רומא 2019/20 :: פונסקה יעשה סדר?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י AS R, ‏4/8/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. DeRossi16 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/19
    הודעות:
    889
    לייקים שהתקבלו:
    270
    מין:
    זכר
    לא זכור לי שראיתי את יונייטד או ברצלונה מעזיבה את המגן שמשחק אצלה בהרכב הפותח יומיים לפני סוף החלון? ועוד בלי להביא לו מחליף.
    מעניין אותי איך אחרי "אף קבוצה לא תוותר על הזדמנות למכור שחקן שלא נמצא בתכניות שלה" תצדיק את העסקה המטופשת של השאלה יבשה , גם עוררו כאוס בקרב האוהדים עקב העזבת סמל(אני לא נגד המהלך דרך אגב) וגם לא נפטרתם ממנו לתמיד ויש מצב שנראה אותו שוב בקיץ? שכונה...

    נראה לי שהעיוות הקיצוני הוא שלך, אין לנו שני שחקנים פר עמדה , יש לנו בחור בן 27 שקרע צולבת וכנראה לא יראה דקות העונה ושחקן שלא נכנס לסגל ליגה שנייה בברזיל. אם מסתכלים בצורה ריאלית יש לנו מגן שמאל בן 34 ועוד שני מגנים פציעים ביותר(בחצי עונה כל אחד מהם עבר מעל 2 פציעות כבר) שיכולים לשחק בשני האגפים(עוד פרגנתי לספינאצולה בימין). ככה שאם לוקחים פציעות בחשבון אתה רוב הזמן תהיה עם שחקן פר עמדה מבחינת מגנים. אפשר לשים שם את צ'טין , אבל לדעתי ההתקפה של רומא מספיק חלודה גם מבלי לגמור גם את התרומה של המגן הימני להתקפה...


    הדיבור הוא שמונאקו מחפשים מחליף לסלימאני ורוצים את קאליניץ'(השד יודע למה). במקום זה אנחנו מעוניינים להביא את אנדראה פאבילי מג'נואה , ילד עם 11 הופעות העונה בג'נואה 0 שערים , 0 בישולים. נראה כמו עוד חילוף שלא יתרום שום דבר לקבוצה חוץ מאולי חסכון בשכר.
     
  2. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    יום אחרון לחלון ואיכשהו אנחנו בדרך לסיים אותו בלי חלוץ חדש , עם מינוס מגן ימני ועם 6 בלמים בסגל כשז'סוס עדיין לא נמכר.

    אנטונוצ'י הושאל לויטוריה סטובל מהליגה הפורטוגלית הראשונה, מקווה שיקבל שם דקות כי נראה שיש לו כדורגל במעט ששיחק.
     
  3. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    יונייטד העזיבה את אשלי יאנג (שחקן בסטטוס מאוד דומה לפלורנצי שאף שיחק יותר ממנו העונה). הינה, עכשיו ראית.
    פלורנצי עזב כדי לקבל יותר דקות. הוא לא שחקן הרכב בקבוצה בה סאנטון (בצדק) מועדף עליו.

    שאלתי משהו אחד ועניתי לי משהו אחר. התנועה בימים האחרונים של המרקאטו קיימת מאז ומתמיד בכל אירופה. אתה יודע למה?

    בעיניך זה "להצדיק". בעיני זה פשוט להבין את הדברים כפי שהם. רומא ויתרה על החובה המותנית. ולנסיה ויתרה על האופציה לרכוש בחזרה את גונזאלו וייאר. פלורנצי מקבל במה (לפחות על הנייר) להרים את הערך שלו ולקבל זימון ליורו. להשאיר אותו עד סוף על הספסל ולהשאיל בקיץ לקבוצה בסדר גודל של סמפדוריה זו פגיעה בשחקן (וכתוצאה מכך גם ברומא).

    מספרית, יש.
    איכותית, פלורנצי מחזיק במשחק אחד טוב מתחילת העונה, ומספר דו ספרתי של הופעות גרועות ממש.
    טקטית, ג'טין > פלורנצי.
    כלכלית, משכורת שמנה אחת פחות.
    רגשית, הזדמנות לשחקן אהוב לחזור לעצמו.

    מאיזו בחינה נוספת אפשר לנתח את זה?

