ריאל מדריד 2019/20: מתי המלך יחזור למלוך?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏7/8/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כמה ימים בלי העברות ומלפפונים זה יותר מדי כנראה, בטח בתקופה המצערת הזו שאין כדורגל באמת. אז המארקה וה-AS חוזרים ובגדול מה שנקרא עם התכנון של ריאל מדריד מודל 2020/21:

    בשער המארקה הלכו על "שבע המשימות" של הקבוצה לקראת הקיץ. נכתב שהחתמת חלוץ בעל שיעור קומה נמצאת בראש סדר העדיפויות, קיימת אפשרות ממשית להחתמתו של דוני ואן דה ביק ויש הסכם עם אייאקס. גם החזרתו של מרטין אודגור שבלט בריאל סוסיאדד העונה עומדת על הפרק, בעוד לגבי אשרף חכימי המושאל לבורוסיה דורטמונד יש סימני שאלה. ומה עם הסגל הנוכחי? ההמשכיות של לוקה מודריץ' עדיין תלויה באוויר, הבלאנקוס צריכים לקבוע מי יהיה השוער השני - אפונס אראולה או האוקריאני הצעירי אנדריי לונין שרק מסתובב בהשאלות, ונראה שדני סבאיוס יושאל שוב או יימכר לצמיתות.

    בשער "אס" התייחסו לפול פוגבה. "זה עכשיו או לעולם לא". הצרפתי הרי מסיים את חוזהו במנצ'סטר יונייטד בקיץ הבא. זינדין זידאן, שחלם לצרפו בכל קיץ מאז התמנה למאמן הבלאנקוס - צפוי לעשות ניסיון אחרון, והאפשרות שיגיע כמובן תשפיע על ההחלטות האחרות שייעשו במועדון. ואת ההצהרה של סוכנו מינו ראיולה ("אשמח להעביר לריאל כוכב גדול הקיץ").

    https://images.realmadrid.co.il/images/posts/0_1585194781831.Xxx

    ******
    משנתי לגבי מה שפורסם:
    * דני סבאיוס שחקן עם אותם היתרונות של הרבה שחקנים אחרים - דריבל בלי מספרים, הייתי מוכר אותו אם אפשר, רצוי אפילו.
    * חלוץ 9 - להחתים מיידית ויפה שעה אחת קודם, הולאנד נראה הרבה יותר מבטיח מיוביץ', מה נעשה, אבל אתם יודעים מי החלוץ.
    * לוקה מודריץ' - בחלקים מסוימים העונה הוא היה נראה מעולה וגם כבש שערים, בזמן האחרון שוב נראה שהגיל עושה את שלו, זו פרידה מאוד קשה סנטימנטלית אבל לדעתי הקיץ זה הזמן לחתוך, ולמה? זה בהחלט יכול להיות הזמן של מרטין אודגור שנראה טוב בריאל סוסיאדד.
    * אשרף חכימי- אין שאלה בכלל, הוא תותח בימין, הוא בסדר בשמאל, הוא טוב גם כקשר, כל כך ורסטילי, קרבחאל יחסית פציע והעונה הזו היא סטיית תקן. את אודריוסולה צריך למכור.
    * שוער שני - אף פעם לא באמת התעסקתי בזה, היה לי הזוי שקנו את לונין בשעתו.
    * דוני ואן דה ביק - מרגיש לי שאם בקבוצה היו רוצים אותו אז זה היה קורה מזמן. חסר שחקן מסוגו. פוגבה? איכסה.
     
  2. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    לפגבה יש אולי אופי מסריח,אבל הוא חתיכת שחקן,זה לא ניימאר שמסרטן את החדר ההלבשה.
    פוגבה מקום מודריץ זה חיזוק אדיר.
    בלי קשר צרכים עוד קשר הגנתי במקום/לצד קאסמירו. הפנטזיה שלי זה אנדובלה.

    הלאנד זה חלום,לא היה בריאל חלוץ כזה מאז ימי רונאלדו השמנמן.
    ולא הזכרנו מילה על אמפה...

    לשם שינוי אני צופה מהפכה גדולה בסגל,אחרת זיזו לא ישאר.
     
