בית"ר ירושלים 2019/20 - מסיימים במקום השלישי; רוני לוי ימשיך

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏16/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,769
    בשיטת פלאטיני אם היינו מודחים מול קופנהאגן וקראקוב היינו נופלים לאירופאית ואם היינו עוברים לא היו מחכות לנו ברצלונה ובנפיקה בדרך לבתים.
     
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    סביר להניח שהייתם מקבלים כאלה יריבות בסיבוב מוקדמות שני ואז נופלים לסיבוב מוקדמות אחרון בליגה אירופית ומודחים.
     
  3. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,769
    יכול להיות.
    מבחינת סיכויי העפלה הבדלים עצומים, כמעט מכל שלב במוקדמות האלופות אתה נופל לאירופית ומרוויח עוד צמד משחקים.
    אני נוטה להאמין שאם היינו משתתפים בשיטת פלאטיני במשך 3-4 עונות היינו מצליחים פעם אחת להתעלות ולהעפיל לפחות לבתים באירופית עם הכספים שהושקעו כאן.
     
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    לדעתי דדש היה בעלים טוב בסטנדרט של שנות התשעים. הוא בנה קבוצות אטרקטיביות בבית"ר שהיה כיף לראות שגם זכו באליפויות.
    נכון שיש סביבו הרבה מור"קים שכונתיים, אבל אני חושב שלאורך זמן הוא הבעלים הכי טוב שזכור לי בבית"ר ברבע מאה שאני עוקב אחרי הכדורגל פה. וצריך לזכור שהוא לא היה הכי עשיר בליגה. יציב + תוצאות + כדורגל.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  5. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    זה האיש, לטוב ולרע. מדובר בשורה התחתונה באוהד של הפועל באר שבע שקנה אותכם בגלל שאלונה סירבה למכור לו אחוזים ולכן מחפש מועדון שיעזור לו למתג את עצמו.
    ועדין, עם כל הביקורת על ההתנהלות של חוגג, יותר מידי פעמים העונה הקהל של בית״ר מאכזב. כל הזמן מדברים על הקהל הכי גדול בישראל שאם ישקיעו בקבוצה ימלא כל חור וגם את טדי, בפועל כמות המנויים הייתה נמוכה והכמות במשחקי הבית נמוכה. למלא מגרשים כשאתה זוכה באליפות כמו בשנות ה-90 זה לא חוכמה, המבחן האמיתי הוא למלא מגרשים ולהראות אמון בהשקעה של הבעלים שלך.
    אצלנו אחרי שעברנו פירוק והרכבה בגמר הגביע מול מכבי היינו סולד אואט מנויים בטרנר בלי בכלל לדעת מה מצפה בפתח ומתוך אמון בפרויקט של אלונה.
     
    Ajax Amsterdam אוהב/ת את זה.
  6. italiano Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/16
    הודעות:
    8,179
    לייקים שהתקבלו:
    4,193
    מין:
    זכר
    אם קראתי נכון, אוהדי בית״ר שברו את שיא המנויים העונה, לא?
    אם כך אז כנראה שכן מתקדמים לכיוון. מרגיש שלחוגג אין סבלנות בכלל והוא מנסה להשיג הכל כאן ועכשיו. תהליכים שכאלה לוקחים זמן וגם לא יזיק איזה תואר ואיזה הישג באירופה. עד עכשיו לא באמת השיגו משהו משמעותי מבחינת הקהל הרחב.
     
    Ajax Amsterdam ו-Nigel de Jong אוהבים את זה.
  7. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    לא שברה שום שיא. ב2008 אחרי האליפות מכרה 8,759 מנויים שזה השיא עד היום (שברה אז את השיא של עונת האליפות ב-2007 אז מכרה 7,301 מנויים).
    בניגוד אלינו נגיד, שהרוב המכריע של הקהל הוא מבאר שבע והקבוצה מזוהה כמייצגת העיר באר שבע, אצל בית"ר הקהל הוא מכל רחבי ישראל ולכן לכאורה הפוטנציאל שלהם גדול יותר והם אמורים להביא כמויות גדולות בהרבה כי הם לא מייצגים רק את העיר ירושלים שכן יש כאלה שרואים בהם כמייצגים של הימין או של מדינת ישראל כלומר הם מעבר לקבוצה שמייצגת עיר מסוימת.
    בית"ר צריכה מבחינת כמות ממוצעת של קהל להיות קרובה למכבי תל אביב (שבעקבות העובדה שקבוצת הכדורסל הייתה שנים "הקבוצה של המדינה" ובעקבות ההצלחות גם בתחום הכדורגל גם מיתגה את עצמה כקבוצה שאוהדים מחוץ לתל אביב), וזה מבחינת הכל, מנויים, כרטיסים, ממוצע קהל.

