הליגות לנוער - עונת 2019/20

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י alexshw, ‏21/8/19.

  1. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    למה בכלל הם כבר עכשיו החליטו לסיים את העונה?
    מה הלחץ לקבל החלטות כל כך מהר? כדי שהספורטאים המהוללים יוכלו לצאת לחופש רשמית?
    שהיו מחכים מצידי עד יולי - אוגוסט. זה לא שיש להם משחקים באירופה..
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,188
    לייקים שהתקבלו:
    25,752
    מין:
    זכר
    הרפתקאות הירוקים בטוסקנה

    בעידן שלפני ליגת האלופות לנוער, הטורניר הבינלאומי בויארג'יו נחשב לאחד היוקרתיים בעולם למועדוני נוער. הוא מתקיים מדי חורף מאז 1949 בעיירה ויארג'יו שבחבל האיטלקי טוסקנה.
    רוב הקבוצות בו איטלקיות, אך מוזמנות גם לא מעט קבוצות מחו"ל. קבוצת הנוער של מכבי חיפה השתתפה 8 פעמים בטורניר הזה בעשור הראשון של המאה ה -21 ולהלן הסיפור המלא שלה.

    2000
    מה עשה הנוער
    : מקום רביעי בשלב הבתים
    מאמן: דוד לוי
    שחקנים בולטים: שי דהאן, יואב זיו, יוסי נגר, תום בנאדו, שלומי בן חמו
    זוכה: אמפולי עם מרקו מרקיוני(פארמה, יובנטוס, נבחרת איטליה)
    פתיחה קשה לנוער של מכבי חיפה שהוגרלה לבית מוות של ממש של מועדוני פאר – לאציו, מילאן וקורינתיאנס. מכבי חיפה פתחה עם הפסד 1:0 למילאן, בשורותיה שיחקו לוקה אנטוניני שעתיד לזכות איתה בסקודטו בעונת 2010/11 וקטילינה אאובמיאנג, אחיו של. במשחק הבא לא מכבי חיפה הפסידה ללאציו 2:0 ובמשחק האחרון 4:1 לקורינתיאנס, כאשר שי דהאן כבש את השער הראשון אי פעם של מכבי חיפה בטורניר הזה.
    2002
    מה עשה הנוער
    : מקום רביעי בשלב הבתים
    מאמן: רוני לוי
    שחקנים בולטים: ערן לוי, שי בירוק, אסי אברהמי, איציק כהן, איתן עזריה, קובי שריקי
    זוכה: אינטר עם גוראן פאנדב ואובפמי מרטינס
    מכבי חיפה שוב סיימה אחרונה, אבל לפחות השיגה נקודה. הפעם השמות של היריבות היו פחות, אך זה לא עזר לירוקים לשפר את מיקומם. זה התחיל עם הפסד 2:0 לאמפולי, נמשך עם נקודה ראשונה בטורניר אחרי תיקו 1:1 מול אנדרלכט, כאשר קובי שריקי כובש את השער למכבי חיפה. במחזור האחרון שער של ערן לוי לא הושיע אותה מול אטלנטה שכבשה 3 שערים.


    2003
    מה עשה הנוער
    : רבע גמר
    מאמן: רוני לוי
    שחקנים ששותפו (לפי סדר א'-ב'): אמיר אדרי, עומרי איב, שי בירוק, איציק בן חמו, מאור ברוך, אושרי גיטא, עבדאללה געאס, לי זליאט, אילן טפרה, ליאור כהן, ערן לוי, יוסי נגר, אלעד צחקו,כפיר קונפורטי, דקל קינן, מוחמד שאחברי
    זוכה: יובנטוס עם השוער אנטוניו מירנטה, המגן הימני אבדולאי קונקו והקשר רובן אוליברה ששיחקו שנים רבות בסרייה A. מי שהדריך את הקבוצה הוא המאמן ג'יאן פיירו גספריני, שבהווה עושה חיל עם אטלנטה.
