מחזור 28 בליגת העל: מכבי ת"א נוגעת באליפות אחרי 0-2 על מכבי חיפה במשחק העונה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏2/6/20.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מחזור 28 בליגת העל

    הימים האחרונים היו שונים מהתקופה האחרונה ולאו דווקא בגלל הפאבים, השמש והים. ליגת העל חזרה, וגם אנחנו - שוב מצפים למשחקים, שוב מפרשנים ומתווכחים, ושוב נהנים מכדורגל, גם בלי קהל. המחזור המלא טרם הושלם אבל בפלייאוף העליון כבר מסתכלים קדימה לעבר מחזור 28. בואו נראה את השחקנים שלנו עומדים בעומס של שני משחקים בעצימות גבוהה תוך שלושה-ארבעה ימים, ובהחלט יש למה לחכות.

    אמנם "משחק העונה" איבד משמעותית מקסמו לאור התוצאות ביום שבת, ומאבק האליפות התפוצץ, אבל מכבי תל אביב ומכבי חיפה יפגשו ראש בראש ולנו נותר רק לקוות שיהיה אפילו 10% מהקסם של המשחק שהוגדר כ"משחק העשור". הפועל תל אביב נגד בית"ר ירושלים זה תמיד מרתק, גם ללא שני הקהלים החמים והשנאה הספורטיבית, ושימו לב שהעונה דווקא קבוצת החוץ ניצחה - פעמיים 0:1. עבור הפועל ב"ש ויוסי אבוקסיס יהיה מבחן שונה מטדי - משחק נגד הפועל חיפה בו תצטרך ליזום.

    https://images.one.co.il/images/one/450_250/gg1453130.Xxx

    הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים
    הקבוצה של ניר קלינגר מגיעה למשחק במצב רוח נפלא אחרי הניצחון היפה 1:2 על מכבי חיפה בסמי עופר. לנוכח ההרכב החסר של בית"ר ירושלים, לאדומים יש אפשרות להשיג ניצחון שני ברציפות ולהמשיך לצבור ביטחון. חבורת הצעירים הציגו משחק מרשים בשבת. קלינגר, שהצהיר כי במועדון עשו את הסוויץ' המנטאלי, הבטיח שיהיו שינויים ונראה שעומר דמארי יחליף את מייקל אולהה שמחפש עדיין שער בכורה במועדון. מנגד, הצרה הגדולה היא שעומרי אלטמן, ככל הנראה, ימשיך להיעדר. הפועל מחפשת ניצחון ביתי ראשון על בית"ר ירושלים מאז 2013/14.

    רוני לוי דרש שיפור משמעותי משחקניו במהלך האימון הבוקר למחרת התיקו 1:1 נגד הפועל באר שבע. "לא אהסס לבצע חילופים גם אחרי עשר דקות", אמר. כעת למאמן יש כאב ראש רציני לקראת המשחק. אלירן עטר נפצע ואולי גמר את העונה, אנטואן קונטה מורחק וגם מרכז השדה חסר - עלי מוחמד וחנן ממן ייעדרו. ועדיין, לקבוצה מהבירה, שמחפשת ניצחון חוץ חמישי רצוף על האדומים - יש מספיק כלים. נראה שעידן ורד ייקבל מנוחה ויתחיל על הספסל. פרדי פלומיין ישוב ל-11 ויפתח בחוד. לבית"ר נותר לשמור על המקום השלישי בטבלה.

    מכבי תל אביב - מכבי חיפה
    ולדימיר איביץ' לא מסתפק בפער המבטיח של תשע נקודות, תהיו בטוחים בזה. הוא רוצה לראות עוד ניצחון, שלישי העונה, על מכבי חיפה, ולעשות עוד צעד לאליפות שנייה ברציפות. ככה זה עם הפסד בודד ב-63 משחקי ליגה. הצהובים לא הבריקו ב-0:2 על הפועל חיפה אך יודעים מתי להתעלות. נותר לראות האם דור פרץ יפתח בהרכב ובעיקר מה יעלה בגורלו של יונתן כהן (גיבור המשחק הקודם בין השתיים, להזכירכם) שראה את מתן חוזז מקבל אשראי על חשבונו. איתן טיבי שמתאבל על מות אביו, יחמיץ את המשחק.