  3. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    פוגבה יהיה רכש שיגרום לבייל להיראות כמו בול פגיעה. לי הוא מזכיר את ריקלמה מבחינת הורסטיליות והיכולת להתאים עצמו למשחק של הקבוצה, רק שפה זה מגיע עם אופי מחורבן שגרם לו לעשות פחות או יותר שביתה איטלקית מתחילת העונה.
    האלאנד מדהים מבחינת הבעיטה, יש לו חדות פסיכית שקשה מאוד למצוא. השאלה היא האם הוא יודע לעשות דברים אחרים בצורה טובה מספיק, ולא קיבלתי תשובה באף משחק שראיתי אותו. בריאל מדריד לא מספיק להיות שחקן שרק יודע לבעוט לשער. נכון שהתרגלנו לשחקן שלא יודע לבעוט לשער ועושה נזקים בכל מקום אחר במגרש, כך שזה יהיה שיפור, אבל צריך לזכור שכשאתה מחתים חלוץ בהרבה כסף, אתה בעצם מוותר על כל החלוצים האחרים בשוק לתקופת זמן. נניח שלא היה לנו את יוביץ', יכלנו בתיאוריה להחתים את האלאנד כחלוץ מחליף כבר בינואר. לכן, גם בריאל מדריד הגדולה והעשירה (כנראה עשירה פחות) יש עלות להחתמה של שחקנים לא-מספיק טובים לרוטציה.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני לא אוהב את פוגבה וגם לו היו את הימים המסריחים שלו וזה לא משנה אם הוא לא נוסע לחגוג יום הולדת עם אחותו. הזריקת זין שלו נגד סביליה במשחק ההדחה של יונייטד עם מוריניו זה משהו שאני זוכר היטב. הוא יהיה רכש סתם יקר למרות הכל וברור שהוא שחקן טוב אבל זה יפגע בפדריקו לדעתי. ואי אפשר גם פוגבה, גם אודגור וגם כולם.
    קשר אחורי מחליף זה נחוץ, אין ספק שהעונה היה לנו מזל שקאסמירו לא נפצע אף פעם (טפו טפו טפו), אני מניח שבמשחקים מסוימים אפשר להסתדר בלי קשר אחורי גרזן. אנדומבלה הוא יקר, הוא לא הצליח בטוטנהאם אולי אבל אני לא יודע אם תביא שחקן כזה, יש נחיצות ברורה להרכב הראשון לדעתי.

    לגבי הולאנד ברור לי שכאן זה לא דורטמונד, בלי לזלזל, אלה רמות לחץ אחרות, אבל אני פשוט אוהב את הטירוף שלו לגולים והוא חיית רחבה ואולי אחרי שנים של בנזמה כחצי פליימקר הגיע הזמן שיהיה חלוץ שפסיכי על לתת גול, שיתאבד ברחבה על כדורים ובעיקר מישהו שאפשר לתת לו כדור עומק. אני לא משלה את עצמי והסיכויים לכך לא גבוהים. חלוץ שלא היה כמותו מאז...ואן ניסטלרוי בעונת הבכורה שלו בקבוצה היה חצי התקפה, אליפות קאפלו האל-מותית, 33 שערים ב-47 משחקים.

    אמבפה לא אחד שצריך להזכיר אותו הוא תמיד איתנו בלב. בריאל משום מה עדיין לא עלו דיווחים על צורך של השחקנים לקצץ וגם זה יגיע. בכל מקרה, בפ.ס.ז' לא יפתחו לו את החוזה כמו שהוא מצפה והוא מרוויח פחות מחצי מניימאר, זה הקלף היחיד שלנו לדעתי. אמבפה יכול לשחק גם '9' וגם בכנף ימין.

    כל כך מחכה שהכדורגל יחזור, מבטיח לא להתלונן יותר מדי על הכדורגל העלוב שלנו. לא על ויניסיוס שמקבל החלטות גרועות, לא על בייל והקוקו שלו, לא על בנזמה..
     
