אקטואליה

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/4/11.

  1. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    סוף אפשר אפשר להגיד שבנט שיחק אותה :sm_eusa_clap:

    בתקווה שהוא לא עושה את כל זה כמובן כדי לנגח בביבי שלא השאיר לו תיקים בכירים או אפילו בכמעט בכלל תיקים גם לחלק לכמה אנשים במפלגה שלו. אם זה אכן לא כל אלו, אז הוא באמת שיחק אותה, סוף סוף מדבר לעניין.
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,677
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,677
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
  4. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,584
    לייקים שהתקבלו:
    3,779
    הנתונים האלה לא אומרים הרבה כי:
    א) המאושפזים היום זה אנשים שנדבקו לפני שבועיים, בזמן שהמודעות הייתה פחותה (אצל החילונים קצת יותר ועדיין).
    ב) הרבה מההדבקות מתבצעות בבתי כנסת וסופרים אבל גם בבית, ולכן אם חילוני ממוצע מדביק 3-4 אנשים, חרדי ממוצע יכול להדביק 7-8 אנשים (ורוב הזמן הבית צפוף יותר), אז סטטיסטית הגיוני שנראה אחוז גבוה של חרדים מאושפזים.
     
  5. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    בלינק שהבאת רואים אנשים הולכים על החוף, וזה מלפני שבוע ולפני ההחמרה, כשזה היה בסדר. כמות השנאה העצמית שיש לחילונים (ע"ע ההודעה שלך וישראל היום) לפעמים כשהם צריכים להצדיק את מה שהממשלה שלהם עושה בשביל החרדים מתחילת המשבר פשוט מדהימה.
    לא שאני חושב שלא היה צריך להגביל את זה, כי זה מהר מאוד היה מדרדר, אבל כשאתה הולך או רוכב על אופניים באוויר הפתוח, בטח ליד הים או בטבע, לא מתקרב לאף אחד ומתעסק בעניינך, הסיכוי שלך להדבק שואף ל-0. אין מה להשוות לבתי כנסת, גם לא לאלו שמתקיימים לכאורה "בהתאם להנחיות". למרות שלא חושב שמישהו מקפיד שם על 10 אנשים ועל מרחקים, כמו גם על הגעה נפרדת לשטח. לא חושב שיהיה מנוס מסגר על שכונות של חרדים.

    המשבר אולי נגרם מוירוס, ומערכת הבריאות היא האחראית לטיפול במקרי הקצה, אבל המשבר הוא לא משבר בריאותי בהכרח. זה משבר לוגיסטי, כלכלי ובטחוני כמעט באותה מידה. והמערכת היחידה בישראל שערוכה להתמודד עם אתגרים לוגיסטים משמעותיים זאת מערכת הביטחון.
    למרות חוסר החיבה שלי לבנט ומה שהוא מייצג, אין ספק שהוא היחיד בממשלה הנוראית הזאת שלוקח את הנושא ברצינות ובקונטקסט הנכון והיחיד עד כה שלא הלך שבי אחרי מערכת הבריאות וחבורת הדינוזאורים שם.
     
    oranfu, Sturridge, Walkon ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  6. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    שמע בנאדם, קראתי הרבה הודעות הזויות כאן אבל ההודעה שלך מצריכה בדיקת רופא. אי אפשר לעוות את הדברים שלי יותר ממה שעשית כאן.
    קודם כל בוא נתחיל מזה שאני חילוני גמור ואפילו קורא לעצמי אנטי חרדים אז על איזה שנאה לחילונים אתה מדבר? להיות בעל מוסר אחיד ולצפות מחילונים לשמור על הסדר הציבורי כמו שמצופה מהחרדים זאת שנאה?
    למה אתה מתבסס על תמונות? למה אתה לא קורא כתבות שאתה נכנס אליהן לפני שאתה מאשים אותי בביקורת מוטה? רשום שם שחור על גבי לבן שבמצטבר מאות מתרחצים בחופי ישראל באזור הצפון שהו בים למרות איסור מפורש של משרד הבריאות לעשות את זה כמה ימים קודם לכן, זה ממש אבל ממש לא היה בסדר וזה שקר מוחלט.
    איפה בדיוק השוויתי לבתי כנסת? תראה לי סממן הכי קטן להשוואה בין מעשי הדתיים למעשי החילוניים או צידוק הכי קטן למעשי החרדים, אם היית קורא את כל ההודעות שלי בנושא היית מבין שהדבר האחרון שעשיתי זה להגן על החרדים או על המעשים שלהם, אמרתי בצורה הכי פשוטה שהמעשים שלהם לא פחות נפשעים מאנשים אחרים שמפרים את ההנחיות וגם במגזר החילוני יש לא מעט כאלה.

