ריאל מדריד 2019/20: מתי המלך יחזור למלוך?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏7/8/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    הוא לא מגן שמאלי, הוא יכול לשחק בתור מגן שמאלי.
     
  2. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    מסכים שזה בדיוק הזמן להפרד ממרסלו (ומעוד כמה ותיקים בקבוצה..),עשה את שלו,צריך להגיד לו יפה תודה רבה על התרומה רבת השנים,ולהתקדם מנדי בנתיים עושה רושם לא רע.

    לגבי פדה,מסכים שעשה התקדמות גדולה,אבל אנ לא בטוח שהוא כרגע מספיק.
    מודריץ גמר את הסוס,וקורס צעד אחד מאחוריו,וקאסמירו לא יציב ולי עושה רושם של שחקן שבע. מה גם שאין בכל קשר מחליף לקאסמירו,זה מהלך בלתי נמנע להביא קשר אחורי. אז אם כבר לבנות לעומק ולא לרוחב.
    אותי לא מפחיד "קישור אפור""וכאלה שהולכים מכות",בטח לא לקבוצה שרגילה ואוהבת לצאת קדימה בלי סוף,אנחנו בהרבה משחקים מופקרים הגגנתית.
    יחד עם זאת אדובלה זה לא איזה נגר,זה קשר אחורי מודרני שיודע גם לצאת קדימה והוא ממש לא מוגבל טכנית. הסיבה שאני חוזר ומזכיר את השם שלו כי נראה שפוגבה זה עסקה שהוכלת להתבצע,כל הסימנים מראים לשם. וכמו שכמה חבר'ה רשמו פה,הוא חייב לידו שני קשרים שיעזור לו הגנתית.
    קשיור של אנדובלה,קאסמירו/פדה ופוגבה. נשמע לי כמו שדרוג ענק ביחס למה שיש לנו היום.

    אודוגר שיחזור מהשאלה יכנס לרוטציה ביחד עם הזארד, איסקו ואסנסיו. ובמידה ונצף את אמפבה העומס שם יהיה עצום.

    הסוגייה הכי בוערת כרגע זה החוד,אין טעם להביא חלוץ אם בנזמה ממשיך להיות באנקר.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אבל העונה לפחות אני רואה משהו אחר לגמרי, משחקים אפילו יותר מדי הגנתי, מוד אוססונה כמוד באיירן, תראה כמה שערים כבשנו השנה. אז היה חוסר מזל עם הזאר וסירחון מצד בייל אבל אנחנו לא תוקפים עם מספיק שחקנים, כשאתה רואה את בנזמה ו-ויניסיוס בהרכב והם היחידים שמחפשים את הגול זו בעיה, מה גם שהמגנים שלנו פחות טובים מבעונת הדאבל. אני לא ממש הרגשתי העונה היפקרות, ממש לא. אנדומבלה בקושי כבש שערים בקריירה שלו, שים לב, הוא לא יכול לתת לך מסירת מפתח או לאיים על השער, רוב הזמן ישחקו נגדנו הגנתי, אנחנו לא בידיוק ליון בצרפת או טוטנהאם. כל אלה שרוצים קשר אחורי מדברים כנראה על עולם מושלם, לא נוכל לרכוש את כל כוכבי תבל ויש סדר עדיפויות, זהו הטיעון שלי.
    אני זורם עם הקישור שלך של קאסמירו-אנדומבלה-פוגבה לדוגמא, תחשוב כמה כסף השקענו, ובהתקפה מה? אסנסיו שיחזור אחרי כמעט שנה בלי כדורגל, הזאר שלא הראה מה שהוא מסוגל ובנזמה? איך תיתן גולים? אהה ונכון גם קישור כזה בא כנראה על חשבונו של איסקו, או שאתה רוצה גם אותו ב-11 ואז אין בכלל משחק אגפים.
     
  4. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    לצערי לא רואה איך איסקו משתלב בהרכב בעונה הבאה.
    וזה לא לרכוש את כל כובי תבל,אתה צריך לבצע 3-4רכישות של עומק,שאכן יעלו לא מעט,אבל הם אלה שיעשו עבורך את הקפיצת מדרגה.
    ולהזכיר לך שיש לא מעט שחקנים שאפשר למכור וללממן מהם את חלק מהרכישות שאתה צריך.