    הגיוני לחלוטין שמגיע בעלים ומשקיע כסף, מדבר על חזון, רוצה לבנות קבוצה אטרקטיבית, ואז מגיעים לטדי למשחק מול רעננה 5,000 אוהדים כאילו מדובר במכבי נתניה.
    זה היה מאכזב כל אדם וזה מעלה שאלות אמיתיות מה הפער בין כל אותם אנשים שממתגים עצמם כאוהדי בית"ר בפייסבוק, באתרי הספורט וסתם כשאתה שואל אותם ברחוב, לבין אוהדי בית"ר האמיתים שמגיעים לכל משחק בית וקונים מנויים ובאמת רוצים להיות שותפים של חוגג למהלכים שהוא רוצה לעשות.
     
  8. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    להציג את הבעלים כמסכן זו תמיד התממות. כל מה שאתה כותב היה ידוע גם בעת רכישת המועדון.
     
  9. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    מה היה ידוע? מוכרים לנו כאן שנים שמדובר במועדון עם הקהל הכי גדול בישראל ושאם יגיע בעלים שבניגוד לטביב יבוא להשקיע כסף ויהפוך את בית"ר לקבוצת צמרת אז כולנו נראה את זה. ואז מגיעים 5,000 איש למשחק בית מול רעננה או שבית"ר לא מוכרת אפילו שליש מנויים מהתכולה של טדי.
    זה היה מאכזב כל מי שהיה מגיע ומשקיע כספים ומבטיחים לו הרים וגבעות. אז עכשיו כשחוגג הבין את המציאות הוא חושב לצמצם בתקציב, ואני מבין אותו. השימוש שו בתקשורת מוחצן מידי לטעמי, אבל בשורה התחתונה אפשר להבין את האכזבה שלו.
     
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    לא מעניין מה מוכרים. קל לבדוק ממוצע קהל ואני לא חושב שהוא השתנה לרעה בתקופת חוגג.
    חוץ מזה ידוע שבעלים צריך השקעה בקבוצה שלו ובתמורה הוא מקבל פרסום ויכול לקדם עסקים אחרים. רדו מזה, אף בעלי קבוצה לא פילנתרופ.

    הקבוצה הכי טובה להשקעה בכדורגל ישראלי היא מכבי חיפה וחבל שהיא הפכה לשבויה של שחר והוא לא משחרר אותה למישהו שבאמת יכול לקדם אותה.
     
  11. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    לא השתנה לרעה? הוא לקח מועדון שעבר מכירת חיסול כאילו מדובר באיזה כפר סבא והחזיר אותו להיות שחקן מרכזי בכדורגל הישראלי כשהוא רוכש שחקנים איכותיים ומבוקשים.
    אוהדי בית״ר היו צריכים לפוצץ את טדי במנויים וכרטיסים כדי לתמוך בהשקעה של חוגג.
     
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    תמיד אומרים מה הם צריכים. בפועל זה הקהל שיש כבר עשרות שנים. חלק גדול מאוהדי בית"ר מגיע מדירוג סוציו אקונומי יחסית נמוך. חלקם לא יכולים להחזיק כרטיס אשראי, אז אתה רוצה שיקנו מנוי?
    כל מה שיש בכדורגל הישראלי די שקוף. כל בכי של בעלים זו התממות.
     
  13. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    "מוכרים לנו". תמצית הבעיה.
    יש חלומות על ענן ויש עובדות בשטח.
     
