הפועל באר שבע 2019/20 - מחזיקי גביע המדינה לאחר 23 שנה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י hbs7, ‏15/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כמה בעלים בכדורגל כאן באמת משקיעים לטווח ארוך חוץ מהשדרוג שעשו במכבי תל אביב עם מחלקת הנוער ועוד (כמה תותחים אגב פרצו\קיבלו את הבמה בבית"ר תל אביב רמלה?). "בונים מועדון" לפחות בכדורגל כאן זה מרגיש כמו סיסמה כשארון התארים ריק. לא שאלונה היא אדריכלית של טרנר אבל המגרש החדש הוא שדרוג סופר-משמעותי ואני מניח שגם מגרש האימונים ושיש יותר עובדים במועדון.

    מה שמדאיג מבחינת באר שבע זה שיש דיבורים על כך שגם אסי רחמים יעזוב ולא אחר מאשר יוסי אבוקסיס שיש אולי סימני שאלה על התאמתו לקבוצה גדולה אבל יש כאלה שירוצו ויעמדו בתואר לאמן אותה? זו חזרה לאותו מעגל של קלינגר ואחרים. היא עצמה הודתה בפני מקורביה שרצתה לעזוב כבר הרבה זמן ואני דווקא די מופתע, בטח מזה שהיא מודה בכך. אגב, הבנתי שאיכשהו אוהדים השיגו מספרים של שחקני הקבוצה וצירפו אותם לקבוצות וואטספ - "יא חבורה של מתים, תחשבו על הקבוצה, לא הייתי בוחר אתכם גם בחירה שלישית בשכונה", בקיצור השחקנים סופגים את מרבית האש ולא הבעלים.
     
  2. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,611
    לייקים שהתקבלו:
    2,482
    התקווה היחידה שאם וכבר יבוא רוכש רציני, זה יקרה אחרי שכל החאפרים כבר לא יהיו חלק מאיתנו. כך יעשו בשביל הרוכש החדש 3/4 מהעבודה.
     
    Ajax Amsterdam אוהב/ת את זה.
  3. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,777
    לייקים שהתקבלו:
    1,826
    כרגע בגלל הקורונה קשה לראות רוכש באופק, אבל ללא ספק אני חושב שהמועדון יחסית מעמיד קרקע נוחה לבעלים חדשים, בלי חובות, בלי קהל בעייתי ועם פוטנציאל צמיחה מתמיד.
    כמו ש@zivmay אמר רק מה שנשאר פה זה חרא של חומר אנושי בדמות שחקנים חזירים, לא מאמין שגייס חמישי כמו בן ביטון היה הקפטן שלנו העונה הזאת
     
    zivmay אוהב/ת את זה.
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    הסאגה בבאר שבע, היא מסוג המקרים האלה שכולם צודקים אבל כולם טועים. יכול להבין את אלה שחושדים באלונה שהיא גם ככה מאסה בקבוצה וזה פשוט היה הטריגר לעזיבה, מצד שני גם מסכים עם אלה שאומרים שהשחקנים התנהגו באנוכיות, כאילו מנותקים לגמרי מכל מה שקורה סביבם, מזה שמיליון איש נמצאים כרגע בחל"ת. חבל שאלונה עוזבת כי אנחנו צריכים בכדורגל הישראלי כמה שיותר קבוצות דומיננטיות שיכולות לאיים על מכבי, או לפחות לעשות קולות של לאיים עליה, זה עדיף על כלום. קשה לי לראות את ב"ש מביאה מישהו שישקיע את הסכומים של אלונה, במקרה הטוב זה יהיה מישהו בסגנון של אייל סגל כזה. מקווה בשביל הבאר שבעים שאני טועה.
     
    LFC-Gerrard1 אוהב/ת את זה.
  5. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,777
    לייקים שהתקבלו:
    1,826
    דרך אגב עדיין חסרה לי תגובה של הultrasouth בעיניין העזיבה, אני מניח שהם כרגע חושבים על דרכי פעולה.
    אני עדיין קורא שלשחקנים אכפת מהחוזים שלהם, כדאי להם להתעורר כי הם לא מבינים איפה הם נמצאים
     
  6. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,777
    לייקים שהתקבלו:
    1,826
    עוד דבר ששחכתי להעלות, אני מקווה שתהיה מין יוזמה לפחות להקים מן גוף אוהדים שיהיה בעל אחוזים בקבוצה (גם עם מעטים) ורק בשביל השקיפות והרצון להגן על הקבוצה. אני סומך עלינו יותר מכולם ומה טוב יהיה עם נהיה אפילו מעורבים יותר
     
  7. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    אני בסך הכל ניטרלי בעניין הזה, אבל לחלוטין לא ברור לי למה היא צריכה ללכת עכשיו. אסי רחמים גם הודיע שיעזוב. אז לפעמים רוצים לשנות כיוון בחיים ואין לי בעיה עם זה, אבל ברקת כן צריכה לדאוג שברגע שהיא סוגרת את הדלת הקבוצה תוכל להמשיך להתקיים בצורה טובה. מחובתה למצוא רוכש אחר מתאים. אי אפשר להבטיח שיבוא מישהו שמוכן להשקיע באותה הצורה, אבל אסור שהקבוצה תאבד פתאום משמעותית מכוחה. שוב, לדעתי יש לברקת גם אחריות לכיוון האוהדים, אבל זו רק דעתי.
     