    אנחנו העונה נכים התקפית,לא בגלל הקישור,מודריץ וקורוס מעולם לא היו שחקנים של מספרים.
    אנחנו נכים התקפית בגלל שבחוד שלך יש את החלוץ הכי עלוב שקיבל הכי הרבה קרדיט בהיסטוריה של הקבוצה,ויש לך את בייל שכבר פרש ושכח להודיע,ו-וינסיוס ורורדיגו שעדיין לא בשלים להוביל. אה וכמעט שחכתי,השחקן שהיית אמור להתבסס עלו פצוע כמעט כל העונה.

    מאנדובלה/כל קשר אחורי אחר שיגיע,אני לא מצפה שיתן פס קדימה ויעשה פעולות שלא להם הוא הובא. בשביל זה יהיה את פוגבה*,הזארד (אם יהיה בריא),אמפבה*,ובלי נדר חלוץ נורמלי.
    תצרף לזה את ההצטפרויות הבלתי פוסקות של מנדי וקארבחל,ותבין לבד למה אתה חייב קשר אחורי בסגנון שאני מציין כבר הודעה רביעיות ברצף.

    *השחקנים שהכי מקושרים אליו,כמובן שהכול בסימן אם וכשאר..
     
    WHITERM אוהב/ת את זה.
  5. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    ראוליטו אתה מתבלבל בין אימפוטנציה התקפית ובין משחק הגנתי. ריאל מדריד לא משחקת הגנתי ואף ניתן להגיד את המשחק שלה כמופקר, כשיש לך בלם שעולה למעלה בהתקפות מסודרות אי אפשר להגיד שזה משחק הגנתי.
     
    WHITERM ו-EsheD אוהבים את זה.
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אנחנו "נכים התקפית" ומערך של ארבעה קשרים באמצע יהרוג אותנו סופית. אני חושב שיש לך טעות (אשד), אין לנו כוכבים למכור. הערך של גארת' בייל ירד משמעותית, חאמס רודריגס לא באמת שיחק כדורגל. את מריאנו ואודריוסולה אפשר למכור, וכמה כסף הם כבר יכניסו לנו למען האמת? גם מודריץ' לא ממש יכניס משהו בגילו המופלג, ועל איסקו אני לא רוצה לוותר. אמבפה סותם חור גם של חלוץ וגם של קיצוני אם יגיע אבל הוא פנטזייה. הוא יעלה הרבה כסף. אשרף מגיע בחינם וזה פלוס ענק, וכך גם אודגור, אבל לא בטוח שיש כסף אפילו בשביל אמבפה אחד, והוא ואנדומבלה יחד זה מעל 200 מיליון.

    לגבי הסגנון שלנו - ראמוס עלה לנו בשערים, זה נכון, אבל זה לא סותר את מה שאמרתי, אנחנו ביותר מדי משחקים העונה עולים עם רביעיית קשרים ואין צורך בכך, לדעתי קרוס ומודריץ' כבר לא יכולים ביחד. מערך יהלום וכאלה היה טוב כשיש את רונאלדו, או נגד פ.ס.ז' וה-2:2 נגדם בברנבאו היה המשחק הכי טוב שלנו העונה. אפשר לשחק ככה גם בקאמפ נואו. אבל במאסטייה נגד ולנסיה לדוגמא? ממש אין צורך, ובטח לא נגד חטאפה בחוץ ועוד ועוד.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר


    הקפטן הכל-יכול סרחיו ראמוס חוגג מחר יום הולדת 34 וברור לכם מה הרגע הגדול ביותר שלו - **השער האלמותי בליסבון בגמר הדסימה** נגד אתלטיקו. במועדון שחזרו סרטון מ-2019 בו הוא נזכר ברגע המרגש הזה:

    "חמש שנים עברו (שש), אבל זה מרגיש כאילו זה קרה אתמול. למרות העובדה שהכדורגל עובר מהר מאוד, אתה לא מפסיק להתרגש. זה רגע ששינה את ההיסטוריה של המועדון שלנו כי לא זכינו הרבה זמן בליגת האלופות והכל כמעט היה אבוד. אחרי אותו רגע אמרתי לאמא שלי שאני יכול למות ולא משנה מה יקרה. אני חושב שזה השער הכי חשוב בקריירה שלי עבור כל מה שהוא מייצג, לא רק בשבילי באופן אישי אלא גם עבור עולם הכדורגל ולמועדון שלנו".