    *כמובן שאם יש אפשרות לסגור מגן (כמו הלציאלה של ורונה) לקראת העונה הבאה כבר עכשיו, זה יהיה נהדר. לעונה הנוכחית אין הבדל בין עם או בלי פלורנצי. טענות בסגנון "ואם כל המגנים יפצעו בו זמנית" רק ממחישות את זה.

    קאליניץ' סירב לכל ההצעות שהתקבלו בחלון הזה (כולל מונאקו). זה ללא ספק מעצבן, אבל האמת שלא ראיתי בחלון הזה אפשרות לצרף חלוץ טוב יותר עם אימפקט מיידי.

    לא אתנגד לקבל את פאבילי (או את סקמאקה) בתור גיבוי לעונה הבאה. האכזבה היחידה שלי מהמרקאטו זה הCoronavirus.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/1/20
  4. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,257
    לייקים שהתקבלו:
    2,040
    מין:
    זכר
    איזה הגזמה. רומא תצטרך עוד את פאסטורה העונה.
     
  5. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    אולי מתישהו יפול האסימון שלהיפטר משחקן זוטר עם משכורת כבדה הרבה יותר משמעותי מכל תרומה פוטנציאלית של אותו שחקן בדקות המעטות שיקבל בקבוצה.
     
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.
  6. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,257
    לייקים שהתקבלו:
    2,040
    מין:
    זכר
    נדבר במאני טיים.
     
  7. DeRossi16 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/19
    הודעות:
    889
    לייקים שהתקבלו:
    270
    מין:
    זכר
    אשלי יאנג בן 34 , גמור , מסיים חוזה בקיץ ולא שחקן פותח ביונייטד , להשוות אותו לפלורנצי בן ה28 שלא מסיים חוזה בקיץ והמגן הימני עם הכי הרבה דקות ברומא זה לא פחות מהזיה.

    אין פה שום הבנה , שחקן ליגה שנייה בספרד שלא מעניין אף אחד לא צריך להיות קשור לעסקה של שחקן הרכב בעל שם(מוצדק או לא) בקבוצת טופ 4 באיטליה כבר שנים ששווה 20 מיליון יורו +- , יכלנו להוריד במחיר או לתת להם שיטת תשלום נוחה יותר אבל ממש לא לתת להם את הקפטן והמגן הימני הפותח שלנו לחצי עונה מבלי חובת רכישה.

    אתה יכול לדבר על מספרים ואיכות כמה שאתה רוצה , העובדה היא שפלורנצי שיחק הכי הרבה דק בעמדת המגן הימני , יותר מספינאצולה יותר מסנטון ויותר מצ'טין ככה שאנחנו בהחלט צריכים אותו בסגל , מצחיק שאתה שופט את צ'טין טקטית על סמך משחק וחצי בקבוצה...

    לגבי עמדת החלוץ אני הייתי מנסה ללכת בכל הכח על השמות הבאים ואני בטוח שלא סקרתי את כל האופציות:
    1. מרטנס שמסיים חוזה בקיץ
    2.פיונטק שעזב להרטה ברלין אז קצת פספסנו את הרכבת
    3.ג'ירו בחוזה לשנתיים
     
    EsheD אוהב/ת את זה.
  8. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    לא שמת לב שזו בסך הכל דוגמה נגדית לאמירה שלך על יונייטד שגם שיחררה שחקן ששיחק יותר מפלורנצי העונה וגם ביצעה החתמה מאוד משמעותית בסיום החלון?

    פלורנצי שיחק יחסית הרבה כי המגן שהגיע כדי להחליף אותו קרע את הרצועה. שאר המגנים שחלקו איתו את הדקות נפצעו גם כן. בנסיבות אלו הוא קיבל במה להוכיח את עצמו למאמן החדש ונכשל.

    אבל מכיוון ששנינו מבינים את כל זה מצויין ואתה בסך הכל חולב נתונים גנריים (קפטן!! באמת?) לשם הדיון, אין לי יותר מה להוסיף.

    בעצם יש -
    הספיקה לי גם חצי שעה כדי להסיק על מידת ההתאמה שלו לקבוצה הנוכחית ביחס לפלורנצי.
    https://pbs.twimg.com/media/EOueYM1X4AA5XYz?format=Xxx&name=large
    זו רומא של פונסקה.
    תחליף את סאנטון בפלורנצי ויצא שתשחק על התכונות החלשות שלו ( -> כל העונה האחרונה).
    מה יקרה אם תחליף אותו בג'טין?
     
