הפועל ת"א 2019/20 - איצטדיון חדש, מאמן חדש, בעיות ישנות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י חייל שוקולד, ‏17/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    הטעות היחידה של לוזון היא שהוא בא שחצן לדרבי ואמר שיינצחו, קיבל 5-0 במקום.
    אגב במצב של 1-0 הפועל קיבלה צ’אנס בטוח לשער ו פיספסה, משם המשחק ברח.

    גוטמן אחראי על עונת הירידה הזאת לא פחות מכל אחד אחר.
     
  2. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    במה הוא אחראי?
    מסכים שהוא יצא על הפנים עם הדרבי אבל שורה תחתונה באמצע העונה הורידו לנו 9 נקודות והחלפנו חלק גדול מההרכב כתוצאה מהפירוק (זוכר חסן אבו זייד? סער בנבינשתי?)

    אני זוכר שלמשחק האחרון של לוזון בק"ש עלינו עם הרכב נוער.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://img.wcdn.co.il/f_auto,w_700/7/4/6/1/746107-46.Xxx

    היום לפני 20 שנה: דאבל ראשון בהיסטוריה להפועל ת"א - הדאבל של 'תינוקות קשטן'. האליפות הובטחה בשכונת התקווה אחרי 1:1 עם בני יהודה (עמרי אפק כבש), וכעבור ארבעה ימים העונה הפכה למושלמת אחרי ניצחון שני ברציפות על בית"ר ירושלים בגמר - הגמר שלא נגמר. 2:2 ב-120 דקות ודו קרב הפנדלים בו שביט אלימלך התעלה - הנה תקציר מורחב. הפועל תל אביב של ה-0:1 במלוא מובן המילה. הפועל הובילה פעמיים משערים של ראצ'וינצ'ה וטועמה אבל בית"ר כמה מהקבר פעמיים עם ויקטור פאצ'ה. עוד שווים אזכור: הסופר-סאב שלום תקווה, רונן חרזי שעם ברך אחת כבש 17 שערים, שמעון גרשון בעונת שיא (היה מלך השערים בפתיחת העונה), סימרוטיץ' שעזב בינואר. הנה קליפ הדאבל

    איזו דרך עברנו עד הגביע הזה - גם את מכבי ת"א העפנו (הגול של פישונט מקילומטר מעל אובארוב), את מכבי חיפה בחצי הגמר. זוכר את השחקנים עולים מחובקים לגמר. אגב, זה גמר הגביע הגדול ביותר שהיה בכדורגל כאן, שאפו גם לבית"ר שנתנו פייט מטורף וכמובן שהיה להם סגל מעולה.
     
    Telkiyski אוהב/ת את זה.
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,966
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    זו נראה לי הפעולה האחרונה של עזר בחייו הציבוריים.

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
  5. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    למזלו חי בתקופה שלפני המי טו
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    עוד מעט יהיה באמת אפשר לחזור לדבר על כדורגל, איזה כיף. הייתי פותח עם נושא המאמן, בהתחשב בכל מה שהמועדון עבר בשנים האחרונות ובלא מעט סימני השאלה - אני לא אומר לתת לקלינגר חוזה לחמש שנים אבל כן לחשוב עליו לטווח ארוך יותר מהממוצע בכדורגל כאן, עם חידוש חוזה בכל שנה, אלא אם כן יהיה כישלון גדול. הוא עשה עבודה גדולה והחיבור הזה באמת טוב. סעיף יציאה לנבחרת זה לגיטימי וזהו-זה. כלומר גם אם עונה הבאה אנחנו מסיימים במקום השישי או משהו כזה אני לא הייתי ממהר לחפש את "מאמן העתיד הבא" כמו אופיר חיים.

    משה סיני התראיין אתמול, ודיבר קצת על העונה הבאה, אמר שבמועדון יודעים כבר מי יילך (ניחוש: עומר דמארי, מייקל אולהה והייתי אומר גם מאור בוזגלו ופיליפה רודריגס יעזבו), שלא הביאו שחקנים מספיק טובים, ואמר שצריך לצרף 3-4 שחקנים טובים. אין לנו את היכולות האלה, מה שכן הייתי עושה - את מעט הכסף שיש או האפשרויות שיש - להשקיע בחלוץ, לא לזלזל בעמדה הזו. להתבסס בצורה טובה יותר על קבוצת הנוער שעשתה עונה טובה והחבר'ה יקבלו הזדמנות בפלייאוף העליון. לא להביא לרוחב - אפשר להביא גם שני שחקנים סבירים וזהו ולקוות שהעונה הבאה תיפתח בצורה טובה.
    לגבי הפלייאוף - גם משום שאין ברירה וגם לאור אופי המשחקים - מבחינתי עמנואל בואטנג נכנס לעמדה של סטפן ספירובסקי. הוא הגנתי יותר וכמובן לא יתרום מספרים אבל הוא מהיר ומכדרר לא רע. כביכול מפתה לראות את בוזגלו משחק כשהוא בריא במאה אחוז אבל אין לי ציפיות.
     