    אני לא חושב שאפשר להיות יותר ברור מזה, מוסר כפול זה נושא שמאוד מפריע לי ובנושא הזה מרגיש שיש מוסר כפול, דינם של חילוניים מפרי הנחיות לא שונה משל דתיים. פעם הבאה תשתדל לקרוא את כל הדברים שלי לפני שאתה מתייחס אליהם ובבקשה ממך אל תכניס לי מילים לפה או תאשים אותי בשנאה למשהו שהוא אני בעצמי, הדבר האחרון שהייתי רוצה זה שממשלת ישראל תיתן איזשהי הטבה ולו הכי קטנה לציבור החרדי בישראל וזה במילים מאוד עדינות אבל זה לא קשור בשום צורה לנושא שדיברתי עליו.
     
  7. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,341
    לייקים שהתקבלו:
    7,489
    אני לא רץ להפיל אשמה גדולה יותר על הציבור החרדי מכל ציבור אחר, אבל אני בספק גדול מאוד שתמונות כמו אלה מבני ברק אתמול היו איפשהוא בציבור החילוני בשבוע וחצי האחרונים. אני לא רואה תמונות של חתונות, הלוויות או אירועים המוניים אחרים שמתקיימים בצפצוף על ההנחיות, במקסימום התקהלויות שנוצרו באופן טבעי בפארקים וכו' ולכן סגרו את המקומות האלה.

    גם בכתבה של ישראל היום שהבאת - אומרים שאלפים פקדו את חופי הים, מניח שלא מדובר באלפים בו זמנית ומרוכזים על 500 מטר רבוע - ושאם זה כן היה המצב היינו שומעים על זה. אנשים שיוצאים לרוץ בחוף או לא יודע מה (זה הדבר היחיד שראיתי בלינק שלך) - צריך לאכוף אבל ברור שזה פחות מסוכן וצריך להיות לך ברור למה זה פחות מכעיס אנשים.

    גם הנציגים של הציבור החרדי מודים שיש שם ספציפית בעיה ועושים מאמצים לטפל בה (למרות שזה איכשהוא לא כולל את ליצמן, שר הפאקינג בריאות, שנראה שהעמדה היחידה שהוא הביע לגבי המשבר הזה הייתה נסיון להחריג ישיבות), אז אני לא מבין את מי שמנסה מבחוץ להגיד שזה בסה"כ more of the same ושאותו דבר עושים גם החילונים. זה בבירור לא נכון.
     
  8. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,341
    לייקים שהתקבלו:
    7,489
    מצחיק אותי הסיפור הזה עם הבדיקות בסופרים. פרסמו את זה בתקשורת ואמרו לכל מי שמוכן לשמוע בדיוק איפה זה יהיה, ואז מבטלים. למה? כי הבינו שאנשים יגיעו לסניפים האלה בהמוניהם כדי להיבדק, חלקם אולי אפילו עם תסמינים שלא מצליחים להיבדק בדרך אחרת.

    אני לא בעד צנזורה בניחוח של 1918 אבל אולי היה כדאי לשקול את זה לפני שמוציאים את זה לתקשורת. התנהלות הזויה.
     
  9. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    אני לא חולק על מה שאתה אומר אבל אתם לא מבינים דבר פשוט.

    בתגובה לדברים האלה נאמר שדתיים מתקהלים במאות והחילונים לא עושים את זה וזה פשוט לא נכון, אני לא אמרתי שהדתיים וחוסר הציות שלהם הם לא בעיה מאוד גדולה (לראיה, חצי מהמונשמים כרגע הם חרדים, נתון פשוט מזעזע בהתחשב בעובדה שהקהילה החרדית קטנה בהרבה מהחילונית) אלא פשוט אמרתי שגם בקרב החילונים יש הפרה בוטה של ההנחיות והביקורת לא מושמעת באותו קנה מידה.
    אני ראיתי היום תמונות מבני ברק ומעוזי החרדים של ירושלים שהיו כמעט ריקים לחלוטין, יותר מבכל רחבי תל אביב שם אני שומע עדויות מחברים ומשפחה של תנועה ערה ברחובות.
    יש לי המון בעיות עם החרדים ובפרט עם חוסר המשמעת של חלק מהם אבל זה לא נותן תוקף להפיל עליהם את כל האשמה, יש לא פחות חילוניים שטסו לחו"ל או הלכו לים וצפצפו על ההנחיות ביודעין.
    הבעיה הייתה נפתרת או לכל הפחות לא מגיעה למימדים האלה אם הנחת המוצא הייתה שהחברה הישראלית בכללותה היא חסרת משמעת ושסגר כללי זה פיתרון שאין ממנו מנוס, אבל בינתיים מתעסקים בלחפש מי יותר אשם. כולם אשמים במצב באותה מידה, לא רק הם.
     