    "אני אדם מאוד אופטימי, עד השנייה האחרונה אני תמיד מאמין שהכל אפשרי. חלמתי על אותו כדור מושלם שיגיע וזה יסתיים בפנים. אחי מודריץ' הרים, עפתי לאן שהייתי צריך והכדור נכנס. לא הבקעתי עם הראש אלא עם הנשמה". קסיאס שכשל בשער של גודין אמר לו: "אחי הבן זונה, אני אוהב אותך, תודה". "יש לי מערכת יחסים מיוחדת עם קסיאס, שנים ארוכות של חברות מדהימה".

    "היה לנו מזל לא רק לשחק בהרבה גמרים של ליגת האלופות אלא לנצח אותם. גם אנחנו בעידן הנוכחי וגם המועדון בכל ההיסטוריה שלו". על כך שפרס חגג: "זו הייתה מחווה יפה מצידו". לסיום אמר ראמוס: "זו עבודה קבוצתית, מהלך קבוצתי, הקרבה קבוצתית. מישהו היה צריך להבקיע את השער וריאל מדריד הייתה צריכה לזכות בתואר. בהיסטוריה יירשמו את השם של ריאל קודם כל ואז את השם של ראמוס"
     
  8. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    @סיונרה
    * פדה שיחק כקשר אחורי בדיוק משחק וחצי (בשיא הרצינות), איך אפשר לגבש דעה ממנו בתפקיד הזה ?
    פליימקר ברמה של קרוס ומודריץ׳ הוא לא וגם לא יהיה, סגנון משחק אחר לגמרי, לדעתי יצליח למלא את מקומו של קאסמירו כייצטרך, בדיוק כמו פרנקי דה יונג או ארתור בברצלונה (לא מבחינת סגנון משחק, אלא כשהם משחקים מידי פעם כ-6 ועוזרים עם החור הזה כשבוסקטס לא משחק).

    * אני לא מסכים בכלום עם @Raulito וגם לא בהודעות האחרונות שלו אבל כאן אני איתו, ריאל מדריד משחקת מאוד הגנתי העונה, מרכז השדה מצוין מבחינת יכולת אבל לא כובש מספיק שערים, מילא שחקני ההתקפה היו בכושר ואז אתה עולה עם פדה - קרוס - קאמסירו באמצע שייעשו את העבודה השחורה אבל זה לא.
    אתה משחק העונה עם מגן שלא תורם לחלק הקדמי כמו מנדי, מרסלו בירידה עצומה ומרסלו בשיא מגן מטורף ומורגשת הירידה (אגב, אני כבר בתחילת העונה אמרתי את זה על מרסלו), קרחבאל שהחזקתי ממנו אוברטייד, הוא מגן טוב וזהו, נשען על רונאלדו.
    זידאן עושה טעויות, לוקאס עדיין בריאל מדריד, רודריגו מסורס באגף ימין (ניימאר שיחק פעם באגף ימין ?), נאצ׳ו משחק באגף, אני גם לא אוהב את בייל בימין.
    זה שראמוס מפקיר את ההגנה זה מטורף אבל לא אומר כלום על סגנון משחק.

    - בנוגע לחכימי, הוא לא עשה הסבת תפקיד לעמדת הקשר השמאלי ?
    בכל מקרה, לשחק עם ימיני כמגן שמאלי זאת טעות, ארבלואה היה בינוני מאוד ואסור שדבר כזה ייקרה.
    אפרופו מגן שמאלי עם רגל ימין או נאצ׳ו שהוא בלם ימיני שמשחק כמגן ימיני מידי פעם, הדברים הקטנים האלה פוגעים משמעותית בשטף של המשחק ההתקפי, אני רואה את זה עם ליברפול שמשחק עם גומז ומילנר באגפים כגיבוי (בלם וקשר שהמשחק איתם שונה בלי ארנולד/רוברסטון).