    הצלחה ראשונה משמעותית לקבוצת הנוער בטורניר הזה, כשכבר במשחק הפתיחה היא משיגה את ניצחונה הראשון אי פעם בויארג'יו כשערן לוי, שכאמור כבש כבר בשנה שעברה, החל לחמם את המנועים עם טיל מ – 18 מ' לרשת טרנאנה כבר בדקה ה – 30 וזו גם הייתה תוצאת המשחק. המנה העיקרית הגיעה בהמשך כשבמחזור השני הירוקים הדהימו את באיירן 3:1 ושוב ערן לוי הצטיין כאשר כבש את הראשון ובישל לשי בירוק את ה – 2:0. באיירן צימקה בהמשך, אך איציק בן חמו קבע את התוצאה הסופית 3:1. מי ששיחק אז בשורות הגרמנים היו שחקני הקבוצה הבוגרת לעתיד אנדראס אוטל ופיוטר טרוכובסקי, כאשר האחרון מוכר יותר כשחקן בהמבורג ואף ערך 35 הופ' בנבחרת גרמניה. שיחק ביורו 2008 ומונדיאל 2010. משחק בהחלט נפלא לירוקים.
    הנוער הדהים את באיירן מינכן
    במחזור האחרון חיכתה עוד קבוצת פאר, האלופה המכהנת של הטורניר, אינטר עדיין עם גוראן פאנדב ששותף כמחליף. זה לא הפריע לערן לוי לככב כאשר הוא שלח שני טילים מדויקים(השני מבעיטה חופשית) כדי להביא לירוקים ניצחון 2:1 ומאזן מושלם 9 מ -9
    פנטסטי: הנוער הדהים את אינטר 1:2
    מכבי חיפה לא עצרה גם בשמינית כאשר גבר על קוסטרה ריקה יונייטד 2:0 מרגי למוחמד שאחברי ואושרי גיטא, שהחליף את ערן לוי. מי שעצרה אותה הייתה ויצ'נצה ברבע גמר עם ניצחון 2:0.
    הירוקים הפכו לאחת ההפתעות בטורניר, אך בהמשך יוכיחו שהם יכולים ללכת עוד יותר קדימה.

    2004
    מה עשה הנוער
    : שמינית גמר
    מאמן: צדוק מלכה
    שחקנים ששותפו(לפי סדר א'-ב'): אסי אברהמי, אמיר אדרי, יוחאי אהרוני, ניצן בויירסקי, עדן בן בסט, איציק בן חמו, עבדאללה ג'עאס, מושיקו חלפון, ארנון טמיר, אילן טפרה, איסלם כנעאן, שלומי חנוכה, שי מיימון, מור ממן, אלעד צחקו, ליאור רפאלוב
    זוכה: יובנטוס עדיין עם מירנטה וקונקו, אבל כבר בלי אוליברה.
    דקל קינן, שי בירוק וערן לוי התקדמו לקבוצת הבוגרים, אך למרות זאת נדמה כי הקבוצה של 2004 ו – 2005 היא הכי מוכשרת שהייתה לירוקים בטורניר הזה.
    מכבי חיפה פתחה את הופעותיה מול מילאן וכבר הוליכה 2:0 מצמד של אלעד צחקו כבר אחרי 24 דקות, אך אלסנדרו מאטרי, שעתיד לקחת 3 סקודטו במדי יובנטוס, וגם לחזור לתקופה קצרה למילאן עצמה, צימק עוד לפני המחצית ובדקה ה – 75 הרוסונרי השוו בפנדל. למילאן היה עוד שחקן מפורסם בטורניר הזה, המגן איניאצו אבאטה, אך הוא לא שיחק מול הירוקים.