  5. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    ואן ניסטלרוי היה הרבה יותר מפינישר אגדי. היה קל לא לשים לב בזמנו כי הוא היה גבוה וגמלוני, אבל הוא היה שחקן אול-אראונד שמשנה את כל המשחק של הקבוצה שלו והיריבה. מהבחינה של לזהות חולשה בהגנה ולתקוף אותה מהר, סוארז דומה לו.
    האלאנד יכול להתגלות כשחקן על, ויכול להתגלות כחלוץ עם פיניש אדיר שלא יכול לעלות מעל לרמה של קבוצות בינוניות באירופה כי הוא לא נותן ערך מוסף מעל. נכון שבכל מקרה חלוץ שנמצא בהתקפה יזיק פחות מחלוץ שמאבד כדורים במרכז המגרש, אבל לא בטוח שזה מספיק. יש לנו את יוביץ' כרגע שהוא חלוץ צעיר שכבש בצרורות בבונדסליגה, אין לנו סיבה להחתים עוד שחקן דומה בלי שאנחנו מאתרים את התכונות שאנחנו רוצים בחלוץ.
     
  6. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    צודקים שחכתי מרוד,הוא באמת היה מפלצת רחבה.
    יוביץ הלך לאיבוד אצל זיזו,הוא פשוט לא מחזיק ממנו.
    אם מחתימים את האלאנד אסור בשום פנים ואופן לתת לו את אותו יחס קיבל יוביץ. בנזמה יהיה חייב לפנות את המקום אחרת חבל הכסף..
    אני לא רואה חלוץ אחר בשוק שמתאים ממנו כרגע וזמין להגיע.

    לגבי פוגבה,באו נבחן את האופציות..
    הקישור שלנו זה נקדות התורפה של הקבוצה,אין ויכוח שצריך שם את הזעזעוע הכי גדול. מודריץ,קרוס (למרות השפיר מעונה שעברה) ואפילו קאסמירו נראים כבר שבעים.
    בהנחה שלוותר על ברזילאי זה לוקסוס גדול מידי,ופדה שחקן שעדיין לא בשל להוביל,נצטרך 2 קשרים חדשים.
    הראשון, פוגבה,שזיזו מאוד מחזיק ממנו וחושב שהוא יכול להפיק ממנו את המקסימום. מבחינת יכולת אין פה ויכוח,מבחינת אופי גם אין. הוא ילד קקה אבל אני מאמין שזיזו יכול להשתלט עליו,הוא הוכיח שהוא מאסטר בניהול חדר הלבשה מלא אגו. אני די סומך עליו בקטע הזה.
    מה גם שהוא שנה לפני סיום חוזה והמחיר שלו יהיה סביר.
    הקשר השני שנצטרך הוא אחד שיכול לעזור לקאסמירו להחזיק את מרכז המגרש,לדעתי זה צריך מישהו יותר הגנתי,כי כל הקבוצה יוצאת קדימה.
    אנדובלה בעייני הכי מתאים,ואל תתנו לחצי עונה חלשה יחסית בטוטנהם לבלבל אתכם,מדובר באחד מהקשרים האחוריים הטובים בעולם. העוצמות הפזיות שלו זה בדיוק מה שחסר לנו.
    שורה תחתונה- קישור שכולל את קאסמירו-אנדובלה-פוגבה,זה חתיכת קישור עוצמתי ומאוזן שיכול לשחרר את כולם לעלות למעלה (למי ששכח ראמוס גם מצטרף למגינים לתמוך בהתקפה) ועדיין לא להיות מופקרים מאוחרה.
     
