שמינית גמר ליגת האלופות - גומלין

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י alexshw, ‏10/3/20.

  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    בכל מקרה כל הדיון הזה הוא סתם שעשוע תיאורטי. לא יהיה רבע גמר.
     
  2. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,066
    לייקים שהתקבלו:
    644
    כשקבוצות מגיעות עם הגנה פגיעה מול אטלנטה, היא מומחית בלנצל את זה עד הסוף. כבשה 8 שערים לוולנסיה שנגמרו לה הבלמים. לוולנסיה כזאת קבוצות אחרות לא יכבשו 8 שערים, אטלנטה לוקחת את המיצוי של חולשת היריב ומנצלת אותו עד הסוף כדי להשמיד אותו.

    דוגמה קלאסית לכמה הגורם להצלחה של קבוצה זה לא *רק* חולשה של היריב, או *רק* חוזקה של הקבוצה, אלא היכולת לשלב אותן ולנצל את כל המצב. אני מחכה לראות את אטלנטה חושפת עוד בלופים של קבוצות חזקות עם הגנות בדיחה. אני בתור אוהד ברצלונה מפחד מאטלנטה, אבל מצד שני, עדיף לי לקבל אותם רק כדי שעוד בלוף ייחשף והבחירות יגיעו במהרה.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני בטוח שבממלכה "חגגו" על מוריניו וגם כאן היו כמה כאלה ובצדק, ברור שעבר זמנו (ראיתם איך הוא עמד במנח של לוריס והתאכזב אחרי השער הראשון?) אבל בגדול גם טוטנהאם סיימה את מחזור החיים שלה. זה כישלון להפסיד ללייפציג בבית, אף אחד לא ציפה שהיא תהפוך את זה כמו נגד אייקס בשנה שעברה, אבל בחייאת: שני גולים אומללים של פביאן בארטז - אוי, סליחה, הוגו לוריס, שתמיד היה מעט אוברייטד. מבחינתי מעולם לא היה בטופ, אולי רק של הפרמיירליג וגם זה לפרק זמן קצר. הספרס צריכים בנייה מחדש. קיין אולי יעזוב ומעניין מה לגבי סון. אהה, נכון, שניהם גם לא שיחקו אתמול, ככה קשה לבצע מהפך.

    שאלה מעניינת האם קבוצות יעדיפו לקבל את לייפציג שנראית טוב רוב העונה בליגה וגם באירופה, יש להם קצב גבוה מאוד, לעומת קבוצה כמו יובה למשל שלא עמדה באף שלב העונה בציפיות ממנה והיא מאוד-מאוד רדומה. אני מניח שעדיין ירצו לקבל את לייפציג.

    לגבי ולנסיה - אטלאנטה - תמיד ראיתי את פארחו רחוק מדי, לא נכנס לרחבה. לולנסיה יש תדמית של אמצע קשוח ואתמול זה לא ממש קרה, הם לא בלמו אף מתפרצת. תענוג לראות את האיטלקים, שני המשחקים האלה בכלל שנתפסו בעין עקומה על ידי חלק מהאוהדים אולי - עמדו בציפיות ובגדול עם המון-המון גולים. צר לי על האוהדים שנאלצו לראות את המשחק בבית. אגב, אתם זוכרים מה קרה בפעם האחרונה בה קבוצה מאיטליה הביסה 1:4 יריבה מספרד והגיעה לגומלין שם? געגועים לסופר-דפור..
     
  4. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    ולנסיה סופגת בממוצע שער וחצי למשחק בליגה הספרדית. רק חמש קבוצות ספגו יותר ממנה.
    היא קיבלה 5 מבארסה(בלי מסי,סוארז ודמבלה) 3 מסוסידאד, 3 מריאל, 3 מאייאקס, 3 מאוסאסונה, 4 מפאקינג מאיורקה ו-6 גולים בשני משחקים מול חטאפה(חטאפה, כן?).

    אטאלנטה קבוצה נהדרת. הכי כיפית לצפיה. אבל לא צריך להיות עיוורים בגלל הרומנטיקה.
    יש להם 2 חלוצים שבקושי תורמים למשחק ההגנה, הגנה פאסיבית בטירוף וטעויות שלא מתאימות לרמה.
    בינתיים מי ש"הבלוף שלה נחשף" זה אטאלנטה במשחקים נגד זאגרב, סיטי ויובנטוס העונה. גם בצמד המשחקים נגד ולנסיה היא לא הייתה עדיפה באופן יותר מדי דומיננטי.
    בתור אוהד בארסה, אין לי ספק שבארסה גדולה על אטאלנטה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/3/20
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    השאלה היא מהן הציפיות מאטלאנטה, ואין ספק שולנסיה עוברת עונה מביכה, כי שוב - עם כל הכבוד לזה שכמעט ניצחה את ריאל בבית או השיגה 0:2 על ברצלונה וניצחה את אייקס במשחק חשוב (הפתיעה אותי מאוד) - רוב העונה זה אחרת - כל מיני חטאפה למיניהן. לדעתי על אף ההתקפה הנפלאה שלה, אם אטאלנטה, שהייתה פייבוריטית לקראת המשחק על אף חוסר הניסיון שלה, הייתה פוגשת יריבה אחרת - היא גם הייתה נערכת. כן, לא פוסל שמול מסי היה עוד קשר אחורי או משהו, בלי להיות בקיא מ-א' עד ת' במה שקורה שם. בולנסיה הכל השתבש למן שריקת הפתיחה של העונה לדעתי ואם לא ההעפלה לשמינית הגמר אז ייתכן וסלאדס היה הולך. רודריגו פצוע במשחקים כאלה ובקושי כבש העונה כך שהיא צריכה להישען על גאמיירו, גדש עולה מחליף ועוד ועוד. פארחו לא ירד לגליץ' אחד לדעתי אלא רק סימן עם הידיים. ולנסיה פשוט עם בלמים גרועים..