    חיפה מאוכזבת מתיקו 2:2 מול מילאן
    המשחק הבא מול קטנזארו התפתח בתחילה בצורה מאכזבת מבחינת הירוקים ששלטו במחצית הראשונה והחמיצו מצבים טובים אך ירדו בפיגור 1:0 ובדקה 56 האיטלקים הכפילו את התוצאה. רפאלוב מסר לבן בסט שבעט לרגלי השוער, ואילן טפרה צימק, אך בדקה ה- 68 התוצאה הייתה כבר 3:1. הירוקים לא ויתרו ונתנו 10 דקות אחרונות מהסרטים בכיכובם של הצמד רפאלוב את בן בסט, שכאשר עדן מבשל לליאור את השער המצמק, בדקה 88 אסי אברהמי נגח את השיוויון מקרן של ג'עאס ושער הניצחון הדרמטי כבש בן בסט בפנדל, אחרי הכשלה על חלפון – מהפך מדהים.
    דרמה באיטליה: הנוער פיגר 3:1 וניצח 3:4
    במחזור המכריע הירוקים פגשו את לאציו וגם הפעם בן בסט ורפאלוב היו המצטיינים. כל השערים הובקעו ב – 20 הדקות הראשונות כאשר שוער לאציו שמט בעיטה של רפאלוב לרגלי בן בסט שדחק את ה – 1:0 ואילו ליאור הכפיל את התוצאה. לאציו רק הצליחה לצמק – 2:1 למכבי חיפה ומקום ראשון בבית.
    הנוער ניצח 1:2 את לאציו ודורג ראשון
    בשמינית גמר חיכתה למכבי חיפה סלאביה פראג הצ'כית, פיינליסטית של הטורניר שנה קודם לכן. הצ'כים עלו ליתרון 1:0 בדקה ה – 61 אך אסי אברהמי השווה כעבר שתי דקות בלבד. התיקו נשמר עד סיום המשחק, אך כמו שקרה לא מעט למכבי חיפה היא הפסידה בפנדלים 4:3, מה שמנע ממנה את שחזור ההישג מ – 2003.

    2005
    מה עשה הנוער
    : מקום שלישי
    מאמן: צדוק מלכה
    שחקנים ששותפו (לפי סדר א'-ב'): אמיר אדרי, גיל אופק, יוחאי אהרוני, יוני אוחיון, מאור בוזגלו, ניצן בויירסקי, עדן בן בסט, עבדאללה ג'עאס, איציק זעפרני, מושיקו חלפון, תומר חמד, שלומי חנוכה, עבד כעביה, שי מיימון, מור ממן, אורן עידו, ליאור רפאלוב
    זוכה: יובנטוס עם קלאודיו מרקיזיו, סבסטיאן ג'ובינקו, דומניקו קרישיטו ופאולו דה צ'לייה
    מאור בוזגלו ותומר חמד נוספו לקבוצה המאוד מוכשרת ממילא שהייתה ועל אף שרפאלוב נפצע אחרי 2 משחקים ולא חזר, הירוקים השיגו מקום שלישי נפלא.
    זה התחיל דווקא ברגל שמאל עם הפסד במשחק הפתיחה לאמפולי 1:0. האיטלקים כבשו בדקה ה – 30 בנגיחה אחרי כדור קרן. מכבי חיפה ניסתה להשוות אך לשווא.
    גם במשחק השני מול אפריספורט מזמביה, מכבי חיפה נקלעה לפיגור אפילו יותר מוקדם כבר בדקה ה – 14, אך כעבור עוד 14 דקות שלומי חנוכה השווה. בדקה 59 עדן בן בסט, שהחמיץ את המשחק הראשון בגלל פציעה, בעט בעיטה חופשית שהשוער הזמבי עדף אך תומר חמד היה ראשון על הריבאונד ונגח את שער הניצחון – 2:1. בהמשך הורחקו מאמני 2 הקבוצות וכל המשחק היה סוער ואלים.