  7. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אם השאלה היא כמה חופש צריך להיות למאמן בלבחור את השחקנים איתם הוא יוצא למלחמה, אז אני מסכים שזידאן צריך לקבל שחקנים שהוא רוצה, למרות שאני לא סומך על שיקול דעתו. בטח אם מדובר ב"זידאן המחקן" שימות ולא יתן לשחקן שהוא לא אוהב לשחק.
    אני לא חושב שפוגבה בפני עצמו כזה שחקן טוב גם אם מסתכלים עליו לבד, אבל צריך לשקלל גם את העובדה שהוא חייב 1-2 שחקנים לידו שישלימו אותו כדי שהוא לא יהיה נוראי, ואז אתה מבין שזה פשוט לא שווה את זה.
    ההצעה שלך זורקת לפח את ולוורדה שהוכיח השנה שהוא שווה הרכב בכל קבוצה, בטח בריאל מדריד. בניגוד לפוגבה, הוא אשכרה משדרג את השחקנים מסביבו. הקישור קסימירו - ולוורדה - קרוס היה בסדר גמור העונה והשיג את האיזון שריאל מדריד צריכה.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני מסכים שזידאן לא האיש לטפח את לוקה יוביץ' ויש אלמנט של מזל בקריירה, מוכן להגיד גם שהקבוצה שלנו דפוקה ולא מייצרת מצבים, מצד שני אולי זה עוד סיפור על חלוץ שהרשית בבונדסליגה אבל הגיע אלינו מוקדם מדי? מעבר לכך לדעתי אם שחקן כל כך טוב אז הוא צריך לפרוץ מתישהו ובריאל מדריד אתה מצפה לראות משהו יוצא דופן. שים לב שהולאנד צעיר מיוביץ' ומרשים ממנו ואני מתייחס גם לדברים כמו שפת גוף. אני חושב שהסיכון איתו הוא קטן יותר. ואני אפילו לא מתייחס אליו כשחקן התקפה שלם באמת, לא אומר 'דוחק כדורים' ברחבה אבל לא פליימקר, חלוץ בלבד, אין לנו כזה הרבה זמן.

    לגבי הקישור, אני בדעת מיעוט בפורום של ריאל אבל חושב שלואלוורדה אפשר להקנות את המשמעת להיות הקשר האחורי ולכן אפשר לוותר על רכישת מחליף בעמדה הזו. כמובן שהוא יצטרך להתרסן בקטע ההתקפי בלי פריצות הסולו כשהוא משחק את השחקן הכי קרוב לבלמים. אני חושש שאם נביא את פוגבה נתקבע על 4:4:2 לנצח. מעבר לכך, קשר אמצע לפני חלוץ לדוגמא? אני לא בטוח. אנדומבלה וקאסמירו יחד באמצע זה נראה לי מאוד מאוד אפור. קאסמירו כן כובש שערים פה ושם אבל הוא כן מוגבל טכנית.

    אני מניח שלזידאן יש חופש גדול משמעותית מכל מאמן אחר, בדומה לקאפלו ומוריניו. מותר לנשיא לשים ברקס ולהטיל וטו ולהחליט שפוגבה ב-150 מיליון זה לא מתאים לנו לדוגמא. לגבי קרוס, מספרים טובים אבל אני פשוט לא בוטח בו הגנתית וקצת נמאס לי ממנו.
     
  9. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    חשבתי שעברנו את תקופת הפוסט-תפקידים בדיונים כאן. ולוורדה לא קשר אחורי ואין טעם לשים אותו בתפקיד של קשר אחורי. אתה מאבד קשר מרכזי שכבר היום הוא הכי טוב שיש לך בסגל, ומקבל בתמורה קשר אחורי בינוני. העונה הבעיה של ולוורדה הייתה שהוא משחק יותר מדי, איך בדיוק זה יסייע אם במשחקים שהוא אמור לנוח תשים אותו בעמדה אחרת?
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    זה לא העניין, הבעיה היא שגם לריאל מדריד יש תקציב מוגבל לרכש ובקיץ נעשו טעויות, ביזבזנו 300 מיליון יורו אבל רק אדן הזאר היה אמור לשפר אותנו משמעותית. מנדי יותר טוב מרגילון אבל גם עם המגן הספרדי הייתי חיי בשקט. יש סדר עדיפויות אחר לדעתי. קשר מרכזי\כנף וגם חלוץ. אם פדה הקשר הכי טוב שלנו העונה, ואני מסכים, אז מה הבעיה בזה שהוא משחק 'יותר מדי'? אגב שים לב שבעשרת משחקי הליגה האחרונים הוא היה מורחק ממשחק אחד וביתר לא שיחק יותר מ-11 דקות. הוא צעיר, הוא בריא, הוא צריך לשחק שבוע אחר שבוע. גם האחוזים של הקבוצה יחד איתו טובים יותר. יש משחקים זניחים בליגה שאיתם אפשר להסתדר גם ללא קשר אחורי, אפילו עם קרוס שהוא בלוף בקטע ההגנתי. הקבוצה של אנצ'לוטי ב-2014-15 שיחקה ללא גרזן אמיתי.