    בניגוד לעומס המטורף על החלק הקדמי, ממרכז השדה וההגנה ריאל צריכה ריענון וחיזוק.
    סגל 20/21:
    קורטואה, אראולה.
    קרחבאל, אודראסולה.
    וראן, מיליטו, ראמוס, נאצ׳ו.
    מרסלו, מנדי, רגילון.
    קאסמירו, קרוס, פדה, מודריץ׳.

    זה עם מושאלים ובלי חכימי שאני מחשיב כקשר, אין מושאל או שחקן נוער בולט, שימו לב לכמות השחקנים ״המבוגרים״ כאן.
    אני לא מחזיק מרגילון וממנדי, חוץ מקאסמירו אני לא רואה כאן שחקן וורלד קלאס, גם לא קורטואה בכושרו.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני לא יודע אם המקום שאליו ריאל מדריד הולכת הוא עוד שחקן של קרוס או מודריץ', מי אמר שצריכים את שניהם לדוגמא? אודגור שונה מהם גם כן לדעתי ואמור לספק יותר קסם בשליש האחרון של המגרש, לא יבקיע כמו פוגבה אבל ייצור יותר מצבים וייבשל. מעבר לכך, פדה כמובן סילון, חזק, מהיר, יש לו קצת מכל דבר, הקבוצה שונה כשהוא על הדשא. חשוב גם במשחקים נגד הקטנות ולא רק בשמינית גמר או קלאסיקו.
    חייב לצמצמם את הביקורת על קרבחאל, אני חושב שבמשחק שהוא לא היה ראו עד כמה הוא חשוב וזה מעבר לקלישאה, יש לו שבעה בישולים העונה וזה יפה מאוד (וגם שער, התרומה העונתית שלו), אם כי ברור שיש משחקים שהקרוס לא עובר את הבלם הראשון וזה מתסכל.

    צריך להבין ששחקנים כמו לוקאס ואסקס שהוא מחליף שולי וגם ברהים וכאלה הם לא אלה שנותנים את הטון כי הם אפילו לא 12-13. ללוקאס נגמר החוזה והוא יעזוב. הבעיה היא שאין מי שייתן גול ואת זידאן אני מאשים בזה שלא המשיך עם רודריגו כשהוא היה On Fire.

    אסור לוותר על חכימי רק כי קרבחאל עדיין משחק טוב, חכימי משחק קשר תוקף במערך של שלושה בלמים לא מעט, אבל גם כקשר "אמיתי" הוא טוב. ארבלואה היה הגנתית מעולה, חכימי נותן לך מימד להתקפה, הוא מהיר וחסרה לנו מהירות.
    העומס שלנו בחלק הקדמי הוא "לרוחב", הלוואי ואסנסיו יחזור טוב מהפציעה ואולי ישפר אותנו במקצת, בהזאר אני בוטח, אבל חצי מהשחקנים הייתי משחרר ואולי רודריגו ו-ויניסיוס זה יותר מדי.

    לגבי התקפי או לא, ראמוס "מנותק" מההנחיות, אם אנחנו עולים עם רביעיית קישור ובלי איסקו אז עם כל הכבוד לספרינטים של פדה זה עדיין שני שחקני התקפה ויש יגידו ששחקן וחצי בגלל שויניסיוס לא נע לרחבה אף פעם והוא רק בכנף, שלא נדבר על מה שקורה אם מרסלו לא משחק.
     