    במשחק מכריע על עליה לשלב הבא הצגה של מכבי חיפה מול סיינה. זה התחיל בדקה 28 יוחאי אהרוני ניצל התקלות בין השוער והבלם האיטלקיים וגלגל פנימה, ובדקה 41 בן בסט הכפיל בפנדל, כעבור 2 דקות יוחאי אהרוני קבע 3:0 נפלא לירוקים במחצית.
    במחצית השנייה מכבי חיפה התעוררה רק לקראת הסיום כאשר איציק זעפרני קבע את תוצאת המשחק בדקה ה – 82 – 4:0 גדול.
    הנוער ניצח 0:4 ועלה לשמינית הגמר באיטליה
    מכבי חיפה עלתה מהמקום השני וקיבלה את ורדר ברמן בשמינית גמר. מכבי חיפה נתנה משחק מצוין, וצירפה עוד ניצחון יוקרתי לקולקציה שלה. בדקה 27 שלומי חנוכה פרץ לאורך 30 מטר ומסר לבן בסט שהפגיז מ – 20 מטר את ה – 1:0. מכבי חיפה לא ניצלה מספר הזדמנויות להגדיל את התוצאה וחיכתה לדקה 87, אז מושיקו חלפון הגביה קרן ומאור בוזגלו נגח את השני ובכך נעץ את המסמר האחרון בארון הגרמנים – 2:0.
    הנוער הדהים את ורדר ברמן 0:2 ועלה לרבע הגמר
    ברבע גמר מכבי חיפה פגשה את ציטדלה. אמיר אדרי הצטיין בשער ושמר על רשת נקייה משחק שלישי ברציפות ומנגד בדקה ה – 30 שלומי חנוכה שלח מסירה גדולה למאור בוזגלו שעבר את השוער וכבש את השער היחיד במשחק ובכך קבע הסטוריה – מכבי חיפה הגיעה לראשונה בתולדותיה לחצי גמר הטורניר הזה.
    השמיים הם הגבול- הנוער בחצי הגמר !
    בחצי גמר הירוקים לא יכלו לגנואה החזקה והפסידו 1:0 משער שהובקע בדקה 50 ע"י דה לורנטיס. הירוקים הצעירים נתנו את הכל אך זה לא הספיק.
    דמעות גיל באופק האיטלקי
    המשחק מול גנואה לא היה סוף פסוק, כאשר לחיפאים חיכתה היריבה הכי יוקרתית עד כה אינטר במשחק על המקום השלישי. גיבור המשחק גיל אופק(היום שוער שלישי של הקבוצה הבוגרת) החליף את אדרי הפצוע בשער והדף לא פחות מ – 3 פנדלים בבעיטות הכרעה, אחרי 0:0 בתום הזמן החוקי. מכבי חיפה הייתה עדיפה על אינטר והחמיצה מספר מצבים קורצים, גם פגעה במשקוף. בבעיטות הכרעה אהרוני, חלפון ומיימון כבשו ודווקא הכוכבים בוזגלו ובן בסט החמיצו, אך כאמור גיל אופק נתן הצגה.

    2007
    מה עשה הנוער
    : מקום שני בשלב בתים
    מאמן: משה הרשקו
    שחקנים ששותפו (לפי סדר א'-ב'): עומרי אזולאי, ליעד אלמליח, מאיר גבאי, רפי דהאן, כפיר דר, איציק זעפרני, האיל חשאן, ארז יוסף, אדינו ימהראן, בירם כיאל, לוהאב כיאל, שגיב לב ארי, שניר משען, גד עמוס, בן רהב, שון שנפ, מיידן שטיינברג
    זוכה: גנואה
    מכבי חיפה השיגה עוד ניצחון על מועדון מפורסם, נותרה בלתי מנוצחת אך סיימה את הטורניר עם תחושת פספוס. תומר חמד הגיע לטורניר השני שלו ואילו הכוכב החדש של הנוער היה בירם כיאל שבניגוד להמשך הקריירה גם הפגין כישורי הבקעה נאים.
