אקטואליה

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/4/11.

  1. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,453
    לייקים שהתקבלו:
    6,386
    טראמפ הוא זה שהגה את התוכנית (למרבה הבושה).
    בידוד מדיני זה בולשיט שאני בהלם שאנשים עדיין מאמינים בו. איראן מפתחת פאקינג פצצה גרעינית ויש לה יחסים מצוינים עם כל מי שלא שייך לציר טראמפ-ישראל. ובטח בזמנים כאלה כשהסכסוך במזרח התיכון מעניין את העולם בערך כמו התביעה של דנה ווייס נגד יאיר נתניהו.

    אפילו חלק ממדינות ערב כבר מתחילות להבין באיזה צד של הלחם מרוחה החמאה.

    אני לא רואה יותר מכמה מפעלים פלצניים באירופה שיחרימו מוצרים מההתנחלויות (מה שכבר עכשיו קורה). ואני בטוח שזה יתגמד לעומת השינוי החיובי שיהיה ביחס אלינו, יחס שהורע אחרי שמסרנו שטחים באוסלו.
     
  2. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    טראמפ לא הגה שום תוכנית, אני לא בטוח שהוא ידע למקם את ירושלים במפת ישראל אם תיתן לו מפה ריקה. הוא רק נתן גב לממשלת ישראל להוציא לפועל את התוכנית של גוש הימין מאז מלחמת ששת הימים, כי מה לעשות שהאיש הוא נשיא המעצמה הגדולה בעולם ובלי הגב שלו ושל המדינה שלו אנחנו לא יכולים לעשות צעד כזה?
    היחסים המצוינים של איראן עם שאר מדינות העולם לא עזרו לה עם הסנקציות של ארצות הברית שריסקו את הכלכלה האיראנית עד אפר וגרמו לעם האיראני לגווע ברעב תחת המשטר האפל שהם חיים בו אבל אנחנו לא נגיע למצב כזה גם אם נספח את כל ממלכת ירדן אז זאת לא דוגמה טובה אבל זה כן יפגע בנו בזירה הבינלאומית ואם הייתה לזה תמורה אז זה היה מובן אבל שוב, בשביל מה?
    זה לא באמת אמור לעניין אותנו מה העולם חושב כשמדובר בריבונות שלנו אבל יותר חשוב לשאול את עצמנו איזה תועלת אנחנו מפיקים מסיפוח יהודה ושומרון ששווה לשלם עבור זה באינתיפאדה עם המון חפים מפשע שישלמו בחייהם ובהרעת היחסים הבינלאומיים שלנו?
    כנראה ששערי שכם חברון וג'נין עדיין לא יהיו פתוחים לרווחה בפניך כישראלי גם אם נספח את כל הגדה, וגם בלי הסיפוח מפעל ההתיישבות ביהודה ושומרון רק הולך וצומח, אז שוב אשאל מה כבר יוצא לנו מסיפוח?
     
    שי אוהב/ת את זה.
  3. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    מי שהכניס את ההיבט הכלכלי זה אתה. בהיבטים שאינם "הם לא יהודים והם כושים" אין לך שום קייס.
    אתה לא מפריך כלום. אתה מספר לי סיפור שרלוונטי אלייך ולא רלוונטי לכלום חוץ מזה. זה שעבודה היא קשה לא אומר שמהגרים יקחו אותה, יש עבודות כגון שטיפת כלים במסעדות ומלונאות שישראלים יהודים לא יעשו. בירושלים עושים את זה ערבים ממזרח העיר, באילת זה ירדנים וסודנים, במרכז זה אריתראים. לא באמת מצאת שום זווית שבה הנוכחות שלהם באמת פוגעת במדינת ישראל.
    שאר ההודעה שלך זה בין הכפשה לאיש קש. אני לא רוצה לתת לאף אחד להיות אזרח, אני רוצה שישראל תתייחס לכל האנשים בשטחה כבני אדם, כי זה אינטרס ישראלי, ושהיא תציל אנשים בסכנת חיים ככל שהיא יכולה, כי זה אינטרס יהודי. לכן, מכיוון שאתה לא רוצה את זה, אתה עוכר ישראל ועוכר היהדות.
     
  4. מזגן Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    4,458
    לייקים שהתקבלו:
    394
    אתה הוא זה שטענת שיהודים לא יעשו לא אני. אתה רוצה להכניס ולאותת לעוד מיליארד אפריקאים שאפשר להתפלך לשים זין על החוק ולמצוא עבודה. סיונרה ושכמותו כבר ימציאו את הגרף ויעתרו לבג״ץ עבורך רק תגיע הככל בסדר. הדבר הנכון לעשות זה לבעוט אותם בחזרה למדינה שלהם שיעבדו שם במסעדנות.
    אני שאלתי אותך ברצינות אם עבדת בעבודות קשות כאלו או שבאמת כל החיים שלך היתה מול מסך אקסל במזגן. כי זה לא נסיון אישי שלי. בערך כל חבר (וחברה) שהיו לי בארץ עבד בעבודות הללו.
    תמשיך לאותת לעוד ועוד ערבים ויהודים שימשיכו להתפלח למדינה. היהדות שתהיה לך זה בניו יורק.

