רומא 2019/20 :: פונסקה יעשה סדר?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י AS R, ‏4/8/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. DeRossi16 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/19
    הודעות:
    889
    לייקים שהתקבלו:
    270
    מין:
    זכר
    בדיוק כמו שצפיתי..... קובי חשב שאני מגזים.
     
  2. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,256
    לייקים שהתקבלו:
    2,040
    מין:
    זכר
    יש רק קובי אחד.
    #24
     
  3. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    הטיפוס הרגעי של פרס בהיררכיה מול סאנטון וג'טין (ועוד לאחר משחק טוב שלו) מצדיק ספאם כל כך מיותר?

    באותה עונה ברשיה לקחה מרומא יותר נקודות מיובנטוס.

    הסקודטו מת בשלושת המחזורים הראשונים. תסמונת של מועדון שזוכה פעם ב30 שנה. החגיגות חייבות להימשך לתוך העונה.

    עמדת המגן הימני בemergency מאז הפציעה של זפאקוסטה (וה"גילוי" שספינאצולה לא מסוגל לשחק בעמדה שלו). שום דבר לא השתנה מאז. זה יקבל מענה רק בקיץ.

    לא הייתי מבין תלונות על עזיבה של פלורנצי גם אם פרס לא היה קיים ופונסקה היה פשוט משחק עם ג'טין (כמו גרסיה עם רומאניולי לאחר הפציעה של בלצארטי).
     
    SerieA אוהב/ת את זה.
  4. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    כל עוד הגירסא הרשמית נכונה, כלומר שפלורנצי רצה דקות לפני היורו, ופונסקה לא הסכים להבטיח לו את הדקות, ולכן פלורנצי ביקש לעזוב - אז אין לי תלונות לאף אחד מהצדדים. פלורנצי מעולם לא הראה יכולת שמצדיקה מעמד של מקום קבוע בהרכב, ומנגד המועדון צריך לכבד את הרצון של השחקן(על אחת כמה וכמה של שחקן בית שנתן הרבה למועדון), ולתת לו לעזוב אפילו אם יש לו שימוש בסגל.
     
  5. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,256
    לייקים שהתקבלו:
    2,040
    מין:
    זכר
    אני מנסה לפרק את הבעיה לגורמים ולשרטט אותה בצורה שבלונית (אני חייב. כי המאמן הוא שבלוני. כי אין על הקווים איזה מאמן עם טיפה קסם שיכול לשנות תבנית/ ליצור סינרגיה/ לקדם מימדים חוץ טקטיים וליצור עיבויי בסגל/ שיפור בסגל באמצעים אחרים)

    אז בוא נפרק/נשרטט. סכמטית:
    בעקרון, בתיאוריה, על כל בלטה ובלטה, יש 3 רמות של עומק בסגל:
    -רמה א: יכולה להיות עמדה שבה יש פער בין השחקן הפותח לבין המחליף - אבל לפחות יש מחליף שמצויי בעמדתו הטבעית והוא ראויי.
    -רמה ב: יכולה להיות עמדה שבה יש פער עצום בין השחקן הפותח שמיועד להרכב ראשון לבין המחליף, וזה האחרון לא ראויי. אבל הוא לפחות קיים. לפחות יש מחליף טבעי שהעמדה הזו היא הטבעית שלו. פשוט הוא שחקן חלש. (למען האמת "לא ראויי" זה ביטויי יותר מדוייק מאשר חזק או חלש).
    -רמה ג: יכולה להיות עמדה שבה אין בכלל מחליף. אפילו לא שחקן חלש/לא ראויי. אין כלום. בשביל לכסות כאן צריך להביא שחקן אחר, מעמדה אחרת, והוא "יוסט" לעמדה הזו כדי להוות שם מחליף כשזו איננה עמדתו הטבעית.

    לכן אני טוען: העניין הוא לא פלורנצי. (פלורנצי לא יכול להיות מגן ימני פותח כחלק מרביעיה אחורית אפילו לא בקבוצה שהיא חצי מרומא).