    מה לא עבר על מרקו בלבול בשלושת הימים האחרונים. הוא ראה את קבוצתו מציגה משחק איום ונורא ומרימה דגל לבן במאבק האליפות, שמע\ראה\קרא אינסוף ביקורות על ההרכב שלו והבין שסיכוי נמוך שימשיך במכבי חיפה בעונה הבאה. כעת, הלחץ מעט פחת, כנראה, ועם חזרתם של שלושה שחקנים משמעותיים כמו דולב חזיזה (עשוי לפתוח בהרכב אפילו), נטע לביא וסאן מנחם - הירוקים ירצו לתת הופעה טובה ולנצח את הצהובים, גם אם לאליפות זה לא יספיק. סימן שאלה אחד מסתמן בהרכב - מקסים פלקושצ'נקו שכבש שער נהדר נגד הפועל ופתח באופן תמוה על הספסל. נראה כי סינטיהו סלליך יסופסל.

    הפועל באר שבע - הפועל חיפה
    אם הייתה מנצחת בטדי אחרי המשחק הטוב שלה, הפועל ב"ש הייתה יכולה לצמק את הפער מהמקום השלישי לשתי נקודות בלבד. כעת מצופה מהקבוצה של יוסי אבוקסיס לשחק בסגנון שונה ולהתגבר על היריבה. אורן ביטון ככל הנראה ייעדר ועל כן שון גולדברג ימשיך ב-11. נראה שאנתוני וארן כשיר והמאמן יצטרך להכריע בין שלושת החלוצים שלו. דוד קלטינס עשוי לפתוח מחר על חשבונו של מרואן קבהא המושעה.
    שלושה משחקים רצופים שהפועל חיפה לא הצליחה לכבוש, ובחמשת האחרונים כבשה רק נגד סקציה נס ציונה. הבעלים יואב כץ, שרוצה להילחם על המקום הרביעי וסימן את משחקי הבית כמפתח - כבר הבהיר שהיה מרוצה מהחלק הקדמי במשחק נגד מכבי תל אביב, בכל מקרה, אך ההגנה הרגיזה אותו. פרנסיסקו ג'וניור שלא הגיע לסיכום עם המועדון - שוחרר. הקבוצה מגיעה בסגל חסר מאוד ללא הפצועים גילי ורמוט, הקפטן עדן בן בסט ואופיר מזרחי.

    פלייאוף תחתון:
    עירוני קריית שמונה - מ.ס אשדוד (שבת, 6.6)
    בני יהודה - הפועל חדרה (שבת, 6.6)
    הפועל כפ"ס - הפועל רעננה (שבת, 6.6)
    סקציה נס ציונה - מכבי נתניה (ראשון, 7.6)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/6/20
    שי אוהב/ת את זה.
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אשכרה ככה משום מקום תסריט של שני ניצחונות רצופים בפלייאוף העליון, מה שנראה דמיוני לחלוטין - ממש לא מנותק מהמציאות. כמה חבל שהמשחק הזה לא ייערך לעיני 25 אלף צופים, אין כמו הפועל תל אביב נגד בית"ר ירושלים. הנתון על משחקי החוץ אגב הזוי. יש דיווחים סותרים בנוגע לעומרי אלטמן, אני לא רואה מצב שבו יפתח בהרכב ואין מה לסכן אותו, אוטוטו חצי גמר הגביע. כמובן שצריך לבצע שינויים, הבעיה שעומר דמארי לא נייד מספיק ועצוב במשחק שלו, אולי זה הזמן לאושר דוידה על חשבון מייקל אולהה. כביכול הציפיות כבר עלו מהפועל ובית"ר בהרכב סופר-חסר, חייבים לנצל את זה מצד אחד אך מצד שני יש לה המון כישרון בחלק הקדמי גם במצב הקיים - פלומיין, גרסיה, אלה שחקנים שאנחנו יכולים רק לחלום עליהם. גם אם לא ננצח, חשוב לי שנשחק טוב ולא נעשה שני צעדים לאחור.
     