    EuropeGuy ו-Ajax Amsterdam אוהבים את זה.
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    יש לי אפילו מועמד לראשות הארגון אוהדים

     
    קשר שמאלי ו-de Middenweg אוהבים את זה.
  9. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    צריך להזהר עם זה. אוהדים פועלים לפי הרגש. לפעמים צריך טיפה סבלנות, גם זה נחוץ בקבוצה שמנוהלת כמו שצריך. בטח אם אין תקציב רציני כי אז בכלל תראה בלאגן.
     
    Ajax Amsterdam אוהב/ת את זה.
  10. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,777
    לייקים שהתקבלו:
    1,826
    אני מסכים איתך לחלוטין כמובן שנצטרך איזונים במהלך כזה
     
  11. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    לא מבין במה שחקנים אשמים שהיא רוצה לעזוב כבר שנה וחצי.
     
  12. LFC-Gerrard1 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/6/10
    הודעות:
    1,075
    לייקים שהתקבלו:
    1,460
    השחקנים אשמים בזה שהם חדלי אישים מפונקים חסרי יכולת בכדורגל וחיבור למציאות.

    אלונה אשמה בזה שהיא זורקת את המועדון לכלבים ככה (אני לא יודע ולא נכנס לאם היא רצתה/לא רצתה לעזוב מזמן.), ועוד בתזמון כזה.

    שני הצדדים אשמים. מה שנקרא צריך שניים לטנגו.
     
    italiano ו-EuropeGuy אוהבים את זה.
  13. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,117
    לייקים שהתקבלו:
    4,671
    זה מעולם לא עבד.
     
  14. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    אין ספק שאלונה אשמה בזה שהיא כנראה זורקת אותנו לכלבים ומשאירה אדמה חרוכה בגלל שחקנים סמרטוטים ותאבי בצע שיכולנו להילחם נגדם ביחד וזאת התנהגות מאוד מאכזבת מצידה, אבל באותה נשימה אין ספק שמי שחושב שבעלים שרק לפני חודשיים עשתה מסע רכש במיליוני שקלים, התחייבה להביא 20 מיליון שקל מכיסה הפרטי בעונה הבאה כדי לכסות על הגירעון הצפוי ופנתה למשרד רואי החשבון הגדול בישראל על מנת להכין תוכנית תקציבית ליציאה מהמשבר שבה נאמר לה שהקיצוץ האופטימלי הוא 50% אבל היא חשבה שזה יותר מדי עבור השחקנים אז התפשרה על 30% תכננה לעזוב מזמן הוא חמור בן חמור.
    זה נראה חתום וגמור, אתמול עוד סירבתי להאמין אבל זה כבר נגמר. אני מקווה שלפחות דוקטורינת הסיכול תצא לפועל ונוכל להיפטר ללא יוצא מן הכלל מחבורת החלאות האלה שיחפשו מועדון אחר למצוץ לו את הדם, כך ההתחלה החדשה תהיה יותר נקייה. מה שבטוח זה שכל השחקנים להוציא את שחקני הבית הצעירים סיימו את הסיפור פה, גם מי שירצה להישאר כי אין לו לאן ללכת יסבול כל כך חזק מהקהל שהוא לא יעמוד בזה, כל אחד מהם הפך לפרסונה נון גראטה. אלה השחקנים שהקהל הטיפש שלנו התעקש למחוא להם כפיים אחרי שביזו אותנו ואת עצמם אינספור פעמים, אני מקווה שעכשיו אותם אוהדים מבינים את משמעת המילה "חוסר מחויבות" שהוזכרה כאן מאות פעמים.
    אנחנו רק הסנונית הראשונה, אם עוד כמה קבוצות יצטרפו אלינו הענף כאן יקרוס, חבל רק שזה קרה מבחירה די אנוכית של בעלים ולא מחוסר ברירה.
    הדרך היחידה של הכדורגל הישראלי לשרוד היא ביטול מגבלת הזרים וקיום רפורמות שהתפללנו אליהן כבר שנים כמו שהציע hbs7, אחרת אני בספק אם גם העונה הבאה תתקיים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/3/20
    hbs7, LFC-Gerrard1 ו-Ajax Amsterdam אוהבים את זה.
  15. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    בסדר זה ידוע שהכדורגל הישראלי חלש. השחקנים משחקים איך שהם מסוגלים. עדיין לא מבין את הבכי הזה א-לה יעקב שחר על השכר בליגה. זה השוק שקובע את הסכומים. לא מכריחים להחתים אף שחקן. אי אפשר לקבוע עובדות לגבי העתיד סתם ככה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/3/20
מצב נושא:
הנושא נעול.