ברצלונה 2019/20 - פעם שלישית גלידה?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Jefecito, ‏13/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    ברצלונה היו רוצים את גריזמן של סוסיאדד היו רוכשים אותו אז. באתלטיקו הוא היה חלוץ מרכזי ללא ספק.
     
  2. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,962
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    ללא ספק? תלוי איך אתה מגדיר חלוץ מרכזי.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    באתלטיקו מדריד הוא היה חלוץ שני ורוב הזמן שחקן חופשי, מעין פליימקר. הגדולה שלו הייתה התנועה החכמה מעבר לפס המעולה שיש לו וגם ניצול מצבים מושלם נגד הגדולות. הוא תמיד היה כובש נגד ריאל שער ממצב אחד בלבד, כנ"ל נגד באיירן מינכן מאוד. כשדייגו קוסטה היה כשיר זה עזר לו וגריזמן כבש במספרים אליהם הורגלנו, הוא שיחק תקופה לצד מנדג'וקיץ' או יצורים אחרים וגם עם טורס לעתים. בסוסיאדד הוא היה קשר שמאלי כביכול אבל נע המון למקומות אחרים, הוא היה השחקן הבכיר והכדור היה אצלו ברגליים ומעבר לכך תשמעו עברו איזה שש שנים וחלק מהמהירות שגם ככה לא הייתה הצד החזק שלו - קצת אבדה. בכל מקרה אני מאמין שאם הוא ישחק במרכז עוד משחקים אז הוא ישפר את המספרים שלו.
     
  4. SaSa Member

    הצטרף ב:
    ‏13/9/18
    הודעות:
    604
    לייקים שהתקבלו:
    145
    מין:
    זכר
  5. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    אגדת מנגר[emoji18]

    Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
     
    Clock End Stand אוהב/ת את זה.
  6. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    דמבלה גמר את העונה. גם הוא, גם סוארס זה כבר יותר מדיי
     
  7. WHITERM Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/18
    הודעות:
    1,218
    לייקים שהתקבלו:
    252
    מין:
    זכר
    לא ייאמן שדמבלה החמיר עד הפציעה עד מצב שהוא גמר את העונה..
    הוא יותר זמן פצוע מבייל כבר...
     
  8. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,962
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    יש עכשיו עומס בלתי נתפס על השלישייה הקדמית של בארסה כשאחד מהם הוא בסה"כ ילד בן 17. לא בריא.

    ודמבלה? איך אפשר לבנות סגל כששחקן שעלה 130 מיליון יורו כל הזמן נפצע?
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    קודם כל כל שחקן שסובל פציעות כאלה זה די עצוב ובטח אם מדובר בשחקן שזה חוזר על עצמו, כמובן שזה פוגע בבארסה מקצועית אבל אני לא שמח לאיד מה גם שזה מזל רע בריבוע - אחרי סוארס, וכשחלון ההעברות בינואר נסגר.
    ועניין הייתה כאן שאננות מטורפת של הנהלת ברצלונה, שוב 'מסי ייסדר'. גם אם הכדורגל של פאטי מטורף כרגע הוא ילד בן 17 שיכול מאובר-מאמץ להיפצע רגע, סתם להיכנס לתקופה לא טובה וכאלה. וכמובן ש"טמבלה" זה הכינוי שהדביקו לא מעט אוהדי בארסה לעוסמאן מהרגע הראשון. גיליון הפציעות המרשים שלו מדבר בעד עצמו, הוא לא כשיר לשחק כדורגל, הוא לא רציני, אי אפשר לבנות עליו, וכמו שכתבו במארקה - לדעתי בקיץ זה יהיה הזמן להיפרד כל עוד שווי השוק שלו גבוה איכשהו. בייל עוד נתן שתי עונות בהן הוא עמד על הרגליים. יש שחקנים פציעים והוא מוביל את הרשינה הזו. אמרתי לכם..
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    יממה סוערת בברצלונה: אריק אבידל דיבר בפתיחות על החודשים האחרונים של ואלוורדה בתפקיד ואמר: "לא התייחסנו רק לתוצאות, ברצלונה לא שיחקה טוב, השחקנים לא עבדו מספיק קשה", והוסיף שהיה משהו בחדר ההלבשה. הוא אמר שההחלטה לפטרו התגבשה לאחר הקלאסיקו.