    העניין הוא הרכש שהגיע בינואר.
    גם אם פלורנצי היה נשאר וגם אם אם לא - היה צריך להעשות בינואר רכש יותר מדוייק. לתת למאמן השבלוני הזה שנקרא פונסקה - כלים יותר מדוייקים שיוכל לעבוד איתם.

    כמו שנכתב כבר: עמדת המגן הימני ב emergency מאז הפציעה של זפאקוסטה בתחילת שנה.
    בנוסף: דיווארה וזאניולו - 2 עמודי תווך עובדתיים במשחק של פונסקה "עשו לנו טובה" ונפצעו/גמרו את העונה לפני תום החלון של ינואר.

    אבל: מרכז הכובד של הרכש בינואר שביצע פטראקי - כמעט ולא מתקשר בכלל עם הנקודות הללו. בכלל.
    בין אם פלורנצי היה נשאר ובין אם לאו.

    החיסור של זאניולו הוא הכי פחות קריטי מבחינת פונסקה. שכן זה האחרון, בטיפשותו, ממילא לא מייעד אותו למרכז שדה - ובעמדת הכנף הימנית (איפה שכן זאניולו היה מיועד) יש מחליפים, עובדתיים, שהם ברמה א: שאפשר להתווכח אם הם מצטיינים מהשורה הראשונה או לא - אבל אי אפשר להתווכח שהם כאן ושהם ראויים, ושפונסקה כבר הוכיח שהוא בוטח בהם והם ראויים בעיניו: אונדר, קלוייברט בימין, מחטיאן, פלורנצי אם היה נשאר... לפעמים פונסקה בוטח יותר באחד ופחות בשני ולפעמים יותר בשני ופחות בראשון. אבל זו לפחות עמדה שיש בה מחליפים והם כאן ולפחות אחד מהם (שכל הזמן מתחלף) ראויי בעיניי המאמן.

    החיסורים של דיווארה ושל זפקוטסטה לעומת זאת - אלו חיסורים שהמחליפים שלהם הם או מרמה ב, או מרמה ג.
    לזפקוסטה ולעמדת המגן הימני יש מחליפים (למעשה העומק בסגל הרומאי) הוא מרמה ב.
    גם אם פלורנצי היה נשאר וגם אם לאו.

    לדיווארה בכלל אין מחליפים בסגל. העומק של הסגל בבלטה שלו היא ברמה ג.
    המקסימום שאתה יכול לעשות כאן, זה להביא/להסיט את כריסטאנטה או מנצ'יני (שחקנים מעמדות טבעיות אחרות) שינסו לכסות לך את הבלטה הזו, בדרגת הצלחה כזו או אחרת שגם כבר הוכחה בעבר... (מנצ'יני מכסה אותה יותר טוב).

    היתי מצפה מפטראקי - במקום לשפוך המון כספים (שאין) על איבאנז ועל פרז והימורים מארץ ההימורים על וייאר - הייתי מצפה לרכש הרבה יותר מדוייק וסולידי לעמדות הללו של הקשר האחורי ושל המגן הימני.
    להביא ב 15 מיליון מגן ימני.
    להביא ב 10 מיליון קשר אחורי.
    להביא לפונסקה שחקנים נחוצים עכשיו. ש-ישמשו אותו עכשיו. ויסגרו לו את החוסרים שיש עכשיו. כדי שיוכל להמשיך עם השבלונה המקובעת שלו.

    שוב אני חוזר - אם היה מדובר במאמן פחות שבלוני, קצת יותר רב גווני, שיודע לאלתר ולעבור בין תבניות שונות ו/או להעניק לקבוצה שלו ערך מוסף באמצעים אחרים חוץ/ טקטיים: אז לפטראקי היתה יותר גמישות במטרות ובאופן הביצוע של המרקאטו של ינואר.

    אבל כשיש לך מאמן כזה שבלוני - אתה בתור DS חייב שהמרקאטו שלך יהיה יותר מדוייק...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/2/20
  6. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    זה נכון גם ללא הסיבה הרשמית.

