ברצלונה 2019/20 - פעם שלישית גלידה?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Jefecito, ‏13/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,964
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    הוא נשאל שאלות בראיון וענה. זה חלק מהחובה שלו. לא פוזרו שום "הבטחות שווא" - נענו תשובות בהקשר לשאלות שנשאלו לגבי שחקנים ספציפיים.

    הוא לא הכחיש שנעשתה פניה לצ'אבי. "לא הגשנו הצעה רשמית".
    הוא בעצמו סיפר שנערכו איתו 2 פגישות.

    לקרוא ללואיס אנריקה מאמן דרג ב' זו מחמאה.


    נ.ב.

    ההנהלה של בארסה מתחת לכל ביקורת החל מהרגע שסנדרו רוסיי נבחר לנשיא המועדון. מי שרוצה לטמון את הראש בחול שיהיה לו לבריאות.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    להגיד שניימאר ולאוטרו ריאליים לקיץ זה קצת מגוחך וגורם לאוהדים שוב לפנטז על ניימאר. מה הקשר מה העיתונאי שאל אותו, העיתונאי עשה אחלה של עבודה והשיג מה שנקרא "טראפיק". הוא (אבידל) צריך להיות פוליטיקאי טוב יותר, האמירות שלו בטח לא דרבנו את השחקנים אלא פגעו בקבוצה. ומי חלק מהקרקס בו ארנסטו ואלוורדה הלך הביתה? הנשיא ברתומיאו וגם המנהל המקצועי אבידל שעשו ממנו סמרטוט ריצפה בשל כל ההדלפות לתקשורת, פנו לחצי מהמאמנים שסיימו קורס. "לא הגשנו הצעה רשמית" זה ניסיון לברוח מזה שדיברו עם צ'אבי.

    לואיס אנריקה הביא טרבל ולאחר מכן דאבל, אסור שהעונה השלישית והקטסטרופלית שלו תהיה היחידה שתשפיע על איך הוא ייזכר. וזה שעמדה לרשותו סוללת כוכבים בהתקפה זה יפה אבל סגל אדיר זה לא הכל. הוא נלחם נגד ריאל מדריד חזקה מאוד שניצחה 22 משחקים ברצף בעונה הראשונה. אולי הוא לא כוס התה שלך, להגיד שהוא לא מאמן דרג ב' אפילו זה מוגזם, מגוחך ולא נכון.
     
  3. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,964
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    יש מישהו שלא יודע שניימאר ולאוטרו הם המועמדים העיקריים של בארסה לקיץ?
    יש למישהו ספק שבארסה יכולה לרכוש אותם?
    על מה בדיוק אתה מדבר?

    תארים יש ללא מעט מאמנים. זה לא רלוונטי.
    לואיס אנריקה רכב על סגל מדהים עם שחקנים בקנה מידה היסטורי ובסוף לא קידם את הקבוצה לשום מקום.
     
  4. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,344
    לייקים שהתקבלו:
    798
    על כמה עומד סעיף השחרור של לאוטרו?
     
  5. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,964
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    111 מיליון יורו.
     
  6. WHITERM Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/18
    הודעות:
    1,218
    לייקים שהתקבלו:
    252
    מין:
    זכר
    עד תאריך מסוים,אח"כ הוא עולה משמעותית.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מה שעוד כולם יודעים זה שלברצלונה חסר כסף עוד בגלל צירופו של אנטואן גריזמן וזה לא נראה שפיליפה קוטיניו הולך להימכר לבאיירן מינכן בסעיף המגוחך של 120 מיליון יורו. גם עוסמאן דמבלה אגב מקבל משכורת על הפארש. התפקיד של המאמנים בקבוצות גדולות הוא חשוב אבל לא כזה גדול, והיו מאמנים שנכשלו עם סגל כזה. איך אפשר להגיד על מאמן שזכה בטרבל שהוא לא קידם את הקבוצה לשום מקום? היה לו עימות מטופש עם ליאו מסי, נכון, וזהו-זה. להיפך, הוא הבין שמרכז השדה של בארסה הולך ודועך (והצליח לשכנע את צ'אבי להישאר עונה נוספת וזה היה מאוד משמעותי) ושיש לו את שלישיית ההתקפה הטובה בהיסטוריה (לידה ה-B-B-C גם בשיאם נראים כמעט חיוורים) והעביר את כובד המשחק להתקפה, עם פחות מאלף מסירות. העונה האחרונה הייתה מאכזבת וגם בה בארסה הייתה בתמונת האליפות עד למחזור האחרון גם אם לא היה לה הרבה סיכוי. הוא גם היה מספיק גבר כדי להגיד 'עד כאן' כשראה שאין לו כוחות.
     