    ליאו מסי כמובן לא אהב את הדברים ואחרי 87 דקות הגיב באינסגטרם: ״אני לא אוהב לעשות דברים כאלה, אבל כל אחד צריך להיות אחראי לעבודה שלו ולקחת אחריות על ההחלטות שלו. השחקנים הם הראשונים להכיר בעובדה שלא היינו טובים, האחראיים בהנהלה גם צריכים לקבל אחריות על ההחלטות שהם מקבלים. לבסוף, כשמדברים על השחקנים, צריך לציין שמות, אחרת יש ספקולציות, שמזהמות את השם של השחקנים ומחצינות דברים שהם לא נכונים".

    [​IMG]

    כמובן שבתקשורת רותח. "צונמי בברצלונה", נכתב בשער "ספורט", שם ציינו כי הקפטן הגיב 87 דקות לאחר פרסום הראיון בתקשורת. "למסי נמאס מהמצב ובארסה נמצאת בסכנה קריטית לקרע, משבר ענק עם השלכות בלי צפויות. זה לא פחות מסכסוך חסר תקדים", נכתב בטור דעה ב"ספורט". עוד נכתב: "לא צריך לקרוא בצורה עמוקה כדי להבין שהמסר של מסי מבטא עייפות עמוקה ממה שקורה במועדון בזמן האחרון. הסערות לא נעלמות מעצמן". בשער "אל מונדו דפורטיבו" על רקע צבע אדום ומה שנראה כמו זירת מלחמה, נכתב בפשטות "מסי נגד אבידל".
    ב"מארקה" המזוהה עם ריאל מדריד כמובן נהנים מכל רגע. בספרד נכתב: "בארסה היא כמו אבק שריפה כרגע, והם חוששים מהגרוע מכל. אף אחד לא בוטח באף אחד. זה המשבר הגרוע ביותר של הקבוצה בשנים האחרונות. עוד נכתב על מסי: "הוא יודע מניסיון שכל דבר שנקשר לחדר ההלבשה של ברצלונה - מושך את העיניים אליו. ואם מישהו חד משמעית לא היה אחראי לעזיבתו של ואלוורדה - זה בדיוק הוא".

    *****
    איזה אידיוט אבידל, בשביל מה היה צריך להגיד את מה שאמר, הוא בשיחה עם החבר'ה על בירה וכולם גדלו איתו שם בצרפת? גם התגובה של מסי במקום. אני לא מאמין שזה יגרום לעזיבתו אבל מגיע למסי בשנותיו האחרונות התנהלות אחרת בטח כשאיכות הסגל הולכת ודועכת ולא תמיד יכולה להסתיר את כל המחדלים. המשבר הזה כן מאיים להשחיר את העונה של ברצלונה.
     
  11. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,962
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    הבן אדם היחיד שאפשר לסמוך עליו בהנהלה זה אבידל. מסי עשה טעות כי עד שהוא פתח את הפה הוא עושה את זה נגד בן-אדם שנמצא פה רק שנה וחצי(והביא איתו סטנדרטים יותר גבוהים ממה שהתרגלו אליהם), איפה מסי היה בשבע השנים האחרונות כשהפקירו אותו כל פעם מחדש עם מאמנים דרג ב' ושחקנים כמו אנדרה גומש וארדה טוראן?

    הסגל היה צריך את הזעזוע הזה כדי להעיר אותו מתרדמת מנטלית. מקווה מאוד שאבידל לא יפוטר בשביל מראית עין.
     
  12. avicii Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/15
    הודעות:
    2,866
    לייקים שהתקבלו:
    1,166
    מין:
    זכר
    מלכוד אבידל- הוא לא יכול לצאת נגד ההנהלה שהוא נמצא בה כי הוא יפוטר,מצד שני הוא ירגיז את הכוכב הכי גדול וזה יעצבן את הסוסיוס שהם למעשה ההנהלה.