  7. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אני רואה שסיני מתראיין בכל מקום, עכשיו גם מספר ששחקנים לא טובים כשעוד יש פליאוף וגביע.

    מרגיש שהוא קצת עף על עצמו.

    מעניין אם הוא ככה ישמח להתראיין בכל מקום כשהוא כבר לא יהיה בפוזיציית "וואו איזה קוסם איך הוא בא ושינה הכל שיאו".
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,207
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    מה התפקיד שלו בכלל
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר


    היום לפני 21 שנה: הפועל תל אביב זוכה בגביע המדינה לאחר ניצחון על בית"ר ירושלים
    בפנדלים (1:1 בתום 120 דקות, שלום תקווה כבש להפועל). שנה אחרי 'משחק השרוכים' זו הייתה מעין נקמה קטנה. זה היה תואר ראשון מזה 11 שנה, משהו שדחף את הקבוצה קדימה והוציא אותה 'מחושך לאור' גם אם המאמן אלי כהן לא המשיך. חייל צעיר בשם שמעון גרשון בעט מכל הלב את הפנדל המנצח. עוד היילייט - מופע של שביט אלימלך, כמובן. "זהו, זה נגמר והפועל תל אביב מחזיקת הגביע ל-1998/99", והשלב הבא היה "שיר הגביע". הקפטן פליקס חלפון הניף את הגביע. כפיר אודי שהיה שותפו של גרשון לחדר בבית המלון אמר שהיה בהלם על כך שאח שלו הגיע ויחד הם הכינו שיר לפני המשחק.

    "צובעים את העיר האדומה - בשלל צבעים של נשמה
    כל כך הרבה זמן - חכינו לשמוח
    גביע נותן את ההרגשה - אם תרצו של אגדה
    ואנחנו צועקים אל השמיים

    כולנו שרים, כולם רוקדים, כולם אוהבים -
    הפועל תל אביב מחזיקה הגביע
    כולם שרים, כולם רוקדים, כולם אדומים
    הפועל תל אביב - מחזיקה את הגביע".

    ********
    מתגעגע לימים שההנהלה של הפועל קיבלה החלטות נכונות, פשוט ככה, והמועדון התקדם לאט לאט למקומו הטבעי. המשחק הזה, כמובן שהייתי צעיר מדי, אבל כשהשלמתי פערים - החל את המיתוס על קבוצת גביע טיפוסית, בדרך לעוד שישה גביעים עד 2012.

    בחזרה לימינו אנו - 0:3 על הפועל אשקלון במשחק אימון, אפילו מייקל אולהה הבקיע ופיליפה רודריגס הוריד את הבלונד המגוחך שלו. החיים תותים
     
  10. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בזה אחר זה כל האתרים דיווחו על מתיחות בין משה סיני לניסנובים וסימן שאלה גדול לגבי הישארותו. כזכור, נציג הבעלים לא מחזיק בחוזה לעונה הבאה.

    לרוב אני הראשון להיות נגד הניסנובים אבל אני יכול להבין את הבעייה לגבי תכנון התקציב, כמובן שזה מאוד קריטי לקבוצה שלנו אם יגיע קהל או לא. חבל שזה צץ עכשיו ולא יכולים לסיים את העונה הזו בשקט, יש לנו עוד מטרות. שמעתי שניר לקס ועידן כהן קיבלו הצעה מעליבה וזה לא מכובד אבל אם אני בוחן רק מקצועית - אולי עידן צריך לצאת להשאלה ולקס גג יכול להיות שחקן סגל, אפשר להשוות בינו לבין אייזן מבחינת הדומיננטיות והמנהיגות? אני חושב שלא. אין כאן הפסד מקצועי מי יודע מה. הפועל כדי להיות קבוצת צמרת בעונה הבאה ולהגיע למקום הרביעי-חמישי (רק אם ב"ש תתרסק) אם בכלל תצטרך להתנהל מאוד בחוכמה מה שלא קרה הרבה מאוד זמן. אלטמן ודגני הם המובילים שלנו, בוזגלו-בואטנג-אייזן הם חצי כוח כל אחד מסיבותיו. אין לנו חלוץ.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מתבסס על חצאי דברים כמאמר הקלישאה: חוסר וודאות לגבי התקציב זה בסדר, אבל אם יש מהלכים שנרקמים בהפועל ומשה סיני לא יודע עליהם - פיליפה רודריגס (אפשר היה לשחרר אותו כבר עכשיו ולחסוך כמה גרושים, לא רואה אותו מועיל, אולי גם את אולהה), הצעה מעליבה לניר לקס ועידן כהן, סיפור אבו-עביד ודברים אחרים - זה חבל, זה מטומטם, אפשר וצריך למנוע את זה. סתם מוציא אותנו רע וגורם לסערה מיותרת בתזמון גרוע, ולא שהפכתי את סיני לקאפלו, ואני יודע שהוא אוהב לפטפט עם עיתונאים ולהדליף.