  10. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    @yakov_y
    מתי גיבשתי דעה בנושא? רק אמרתי שאם הוא היה יותר טוב כקשר אחורי ממה שהוא כקשר מרכזי (והוא נהדר כקשר מרכזי) אז זה היה התפקיד שלו כי היו רואים באימונים שבזה הוא הכי טוב. בתור שחקן שהתכונה הכי טובה שלו היא שהוא בכל מקום על המגרש, למה שאני ארצה לשים אותו בתפקיד שבו הוא חייב להשאר ולסגור את השטחים שבין הקשרים והבלמים. אני ממש לא רוצה שיסתובב בכל המגרש אם הוא הקשר האחורי היחיד.
    לדעתי על בסיס העונתיים שלו בריאל, הוא מתפתח להיות שחקן ברמה הגבוהה ביותר ושראוי להרכב. כשהוא משחק קסימירו מציג את הכדורגל הכי טוב שלו בקריירה וקרוס נראה כמו שחקן כדורגל לשם שינוי.
    קרבחאל אחלה שחקן, אבל במשחק שהוא לא היה שמנו במקום בלם. אם אודריאסולה היה משחק, כנראה שזה היה בולט הרבה פחות. 7 בישולים לשחקן שכל משחק ההתקפה של הקבוצה מבוסס על בידוד שלו (או של המגן השני) באגף להרמה, לא אומר יותר מדי.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אין לנו שום משחק אגפים גם כשבייל משחק לדוגמא כי הוא רץ ישר לרחבה לנגוח, הוא לא מסוגל לייצר כלום לבד, לדעתי אם מגן משחק על הקו עם שחקן, אפילו עם לוקאס בימים מסוימים - זה יתרון. שבעה בישולים זה אחלה, שוב, כמה שחקנים משחקים ברחבה? בשמאל המצב יותר טוב אבל הזאר פצוע רוב העונה.
    לגבי פדה אני לא הצעתי אותו כקשר אחורי לצמיתות, אמרתי שהוא וקאסמירו טפו-טפו-טפו שחקנים בריאים וכשירים. מירו נפצע רק פעם אחת לחודשיים או משהו כזה - עם סולארי, והוא כבר חמש שנים כאן. אני חושב שקסם שרוצים לשים על אנדומבלה וכאלה או קשר אחורי מחליף (לא היה אכפת לי אם יורנטה היה נשאר והתבאסתי מהמכירה שלו ועוד לאתלטיקו) - צריך וראוי לשים על חלוץ או שחקן כנף איכותי. נגד יריבות איומות בליגה אפשר לשחק לעתים גם עם קרוס כקשר אחורי, אסור שהמשמעת הקבוצתית תהיה בריצפה כמו נגד סוסיאדד בגביע כששחקן אחד בחוץ. התקציב שלנו מוגבל ובקיץ בזבזו הרבה מאוד כסף אבל הקבוצה לא השתדרגה מספיק, ופדה לדעתי זה פוקס מדהים ולא משהו מתוכנן במאה אחוז, יש כאן אלמנט של מקריות שהרווחנו.

    כל השחקנים שנציב על המדף בקיץ - אי אפשר למכור אותם בהרבה כסף. לא את בייל, לא את חאמס, זוכרים אותו? מריאנו כבר שנתיים בקושי משחק והוא נרכש אז ב-35 מיליון יורו. אולי את יוביץ'. מודריץ' מבוגר הרי, ואיסקו מבחינתי נשאר...
     
  12. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    קרחבאל עם 5 בישולי ליגה העונה, בשנתיים האחרונות היו לו עוד 5.
    10 בישולי ליגה ב-3 עונות סה״כ, לא הייתי מצטרף למחמאות.

    קאסמירו נהדר כבר כמה שנים, אין קשר לפדה, מן הסתם באמת נוח לך יותר כשיש שחקן שמאפשר לו לעלות יותר ולהצטרף מהקו השני אבל זה פוגע במשחק ההתקפי.
    אין קשר לפדה בנוגע ליכולת של קרוס.

    אני מאמין בחלק הקדמי, שחקנים כמו רודריגו, הזארד ו-ויניסיוס מסיבות כאלה ואחרות עם תרומה קטנה מאוד ביחס ליכולות שלהם.
    מאמן אחר היה מוציא מהחלק הקדמי הרבה יותר.
    אודוגארד, קובה, רינייאר בדיוק הגיע בסכום עצום, לא לשכוח אותם, גם אוסקר רודריגז מביא עוד עונה טובה בלגאנס.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הליגה היא לא המפעל היחיד, יש לו אחד בגביע המלך - או.קיי, לא מצית את הדימיון, וגם בליגת האלופות. בשנה שעברה הוא היה לא טוב, ב-2017/18 בישל שבע פעמים, ולפניכן זו הייתה העונה הגדולה בקריירה שלו. קרבחאל שחקן מיוחד, גם בימים עלובים הוא תמיד נותן מיליון אחוז, עם מרץ והתלהבות דין אוססונה כדין באיירן ולרוב יציב הגנתית, הוא אחראי ללחץ של הקבוצה שלא ממש קיים, הלחץ הגבוה. מאמין בו בלי לגבות את זה בסטטיסטיקה יוצאת דופן.