    במחצית השניה מול לבאנטה אפשר היה לראות את הבעיה של ברצלונה.לא מסוגלים לקום אחרי שינוי מומנטום.
    לבאנטה החלה לתקוף מתחילת המחצית השניה, ולברצלונה לא היו כוחות לשנות את המומנטום.אז תעשו העתק הדבק ל1-0 של אוריגי באנפילד ותבינו איך נגמר 4-0.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני עדיין לא מבין מה האינטרס של אבידל להגיד את הדברים האלה, גם אם זה נכון, הוא במקצוע מאתמול?, ובכלל לא משוכנע שהוא מביא "רף אחר" ברמה הניהולית או משהו כזה, להיפך, הדעות הן שהוא כלל לא משפיע, הוא גם זרק הבטחות שווא\חלומות בהקיץ לגבי לאוטרו או ניימאר. לדעתי רוב המילים הטובות כלפיו הן מחסד נעורים כי היה שחקן עבר אהוב וזה בסדר. גם האמירות כלפי צ'אבי הן שקריות ולא נכונות, יש לכם ספק שהייתה פנייה?

    לדעתי אצל מסי מדובר בתסכול מתגבר, מוטב מאוחר מאשר אף פעם, אבל לא חושב שמישהו היה מפנה אצבע מאשימה כלפיו מבחינת הקהל\עיתונאים\כל מי שמכיר את ברצלונה. אמנם לא 'נשכב על הגדר' בשביל ואלוורדה והוא גם לא צריך, אבל בטח שהדברים של אבידל לא כוונו אליו.

    אנדרה גומש וארדה טוראן הם שחקנים קקה, אבל בארסה בכל שנה הביאה כוכב עולמי חדש לחלק ההתקפי כך שזה ממש לא מדויק. גם מאמנים דרג ב' זה לא מדויק, מה לגבי לואיס אנריקה? ו-ואלוורדה היה בסדר בחלק מהזמן ואולי היה ראוי לצ'אנס.
     
  14. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,479
    לייקים שהתקבלו:
    564
    ברוב השנים האחרונות בארסה התנהלה בסדר גמור בסך הכל.
    יחסית לקבוצה שהגיעה לפיקים היסטוריים בתחילת העשור, איבדה שלד משמעותי של שחקני בית יחידים בדורם (צ׳אבי, אינייסטה, פויול) ומחזיקה בשחקן אחד שיאפיל כמעט על כל מי שישחק לצדו - בארסה הצליחה לבנות ברוב השנים תלכיד מאוזן וחזק שרשם הישגים נהדרים.

    כן, הרכש מאז עזיבת ניימאר לא היה טוב מספיק, וההתנהלות של ההנהלה *בעונה הזו* היא באמת מתחת לכל ביקורת. אבל לא צריך לנפח את המשבר מעבר למה שהוא באמת.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    עזוב רגע כותרות דרמטיות של "מארקה" וכאלה ששמחים לאיד, אני חושב שהמשבר בא לידי ביטוי לאו דווקא בתוצאות או בסגל השחקנים אלא בעובדה שיש הרבה כביסה מלוכלכת שיוצאת החוצה, אבידל התנהג במידה מסוימת בטיפשות וממש כמו "אויב מבפנים". ציינתי התנהלות נכונה לגבי שחקני התקפה אבל שים לב שבהגנה היו שמות כמו צ'יגרינסקי שאתה בטח לא זוכר (ולא כעקיצה - הגיע ב-25 מיליון יורו משחטאר ונעלם), ז'רמיה מאתייה, תומאס ורמאלן, היו גם ליצנים כמו סונג בקישור האחורי ועוד, הייתה תחושה של שחקני הרכב ראשון נוצצים וספסל ברמה של חטאפה. לעת עתה זה נראה כאילו חדר ההלבשה מפורק וזה אתגר גדול מעבר לבעיות מקצועיות שברור שבהרכב מלא (אבל קשה לי להגיד שחשבתי שדמבלה יהיה כשיר העונה ליותר משחקים מאשר בשנים האחרונות) הן מזעריות. בארסה סובלת מחולשה הגנתית שלדעתי תיפסק בקרוב, וריאל סובלת מזה שאין לה התקפה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.