפועל חיפה לקחה גביע, הפועל חדרה עשתה פלייאוף עליון, ובעשור הזה מ.ס אשדוד כמעט לא עשתה כלום. פעם היה קשה מאוד לנצח בי"א והיום אין שם כלום, שחקנים שלא מזוהים איתה. והעונה עוד הסגל נוצץ יותר יחסית מבדרך כלל. איפה הימים של דוד רביבו, דימיטאר מקרייב שעלה הרבה כסף ומשה אוחיון. כל מצב נייח היה חצי גול. לפחות הייתה הרגשה שהם קרובים. לא קרה שם כלום מאז יוסי מזרחי לדעתי. אגב, את יניב עזרן אתם זוכרים?
     
  10. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    מוגרבי חתם לעונה הבאה. אומנם פציע אבל כל עוד כשיר הוא רמה מעל כל ההתקפה שלנו.
    מתסכל שהרכש הדל בינואר כלל לא יגיע בינואר. בסוף מוגרבי ימצא עצמו עם חדרה בלאומית בגיל 29 עם חוזה לשנתיים.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אשמח לקבל התייחסות לגבי הפועל רעננה:
    - קייס גאנם, לא היה עדיף כבר למכור אותו למכבי תל אביב? לא שמישהו מבריק בקבוצה הזו אבל שפת הגוף שלו הכי פסולה, תבוסתנית, חסרת עניין, הרי ברור שהוא לא מתאים להם. אפילו לקבל שחקנים בהשאלה זה עדיף ומכבי מאוד רוצה לצמצם את הסגל. יואב תומר מתחרה איתו על המקום בהרכב והוא הרבה יותר טוב ממנו. קשה לי להבין את ההתלהבות ממנו, למה שאיביץ' לא ישחק עם חלוץ מהנוער בעת צרה או יקדם עוד יותר את אילון אלמוג?

    - אור דסה - נאבקו כדי להשאיר אותו בקיץ או משהו כזה, לא? כבר שלושה משחקים הוא עולה מחליף, העונה שלו מאוד-מאוד חלשה, זה לא ברור לי.

    - רק סקציה נס ציונה ספגה מספר כזה גבוה של שערים, וברור שיש הבדל באיכות השחקנים. אמנם אמרו שרעננה רצתה לשנות גישה אבל זה לא אומר שעברו לארבעה חלוצים למעלה. אני דווקא סימנתי את דוד מתיאוס כאחת "הרכישות" הכי טובות שהיו בקיץ.
     
  12. אבי סנדור Member

    הצטרף ב:
    ‏24/6/05
    הודעות:
    909
    לייקים שהתקבלו:
    414
    המנייה של גאנם בקיץ הייתה בשמיים, פוטנציאלית יש לו נתונים מרשמימים ועתיד ורוד.. כבר בסוף עונה שעברה ציינתי שיש לו אופי בעייתי וגינונים של כוכב..מאז אותה הצעה בקיץ מדובר בשחקן אחר לגמרי..זה עלה לו לראש בצורה מוגזמת..כנראה שבמכבי עדיין מזהים את הפוטנציאל, אך בגלל הפייר פליי, לא יכולים לשלם את הסכום שרעננה דורשת.. לפי מה שהבנתי נרקמה עסקת טרייד עם חוזז ושויינפלד אבל לאחר בירור מסתבר שהמוטיבציה של השחקנים להגיע לא קיימת וכרגע המו"מ תקוע.

    לגבי דסה- כבר בשנה שעברה הוא הראה חוסר יציבות וממש לא ברור לי ההתעקשות עליו..השנה למעט 2 משחקים באמת טובים, לא רואים ממנו כלום וכמו גאנם, משחק בלי חשק.

    לגבי מתיאוס- אכזבת העונה.. זה פשוט לא זה, הוא איטי, מרבה לוותר על כדורים שעוברים לידו ולמעט רצון וניסיון להניג את הקבוצה, הוא האחראי הכי גדול לכמות הספיגות שלנו השנה.
     
    EuropeGuy אוהב/ת את זה.
  13. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    כנראה שנפלתי על משחקים ממש רעים של קייס גאנם, כי בכל פעם שראיתי אותו משחק, לא הבנתי על מה הדיבור סביבו.
    כל כדור שמגיע אליו עובר ישר לקבוצה היריבה. מעניין אותי לדעת מהי כמות איבודי הכדור שלו. לתחושתי, הוא בין המובילים בליגה.
     
  14. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,022
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    נפלת על משחקים סטנדרטיים שלו.
     
  15. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,770
    חלוץ ערבי שבמשך 2 עונות לא הצליח להבקיע נגד בית"ר הוא כנראה לא חלוץ טוב:sm_dontknow:
     
    אבי סנדור אוהב/ת את זה.