    עם גידול המשכורות בשנים האחרונות נוצר קושי להיפרד משחקנים יקרים שלא נמצאים בתוכניות מקצועיות (לפחות ברמת ההרכב הפותח). ברגע שנרקמת הזדמנות כזו (גם אם מדובר במשכורת בלבד או "הכנה" לעזיבה בקיץ), רומא חייבת לקפוץ עליה. אין שום סיבה להתנגד למכירה של שחקן שאין לו עתיד במועדון כשגם בהווה הוא לא בהכרח יותר טוב מהגיבוי שלו.

    כשיגיע הקיץ, לרומא לא יספיק לעשות טריידים (מבאסים) על ריקארדי וקלאפיורי. מניח שיהיה גם ניסיון למכור את אונדר\קלייברט. אם לא יהיו הצעות מיידיות יפתחו אופציות כואבות יותר כמו דיאוורה (כי מישהו הרי חייב לממן את המשכורות של שאר הסגל (כולל המשקל העודף) כדי לעמוד בFFP). גם הפעם יהיו דיונים על "הנהלה", "טעות למכור, הוא צעיר", "בינתיים(!) אין שחקן יותר טוב על העמדה שלו", ושאר הnon sense הלא רלוונטי שחוזר על עצמו כבר שנים.

    חלון ינואר נגמר בצורה רעה לא בגלל העזיבה של פלורנצי, אלא בגלל שרומא לא הצליחה להיפטר מהעודף משקל שלה. אנשים מדברים על "קללה" בהקשר לACL's. להגיע להסכם על מכירת פאסטורה לסינים וליפול על הוירוס שלהם גרוע לא פחות.
     
  7. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    @Un bombón

    זה היה נכון אם פלורנצי היה נמכר, בפועל הוא הושאל לחצי שנה כשמצד אחד המועדון חוסך X כסף, אבל מצד שני העפלה לצ'מפיונס שווה למועדון 50X כסף.
    עכשיו הויכוח ביניכם הוא על כמה העזיבה שלו תשפיע, אם בכלל, על מאבקי ההעפלה לצ'מפיונס. ברור שהוא לא איזה גורם מכריע, אבל כן יכול להיות שבשיקולי עלות תועלת עדיף למועדון לקחת על עצמו את המשכורת של החצי עונה, שקיים סיכוי שיהיו שוות עוד כמה נקודות ליגה.

    אני חושב שהויכוח ביניכם לא רלוונטי כי השחקן ביקש לעזוב והמועדון היה יוצא רע מאוד אם היה מסרב לכך.

    כל קיץ שאנחנו פותחים בו את הסופרמרקט יגרור ביקורת על ההנהלה(אלא אם עד הקיץ זו תהיה הנהלה שונה) כי זו לא גזרה מגורל, אלא גזרה שנגררה מההתנהלות של המועדון בשנים האחרונות. אם היו מנצלים את קיץ 18/19 יותר טוב כנראה שהשנה לא היינו צריכים למכור אף אחד, ובאופן כללי נאפולי מסתדרים כבר שנים עם סגל יותר חזק משלך כשברוב העונות הם לא מאבדים אף שחקן משמעותי, אלא רק מתחזקים.
     
    Bravo'Al'HaLancia אוהב/ת את זה.
  8. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    זה לא רק המשכורת. יש חשיבות גדולה גם להשאלה בה הוא מקבל הזדמנות לפתוח בהרכב לפני היורו (בהנחה ש: "אחרת לא היה מסכים לעבור לספרד"). אני לא מאמין שיש אפשרות למכור אותו במצבו הנוכחי ללא השאלה. זה או לתת לו חצי עונה עכשיו עם אקסטרה מוטיבציה (נבחרת) עם סיכוי למכור לאותה ולנסיה בסוף העונה, או להשאיל אותו לקבוצה כמו סמפדוריה בקיץ וכנראה גם לשלם % מהשכר.