  8. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,483
    לייקים שהתקבלו:
    564
    זוכר גם זוכר, לא התחלתי לראות כדורגל אתמול. אבל איך האנקדוטות האלו רלוונטיות לטענה שלי?
    לא אמרתי שמאז פפ ועד העונה בארסה חפה מטעויות והתנהלה בצורה מופתית, אלא שהיא התנהלה בצורה סבירה. בסופו של דבר מערכת ניהולית נמדדת ביכולת שלה ליצור תנאים מתאימים להצלחה - שקט תעשייתי שמאפשר למערכת לעבוד; לדאוג לסגל שחקנים מתאים למטרות ברמה המקצועית; לבחור את המאמן הנכון שיוציא מהתלכיד את המקסימום, וכו׳. ואת זה בארסה בסך הכל עשתה עד העונה (אני מסכים שהמצב כרגע גרוע ושהוצאת כביסה מלוכלכת בפומבי רק ממחישה את ההתנהלות הבעייתית).

    כן קל להזכיר מיני פלופים גמורים כמו ורמאלן ואנדרה גומש, אבל זה קורה לכל קבוצה ולא מעיד על הכלל (מה תגיד באיירן על מריו גצה? סיטי על קלאודיו בראבו וג׳ון סטונס בתחילת דרכו? יובה על כל מיני מירקו פיאצה ובנעטיה?). שוכחים שמה שהביא לבארסה את ההצלחות הגדולות עם אנריקה באמצע העשור ואת העקביות המרשימה בזירה המקומית מול קבוצות די חזקות הוא לא איזו שיטה היסטורית ודור נדיר של שחקנים בשיאם בכל עמדה כמו הפפ טים, אלא תלכיד מוצלח ויציב שאפשר מקסום תועלת מהיכולות של מסי בהתקפה (מהצוות המסייע בהתקפה ועד לשחקני הגנה וקישור אחורי טובים כרשת ביטחון).

    אפשר לצחוק על שחקן כמו מת׳יה שבאמת לא מתאים להרכב ראשון בבארסה, אבל בפועל אני חושב שלא מעט אוהדים יעדיפו מחליף כמוהו שיכול לסתום חורים כבלם / מגן שמאלי מול קבוצות חלשות ולאפשר רוטציה נורמלית, על פני עב״מים כמו לוקה דין או פירפו שאי אפשר לסמוך עליהם בגרוש כדי לתת לג׳ורדי אלבה לנוח. גם אנחנו בריאל אהבנו להסתלבט על דנילו, אבל אחרי שבמקומו נשאר ואקום בעמדת המגן הימני המחליף שהיה צריך למלא במשך חודשיים קריטיים עם אשרף חכימי הינוקא, נראה לי שאפשר להעריך יותר סוג כזה של שחקנים בקבוצות הגדולות.

    בסך הכל, אני חושב שהטעויות הבולטות של הנהלת בארסה בעשור האחרון היו הבחירה בטאטא מרטינו ב2013/14, אסטרטגיית רכש לא מספיק טובה בהתקפה ביום שאחרי ניימאר (הביאה לתלות מוגזמת במסי) ואולי גם הבחירה בואלוורדה (בטח הבחירה להישאר איתו בעונה הזו). זה לא מושלם אבל לא נורא.
     
    סיונרה אוהב/ת את זה.
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא חושב שיש בינינו מחלוקת, אמרתי למה לדעתי המשבר הנוכחי חזק מאיזה עלה נידף ברוח או דברים שכבר היו, יש אווירת נכאים כאילו זה ההפסד לליברפול באנפילד או ההדחה נגד רומא, הפעם זה משהו "מבפנים". לגבי הניתוח שלך על השחקנים אתה טועה. מריו גצה נחשב לכוכב עולה בכדורגל העולמי ובאיירן לקחה אותו מהיריבה הגדולה שלה, על פניו זה רכש נכון. ג'רמי מאתייה לא היה אמור להגיע בכלל לברצלונה וגם לא תומאס ורמאלן שלא היה מספיק טוב לארסנל. מאתייה אגב להגדרך היה גיבוי. בפועל הוא שיחק 41 משחקים בעונת הבכורה ו-34 בעונה השנייה. אנדרה גומש הגיע אחרי שכביכול בארסה 'מנצחת את ריאל מדריד' בקרב עליו, 60 מיליון יורו על קשר בינוני שלא הרשים בוולנסיה.

    דנילו הוא נקודה מעניינת, יש דיון בפורום של ריאל או יותר נכון היה דיון, אני חושב ששחקן שהגיע בהרבה כסף לא יכול להיראות כל כך חסר מושג בהגנה וגם בהתקפה הוא בינוני מאוד, זה נשגב מבינתי להבין איך הוא המשיך גם לסיטי וליובה (בקושי משחק).

