מחזור 30 בספרד: המחזור שיחרוץ גורלות? בארסה בפיחואן, ריאל מתארחת באנואטה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏19/6/20.

  1. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    אם שחקן עשה עבירה שמצריכה אדום בגלל ההשפעה שלה על המשחק אז כמובן שכן, אם שחקן מעצבים נתן איזה צ'אפחה זה לא סיבה להרוס משחק, באידיאל הייתי רוצה שעברות כאלו יטופלו לאחר המשחק. ברור שזה לא פרקטי אבל.. מקווה שהבנת את הנקודה שלי.
     
  2. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,612
    לייקים שהתקבלו:
    2,482
    חח השיפוט ממשיך להיות מדהים.
     
  3. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    דניס סוארז זוכר שהוא לא משחק בברצלונה?
     
  4. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    כוכב כדורגל אספס.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אף פעם לא קל בבלאידוס, סלטה ויגו עשתה משחק לא רע בכלל, ראפינייה נלחם כמו אריה נגד האקסית. לדעתי בחלק הקדמי של סלטה היה לא מספיק פרגון מאחד לשני. בבארסה צריכים להגיד תודה לנוליטו על החמצת העשור לדעתי, גם אם סבתא שלי הייתה רוצה היא לא הייתה מסוגלת לבעוט ככה. כמובן ששום דבר לא גמור אבל בארסה לא נראתה מספיק טוב חוץ מצמד הבזק של סוארס שהפחיד את הבלמים שוב ושוב. אין שום סיבה לשתף את ארתור שהוא עם רגל ו-3/4 באיטליה, זה היה חילוף מוזר. אנסו פאטי צריך קצת המשכיות ויהיה בסדר - ואפילו יותר מזה.
    אני חושב שמסי היה מוותר על שניים-שלושה בישולים בשביל השער ה-700 אין ספק שהוא רוצה את זה. אחרי ה-2:1 לא נגע מספיק בכדור. הבישול בכדור חופשי היה גאוני אם כי אני לא זוכר עמידה כזו מוזרה של חומה.

    אספס נכשל בגדול בליברפול אבל קצת חורה לי שלא קיבל עוד הזדמנויות כשחקן 12-13 בקבוצה גדולה והייתי לוקח אותו מזמן אלינו אבל לפני שנתיים-שלוש.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/6/20
  6. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    האליפות של מדריד.

    הגזר דין מוות לעונה, היה חילופי המאמנים. ואלוורדה אחר שתי אליפויות רצופות, השאיר קבוצה במקום הראשון ומשם בארסה רק הלכה אחורה.
     
  7. avicii Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/15
    הודעות:
    2,846
    לייקים שהתקבלו:
    1,163
    מין:
    זכר
    ברחה האליפות?אז תמכרו את פאטי
     
  8. WHITERM Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/18
    הודעות:
    1,218
    לייקים שהתקבלו:
    252
    מין:
    זכר
    לא,מצטער אני לא מבין.
    לתת לשחקן אדום כי הוא חטף סיבוב ונתן לחבר שלו סטירה זה נחשב הריסת משחק?בוא...מתחילים בסטירה ומשם מתקדמים לרגל שבורה.

    נוליטו עם החמצה אדירה בסוף,יכל להיות גיבור המשחק של סלטה...
    אהבתי שפיקה דיבר על השופטים,חמוד הוא.
     
  9. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    מזל טוב לריאל על האליפות. להנהלה שלנו אפילו לא מגיע מקום שני. להקיא עליהם

    Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
     
  10. SaSa Member

    הצטרף ב:
    ‏13/9/18
    הודעות:
    604
    לייקים שהתקבלו:
    145
    מין:
    זכר
    אני חושב שלא היה צריך להיפטר מוואלוורדה באותה נקודת זמן ובטח שלא למנות מאמן עם רזומה דל כמו של סטיין אבל יש כמה דברים שאתה מתעלם מהם

    * וואלורדה השיג 39/57 נק' שווה ל68%
    סטיין השיג 30/39 נק' שווה ל 77%

    * בסיבוב הראשון רוב המשחקים מול הקבוצות הבכירות היו בקאמפ נואו

    * סוארז לא היה זמין ב8 מתוך 13 משחקים מאז שסטיין מונה למאמן
     
  11. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    גם אם ואלורדה היה נשאר לא היינו לוקחים את האליפות
     
  12. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    הבחור בא עם אג'נדה חבל על הזמן שלכם.
    מי ישמע בארסה דרסה את הליגה בחצי הראשון עם ואלוורדה. ראו כבר שהקבוצה הולכת למקום לא טוב.
     