    זה התחיל נהדר עם ניצחון 2:0 על פיורנטינה בשורותיה שיחק מגן אינטר ונבחרת איטליה בהווה דנילו ד'אמברוסיו. בירם כיאל כבש צמד בדקות 35 ו – 59 וזכה לכותרות בגזטה דלו ספורט, גם בגלל היותו שחקן מהמגזר.
    במשחק השני מכבי חיפה פגשה את ברגוקרמה. מכבי חיפה סבלה ממספר פציעות, הרחקת עומרי אזולאי בדקה 59 וגם משחק פחות טוב של בירם. החיפאים פתחו היטב כשמשען הגביה ותומר חמד כבש שער טיפוסי בנגיחה. בדקה 85 החיפאים לא קיבלו פנדל למרות הכשלה ברורה על חמד ובדקה 89 המקומיים השוו ובכך מנעו ממכבי חיפה הבטחת עליה מעשית לשמינית גמר.
    תיקו 1:1 מול נאפולי מחזיר את הנוער מויארג'יו בלתי מנוצחים אבל מאוכזבים
    במשחק הקובע חיכתה לקבוצה נאפולי שכבר לא היה לה על מה לשחק מלבד הכבוד. הירוקים שלטו במשחק ובדקה 42 באו על שכרם אחרי בעיטה אדירה מ – 22 מטר של כפיר דר. מכבי חיפה החמיצה הזדמנויות להגדיל את התוצאה, וכמו שקורה הרבה פעמים נענשה, כאשר בדקה 78 שחקן איטלקי הרשית מעל השוער בן רהב את השיוויון. שער קריטי שקבע תוצאה 1:1 והשאיר את מכבי חיפה בחוץ, בגלל שלפי השיטה החדשה רק 4 הקבוצות הכי טובות מהמקום השני העפילו לשמינית גמר. דווקא פיורנטינה שנוצחה במשחק הראשון, זכתה בראש הבית אחרי 2 ניצחונות על האיטלקיות.

    2009
    מה עשה הנוער
    : רבע גמר
    מאמן: איתי מרדכי
    שחקנים ששותפו (לפי סדר א'-ב'): חסיב אבו רוקון, זיו אוסון, שלומי אזולאי, ליעד אלמליח, אלי ארליך, אור בן חמו, רותם בנסל, מוחמד גאדיר, אייל גולסה, ג'אבר הינו, מוחמד דרוויש, ישראל זגורי, ליאור חבויניק, יוסף חליל, חאנה נאסר, לוטפי נאסר א דין, סינטאיהו סלליך, גד עמוס, גיא פילוסוף
    זוכה: יובנטוס עם צ'ירו אימובילה, אלבין אקדל והשוער קרלו פינסוליו (חזר ב – 2014 למועדון ומשמש העונה כשוער שלישי לשצ'סני ובופון).
    בקיץ 2008 מכבי חיפה שמה את ידה על מי שנשחב באותה עת אחת ההבטחות הגדולות של הכדורגל הישראלי, אייל גולסה שהגיע מטוברוק תמורת מיליון וחצי שקל(יחד עם אחיו התאום). גולסה מיד השתלב בקבוצה הבוגרת, אך לצורך הטורניר הזה הורד לנוער. גם מוחמד גאדיר קיבל כבר דקות משמעותיות בבוגרים וגם הוא נסע לטורניר עם הנוער.