    בסופו של דבר אנחנו חגים חזרה למה שטענתי בהתחלה עוכרי ישראל הם אלו שכשהאינטרס של המדינה היהודית מתנגש עם עוד איזה עניין הם תמיד יבחרו בצד השני. האינטרס של המדינה הוא כן לשמור על רוב גדול ככל האפשר שהוא יהודי. זו לא ארצם ואין להם שום דבר ועניין בישראל. הם צריכים לחזור למדינה שממנה הגיעו ושעה יפה אחת קודם.

    בכל אופן אתה מוזמן לענות. אני מבין את הנקודה ואת השקפת העולם שלך לחלוטין. אני לא מסכים איתך כי אני הרבה יותר שמרן ממך. ואתה ליברל ואני לא מסתדר עם הדעה שלהם לא בארץ ולא בקנדה ולא בארה״ב.
     
  5. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    כמו שרשמתי, זה בין איש קש והכפשה. אף אחד מהדברים האלו לא נאמר על ידי. אגב, האינטרס של ישראל זה שאנשים יתווכחו עם אנשים אחרים בצורה שבה הם מתייחסים לטענות שלהם ולא ממציאים עליהם עלילות, לכן, עוד סיבה למה אתה עוכר ישראל.
    זה לא עניינך באילו עבודות עבדתי וזה לא קשור לדיון. אתה לא רוצה כל הכבוד על זה שעבדת במפעל, אבל ממשיך להזכיר את זה. גם זה סוג של עכירת ישראל שאתה מצהיר דברים שאין להם קשר לנושא השיחה.
    בכל מקרה, לא הצלחת להסביר כיצד זה נוגד את האינטרס של המדינה היהודית בלא להתייחס למסתננים שיש פה בתור בני אדם ולהשתמש בהם כד להסית נגד בערך 13 אנשים במדינת ישראל שעושים משהו לטובתם ולהשתמש בהם כדי לחוקק חוקים שסותרים את העובדה שמדינת ישראל היא מדינה דמוקרטית וחופשית. אם כבר יש משהו שהוא עכירת ישראל, זה בדיוק זה.
     
  6. מזגן Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    4,458
    לייקים שהתקבלו:
    394
    רוסיה סיפחה את חצי האי קרים והגז שלה ממשיך להתפשט בכל אירופה. סעודיה פיצצה את ניו יורק ונשיאים ממשיכים להגיע לשם ולמצוץ זין ערבי. סיפוח כזה או אחר של ישראל לא יביא להרעת היחסים כל עוד המוסלמים לא השתלטו על אירופה. אחוזם באוכלוסיה רועש אבל מועט ולכן יקח עוד זמן עד שהם באמת יהיו מספיק כח פוליטי כדי להגיב לדבר כזה.
     
  7. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,453
    לייקים שהתקבלו:
    6,386
    אז מי הגה? ביבי? תעשה טובה. טראמפ יותר פרו ישראלי מכל ראש ממשלה שהיה כאן אי פעם. זה כנראה בגלל הייחוס היהודי במשפחה שלו אבל זה לא אמור לעניין אותי.

    כבר היינו אמורים להבין מזמן שלאף אחד לא אכפת מדברים כמו זכויות אדם. מעצמות מכבדות רק כוח. כלכלי וצבאי.
    סנקציות שלא היו קורות אלמלא טראמפ. אם בסוף השנה נבחר נשיא דמוקרטי הסנקציות מוסרות עוד לפני שנספיק להכריז על בחירות חדשות.
    א. צדק היסטורי.
    ב. ביטחון. אינתיפאדה לא אמורה להפחיד מדינה שמסוגלת להגיב ולא רק להתרפס. כל סנטימטר אדמה שלא נמצא בחזקת הערבים זה סנטימטר שלא ינוצל לצרכי טרור.
    ג. עובדות בשטח. בנקודה כלשהי יעלה נשיא דמוקרטי ויגרור אותנו בכוח לשולחן המו"מ. סיפוח שטחים זה פחות קלפי מיקוח לאויב.
     