    לפלורנצי יש משחק אחד טוב מתחילת העונה, בדיוק כמו לג'טין ופרס ופחות מסאנטון. מבחינה מספרית, בעוד פחות משבועיים זפאקוסטה חוזר להתאמן עם הקבוצה. הוא לא אבידה מקצועית בדיוק כפי שאינו אבידה מספרית.

    בעצמי ציינתי את זה ב"ויכוח". בסך הכל התעניינתי בלוגיקה מאחורי ההתנגדות למהלך הזה.

    אף אחד לא טוען שזו גזרת גורל. ההחלטה הראשונית להיצמד (ככל הניתן) למשכורות של יובנטוס ללא ההכנסות של יובנטוס הייתה של רומא.

    ניצול חד פעמי של חלון העברות בו ניתן היה לפגוע ברכש ב% גבוהים יותר בדיעבד לא משנה את הbig picture. ניצול ההזדמנות תורגם לכך שהחולצה התמלאה בספונסרים ובעונה העוקבת נרשמה הכנסה דומה ללא חצי גמר אלופות. עם זאת, עלות המשכורות הייתה ונשארה מאוד גבוהה. מישהו\משהו עדיין צריך לממן את זה. גם אם המשכורת של פאסטורה הייתה הולכת לזייך.

    אם לא מתעסקים במיקרו (כמו פגיעה נקודתית ברכש), האלטרנטיבה היחידה בעיניי (ואם יש לך או למישהו רעיון אחר אשמח לשמוע אותו) היא לקחת רברס 6-7 שנים אחורה ופשוט לעבוד עם סכומים הרבה יותר קטנים (כמו בתקופת סנסי). כך לא יהיה צורך למכור אף שחקן, עד שיגמר להם החוזה.

    אגב, אם כבר הזכרת את נאפולי. מדובר בדוגמה למועדון שבעקבות העליה האחרונה בהכנסות (-> נגזרת מהשתתפות בצ'מפיונס ליג) שינה את המדיניות שלו לאותו כיוון. החוזים של קוליבאלי, אינסיניה, לוזאנו, מרטנס ומנולאס יצרו מספרים שליליים שלא היו קיימים בעבר. כעת גם הם חייבים למכור.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/2/20
  9. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    @Un bombón

    מקבל את הטיעון הזה, אם כי גם בתרחיש הכי אופטימי שבו הוא מצליח מאוד בולנסיה, המכירה שלו לא תניב סכום שמתקרב להעפלה לצ'מפיונס. כמו בכל פעולה בעולם - למכירה שלו יש סיכוי מסוים לרווח, וסיכוי מסוים לנזק.
    מבחינת הרמה שלו וכמה הוא היה תורם בחצי שנה הקרובה - פלורנצי היה נוראי העונה, אבל כביכול התקרה שלו יותר גבוהה משל סאנטון או של צ'טין(בטווח של החצי שנה הקרובה). מעבר לזה הוא מחזיק בארסנל משהו שלא סאנטון ולא צ'טין מחזיקים, וזה כלים התקפיים. כלומר לא נכון לספור את זה רק ב"כמות משחקים טובים"(גם סאנטון לא באמת טוב העונה). אני יכול להבין מי שחושב שפלורנצי היה יכול לתרום בחצי שנה הקרובה.
    מבחינה מספרית אני מסכים שאין בעיה, גם ספינאצולה יכול לשחק שם בworst case scenario.


    ניצול של חלון 18/19=להביא קשר אחורי נורמלי במקום אנזונזי, קשר התקפי כשיר במקום פאסטורה, שוער נורמלי במקום אולסן, קשר עדיף על כריסטאנטה. שחקנים ששולם עליהם בטוטאל כמעט 100 מיליון יורו+חוזים מפלצתיים וארוכים(לפחות ל2 הראשונים).
    האמת שיכול להיות שבכל מקרה היית מוכר הקיץ את פלגריני, אבל היית עושה את זה כדי לממן יורש לדז'קו או כדי לסגור בלם לשנים הקרובות, לא כדי לסגור כמה שיותר חורים מתוך ה7-8 שיש לך בהרכב.