    לגבי הטעויות שאתה ציינת מצד הנהלת ברצלונה (אתה שם בצד את כל עניין השחיתות והסירחון אפילו מהסעיף שהיה לניימאר, אבל שיהיה) - יש גבול כמה כוח יש לה ולריאל מדריד, עובדה שריאל רצתה את הזאר והצליחה להביא אותו רק כעבור שנה, שלא נדבר על אמבפה לדוגמא ואולי שחקנים אחרים. בבאיירן אמרו לא מזמן או שזה היה הסוכן של לבנדובסקי - שריאל פנתה לא פעם ולא פעמיים אבל באיירן לא הסכימה לשחרר כמובן. בארסה נתקעה עם עזיבת ניימאר, עסקה כזו מתבשלת הרבה זמן אבל האמינו כנראה שיצלחו לשכנע אותו להמשיך, השוק מאוד קשה, על פניו הביאו גם את דמבלה וגם את קוטיניו (באיחור חצי שנה מהמתוכנן). זה עדיף על ההתנהלות של ריאל בקיץ שאחרי רונאלדו - הולה מריאנו. בעונה בה טאטה אימן בארסה אכן הייתה חלשה וגם מסי אגב בהשוואה לרף שלו. ואלוורדה אכן היה צריך ללכת אחרי גמר הגביע.
     
  10. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,964
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    "העביר את כובד המשחק להתקפה".
    איזה מיתוס מגוחך.
     
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,674
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    לגבי יובה, זה בגלל הפייר פליי שהכריח אותה למכור את קנסלו לסיטי, כשחלק מהעסקה זה דנילו. הוא בכל מקרה לא הגיע כשחקן הרכב. לגבי סיטי, כאן זה אחרת כי חוקי הפייר פליי לא חלים עליה. פה זה סתם כי פפ לא יודע לבחור שחקני הגנה.
     
  12. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    הרבה זמן לא הייתי פסימי לפני משחק כמו היום. עם איך שהקבוצה נראית במשחקי חוץ, צריכים נס היום.

    Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
     
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,674
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    ואיך אתה לגבי נאפולי?
     
  14. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    בגלל שהגומלין בקאמפ נואו אני רגוע, כמובן עד שנודח עם עוד מהפך ברבע.

    Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    דברים שעלו לסדר היום בימים האחרונים:
    - דיווחים ב'פראנס פוטבול' על כך שגריזמן התלונן על חרם יזום מצד ליאו מסי. הוא לא מוסר לו, הוא מוביל קרירות נגדו בחדר ההלבשה. מקורביו של השחקן מיהרו להכחיש את העניין כפי שנכתב ב'ספורט' וטענו שהשחקן או מישהו מטעמו מעולם לא התראיין לעיתון, גם לא באירועי 'כדור הזהב'.
    - וויליאן ז'וזה חלוצה של ריאל סוסיאדד שהיה מועמד להגיע לקבוצה - ירד מהפרק משום שהקבוצה הבאסקית דרשה את סעיף השחרור שלו 75 מיליון יורו.
    - חדשות טובות כן הגיעו מצד אחר - לואיס סוארס, שעשוי לחזור למגרשים בחודש אפריל - בדיוק לשלבי ההכרעה. החלמתו של החלוץ מתקדמת היטב.
    - מנגד, עוסמאן דמבלה ייעדר כחצי שנה (דיווחים שבארסה הפריזה בכוונה עם משך ההיעדרות בכוונה שתוכל לצרף שחקן נוסף, והוא יהיה בריא כבר תוך שלושה חודשים). הדוקטור שניתח אותו אמר שמדובר בפציעה קשה יותר בהשוואה לעונתה בכורה שלו בברצלונה.

    - כמה דברים מעניינים מהטריילר של הסרט על אנדרס אינייסטה שיעלה בעוד חודש וקצת בראקוטן TV [מתוך הפייסבוק של 'בארסה מאניה'] :

    ״הוא תמיד אמר שלשחק בבארסה היה חלום, אבל מה שהוא לא מספר זה שזה התחיל כסיוט. אבא שלו אמר שהם לוקחים אותו הביתה, זה היה נורא״.
    ״מהיום הראשון, היה דיבור אצל המאמנים בלה מאסיה, אינייסטה הוא משהו אחר״.
    פפ: ״אני זוכר שהתקשרתי לסנטיאגו סגורולה (עיתונאי מוערך) ואמרתי לו שראיתי עכשיו מישהו שהוא מאוד טוב״| צ׳אבי: ״הוא הולך לרשת אותנו אחרי שנפרוש״| ואן חאל: ״הענקתי לו את הבכורה בליגת האלופות בגלל שהיה לי הרבה ביטחון בו"| מסי: ״הוא ייחודי, כל השחקנים היו רוצים לכבוש את השערים שהוא כבש״.
    ״פטר צ׳ך לא ישכח את זה״ | צ׳ך: ״היד שלי הייתה רחוקה 18 מ״מ מתחת לכדור״.
    סרחיו ראמוס, פדרו ופרננדו טורס מדברים על השער בגמר המונדיאל: ״תבעט איך שאתה רוצה רק שיכנס פנימה. כולנו היינו על קצות הרגליים, אמרנו גול, גול, גול״ | ״לאינייסטה יש דברים שיש רק לנבחרים. כבש את השער הכי חשוב בקריירה שלו והקדיש אותו לחבר שנפטר. זה מגדיר מאוד טוב את האישיות שלו״.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.