100 המאמנים הגדולים בכל הזמנים של 4-4-2

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏29/4/20.

  1. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    וגווארדיולה בכלל לא צריך להיות ב-100 אם זכייה עם אנדרדוג זה קריטריון. לא נראה לי שהוא זכה במשהו כמאמן מעמדת אנדרדוג.

    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  2. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,378
    לייקים שהתקבלו:
    3,800
    גוארדיולה מדורג גבוה כי הוא מהבודדים ברשימה שאפשר לטעון עליו שאחת הקבוצות שלו הייתה הטובה בהיסטוריה.
     
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    גם הטובה בהיסטוריה, הוא גם הצליח לאורך עשור כשהוא כל פעם ממציא את עצמו מחדש, גם מאד השפיע על הכדורגל. אני חושב שיש משהו סמלי בזה שהוא קרויף ומיכלס נמצאים בחמישיה הראשונה. הם בעצם ממשיכי דרך אחד של השני.
     
    de Middenweg ו-Ajax Amsterdam אוהבים את זה.
  4. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    בסופו של דבר קלינסמן היה המאמן שהתחיל מהפכה. תחתיו גרמניה שיחקה כדורגל מסוג אחר. לב היה עוזר מאמן תחת קלינסמן והוא המשיך את דרכו, אבל מגיע ליורגן טיפה יותר קרדיט.
     
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    פשוט היה שם בזמן הנכון. לא יותר מזה.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    את התקופה שלו בבאיירן מינכן קשה לי לסמן כהצלחה גדולה, סגל אימתני שזכה בטרבל, קיבל את לבנדובסקי בחינם לאחר מכן, הם היו גדולים על הליגה. תמיד הפסידו בספרד בנוקאאוט מבלי לתת גול, זו מעין כוכבית קטנה. לגבי סיטי עוד מוקדם לסכם, יש המון כסף שם אבל אי אפשר להתעלם ממה שהשיג. לגבי ברצלונה, אסור לזלזל בהישגיו, אל תשכחו שהוא הגיע לקבוצה עם חדר הלבשה מפורק ועשה בשכל שהתעקש לשחרר לא רק את רונאלדיניו אלא גם את אטו (והברזילאי עם השיניים עדיין היה שחקן שמפיק רגעי קסם ולא עם כרס כמו במילאן). זו קבוצה שסיימה רק במקום השלישי גם אם זו הייתה עונה רעה מאוד. הוא התעקש על דני אלבס ותחתיו צ'אבי התחיל באמת לפרוח לדעתי. גם 6 מתוך 6 זה מרשים...
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    בבאיירן עשה עבודה נהדרת. עצם זה שהוא היה שם 3 שנים ועוד רצו שהוא ימשיך אומר הכל. שים לב כמה מאמנים התחלפו שם מאז שהוא עזב. להגיד על התקופה שלו בסיטי ש״עוד מוקדם לסכם״ זה לא רציני. לקח 2 אליפויות תוך כדי שהוא שובר כל שיא אפשרי והציג כדורגל שלא מהעולם הזה. וזה לא שלא היו לו מתחרות, הוא גבר על ליברפול שבעצמה עשתה מספרים של אלופה. אגב להפסיד בספרד בנוק אאוט, אני חושב שפפ תיקן את זה לפני חודשיים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/4/20
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    באיירן מינכן 2013-2016 הייתה קבוצה אדירה שהוא די קיבל בירושה, והוא הפסיד שלוש פעמים נגד הספרדיות בלי להבקיע בחוץ, ונגד אתלטיקו משום מה החליט לספסל את תומאס מולר בספרד נגד קבוצה שגם ככה לא שולטת בכדור. גם קובאץ' לקח אליפות בבאיירן, דאבל יותר נכון, אז מה? הוא מאמן גדול, לא אמרתי בזמנו שהוא צריך לעזוב. השנה הוא ניצח את ריאל בברנבאו ומגיע לו כל הכבוד (ריאל הרבה פחות טובה מבשנים עברו, אבל פחות גרועה מאשתקד), ואם הוא יודח ברבע הגמר נגד לייפציג או משהו כזה? לא אומר שהוא הצלחה ענקית בסיטי אבל בטח לא חתרתי לכיוון של כישלון או משהו כזה. עונת ההתאקלמות שלו הייתה קטסטרופה והעונה אין שום הצדקה לפער המביך הזה מליברפול, זה קצב צבירת נקודות איום ונורא לא רק בהשוואה לרף גבוה שלו אלא בכלל לקבוצת צמרת.
     