    בסופו של דבר מה שאתה עושה זה להסביר מה הרציונל של המדיניות בשנים האחרונות, שהובילה את רומא למכור הרבה יותר שחקנים גם מהמקבילות שלה במעמד הכלכלי(נאפולי, לאציו). וברור שיש רציונל, וגם זה מגוחך לצפות מהמועדון לא למכור אף שחקן אף פעם, אבל אי אפשר להתעלם מכך שברומא מכירה של כישרון צעיר שפרץ, או של שחקן מפתח, זה משהו שקורה הרבה הרבה הרבה יותר מאצל המקבילות שלה, וכרגע אנחנו נמצאים בטווח הארוך של תחילת עידן סאבטיני, ואני לא חושב שהמדיניות הניבה פרי. עם כל הכבוד להעפלה לחצי גמר, שמבחינתי היא הבלחה, די מקרית, שהגיעה מרומא שממש לא הייתה הכי חזקה בשנים האחרונות.
    כרגע נאפולי נמצאים במצב הרבה הרבה הרבה יותר טוב משלנו(מבחינת נכסים שהם מחזיקים בסגל), ולאציו מצמצמים את הפער. אז למה המדיניות שנבחרה היא בהכרח גאונות שאסור לחלוק עליה, ומדיניות הפוכה לחלוטין הובילה את אחת היריבות שלנו להישגים דומים ולהווה הרבה יותר טוב(למרות מה שקורה בנאפולי העונה)?

    לא הבנתי, מתי השינוי במדיניות שלהם קרה, ואיך זה דומה אם בשנים שבהם רומא מכרה את - אליסון, סלאח, ניינגולן, פיאניץ', רודיגר, לוקה פלגריני, מאנולס, רומניולי...(מעניין כמה פיספסתי), הם מכרו את היגוואין וג'ורג'יניו וזהו בגדול? מאיפה נובע הפער הזה? למה הם יכולים להתנהל ככה למרות הFFP, ועוד לבנות סגל לעונה הבאה באמצע ינואר, ואתה לא יכול לקנות חיזוק בלי למכור שחקן צעיר מבטיח או שחקן מפתח של הקבוצה? אם זה כי אתה משלם משכורות מופרכות, אז בוא תבדוק למה אתה משלם משכורות מופרכות. סתם דוגמא למשהו שקורה ברומא באופן קבוע ובנאפולי אף פעם לא - רכישת ריג'קטים מהפריימרליג או מהמעצמות של הליגות האחרונות. ברומא עברו בשנים האחרונות ג'רביניו, אשלי קול, מייקון, פאסטורה, דז'קו, זאפאקוסטה, סמולינג, קולארוב... הבנת את הרעיון. מה משותף לכולם? שחקנים שהחזיקו בחוזים מבוססים בפריימרליג/מעצמה אירופאית, ולכן ההבאה שלהם הייתה כרוכה בחוזה גבוה. חלקם מוצלחים, חלקם לא, כולם החזיקו בחוזה גבוה מהרכש הממוצע.
    מאז היגוואין לפני הרבה שנים, מתי נאפולי הביאה שחקנים בסטטוס הזה? יכול להיות שזה חלק מהפער בין המשכורות שמשלמות המועדונים? ואם כן, זה לא מצדיק בחינה של מדיניות הרכש של המועדון, שהיחס עלות תועלת שלה לא ממש מצדיק את עצמו?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/2/20
    Roma ו-DeRossi16 אוהבים את זה.
  10. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,332
    מין:
    זכר
  11. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    פלופים היו לפני 18/19 ויהיו גם אחרי. ב15/16 לא נמכר אף שחקן והשקעה גדולה מאוד (ההיא עם דז'קו, סלאח ורודיגר) נגמרה בפיטורי מאמן באמצע העונה, הצלה זמנית של מקום בצ'מפיונס ליג על ידי שחקן בן 40, והשלכתו לפח במוקדמות נגד פורטו. טעויות רכש\בניית סגל יש בכל מועדון. התלונות שאני מתייחס אליהן הן על מדיניות הרכש (במסגרת כלכלית מצומצמת) שבעיניי הייתה מאוד שאפתנית (גם אם תלותית מדי בכל הסחבת של האיצטדיון).