  10. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    הכתבה שהבאת היא מלפני שבוע, כשלא היו הנחיות לא לבצע פעילות ספורטיבית יחידנית או בקבוצות קטנות, קיוו שאנשים יגלו בגרות, הם לא גילו וחסמו אותם, כנראה שבצדק.
    ועדיין, הטענה הזאת ש"יש מפירי הנחיות משני הצדדים", כשאתה לא מתייחס לרמה ההפרה ולרמת הנזק שההפרה הזאת תגרום, היא עדות להלקאה עצמית הנובעת או משנאה או "מרצון להוכיח לשמאלנים התל אביבים הקקות שהם כמו הדוסים הקקות".
    אז:
    א' - מאות אנשים במצטבר בכל החופים של מדינת ישראל זאת ההגדרה המילונית לטיפה בים.
    ב' - ההנחיות האלו לא ניתנו לנו על ידי אל כל יכול אלא על ידי פוליטיקאים שחלקם מסובכים בפלילים, חלקם כופרים בתפקידם וחלקם סתם אנשים בינוניים שלא הייתי נותן להם לחדד לי עפרון. זה לא אומר שלא צריך להקשיב, אבל המטרה של הנחיות אלו הינה לצמצם שיעורי הדבקה. לא כל פעולה שאני אעשה שלא תואמת את ההנחיות היא בלתי מוסרית או בלתי אחראית. לארגן חתונה עם מאות משתתפים - לא מוסרי ולא אחראי. ללכת לבית אבות - לא אחראי. ללכת בשכונה שלי, ברחוב שאין בו בנאדם אחד(בת"א, איפה שכל הקוקסינלים מפירי ההוראות) במקום עד 100 מטר, 250 מטר וחזרה או לצאת לטיול בטבע כשאין אף אחד מסביבי- אין עם זה שום בעיה מוסרית או התנהגות לא אחראית.

    בתור אחד שהיה היום בשתי הערים ולא מסתפק בתמונות וסיפורים של חברים. בת"א אין אנשים ברחובות, וגם אם יש, כל אחד מתעניין בענייניו והולך לבד, אין שום אינטראקציה שיכולה להסתיים בהדבקה.
    בירושלים, בשכונה חילונית, ראיתי חבורה של חרדים מתאספים לערוך תפילה בחוץ תוך שמירת המרחק המינימלית הנדרשת בהנחיות. היו שם יותר מ-10 אנשים, וכשהם סיימו להתפלל הם הלכו ביחד כדבוקה אחת. אני מאמין להם שלא הייתה להם כוונה רעה, אבל הם סיכנו את עצמם ואת כל שאר האנשים ברחוב.

    מתי הייתה הנחיה לא לטוס לחו"ל?
    ההנחיה הייתה ועודנה להכנס לבידוד של 14 יום אחרי שאתה חוזר מחו"ל.
     
  11. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    לא רק שאתה אומר דברים שבחלקם לא נכונים אתה מכניס לי מילים לפה ומפרש לא נכון את הכוונות שלי אז אני לא רואה לנכון להתייחס, אני רק אתייחס לנושא "לא מסתפק בתמונות וסיפורים של חברים". אני גר לא רחוק מתל אביב וראיתי תמונות דומות ממרפסת הבית שלי כך שזה לא רק סיפורים ותמונות, אני לא רואה הבדל בין קבוצה של אנשים שעושה מניין לבין קבוצה של מתאמני TRX שעשו מתחת לבית שלי אימון בלי להקפיד על ההנחיות, שתי הקבוצות מורכבות מאנשים טיפשים שתורמים לעלייה בשיעורי הנדבקים ושתי הקבוצות הן הסיבה שסגר כללי זה הדבר היחיד שיעזור.
    אגב, יפה מאוד שבמקרה הזה אתה לא מסתפק בתמונות אבל כשצריך לקרוא כתבה אז מספיק להסתכל על תמונה של אנשים בים כדי להבין את כל מה שהבנת (שזה שאני קורא ישראל היום מלא בשנאה עצמית ששונא את השמאלנים הקקות מתל אביב).
     
  12. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אנשים שעושים TRX בקבוצה ואנשים שרצים להנאתם על חוף הים זה ממש לא אותו הדבר. אני מסכים שהראשון שקול לתפילה.
     
  13. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    7,662
    לייקים שהתקבלו:
    7,105
    מין:
    זכר
    לא ברור לי איך אתה מסוגל להשוות את המצב לפני שמונה ימים לאתמול. שמים וארץ.
     
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,677
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,677
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    חשש ממחסור במכונות הנשמה: צפו בפריסת המכשירים ברחבי הארץ

    " החשש הוא שבהיעדר מספיק מכונות הנשמה לא תהיה ברירה אלא להחליט את מי להנשים ואת מי לא."

    לא צריך להיות שום חשש, אם נגיע למצב כזה פשוט לא להנשים חרדים/אריתראים/סודנים. שישלמו על ההפקרות שלהם, לא צריך לדפוק את הנורמטיבים בגלל החלאות האלה.
     

משתמשים שצופים בדיון זה (רשומים: 1, אורחים: 97)

  1. DRORIKO