  9. DeRossi16 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/19
    הודעות:
    889
    לייקים שהתקבלו:
    270
    מין:
    זכר
    אתה פשוט לוקח דבר אחד שרשמתי ומתעלם מאחרים. אין שום קשר בין אשלי יאנג לפלורנצי וזוהי לא תמונת מראה מהמון סיבות , פלורנצי לא גמור , פלורנצי לא מסיים חוזה בקיץ ולפלורנצי מעמד יותר גבוהה בקרב האוהדים והקבוצה(דברים שלא קיימים אצל אשלי יאנג ולכן לא הותירו ליונייטד המון ברירות שכן היו לרומא...). דרך אגב את אשלי יאנג גם לא השאילו השאלה יבשה ללא אופציה לחצי עונה אלא מכרו אותו(שזה הבזיון הנוסף חוץ מזה שלא הביאו לפלורנצי מחליף) והם סומכים על ברנדון וויליאמס להיות מחליף במקומו.
    אני לא בטוח בכלל לגבי זה שפונסקה מעדיף את ספינאצולה וסנטון על גבי פלורנצי , מספינצולה עצמו הוא ניסה להפטר ללא הצלחה אז כנראה שהוא לא מדרג אותו גבוהה , בטח לא באגף ימין. בנוסף פלורנצי פתח על חשבון סנטון גם כשהשני היה כשיר ובכללי סנטון הוא סוג של חסוס באגף ימין , דחוי של אינטר שהיה אמור להיות כשרון מתישהו פעם(למרות שהשנה הוא סביר).
    לגבי צ'טין , כנראה שגם פונסקה חושב שהוא לא עדיף על פלורנצי כי למיטב ידיעתי הוא היה כשיר מאז שהגיע והוא לא זכה לקבל דקות על חשבון פלורנצי. דעתי האישית שאגף ימין פשוט ימות אם הוא ישחק שם אבל כנראה שהגנתית נשתפר , לטעמי לא שווה את זה.
    שוב אני חוזר על אותה נקודה , זה שפלורנצי קיבל את הכי הרבה דקות באגף ימין זוהי הוכחה ברורה לכך שהוא דרוש בקבוצה , שנדרש מחליף במקרה שהוא עוזב , שצ'טין לא יכול להחליף אותו כי אחרת זה כבר היה קורה.
    סנטון וספינצולה ימשיכו להפצע כל שני משחקים , זאפקוסטה לא הולך לשרוף מחר את אגף ימין ובספק שבכלל ישאר בקבוצה בקיצור אין חדש תחת השמש , נשאר חור בצד ימין...

    נ.ב: לפי דיווחים אחרונים צ'טין בדרך להשאלה בורונה , צחוקים...
     
  10. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    *
    לא, זה לא. סטטוסים של שחקנים זה דבר דינמי.

    רוב האוהדים נמצאים כעת בבעיה. צריך למצוא שעיר לעזאזל חדש. יש הצעות?

    פלורנצי לא מספיק טוב לרומא והסביבה הטקטית בה מגן אחד הופך לשחקן התקפה לכל דבר והמגן השני יוצר שלישיית הגנה - לא תורמת לו.

    רומא תצרף מגן ימני להרכב בקיץ, וכנראה גם מגן שמאלי חדש שיתן פייט לקולארוב. זה ברור לכולם, אך עם זאת, לפלורנצי תהיה השפעה על כך (בין אם יחזור או יכניס סכום גדול) רק אם יתן חצי עונה גדולה בולנסיה (ואולי גם יתן יורו מצויין). ברומא תחת פונסקה אין לו אפשרות להרים בחזרה את הקריירה שלו. המעבר הזה משרת לפני הכל את רצונו של השחקן.