  8. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    רק כוח, וכמובן גם צדק היסטורי. ברור שאם אנחנו נגיע לאו"ם ורק נציג כמו שצריך את הטענה שלנו, כל שאר המדינות יהנהנו בהסכמה ויבקשו סליחה על 72 שנים שבהן הפריעו לצדק ההיסטורי.

    חשבתי שטרור לא אמור להפחיד מדינה שמסוגלת להגיב ולא רק להתרפס. או שזו בעיה או שזו לא.
    אגב, לפני שתאשים אותי בחתרנות כלפי הממשלה שלנו, אני חושב שהסיפוח הנוכחי הוא עבודה בעיניים ונעשה כחלק מתוכנית נתניהו לחמוק מהעסקה עם גנץ ומהדין הישראלי, אבל לבסוף הוא ראש הממשלה שמונה על ידי רוב הציבור לעמוד בראש המדינה, וגם אם הרוב טועה, זאת טעות שלמדינה ריבונית ולממשלה נבחרת מותר לעשות ולהחליט שהם מוכנים לשאת בתוצאות.
    חוץ מזה שהגיע הזמן שהימין ייזום משהו במדינה הזאת ולא רק יגרר אחרי החמאס או ינסה לחבל בכל אפשרות עתידית לעתיד נורמלי.

    הגישה הזאת גורסת שכל דבר שאתה נותן במשא ומתן זה כאילו "הפסדת". מה שלמדנו לאורך ההיסטוריה זה שלנסות כל הזמן לדפוק את הצד השני בסוף חוזר ונושך אותך בתחת. לא סתם השקט היחסי שאנחנו נהנים ממנו מאז חומת מגן קורה במקביל לצמיחה כלכלית בשטחי הרש"פ. זה אינטרס של מדינת ישראל שיהיה גוף יציב שמסוגל לקיים את עצמו מעבר לשטח הריבוני של מדינת ישראל. תרוקן את הגוף הזה מתוכן תמצא את עצמך צריך לטפל בבעיות שיש שם, על חשבון משלם המיסים הישראלי ועם הצורך לשלוח חבר'ה בני 18 לבצע עבודות שיטור וסדר ציבורי.
     
  9. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,453
    לייקים שהתקבלו:
    6,386
    אל תדאג אני לא מאלה שיאשימו אותך בחתרנות כלפי הממשלה שלנו. רק מאלה שיגחכו עם יד על הפרצוף למראה הטקסט ההזוי הזה וימשיכו הלאה.
     
    zivmay אוהב/ת את זה.
  10. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,653
    לייקים שהתקבלו:
    2,489
    אינתיפאדה כמו שהפחידו כשארהב הכירה בירושלים? או תקיפה מלחיצה מהצד הסורי כאשר הם הכירו בגולן?
    המעמד של ישראל במזרח התיכון טוב מאי פעם, והוא נמצא בעלייה מתמדת. הנפט במזרח התיכון מאבד מערכו, המעצמות ממשיכות לצאת מ"המדינות", ולאף אחד כבר אין אינטרס עם הפליסטינים. יש אלמנטים של "כפירה דתית" בגלל שאל יהוד עוד בירושלים, אבל גם זה נחלש, אנשים בעיקר רוצים לחיות.
     
    VAR אוהב/ת את זה.
  11. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,222
    לייקים שהתקבלו:
    173
    מתקפת הטרור הרצחנית של עראפת באה במקביל לצמיחה כלכלית ברשות הפלסטינית. כשיש לך אמצעי נשק ושנאה עמוקה אז הכסף הוא גורם מתדלק שריפות ולא מכבה שריפות.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,242
    לייקים שהתקבלו:
    25,765
    מין:
    זכר
    גם לפני ערפאת. אינתיפאדה ראשונה באה בשיא השגשוג בשטחים.
    יהודים-ישראלים רבים נסעו לקנות ולאכול בעזה, ג'נין ורמאללה.

    מוסלמים אינם אנשים רציונליים.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,668
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    בואו גם נגיד שבן לאדן לא בדיוק סבל ממחסור בלשון המעטה
     
  14. מזגן Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    4,458
    לייקים שהתקבלו:
    394
    גם המוסלמים באירופה ששורפים את דרום צרפת פעמים בשנה לא סובלים ממחסור. העבודה הכי מזוהמת בערך במקדונלדס בפרבר מארסיי יאפשר חיים ברמה שלא מדמיינים בקונגו או סומליה. זה נרטיב פופלרי אצל עכברי אקדמיה בחלוקים לבנים. שעוני פשע ופרבילגיות של לבנים זה הגורם לכל הפשע אונס רצח והבעיות של אוכלוסיות מסוימות.
     
    abcd, DRORIKO ו-Maccabi Diamond אוהבים את זה.
  15. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,777


    בול.
     
    WHITERM אוהב/ת את זה.