  14. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,769
    סבבה הקהל של בית"ר מאכזב, אני הראשון להודות בכך, ואפשר לפתוח על זה דיון שלם על תרבות ההגעה הבעייתית שלנו למגרשים ולמה לפני עשור היו באים 15 אלף למשחק נגד אשדוד והיום באים 7 אלף אבל עם או בלי התירוצים היו צריכים להגיע יותר אוהדים העונה אבל חוץ מלהפעיל לחץ בצורה אגרסיבית על אנשים שיבואו מר חוגג ניסה להבין למה אנשים לא מגיעים? הטקטיקה שלו מול הקהל מביכה יותר מההתנהלות הכללית שלו. נתחיל מזה שהשנה באמת הייתה היענות גבוהה יותר ברכישת המנויים, נרכשו כבר 17,000 כרטיסי בית"ריסט וממוצע הקהל הוא עדיין במקום השלישי בליגה. זאת אומרת יש עם מה לעבוד, אבל חוגג מתנהג כמו קבצן שרץ אחרי הכנסות ועושה מעצמו צחוק בדיוק כמו בסאגת כחילה בקיץ. אם הוא היה רציני הוא היה מבין שנגד רעננה, נתניה, נס-ציונה, חדרה וק"ש הטמפרטורה הממוצעת הייתה בסביבות ה3-4 מעלות בירושלים לרוב עם גשם ורוחות, מתי התקיימו המשחקים? נגד רעננה וחדרה ביום רביעי ב8 בערב, נגד נתניה ביום שני ב8 בערב, נגד נס-ציונה ביום ראשון ב8 בערב ורק נגד ק"ש שיחקנו בשבת אבל בשעה דומה למשחקים האחרים.

    שיפעל להעברת המשחקים הקטנים לימי שבת בשעות סבירות, במיוחד בחורף שסיוט להגיע לטדי.
    שיבדוק אופציה לארח כמה משחקים בעונה בצפון/מרכז/דרום לטובת האוהדים שגרים רחוק מירושלים, שינסה באמת לעשות צעדים שיכולים לשנות את המציאות הנוכחית, הוא בוחר שלא ומתבכיין כמו בחורה במחזור כבר חודש רצוף ומצפה שהבכי שלו יהיה זה שיביא אוהדים למגרשים, זה לא רציני ואיך אוהדים אחרים, לא מנויים כמוני שיבואו בכל מקרה, יכולים לקחת את האיש הזה ברצינות?

    "בלי בכלל לדעת מה מצפה בפתח", יש לך את זה ביותר גניבת דעת?
    הגעתם לעונה הזאת אחרי 8 עונות תחת אלונה ברקת שאתם בעיצומו של תהליך ובשתי העונות שקודמות לה סיימתם במקום השני והשלישי אחרי שנים רבות שלא התקרבתם לצמרת ולא ידעתם איך היא נראית. שיחקו אצלכם שחקנים בכירים כמו בוזגלו, ברדה, מליקסון, אוגו, הובאן וארבייטמן ולמרות שקיבלתם 6 בגמר וזה מבאס נכון בתגובה קיבלתם את המאמן הבכיר בארץ דאז ושחקני רכש בכירים כמו וואקמה, צדק ובן שהר, כלומר כאוהדים קיבלתם את התשובה הטובה ביותר לתבוסה.
    וכל זה עוד לפני שדיברתי על הסיבה המשמעותית ביותר - המעבר לאצטדיון חדיש כמו טרנר אחרי שנים במחראה כמו וסרמיל לבדו היה צריך להביא לפחות 8 אלף מנויים בלי קשר למצב המקצועי שהיה טוב. אז אל תגיד שזה רק "מתוך אמון בפרויקט של אלונה" - הגעתם לעונה שאתם יודעים שבמינימום תסיימו במקום השלישי ואתם בעיצומו של תהליך חיובי, אז אין צורך לגנוב דעת בכוח אנחנו לא טיפשים.

    הייתי חייב להגיב על זה אבל אין לזה קשר לנושא.
    שחוגג יהיה כאן 8 שנים ויבנה קבוצה שתתמודד על אליפות נעשה השוואות בין הסיטואציות.
     