    מאחר שאני לא אוהד את ברסה או ריאל, הניסיון לגדול ברמת המועדון (הכנסה, משיכה של שחקנים וכו') הרבה יותר חשובה לי משמירה על "נכסים" איתם הקבוצה התקדמה עד לתקרה מאוד ברורה. לא הייתי מתחלף במסלולים של לאציו ונאפולי כי ההצלחה היחסית שלהן (שלא עלתה על זו של רומא בשנים האחרונות) לא מהווה בסיס לצמיחה נוספת בעתיד. שוב, בגלל אותה תקרה ידועה מראש שלא קיימת במועדון שהרגע נמכר ב700מ' יורו בזכות התהליך שעבר בעשור האחרון.

    גם אם הייתי מסכים עם זה, אני מאוד מקווה שרומא תכוון גבוה יותר מהשחקנים שנבחרו להחליף את הנכסים האלה.

    מותר ואף רצוי לחלוק עליה. אני שואל כבר 5 שנים מה האלטרנטיבה לאסטרטגיית הרכש של רומא שעוברת מDS אחד לאחר, והתשובות שאני מקבל כאן בפורום (לא ממך) נעות בין כלום ל"מגן על ההנהלע".

    השינוי הגיע ברגע שהם חצו את קו ה100מ' עלות משכורות וההכנסה נשארה פחות או יותר באותו המקום. מתי זה קרה? ברגע שהם החתימו את החבורה ש"נתנה פייט ליובה" על חוזים חדשים וצירפו את לוזאנו ומנולאס. בדומה לרומא, כעת (בקיץ הקרוב) מגיע החלק של המכירות.

    אני מדבר על נאפולי של היום. אתה מדבר על נאפולי של לפני הקפיצה שהיא עשתה במשכורות. איך הם יכולים להתנהל ככה תחת FFP? הם לא יכולים. החבורה הבינונית (פרט לדייגו דמה) שנרכשה בינואר היא התשובה ל"נכסים" שהולכים להימכר.

    כי במקביל לשחקנים שציינת, נעשו השקעות גדולות מאוד בפרוספקטים צעירים רגע אחרי הפריצה שלהם. היה חשוב לשמור על balance ולהוסיף כמה שיותר ניסיון כדי לפתח אותם. "ריג'קט" כמו סמולינג לדוגמא, גורם להשקעה גדולה במנצ'יני להיות בטוחה יותר. גם במקרים שזה לא עבד (ורמאלן), הרעיון מאחורי זה מוצדק לדעתי. בעיקר כי הרבה יותר קשה ליצור סגל תחרותי רק מילדים\חומר מקומי ללא ניסיון ברמות הגבוהות ביותר.

    אומנם היגוואין, קייחון, אלביול וריינה תרמו מאוד לצמיחה של הקבוצה (גם אם לא באופן מיידי), מהראיונות של דה לאורנטיס ניתן להסיק שיש להם מדיניות מסויימת לא להשקיע בשחקנים מעל גיל 30. האם היה לזה משקל על ההוצאות בעבר? כן, ברור. האם זה משנה היום כשקוליבאלי מרוויח 6 ומנולאס 4? נראה לי פחות.
     
  12. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    @SerieA

    רונן דורפן נראה בחור נחמד.
     
  13. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,332
    מין:
    זכר
    גם בחור רציני.
     
  14. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    גם אם עד היום התרומה של החוקים לשוויוניות בכדורגל האירופי הייתה תיאורטית בלבד, הענישה של סיטי מצדיקה את קיומם.

    אגב,

    מה דעתך על זה?
     