    ואלוורדה השחקן עם מספר הדקות השמיני הכי גבוה בקבוצה. נניח שחאמס התגלה כרגל זכוכית וציפינו שיישחק יותר לדוגמא. ראמוס בן 33 והוא לא נח אף פעם, זו בעיה.
     
  11. WHITERM Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/18
    הודעות:
    1,218
    לייקים שהתקבלו:
    252
    מין:
    זכר
    לא יודע כמה אני עף על הבאתו של פוגבה לריאל,בסופו של דבר הוא מבריק רק כאשר יש לצידו 2 שחקנים שעושים את העבודה השחורה ומפנים לו את הבמה לנהל את הקישור.
    אנדומבלה הוא יהיה רכש אדיר,אחלה מחליף לקסאמירו ובנוסף הוא וקאסמירו ביחד יתנו לפוגבה את החופש שהוא נדרש.
    אבל פה אנחנו מוותרים על וולאדרה,מדוע שנעשה דבר כזה?אם נרצה לשלב את ארבעתם ?מה עם אודגור איפה הוא יכנס?
    אנחנו חייבים להביא קשר אחורי נוסף שיהיה מחליף לקאסמירו,זה כן.

    משהו נוסף אשר ראיתי שלא העלו פה.
    מרסלו,התקפית הוא לא מה שהיה פעם ואת מספר ההצגות ההגנתיות אשר הוא נתן ניתן לספור על יד אחת.האם לא הגיע הזמן שנמכור אותו ?הרי אנחנו רוצים להחליף להחזיר את אשראף עונה הבאה והינו יכול לשחק בשני האגפים...

    ראמוס,הגיע הזמן להתחיל לספסל אותו.
     
  12. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    יכול לשחק ב-2 האגפים זה לא באמת יתרון בקבוצה כמו ריאל מדריד. מה שחשוב זה היכולת של שחקן בתפקיד שהוא הכי טוב בו, אנחנו לא קבוצה בליגת העל שצריכה כל הזמן לאלתר.
    כשיש לך שחקן כמו נאצ'ו שסוגר פינות איפה שצריך זה אחלה. אבל כשמדובר בשחקן הרכב, אתה לא רוצה להזיז מישהו שהוא הכי טוב בעולם בתפקיד מסויים לתפקיד אחר שהוא פחות טוב בו.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    נוסטלגיה והפעם מימים קרובים יותר:

    שלוש שנים לאחר מותו של אריק איינשטיין ז"ל וכשאין כדורגל כרגע שידרו בספורט1 קלאסיקו בגביע נגד ברצלונה. הם כתבו שם שזה מעונת 2010-11 וציפיתי לגמר של כריסטיאנו, ובסוף, הם טעו - גומלין רבע הגמר בעונת 2011-12, עונת האליפות עם מאה נקודות ו-121 שערי זכות. ריאל הגיעה אחרי הפסד 2:1 בברנבאו (רונאלדו כבש אבל פויול ואבידל הפכו), כמעט חסרת סיכוי…

    זכרתי שהיינו טובים אז, אבל לא זכרתי עד כמה. בארסה ההיא הייתה חתיכת מפלצת ופשוט הגענו לשם ונתנו מחצית מהאגדות בקאמפ נואו. הגנה חזקה ובלתי שטויות, השתחררות ממשחק הלחץ, טובים אינדיבידואלית וכקבוצה, מתפרצות מסוכנות, והתוצאה? אה, כן, בארסה הובילה 0:2

    די מאריה לא היה בסגל מה שהקפיץ את קאקא ל-11. הוא היה לא רע בכלל ובעיקר אוזיל זז ימין והיא פשוט מטורף. הוא שלח בעיטה למשקוף מאיזה 30 מטר וחילק מסירות מדהימות, לא איבד אף כדור, אולי המשחק הטוב ביותר שלו בלבן. היגואין היה זה שפתח בחוד והחמיץ אחד על אחד אחרי דקה, החמיץ מצב נוסף וגם כריסטיאנו היה קרוב פעמיים. אינייסטה נפצע בשורות בארסה מה שהביא לכך שפדרו עלה מהספסל והיא עברה ל-4:3:3 אמיתי, עם אלכסיס ומסי מקדימה וססק בקישור.