  15. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    1. בית"ר משחקת בימי חול כי זאת הייתה הדרישה של הקהל שלא רצה לשחק בשבת.
    קל לכתוב שבית"ר תשחק במרכז, אבל להעביר את המשחקים של בית"ר מירושלים לא בגלל אילוץ (עונש רדיוס/שיפוץ של טדי) זאת החלטה עם משמעויות גדולות מאוד (גם פוליטיות), והייתה מובילה לבלאגן אדיר וביקורת ולחץ מהרבה כיוונים לחוגג.
    בשורה התחתונה, בית"ר של השנה, מקום שלישי מינימום לאורך רוב העונה, סגל אטרקטיבי, השקעה כספית לא מבוטלת, צריכה להביא כמות גדולה יותר של קהל למשחקים בטדי. תמיד צריך לעשות צעדים כדי להביא עוד קהל, גם אם בית"ר הייתה עם 12,000 מנויים ו-17,000 אוהדים כל משחק בית היה צריך לנסות להביא עוד קהל, אבל כרגע זה נשמע תירוצים, כי כולנו ראינו איך כשהפועל תל אביב היריבה השנואה הגיעה לטדי, פתאום הוא התמלא (ובחורף כן).

    2. אנחנו התקדמנו תחת אלונה אבל הגענו לסוג של תקרת זכוכית באותה תקופה, לא באמת היינו במאבק אליפות מול מכבי תל אביב וגם בגביע כשפגשנו אותה למשחק על תואר התפרקנו.
    זה כמו המאבק אליפות שהיה לכם מולנו באליפות השלישית שלנו, האם אחרי אותה עונה (שבדומה לנו גם אתם הפסדתם בגמר גביע בנוסף להתפרקות בפלייאוף העליון) האוהדים של בית"ר מילאו כל פינה בטדי בגלל מאבק האליפות בעונה לפני ורכשו מנויים כמו לחמניות חמות?
    טרנר כמובן תרם לנושא המנויים (ובוא לא נשכח שטדי זה לא וסרמיל, מדובר באחלה מתקן), אבל להגיע לסולד אואט מנויים (כמעט 13,000) עם רשימת המתנה של עוד מעל ל10,000 אוהדים, זה מעבר להתקדמות תחת אלונה, ולאור העובדה שהתפרקנו בגמר גביע ושוב לא ייצרנו מאבק אליפות אמיתי זה מלמד בעיקר על אמונה בדרך של אלונה.

    אגב אלונה במשך שנים העמידה תקציב ראוי אבל לא מהגדולים בישראל, בטח בלאומית, אבל גם בליגת העל רוב השנים התקציב היה חמישי בליגה, לאחר מכן רביעי, כשבעונת האליפות הראשונה וגם לאחר מכן התקציב עדין היה קטן ממכבי וחיפה וכמובן מכבי תל אביב, ונמוך משמעותית מהתקציב של בית"ר תחת חוגג השנה (שכבר השנה מעמיד תקציב גבוה מאלונה).
    חוגג מבחינת תקציב דילג על השנים הראשונות של אלונה עם תקציב ראוי אבל רחוק מהצמרת הגבוהה ואצלכם הוא מהרגע הראשון באזורי התקציב שלאלונה לקחה 7 ו 8 שנים להגיע אליהם.

    נ.ב
    אל תדבר איתי במונחים לא מכבדים של גניבת דעת. בטח כשאתה מדבר על מינוי מאמן צעיר שבסך הכל הצליח במועדון קטן וללא קהל וציפיות כמו קריית שמונה ובוודאי לא היה במעמד שהוא היום או איזה מעמד יוצא דופן (בדיוק להפך, רוב התקשורת ביקרה את אלונה על ההחתמה), אותו הדבר על החתמה של צדק (בלם טוב בקבוצה בלי לחצים או קהל) או נואקמה (ששיחק כאן שנים ברעננה ואף קבוצה גדולה לא רצתה אותו ונחשב עד להגעה אלינו לשחקן טוב בקבוצה קטנה אבל בטח לא למפלצת הכדורגל שעכשיו כולם חושבים עליו).
    את הסולד אואט מנויים אגב עשינו עוד לפני ההחתמות למעלה וזה קרה עוד בסוף העונה של אלישע בחודש מאי (ושוב, זה לא שאלונה עשתה גאידמק והביאה לכאן שחקן או מאמן עם רזומה אדיר מצרפת או לקחה את השחקנים הכי טובים מהיריבות לתואר כמו גאיידמק עם גרשון, בנאדו, זנדברג וכדומה, ההחתמות היו בינגו אבל אף אחד לא חלם אפילו להגיע למקומות שהגענו אליהם).
     
    Ajax Amsterdam אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.