    נ.ב: אם כבר הזכרת את חואן ז'סוס, לא מבין איך המטומטמים בהנהלה ניסו להיפטר ממנו. שחקן שעצר לבדו שחקנים כמו מסי והזאר, אוהב את המועדון ולא זקן כמו יאנג. מה ישאר? ריג'קט מאנגליה? ילד שיכול לשחק רק בשלושה בלמים? עוד ילד מהליגה השניה בטורקיה(!!)? זקן בן 32 שצריך לפרוש? בלם ברזילאי עם 1 הופעות, 0 שערים ו0 בישולים? ועוד לא דיברתי על זה ש5 בלמים אחרים יכולים להיפצע באותו יום (שני או חמישי). ביזיון! מטומטמים! לא מבין אותם!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/2/20
  11. DeRossi16 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/19
    הודעות:
    889
    לייקים שהתקבלו:
    270
    מין:
    זכר
    ממשיכים עם השוואות ההזיה אני מבין כשאתה לוקח אמירות שלי על חלוץ ועל עמדה הרבה יותר ענייה ומשווה אותה בצורה לא מצחיקה כל כך לבלמים בסגל(שאת האמת חוץ מסמולינג ומנצ'יני שגם עדיין בוסר יש בעיה אבל היא מתגמדת לעומת שאר הבעיות בסגל) .... אבל הבנתי כבר שאתה מסוג האנשים שגם אם מחר ימכרו את זאניולו ב20 מיליון ויביאו את יאגו פאלקה במקומו ככוכב החדש של הקבוצה אתה תמצא דרך להצדיק את ההנהלה , מאותם אנשים שבטוחים שהאליפות שפאלוטה הבטיח לאחר 5 שנים תגיע וגם האצטדיון ובקיצור יאכלו כל לוקש של ההנהלה ושל המהנהלים הספורטיביים המאוד בינוניים שלה מאז סאבטיני , חבל שלא הייתי פעיל פה בתקופות ה"חזקות" של מונצ'י מעניין איך הצדקת אז את המכות הקשות שהנחית עלינו כאשר עד עכשיו קשה לנו לקום מהם.
    אנחנו נדבר שוב כשסנטון(הבינוני מלכתחילה) וספינאצולה(שלא יודע לשחק בימין) יפצעו ,וצ'טין ישרוף את אגף ימין או השם ירחם ברונו פרס יהיה מצחיק...
     
    EsheD ו-Roma אוהבים את זה.
  12. תומר1989 Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/15
    הודעות:
    2,010
    לייקים שהתקבלו:
    881
    מין:
    זכר
    קובי מעניין אותי אם פעם יקרה מצב שתגיד מה מתבקש-ואז ההנהלה תעשה. ולא רק - ההנהלה תעשה, ואז תסביר למה זה הגיוני ומתבקש.
     
    DeRossi16 אוהב/ת את זה.
  13. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    @DeRossi16
    הרעיון מאחורי ההודעה שלי על ז'סוס לא שונה מכל ההודעות האחרונות שלך. כל דבר ניתן לעוות לפי אג'נדה אישית.

    אבל אם כבר בחרת להשמיץ כותב במקום להתייחס לנקודות התוכן (המוצגות בצורה הכי פשוטה שיש), לפחות תביא משהו מקורי. "מגן על ההנהלע" תופס רק בין חבורת הבוטים הדבילית שנוצרה כאן ממחסור בכותבים ומנהלים (אם כבר התעניינת מה היה פה פעם). אינך יכול לתייג את ההודעה שלי כ"הזויה" כשדעתך על פלורנצי היא מיעוט ברמה של 6 ספרות אחרי הנקודה העשרונית בקרב קהילת האוהדים (שדוברת אנגלית). כלומר אתה יכול, אבל חשוב שיהיה לכך טיעון קצת יותר חזק "מוכרים שחקן הרכב".

    *לא ג'טין ולא סאנטון אמורים "לשרוף את האגף". תנסה להבין את התפקידים שלהם בקבוצה.
     
  14. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    זה קורה כמעט בכל הודעה שלי שלא מהווה תגובה להודעה אחרת, וזה קיים גם בדיון הנוכחי. ממליץ לקרוא. אם יש נושא ספציפי, תשאל.
     