    מסי נשמר היטב רוב המשחק אבל הצליח פעם אחת להשתחרר, מסר לפדרו ו-0:1. רגע לפני ההפסקה לאס ביצע עבירה על מסי והיה צריך לקבל צהוב שני, איקר דפק ספרינט מהשער כדי להסיט את האש אליו, דחף את פויול ושאר שחקני בארסה בתמונה מרגשת, והשופט חס. אבל אז אלבס הגיע לכדור שנהדף מההגנה ושלח פצצה לחיבור, גולאסו ענק, ריקוד גדול ו-0:2 בארסה. “חצי מלא חצי חיצון” אם אתם רוצים בשפתו של הסופר-פרשן אבי נמני.

    גם את המחצית השנייה ריאל פתחה טוב. גראנרו החליף את לאס, קאייחון עלה במקום קאקה, וארבלואה דווקא הוא הכין מצב מצוין אבל קאייחון בעט רע. כריסטיאנו היה מתוסכל, עד שאוזיל שלח מסירת סרגל נפלאה, כריסטיאנו השיג את פויול, עקף את פינטו ובעט לרשת, 1:2. ארבע דקות אחר כך הגיע השער השני ואפילו מוריניו, בימי החרם על התקשורת, הרשה לעצמו לחייך. שגיאה גדולה של פיקה, הכדור הגיע לבנזמה שזרק את פויול וכבש – 2:2, ריאל חסרה רק עוד שער אחד.

    זה היה עוד אחד מאותם הקלאסיקוס הנהדרים של אותה עונה, בין שתי הקבוצות הטובות בעולם ובפער (ויסלחו לנו צ’לסי ובאיירן מינכן ששיחקו בגמר הצ’מפיונס) כמו הסופר קופה בקיץ כשאחרי 2:2 לא הוגן בברנבאו – במשחק הגומלין בקאמפ נואו היינו כפסע מהארכה אבל אז פברגאס בישל למסי שכבש את ה-2:3. בקיצור, ריאל לא הצליחה להעפיל לחצי גמר גביע המלך אבל תחזור לקאמפ נואו ותיקח אליפות. התקציר: לחצו כאן. [ריאל מדריד של מוריניו - מתגעגע]
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני יודע שאסור לשפוט את אנדומבלה רק לפי ההשתלבות בטוטנהאם אבל קישור של קאסמירו-אנדומבלה-פוגבה אני לא מעלה גם בחצי גמר הצ'מפיונס מול באיירן או בקאמפ נואו בקלאסיקו בליגה, לא צריך ללכת מכות אלא לנצח כדורגל. פיזיות זה לא מספיק וברוב העונה אנחנו נפגוש יריבות שמחנות את האוטובוס. מה גם שמדובר בעסקאות מאוד-מאוד יקרות, מה עם כסף לשאר העמדות שזקוקות לחיזוק? יש לנו בעיה בהתקפה אנחנו לא כובשים אפילו שני שערים בממוצע למשחק, כבר ראיתי קבוצות לא טובות של ריאל, כאלה שגמרו את העונה בינואר אבל בשלב מסוים משהו השתחרר והיו גולים.

    לגבי מרסלו זה כן מרגיש שהוא יילך בקיץ, גם ב-50% יכולת הוא מהווה איום התקפי גדול. נגד סוסיאדד בגביע כמובן שספגנו רביעייה ויש לו חלק בכך אבל כולם היו קטסטרופה והסטטיסטיקה שמתפרסמת עושה לו עוול.

    למה להחזיר את אשרף הורסטילי? גם בגלל מרסלו. וקרבחאל פציע, ואשרף יכול להגיע בחינם, אני לא רואה שום היגיון בכך שיושאל לדורטמונד שוב. אגב, אודריוסולה לא שיחק בבאיירן גם לפני הקורונה, צריך למכור אותו איכשהו.
     
  15. WHITERM Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/18
    הודעות:
    1,218
    לייקים שהתקבלו:
    252
    מין:
    זכר
    מסכים,אבל הכוונה שלי לא להפוך אותו להיות נאצ'ו החדש אלא להביא אותו במקום מרסלו ומנדי יהיה הגיבוי[כאדי שינצל את המצב הקיים על מנת לעבוד על ההגבהות שלו].

     
מצב נושא:
הנושא נעול.