    במשחק הראשון מכבי חיפה קיבלה את היריבה הקשה ביותר שיכלה לבקש. יובנטוס מסורתית הצליחה מאוד בטורניר הזה וקטפה בו זכיות רבות. כאמור בשורותיה שיחק מי שיהפוך לחלוץ איטלקי מוביל בעשור האחרון צ'ירו אימובילה, שהעונה קרוב לזכייה שלישית במלכות השערים של סרייה A(יש לו גם אחת בסרייה B ) ומי יודע אולי יביא ללאציו את הסקודטו. בנוסף אליו שיחק בקישור אלבין אקדל השוודי שעתיד להעביר את רוב העשור בסרייה A, בקליארי והיום סמפדוריה. בתווך שיחק בהמבורג וערך 50 הופעות בנבחרת ארצו. במשחק נגד הירוקים הוא לא שיחק. דווקא מי שתפר את מכבי חיפה באותו יום עם צמד(דקות 20 ו – 31) באותו משחק שנגמר בתוצאה 2:0 לגברת הזקנה, הוא איוב דאוד הסומלי. הוא ילך לאיבוד בקבוצות מליגות נמוכות באיטליה ושוויץ.
    עבור גאדיר וזגורי זה ממש לא היה המפגש האחרון עם הגברת הזקנה באותה שנה. הם עתידים לפגוש אותה עוד פעמיים באוקטובר ונובמבר הפעם במסגרת הבוגרת, שלב הבתים של ליגת האלופות. גם הפעם הם יפסידו על האפס. דווקא גולסה החמיץ את שני המשחקים בגלל פציעה.
    מכבי חיפה הייתה זקוקה לניצחון במשחק הבא מול פרוזינונה כדי להשאר בתמונה והוליכה כבר אחרי 3 דקות אחרי פנדל מוצלח של גולסה. כעבור 10 דקות האיטלקים השוו, אך בדקה 27 גולסה בישל ללוטפי נאסר א דין שקבע ניצחון 2:1.
    במשחק מכריע מול פארמה, הירוקים התגברו על חסרונו של גולסה שטס למספר ימים לארץ וחיקו את הבוגרים מ – 1993 וניצחו 1:0 משער בנגיחה של מוחמד גאדיר מבישול של חבויניק. התוצאה יכלה להיות גבוהה בהרבה ואינה משקפת את היתרון הגדול שהיה למכבי חיפה.
    מכבי חיפה עלתה מהמקום השני ופגשה את פיורנטינה החזקה בשמינית עם החלוץ הסנגלי חומה בבקאר שימשיך גם ליותר מ – 100 הופעות בקבוצה הבוגרת, ישחק בססואולו והעונה בלצ'ה. אחרי תיקו מאופס בתום הזמן החוקי, האיטלקים בעטו מעל המשקוף את הבעיטה הראשונה ואילו את הבעיטה השנייה שלהם הדף גד עמוס. בצד הירוק גולסה, בנסל, אלמליח וזגורי דייקו – 2 בעיטות מדויקות לא עזרו לפיורנטינה – מכבי חיפה מנצחת 4:2 בפנדלים ומעפילה בפעם השנייה בתולדותיה לרבע הגמר. באותה שנה היא גם הייתה הקבוצה הלא איטלקית היחידה במעמד הזה.
    מכבי חיפה- הקבוצה היחידה מחוץ לאיטליה שתשחק ברבע גמר הגביע בטורניר ויארג'יו
    ברבע גמר חיכתה לה הזוכה מהעונה שעברה, אינטר לה היה חשבון ארוך עם הירוקים אחרי שהפסידו בעבר למכבי חיפה פעמיים(כולל הפסד בפנדלים). השחקן הבולט שיצא מאותה אינטר הוא החלוץ מטיה דסטרו שאף הגיע לנבחרת, העונה בגנואה - נגד הירוקים הוא נכנס כמחליף. השוער שלה ויד בלץ שיחק העונה ממש קרוב לכרמל, באפועל ניקוסיה. הבלם לוקה קרדירולה העביר 6 שנים בגרמניה – ורדר ודרמשטדט, העונה בבנבנטו שנאבקת על העפלה לסרייה A.