  3. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,593
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    אחרי היכולת המבישה שלהם בשבת מקווה שהשחקנים ישמרו על הכבוד של המועדון והאוהדים היום וידעו לפחות להפסיד בצורה מכובדת.
     
  4. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    למרות שמוחמד לא משחק, החיסרון של ממן יותר "משמעותי" ולכן אני מאמין שנראה משחק יותר טוב. אדרי הוא לא מודריץ' אבל הוא משחק יותר מהר, יותר בחוכמה ועושה יותר הגנה.
     
    italiano אוהב/ת את זה.
  5. italiano Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/16
    הודעות:
    8,183
    לייקים שהתקבלו:
    4,195
    מין:
    זכר
    אני רואה שחלק מאוהדי ביתר כבר עלו על הבלוף של ממן. מהר יותר מאיתנו, סחתיין.

    חייב להגיד שהשירי אוהדים ברקע נותן הרגשה שאשכרה יש קהל :)
     
  6. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    לחמן מאמן העונה.

    Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
     
  7. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    חתיכת עין עשית לו חח
    בסוף הוא עוד יפסיד
     
  8. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,593
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    ידעתי על מה אני מדבר.
    אם נפסיד כאן רק בהפסד של 3 שערים אני אגיד תודה.
     
  9. כינוי כי הכח זהו כח

    הצטרף ב:
    ‏12/3/17
    הודעות:
    1,077
    לייקים שהתקבלו:
    484
    מין:
    זכר
    done
     
    oFiRzZz ו-rivaldo אוהבים את זה.
  10. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,593
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    אם ככל שהתוצאה תהיה גבוהה יותר כך גם הסיכוי של רוני לוי להיות מפוטר יגדל אני מוכן להפסיד כאן 15-0.
    סרמטוט חמוץ עם אפס יכולות אימון.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    [​IMG]

    מעט מאוד פעמים ראיתי משחקים של הפועל תל אביב בפאב ואני אשכרה מבואס שאני לא שם ביפו עכשיו, "בא לי להתקהל". בשעה טובה סיימנו עם המנחוס הזה שנקרא בית"ר ירושלים. בשעה טובה ניצחנו אותם במשחק בית לראשונה מאז 2014 (אירחנו בנתניה) ובבלומפילד עצמו מאז 2011-12, חתיכת נאחס, לא עשינו עליהם "דאבל" מאז הדאבל האגדי ההוא.

    הלהיט של הפלייאוף. מי היה יכול להאמין לפני שבוע שננצח תוך ארבעה ימים את מכבי חיפה ובית"ר ירושלים ונכבוש חמישה שערים? ובכלל, יש לנו 10 ניצחונות ב-12 המשחקים האחרונים, זה בלתי נתפס מה שניר קלינגר עשה. וכן ברור לי שזה לא משחק של 0:3, רחוק מזה, הגענו לשלושה מצבים וזהו-זה, משחק שהיה צמוד למעט מאוד זמן ובית"ר ירושלים הייתה עדיפה ביותר דקות, אבל לא צריך להתנצל, לא על זה ולא על ההרכב החסר שלהם. כיף לנצח אותם 0:3.
    אסור להתבלבל, המטרה היא אחת ויחידה – הגביע. התוצאה ביום שבת נגד באר שבע לא חשובה. אשמח להשיג תוצאה טובה בדרבים שנותרו, אפילו תיקו, אבל זה לא העיקר.