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    קובאץ' אכן לקח דאבל בבאיירן ובגלל זה המשיך לעוד עונה. ברגע שהעונה השניה נפתחה בצורה קטסטרופלית והיה חשש ממשי לאובדן אליפות הוא פוטר. בגלל זה אני אומר שלהחזיק 3 שנים בבאיירן זה לא מובן מאליו.

    נכון שפפ לא הצליח יתר על המידה באלופות אבל אפשר לתת הסבר לכל הדחה. בעונה הראשונה זאת אכן היתה "עונת התאקלמות"(כמו שראינו גם בסיטי) בעונה השניה הוא שיחק נגד בארסה בלי רובן וריברי, שזה משול לזה שבארסה היתה עולה בלי ניימאר וסוארס. בעונה השלישית הוא פגש את אתלטיקו העיקשת והודח למרות שהיה לא פחות טוב, אבל מה לעשות שרק אחת עולה. אז נכון שבאיירן היא לא הצלחה כמו בארסה וסיטי, אבל אני חושב שזה עדיין הצלחה. תקרא לזה הצלחה מסויימת.
     
  10. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    בטח שיש הצדקה. גם הם בני אדם וקורה שאחרי שנתיים מושלמות יש אחת טיפה פחות מוצלחת.
    בטח לא עוזר שהקבוצה שמעלייך לא מפסיקה לנצח ולא מאבדת נקודות.
     
    itzik.miro, yakov_y ו-DRORIKO אוהבים את זה.
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מעניין מאוד מה שאתה אומר בתור המבקר מספר 1 של זינדין זידאן. אז בוא תחדש לי מה ההבדל המהותי בין מנצ'סטר סיטי הנוכחית לבין ריאל מדריד 2017/18. כנראה שאין הבדל, אולי בעצם הבדל אחד - ריאל זכתה בצ'מפיונס והוסיפה עוד כמה תארים פחות חשובים כמו הסופרקופה הספרדי (ניצחון כפול ובסטייל) והסופרקאפ האירופי. מוראטה וחאמס עזבו, הספסל התקצר, פתיחת הליגה הייתה לא טובה וברצלונה הרעבה מאוד - לא הפסיקה לנצח. השנתיים המושלמות של פפ היו אך ורק במסגרת הליגה. ליברפול סגרה סיפור נגד סיטי אחרי משחק אחד עם 3:0 וגם אם ההדחה נגד טוטנהאם הייתה כואבת - הוא שוב הודח. העונה הזו היא הרבה יותר גרועה מ"פחות מוצלחת".

    אגב, קובאץ' נקלע למשבר גם בעונת הבכורה, דורטמונד הייתה נפלאה וסומנה כזו שתיקח את הכתר. קובאץ' נשאר ובאיירן זכתה בדאבל. כמובן שקובאץ' הוא לא פפ ולדעתי הוא איבד את חדר ההלבשה. כן אני מניח שהם שברו כל שיא אפשרי בבונדסליגה עם שערים, נקודות, אי ספיגות וגם שיחקו כדורגל נפלא. או.קיי.
     
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    לא רק הוא איבד, גם אנצ'לוטי הגדול איבד שם את חדר ההלבשה. לנהל כל כך הרבה אגואים כמו בבאיירן זה גם לא דבר מובן מאליו.

    כבר כתבתי את זה בזמנו, אם על בארסה מגיע לפפ 10 ועל סיטי מגיע לו 8, אז על באיירן מגיע לו 6. עם כמה שזה שטחי לכמת מאמן לפי ציונים.
     