    אטאלנטה לדעתי מאבדת משהו משום שתשחק בזמן הקרוב ללא קהל כמעט בוודאות, כך שאולי יעדיפו לפגוש אותה ולא את לייפציג למשל. מצד אחד סבבה לי שייפגשו ברבע הגמר בקרב הסינדרלות ומצד שני אני איש של 'משחקים גדולים'. האיטלקים עדיין היריבה המועדפת על פני הרשימה המסתמנת, בהערכה גסה לפי איכות הקבוצות: ליברפול, מנצ'סטר סיטי, יובנטוס, פריז סן ז'רמן, ברצלונה, באיירן מינכן...
     
  6. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    תגיד רגע את האמת, ראית את המשחק של אטלאנטה נגד יובנטוס, שבו אתה טוען ש"הבלוף שלה נחשף"?
     
  7. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    לא, גם לא טענתי שכן.
     
  8. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    אז איך בדיוק "נחשף הבלוף"? זה בערך כמו שאני אגיד שנחשף הבלוף של ברצלונה בגלל ההפסד לאתלטיקו בסופרקאפ, למרות הופעה די טובה שלה באותו משחק.

    אטאלנטה אם הייתה טיפה פחות נאיבית הייתה רומסת את יובה במשחק ההוא.
     
  9. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    השימוש במונח "בלוף שנחשף" היה ציני.
    אטאלנטה לא בלוף, אבל היא כן קבוצה עם סגנון משחק ואיכות הגנתית שגרמה ותגרום לה לבעיות נגד יריבות ברמה של רבע וחצי גמר צ'מפיונס ליג.
    עצם העובדה שאתה אומר שהיא הייתה צריכה לרמוס את יובה ועדיין הפסידה 3-1 מחזק את מה שאני חושב שיקרה לה נגד קבוצות כמו סיטי, באיירן או בארסה(וכבר קרה, את זה כן ראיתי). היא הגיעה לאן שהגיע בזכות, אני פשוט לא רואה אותה מתקדמת מעבר נגד קבוצות יותר איכותיות(גם אם פחות מאומנות).
     
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אתה פשוט מסרב לקרוא את מה שכותבים לך. זה שהם הפסידו פעם אחת ליובה לא אומר ש״הבלוף נחשף״. שנה שעברה הם עשו איתה פעמיים תיקו ו-0:3 מוחץ בגביע, כובשי השערים באותם משחקים היו איליציץ וזפאטה(שלהגנה של יובה תמיד יש מיס מאץ׳ איתו) שניהם לא היו בהפסד העונה.
     
  11. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,066
    לייקים שהתקבלו:
    644
    אבל זה בדיוק מה שטענתי - הגנות שגם ככה גרועות, יאכלו מול אטלנטה הרבה חרא. ההגנה של בארסה היא כזאת, ולדעתי בארסה תספוג מולה כמה שערים. אבל זה לא סותר את זה שבארסה תנצח בכל זאת.
     
  12. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    6,571
    לייקים שהתקבלו:
    1,092
    נראה לי פעם אחרונה שהתרגשתי מליגת האלופות הייתה ב2003, כאילו אתה במצב טוב אם הגעת לזה רק עכשיו
     
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    רונאלדו בבידוד. אפשר לסגור סופית את המפעל :)
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    יפה אמרת, איך רונאלדו אמר בעצמו: "אין ביקורת עליי, זה לא קיים, אפשר לקרוא למפעל הזה ליגת האלופות על שם כריסטיאנו רונאלדו". הוא הודח נגד ליון בדיוק לפני עשור אגב, בשמינית הגמר, בעונת הבכורה שלו בריאל אחרי הפסד 1:0 בצרפת. אני לא יודע כמה הראש של יובה בכדורגל ומה יעשו עם המשחק הזה. אבל לגבי מה שאמרת - אתה בטוח? הוא בפורטוגל שוהה לצד אימו (או בלשון עבר) שעברה אירוע מוחי, קיבל אישור ביום החופש שלו כמובן ואמור לטוס ישירות לאיטליה - הבנתי שאישרו לו את זה. הוא לא היה חלק מהאימון האחרון עם דניאל רוגאני בשלישי. אבל בעצם הם התאמנו כבר קודם ואני לא יודע מתי הבלם נדבק...
     
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    רוגאני נשא את הקורונה כבר בדרבי של איטליה. גם שחקני אינטר נכנסו לבידוד.