    הצעירים היו פחות טובים, ליינדר קיבל צהוב מאוד מוקדם, עמית מאיר מכדרר קצת יותר מדי, אבל זה בכלל לא משנה, להוציא ערב רע של דגני – הוותיקים הפעם בלטו וכה זה צריך להיות. בוזגלו אמנם קיבל מתנה אבל כדור הרוחב שלו היה נהדר ואלטמן השנה מריח שערים, השער השלישי במתפרצת לתפארת. עמנואל בואטנג ששכחתי פתאום כמה הוא צעיר – הוא בעל הבית במרכז השדה, כשהוא לא האחורי ביותר זה נראה נפלא.

    התלבטות גדולה לגבי החוד שלנו. אולהה גבוה, חזק ומהיר והוא רץ הרבה אבל השליטה שלו בכדור כל כך לקויה וכך גם הטאץ' שלו וזה מאוד בעייתי, לעומת דמארי שחכם, מנוסה, יש לו כדורגל אבל אין לו אוויר ואין לו ממש חשק. הנה, אולהה קיבל צהוב ו"הבעיה" נפתרה לקראת הגביע.

    הרבה נאמר על סיום העונה המסתמן הזה. איך זה לשחק בלי קהל, על רמת הכדורגל כאן, מרתון המשחקים שעוד עלול לפגוע לרעה בשחקנים ברמת הפציעות, הצורך בבידוד, לא יודע מה. אני נהנה בינתיים וכל כך שמח שהכדורגל חזר, משהו מהריקנות הצטמק. יאללה הפועל!

    לגבי בית"ר ירושלים - עונה שהחלה עם זכייה בגביע הטוטו, בניית סגל טוב והרבה שאפתנות - בסופו של דבר לא יזכרו ממנה כמעט כלום (עם כל הכבוד לניצחון על מכבי חיפה וקצת ניצוצות של עלי מוחמד). אולי רק את הקאמבק הבאמת מרגש והסיפור של עידן ורד), אף אחד לא יחגוג שם מקום שלישי. יותר מדי דיבורים מחוץ למגרש והרבה הצגות, רעש וצלצולים. אם זה רוני לוי, אם זה משה חוגג שנראה סובל לא פחות מאשר "מאושר" העונה, אם זה יוסי בניון.
     
  12. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    חוגג חייב חיזוק, ניב זריהן בשביל מי שרואה את בית"ר באופן קבוע זה יותר מכריסטיאנו רונאלדו, שמישהו ירים את הכפפה וישדך.
    שאפו עצום לקלינגר, תוהה לאיפה נעלם הסמרטוט שהסתובב בדמעות לקהל שצעק לו בוינטר שיעשה חילוף ואמר להם "אין לי את מי להכניס מה אני יעשה". אני רואה שהוא נהיה מאמן מאז.
     
  13. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    שאפו הפועל תל אביב.
    בשבת לא עשינו תיקו, הפסדנו.

    Sent from my SM-J730F using Tapatalk
     
  14. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    בשבת קיבלנו ביתר אחרת , אבל בהחלט היינו צריכים לנצח.

    הבעיה שלנו במשחקים יהיו מול הקבוצות הקטנות האלה כמו הפועל חיפה והפועל ת"א שיחכו לנו , והמאמן שלנו לא מאמן שיודע ליזום וזה בלט גם במשחקי אימון.
     
  15. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    הפרוייקט של חוגג, בניון ואוחנה, ממש מיטב המוחות בארץ יחד עם רוני לוי, הוליד מהלכים כמו לפתוח עונה עם שלומי אזולאי כחלוץ בכיר, לשלם הון תועפות על שחקן סופר כשרוני ופציע, ועכשיו התואר שלו הוא למעשה רק "פציע". ואחרון חביב, טרי מהימים האחרונים, אופיר קריאף מקבל חוזה חדש לשלוש שנים ומחזיר עם שער שני להפועל היום. בינתיים אביאל זרגרי יחכה כמה שנים, יגיע לגיל 24, יתחיל לקבל דקות ויגידו לנו שהמאמן משתף צעירים.