  15. DeRossi16 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/19
    הודעות:
    889
    לייקים שהתקבלו:
    270
    מין:
    זכר
    אין לי שום אג'נדה אישית כשצריך לפרגן לפטראצ'י אני מפרגן(סמולינג,ורטו,דיאוורה,מיקי,לופז ומנצ'יני) אבל כשהוא עושה עבודה רעה אני יודע גם לבקר.
    דעתי היא לא מיעוט אני משתתף גם בפורומים מחול(איטלקים ודוברי אנגלית),בלא איטלקים רובם בעד מכירה של פלורנצי כמו שגם אני הייתי עוד מהקיץ אבל בו זמנית רובם חושבים שאנחנו בבעיה בצד ימין ושבגדול הקבוצה נחלשה ולא קיבלה חיזוקים מתבקשים במרקאטו ינואר (איבדנו את זאניולו ופלורנצי קיבלנו ילד מהנוער של בארסה וכלום). באיטלקים כולם קוראים לפאלוטה חזיר עוד מהבלאגן עם טוטי ודה רוסי...
    אם נוציא אותך , אותי ושאר הדבילים שאיתי , גם אנשים אובייקטיביים לחלוטין(אוהדי אינטר ושאר חברי פורום לא אוהדי רומא) כמה הודעות למעלה רואים את הרכישות של פטראצ'י הזיה(במיוחד את זו של קרלס פרז).

    לא היה תוכן בהודעה שלך אלא הסתלבטות לא קשורה בעליל אני מתלונן על זה שחושבים להחליף חלוץ עם 0 שערים בחלוץ עם 0 שערים ואתה מנסה להקצין זאת על בלם, אני מתייחס בפרמטרים שלי לתפקיד השחקן ואתה מקצין ללא קשר ולכן לא התייחסתי מלבד להגיד שזו הודעה הזיה.

    אולי במקום כל הודעה שנייה לציין את שאר החברים פה בוטים דבילים וכו' תבין שאנשים עוקבים אחר ההודעות שלך ופשוט רואים שאתה מצדיק גם החלטות חסרות הגיון של ההנהלה , רק בשנתיים האחרונות הוכח שההנהלה יכולה לטעות ובגדול ואנשים כמוך ראיתי גם אז מצדיקים שינויים הזויים של מונצ'י במקום להבין שלפעמים מתרחשות טעויות , לפעמים בצורה קטסטרופלית(מסגל של חצי גמר לסגל של מקום שישי). עזוב את זה שההנהלה היא כשלון חרוץ ולא ע"י סטנדרט שלי אלא ע"י סטנדרט שהיא הציבה לעצמה(אצטדיון, אליפות תוך 5 שנים) ועכשיו שנים מאוחר מדי הם הודו שנכשלו ומכרו את המועדון. כמובן שהם עשו גם דברים יפים לאורך השנים כמו מיתוג הקבוצה מחוץ לאיטליה סגירת החובות של סנסי וכו' אבל אוהדים עדיין מחפשים הצלחות ופחות מעריצים מסין.

    התפקיד של מגן במערך של פונסקה הוא להיות חצי שחקן קיצון משום שהוינגר אמור להיות סוג של קשר , יכולת שבטח אין לצ'טין בספק לסנטון וכן לספינצולה באגף שמאל , אז כן לשרוף את האגף זה בהחלט ביטוי מתאים.

    לסכם את המרקאטו , הזכיר לי מאוד את עונת 15/16 שם היינו צריכים חיזוק במרקאטו ינואר כדי להתקדם במעלה הטבלה והבאנו באמת שני שחקני הרכב בדמות אלשע ופרוטי (סאבטיני הגאון) , כמו גם עכשיו כשאטלנטה נושפת בעורפינו ונראית הרבה יותר מרשים מאיתנו אבל נפרדנו משני שחקני הרכב(אחד עקב פציעה והשני בהשאלה מטופשת) בלי להביא שחקנים להרכב הראשון שיתנו לנו דחיפה כדי להבטיח את המקום הרביעי שאם נסיים שם זה יהיה בגדר נס.

    אם תקרא את הראיון של פונסקה תבין שהוא גם כן לא מרוצה מהמרקאטו כאשר בעדינות הוא אומר "אני שונא את חלון ההעברות בינואר".

    From Ibrahimovic to Eriksen: The Serie A transfer market roundup | Calciomercato.com push&utm_campaign=web push calciomercato

    זוהי כתבה של קאלציו מרקטו שמסקרת את חלון ההעברות לכל קבוצה(ששווה לסקר אותה) בליגה , לא טרחו אפילו לסקר את רומא...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/2/20
    EsheD אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.