  13. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אני לא יודע מה ריאל מדריד קשורה עכשיו. אני עקבי לחלוטין בדעה שלי על גווארדיולה ועל זידאן. אחד הוא מאמן ששינה את הכדורגל, יודע להעמיד קבוצה על המגרש טוב יותר מכמעט כל מאמן אחר בהיסטוריה ויודע איך לגרום לשחקנים להוציא מעצמם את היכולת הכי גבוהה שלהם בקריירה ובפער באופן די עקבי לאורך הקריירה. השני יודע איך לגרום לכוכבים שלו לשבת על הספסל ולא להתמרמר (לא בטוח שעושה את זה טוב מהראשון, אבל עושה את זה טוב), איך לעצור מומנטומים של שחקנים צעירים ואיך לקחת את השחקנים הטובים בעולם ולהפוך אותם לשחקנים שעיקר המשחק שלהם זה למסור כדור למגינים.
    אתה לעומת זאת מגלה סבלנות אין קץ לגביי זידאן, אבל מוכן כבר עם קילשונים לגביי גווארדיולה. זה לא שבסיטי חיכו להודעות שלך כדי להבין שלא הלך להם טוב ושהם רק במקום השני בשלב הזה של העונה. כולם יודעים שזאת לא העונה הכי טובה שלהם, בטח אחרי שנתיים כאלו מדהימות. השאלה זה מה אפשר להסיק מזה הלאה, ומה שאפשר להסיק זה שכל עוד פפ רוצה להישאר והשחקנים מסוגלים לסבול אותו (ועושה רושם שהם אפילו יותר מסובלים אותו) אז הוא יישאר במועדון, כי יש בערך מאמן אחד בעולם שאפשר להגיד שאולי ברמה שלו, והוא במקרה אצל הקבוצה היחידה שיותר טובה מהם העונה בליגה.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ממש לא מסובך למצוא את המכנה המשותף. גם לזידאן (עם ריאל כמובן, וזה הקשר) וגם לפפ - הייתה עונה כושלת מאוד בליגה אחרי עונה מזהירה. את זידאן הפכתה לאלישע לוי למרות שהוא סיים עם זכייה בליגת האלופות, ועל פפ אמרת "הם אנושיים - זה קורה לכולם". אף אחד לא משווה בין היכולת שלהם כמאמנים. וחאלס עם השטויות על זידאן. בייל היה פצוע לא מעט זמן בכהונתו ורונאלדו - ההחלטה להוריד אותו לספסל התבררה כקריטית, לא הייתי מזלזל בזה. איזה כוכבים פפ כבר ספסל? יא יא טורה עזב, לירוי סאנה רצה ללכת לבאיירן אבל הפציעה הרגה אותו. בשורה התחתונה - זידאן סיים עונה לא טובה בליגה עם זכייה בצ'מפיונס. פפ יהיה ברבע הגמר אבל משם והלאה הכל אפשרי. אני גם לא אמרתי שפפ צריך ללכת אלא אם כן זו מבחירה שלו, אין שום קשר.

    זידאן בנה את קאסמירו, אבל אתה מזלזל בזה. הוא החזיר את איסקו לפורמה - ואתה מזלזל בזה. הוא שילב את אסנסיו בצורה מבריקה - ואתה מזלזל בזה. הנה, השנה גם היו דברים טובים - הוא נתן קרדיט לפדה ואלוורדה ולא התעקש על סוסים מתים, פדה פותח בכל משחק גדול. אבל אתה בשלך. "מה שאפשר להסיק מזה - [ותחליף את המילה פפ בזידאן] - שכל עוד זידאן רוצה להישאר והשחקנים מסוגלים לסבול אותו - אז הוא יישאר במועדון, כי יש מעט מאמנים שהם ברמה שלו ויכולים להצליח בריאל מדריד. ועצם זה שליברפול בדרך לעונה עם 110 נקודות נותן לגיטימציה לסיטי להציג אחוזים כאלה עלובים?
     
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אין ספק שזידאן עשה לא מעט דברים טובים בריאל, ומגיע לו להיות ברשימה של ה-100. בכל זאת 3 צ'מפיונס רצוף זה לא משהו שרואים כל יום. ועדיין מעניין אותי לראות אותו ממציא את עצמו מחדש, לא בהכרח בקבוצה אחרת, גם פרגי וסימאונה מזוהים רק עם קבוצה אחת(למרות שפרגי עשה דברים טובים גם לפני יונייטד) אלא עם סגל חדש, כזה שאין בו כבר רונאלדו וכל הקליברים מזדקנים וצריך לרענן את השורות. זה מה שמבדיל בין סתם מאמן טוב למאמן גדול. זידאן עוד לא שם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/5/20