    אינטר נקמה בירוקים עם ניצחון מוחץ 3:0 משערים שהובקעו בדקות 7 , 24 ו – 30. מכבי חיפה לא הצליחה לשחזר את ההישג מ – 2005 ועדיין היא יכולה לשייך את הטורניר לזכותה אחרי שפגשה יריבות קשות והגיעה רחוק.

    2010
    מה עשה הנוער
    : מקום שני שלב הבתים
    מאמן: איתי מרדכי
    שחקנים ששותפו(לפי סדר א'-ב'): חסיב אבו רוקון, זיו אוסון, שלומי אזולאי, אור בן חמו, גבריאל גרינר, מוחמד דרוויש, ישראל זגורי, הייתם חלבי, טאלב טווטחה, גיא ליפקה, ערן מלכין, חאנה נאסר, סינטאיהו סלליך, סארי פלאח, ערן רוזנבאום, רם שטראוס, אוסמה שעבאן, שאדי שעבאן
    זוכה: יובנטוס עם צ'רו אימובילה(10 שערים בטורניר כולל שלושער בגמר), יאגו פלקה, קרלו פינסוליו
    ההופעה האחרונה של הקבוצה בטורניר הזה התחילה משערוריית שיפוט לטענת אנשי הקבוצה. הירוקים סיימו את משחק הפתיחה מול טורינו ב – 9 שחקנים(אור בן חמו הורחק בדקה ה – 30 ואילו סלליך בדקה ה – 65), כמו כן היו טענות קשות לפנדל שהשופט שרק לזכות טורינו כבר בדקה ה -10 ממנו הם עלו ליתרון, אותו הכפילו בדקה 50. חסיב אבו רוקון רק צימק מבישול של סלליך בדקה 63, לפני שטורינו כבשה את השלישי וקבעה את התוצאה הסופית – 3:1.
    שערוריית שיפוט בפתיחת המשחקים בויארג'יו: הנוער הפסיד 3:1
    במשחק הבא מול ניו יורק, מכבי חיפה נשארה בתמונת הסיכויים להעלות לשלב הבא עם ניצחון 3:2. הירוקים פיגרו 1:0 משער שספגו לפני המחצית, אך ביצעו מהפך תודות לפנדל של זגורי(47) ושער של אבו רוקון(58). בשני המהלכים היה מעורב קפטן הקבוצה שלומי אזולאי, שגם גרם לשער עצמי של השוער האמריקאי בדקה ה – 65. ניו יורק רק הצליחה לצמק 3:2.
    במשחק המכריע מכבי חיפה פגשה את בולוניה. שתי הקבוצות היו צריכות ניצחון, כדי להעפיל לשמינית גמר ושתיהן הודחו אחרי תיקו 1:1 כאשר ישראל זגורי השווה את התוצאה עבור מכבי חיפה. כך נגמר הפרק של הקבוצה בטורניר הזה. לפחות עד עכשיו.

    הכובשים של מכבי חיפה בטורניר ויארג'יו:
    5 – ערן לוי
    4 – עדן בן בסט
    2 – חסיב אבו רוקון, אסי אברהמי, יוחאי אהרוני, מאור בוזגלו, ישראל זגורי, תומר חמד, בירם כיאל, אלעד צחקו, ליאור רפאלוב
    1 – שי בירוק, איציק בן חמו, מוחמד גאדיר, אייל גולסה, אושרי גיטא, שי דהאן, כפיר דר, שלומי חנוכה, איציק זעפרני, לוטפי נאסר א דין, אילן טפרה, מוחמד שחבארי, קובי שריקי, עצמי
    מקורות:
    האתר הרשמי של מכבי חיפה - מכבי חיפה - האתר הרשמי
    http://www.rsssf.com/tablesv/viareggio-carnevale.html
    Archive – Torneo di Viareggio
    VIAREGGIO CUP
    אתרים של אינטר ומילאן
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/5/20
    oranfu אוהב/ת את זה.