    קאסמירו ופדה זה שילוב טוב, ופדה רץ יותר ועושה יותר עבודה הגנתית טובה ממודריץ' כך שקרוס יכול לצאת יותר קדימה וגם למירו יש אוויר אבל בגדול היה ברור שהמספרים של קרוס יתאזנו והוא לא יסיים כאן עונה כמו דה בריינה עם דאבל פיגרס.

    לגבי ההתקפה, השחקן היחיד שאפשר להגיד שקרה משהו מאוד לא צפוי זה הזאר, בעיקר הפציעות, הכל התחרבש לו. ויניסיוס נראה פחות טוב מהעונה שעברה, פשוט ככה, עזוב שהוא לא התקדם - הוא הלך אחורה. בביטחון, בקבלת ההחלטות, לא שפטתי אותו על סמך הבעיטה כי היא לא קיימת. רודריגו? אני מאשים את זידאן, אבל הוא ילד, וזה טבעי שגם אם היה משחק כל הזמן - היו לו עליות וירידות. אתה זורק לי פה רשימת שחקנים שיש להם פחות "זמן מסך" מהברזילאים. אל תבנה על קובו לעונה הבאה, עצה שלי, רינייר מיועד לקסטיליה. אוסקר רודריגס? על פדרו מוניטיס מתחילת שנות ה-2000 שמעת למשל?
     
  14. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    בכוונה הקצנתי, אני גם יכול להביא את אסנסיו, דיאז ומריאנו שנמצאים בסגל ולא שיחקו כמעט.
    לא בונה על אוסקר, רק ציינתי שהוא עדיין שייך ואחלה שחקן.
    אודוגארד חייב לחזור אבל יש לו עוד עונה בחוץ, אני הייתי מחזיר.
    לא בונה על קובו, רינייאר בן 18 ועלה 45 מיליון, למה לזרוק אותו לקסטיליה ? מילא השאלה.

    ויניסיוס לא קיבל מספיק דקות משחק בגלל ה״עומס״, לא הלך אחורה זה אותו שחקן שפשוט מעצבן בפעולה האחרונה, אין ספק שהוא מביא עצבים אבל כישרון עצום.

    חכימי משחק בקישור בדורטומנד גם, זה גם עושה כאב ראש.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    יש לנו סגל שחקנים שבפיפ"א אתה יכול לקחת איתו אליפות על חשבון ברצלונה בקלות, שחקן נפצע ויש לו מחליף, אבל זה על הנייר בלבד. גם ב-2006/07 הרבה דברים השתבשו לנו ובסוף זכינו - קאסנו פתח את העונה כשחקן הרכב ונודה, רונאלדו עזב, בקהאם ביציע, רייס לא ממש השתלב, אפילו רוביניו סופסל, שלא נדבר על אמרסון. הפעם זה כנראה "יותר מדי". חאמס ובייל לא באמת שחקני כדורגל.

    ויניסיוס בשנה שעברה היה מייצר המון מצבים בכל משחק, אני זוכר אותו עושה סחרחורת לפיקה גם בבית וגם בחוץ בגביע, מבשל שער חשוב באמסטרדם, סוחט פנדל נגד אתלטיקו. הוא היה עושה הכל נכון עד לבעיטה. השנה זה לא המצב. כשהוא לא שיחק בזמן שהזאר היה בריא והתחיל להראות ניצוצות - זה לגיטימי, או כאשר רודריגו היה במומנטום הבקעה. שיחק נגד ברצלונה, שיחק נגד סיטי, שיחק נגד בטיס. יש לו 300 דקות יותר מרודריגו, הוא שיחק גם קצת יותר מאיסקו ויותר מבייל..

    לגבי חכימי, הוא לא צריך לשחק אצלנו קשר זה רק יכול להוות בונוס כשיש מכת פציעות גדולה וגם זה קורה לפעמים. מבחינתי קרבחאל יכול לקצץ בדקות שלו, לא אומר 'שבוע-שבוע' אבל בכל זאת. גם בשמאל הוא גיבוי טוב למרות שאם מרסלו יעזוב אני אהיה בדיכאון.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.