  15. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    @Un bombón
    ההבדל הוא שעונת 15/16, כלומר עונה שלא נמכר אף שחקן מפתח(כן נמכרו 2 צעירים, אחד מהם היה מועיל לרומא גם היום), היא חריגה בנוף של רומא, ודי סטנדרטית בנוף של נאפולי.
    וגם העונה הזו נגמרה בהעפלה די נוחה לצ'מפיונס, וכישלון בהעפלה לשלב הבתים(ובאופן כללי הישגים במפעלי נוקאאוט) הוא לא דבר שאפשר להסיק ממנו יותר מדי מסקנות בעיניי, יותר מדי תלוי הגרלה ומשחקים בודדים. ובכל מקרה באופן שבו הכרטיסים מחולקים היום סיטואציה כזו של מפלה באוגוסט כבר לא יכולה לחזור על עצמה, והסיכוי שסגל איכותי ייכשל בהעפלה לצ'מפיונס דרך 38 משחקי ליגה קטן בהרבה מהסיכוי שסגל איכותי ייכשל בהעפלה לצ'מפיונס דרך 2 משחקי נוקאאוט.


    1.אין ספק בעיניי שהדבר הכי משמעותי שפאלוטה עשה זה הפיכה של המועדון לBrand, לטובה ולרעה(תלוי מהזווית ראייה של איזה אוהד). הסיבות שזה קרה לאו דווקא קשורות למדיניות הרכש כמו שהן קשורות להתנהלות ברשתות החברתיות, האמריקיניזציה של המועדון וכו'.
    2.אני בכלל לא בטוח שאם נאפולי תימכר מחר זה יהיה בסכום שרחוק מ700מ' יורו. גם אם כן, צריך לזכור שגם בתחילת עידן פאלוטה הם היו בעמדה נחותה בהרבה משל רומא מבחינה מקצועית, מעמד של המועדון בתוך איטליה, בסיס אוהדים בעולם וכו'.
    לאציו בשלב אחר בתהליך מרומא ונאפולי, ובוא נראה איך הם ימנפו את ההעפלה לצ'מפיונס שלא קרתה שם כבר המון שנים. בכל מקרה לוטיטו הוא לא הבעלים שאני מאחל לרומא.

    1.אבל כשהנכסים שנאפולי שמרה כל השנים יימכרו - בקיץ הקרוב קוליבאלי ואלאן בוודאות, היא תקבל סכום אסטרונומי של כסף שהיא לא הייתה מקבלת אם הייתה מוכרת את השחקנים בעלייה הראשונה במנייה שלהם. במקרה של הצמד שציינתי זה הולך להיות 150 מיליון יורו וצפונה. אני לא יודע מה קורה בספרים שלהם ואולי אתה יכול להעמיד אותי על טעותי, אבל אני בספק גדול מאוד אם מסע הרכש שלה לעונה הקרובה ייגמר ברכש מינואר. חוץ מקוליבאלי ואלאן יש שם את פביאן ואינסינייה שגם יכולים להניב סכומים אסטרונומיים במקרה הצורך(אבל המניה שלהם דווקא בירידה).
    2.אוף טופיק אבל אני מהמר שהרכש שלהם בינואר יתברר בגדול כדי מוצלח, אבל כן צריך עוד רכש או 2 "גדולים" שירימו אותו מעלה. לובוטוקה למשל שפתח שם חלש הוא שחקן שאני תופס ממנו מאוד.


    שוב פעם - מבין את הרציונל, לאו דווקא מסכים עם המדיניות.
    זלאטן מדגים השנה שלפעמים להביא סופרסטאר אמיתי אחד יעשה יותר אימפקט לחבורת צעירים מלמלא את הסגל בריג'קטים.
    מדיניות הריג'קטים לפעמים מצליחה כמו עם סמולינג וקולארוב, לפעמים נכשלת כמו עם אשלי קול וורמאלן, אבל תמיד משאירה יותר נזק לספרים מאשר הרכש הסטנדרטי של נאפולי. והעובדות מספרות שהתוצאה הסופית בטווח הארוך לאו דווקא עדיפה.
    בסוף יש כאן גם את הגורם של איכות הסקאוטינג והDSים אז לא נוכל אף פעם להכריע לכאן או לכאן מה המדיניות העדיפה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.