    מבט על הפלייאוף ועל העונה הבאה, לא בטוח שיש קשר ישיר - אם נעלה עם יותר מדי חבר'ה צעירים זה עלול להיגמר כמעט כמו בסמי עופר, גם אם לא יהיה קהל. משחק נגד הפועל חיפה נראה מתאים לעשות ניסויים למשל, אולי גם נגד הפועל באר שבע. הייתי רוצה לראות את אושר דוידה כי השם שלו מוזכר הרבה. לשחק עם ההגנה הבכירה שלנו ובהתקפה לעשות ניסויים אלא אם כן דמארי באמת מראה משהו שלא הראה. וזה גם אומר לגבי העונה הבאה - לבנות על אלטמן שבטח יעשה דאווין וירצה שדרוג, לבנות על בוזגלו כי העונה הזו די התפספסה ולשלב צעירים מסביב. קשה לי לחשוב כרגע על שחקנים מהליגה שמעניינים אותי ואפשר היה להביא. עומר פדידה כבר היה אצלנו לדוגמא והפועל היא לא כפר סבא, בלי לזלזל. לא חושב שאנחנו יכולים לעמוד בסכומים של בצ'יראי וכאלה והוא בטח רוצה אירופה. גם קאניוק שיעזוב את הפועל חיפה לא רלוונטי.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ניר קלינגר לקראת חידוש הליגה: "המקרה של אירופה מבאס אבל הוא משני לעומת הליגה והגביע שנותרו לנו".

    על שילוב הצעירים, טען שזה לא נבע מכורח הנסיבות אלא כרצון של הקבוצה: "אנחנו רואים את זה בקבוצות הכי גדולות וזו החלטה מקצועית נכונה, שהאוהדים יתחברו אליה וזה לא קשור לקיצוצים לקורונה והתחיל הרבה לפני, ולאט לאט פיתחנו איזה סוג של בניית מסת שריר של השחקנים הצעירים ועכשיו לאור מה שקרה זה התחבר ויש לנו רק מה להרוויח. אני חושב שמתוך שבעת השחקנים שיעלו לבוגרת, אחד, שניים או שלושה יהפכו לשחקי הרכב בקבוצת הבוגרים כמו שי אייזן ורז שלמה. זאת דרך של מועדון, המחיר יהיה אשר יהיה, אבל אני מאמין מאוד בשחקנים הצעירים".
    על משבר הקורונה, אמר שזה מצב חדש שנכפה על כולם והוסיף: "היו פה ימים שבילנו פה 10 שעות כאשר השחקנים התאמנו בזוגות. לצערי אני יודע שבכל הקבוצות יהיה גם פציעות. זה לא דבר הגיוני וזה לא נכון לחזור ככה, אבל נעמוד בזה ואני מקווה שהכל יהיה לטובה בסופו של דבר".

    הקפטן אוראל אמר שהוא מתרגש שהליגה חוזרת, אך זה הרגיש ממש כמו חופש גדול והשחקנים היו זקוקים לעוד זמן, "זה הולך להיות משהו לא נורמלי, זה 12 משחקים תוך פחות מחודש וחצי, זה טירוף. אני חושב שזה לא הגיוני, אבל נעשה את הכל כדי להתאמן ולשמור עלינו כמה שצריך. התגעגענו".
     
  14. Mahranlala Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/17
    הודעות:
    1,935
    לייקים שהתקבלו:
    756
    מין:
    זכר
    אני מאוד מקווה שאופוריה שבאה כל כך מוקדם לא תפגע בנו. מילא 2 המשחקים הקרובים - אבל חצי גמר הוא המטרה האמיתית. כל ניצחון בליגה זה נחמד כרגע במיוחד שיש צעירים אבל אסור שנגיע שאננים לחצי גמר.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    תשמע, מי אנחנו כדי שניכנס לשאננות או משהו כזה? אין לנו כוכבים גדולים בסגל, מקסימום שחקנים צעירים שטבעי שיהיו לא יציבים. ניר קלינגר עובד על זה, אל תדאג. אני חושב שהגביע הוא בהחלט יעד ריאלי אבל אם לא נזכה - או.קיי, זו אפשרות סבירה בהחלט. אנחנו יכולים פתאום להפסיד כמה משחקים, וגם למכבי פ"ת שכבר הדיחה את בית"ר. בלי לראות את הלו"ז המדויק שלנו - הפועל חיפה היא המשחק הסתמי ביותר לדוגמא. מעבר לזה, יהיו רוטציות בכל הקבוצות ואצלנו אין באמת הבדל. עומרי אלטמן יחזור אז זה הזמן של מאור בוזגלו או מוטי ברשצקי לנוח, וגם אופק דוידה יכול לשחק. עומר דמארי יכול להחליף את מייקל אולהה. לדעתי בזמן מסוים כדי לתת לדגני מנוחה כדי לראות גם איך שלמה יכול להחזיק קו הגנה שלם. לגבי ליינדר - מצד אחד רוצה לראות אותו מייד עוד פעם, נגד הקיצוניים של בית"ר זה מבחן מעולה נוסף, מצד שני לא להרוג אותו עם העומס באופן מיידי.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.