  13. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    האליפות רחוקה מלהיות סגורה. אני בקלות רואה את ריאל מפשלת ביותר ממשחק אחד עד סוף העונה, וגם אם היא מנצחת את אספניול, זה פער של הפסד אחד בלבד.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אספניול - ריאל מדריד

    אספניול האחרונה בטבלה בדרך הבטוחה להיפרד מהליגה הבכירה לראשונה מאז 1993-94, ממש זקוקה לנס. (רחוקה שמונה נקודות מחוף מבטחים כשנותרו עוד 21 בקופה). דווקא שנה לאחר שסיימה במקום השביעי, הדירוג הגבוה ביותר שלה כ-15 שנה – הגיעה הנפילה. הקבוצה פשוט לא הצליחה להתמודד עם העומס של אירופה (בדומה לסלטה ויגו ב-2004). למעשה רק במחזור אחד העונה דורגה מעל הקו האדום – במחזור הרביעי. סוג של מומנטום שהתפתח אחרי הקורונה עם ניצחון על אלאבס ו-0:0 מכובד בחטאפה – נעצר עם הפסד 3:1 ללבאנטה בבית ובמחזור האחרון נכנעה הקבוצה נגד בטיס. גם מכירתו של הסקורר בורחה איגלסיאס בקיץ וודאי לא עזרה. הקשר סרג'י דארדר זעם: "רק אנחנו השחקנים אשמים, אסור לנו במצבינו להפסיק מגול אחרי קרן".

    רק במחזור ה-23 הגיע ניצחון ביתי ראשון העונה. וו לי ופריירה עובדים יפה עם שמונה שערים כל אחד בכל המסגרות וראול דה תומאס שהגיע בינואר תרם רביעייה אך זה מעט מדי. "בארטרה גורם לאספניול לשקוע, היא מתחילה בספירה לאחור שלה", נכתב במארקה. "מועדון מפואר חווה סבל בלתי נגמר העונה. נראה שאספניול כבר נידונה". אבלרדו, המאמן השלישי במספר העונה, ניסה לנחם את שחקניו לאחר ההפסד ואמר לתקשורת: "לא נשקר, המצב קשה אבל אנחנו חייבים להמשיך. מותר להתרגז ולבכות בחדר ההלבשה, גם אני כמעט בכיתי, אבל צריך להמשיך להילחם כבר למחרת. כשאתה במקום האחרון – הכל נגדך". ב-14 המחזורים על הקווים השיג המאמן מאזן סביר של 11 נקודות אך גם זה לא צפוי להספיק.

    להמשך גם הוא לא ציפה. בשבת בצהריים, ממש עכשיו, הגיע זעזוע ומאמן שלישי פוטר מהקבוצה לראשונה מאז 1989. רופטה, שחקן העבר של המועדון, יעמוד על הקווים ויערוך בכורה נגד ריאל מדריד. מדובר בניסיון אחרון של הקבוצה לזעזוע בתקווה איכשהו לשרוד. המאמן נפרד במספר משפטים ברשתות החברתיות. "זו החלטה נחרצת ממקום של אמונה לעמוד ביעדים ולהישאר בליגה", נמסר מהמועדון. לפי התקשורת, אבלרדו פוטר בין היתר בשל הביקורת שמתח על השחקנים לאחר לבאנטה "יש כאלה שהיו צריכים להשאיר את הלב על המגרש ולא עשו זאת". עוד נטען כי הוא נהנה מחיזוק משמעותי בינואר בניגוד לקודמיו.

    בקבוצה מתנחמים בכך שלקראת המשחק הקרוב הציפיות והלחץ נמוכים משמעותית. המאמן אמר שאספניול הייתה טובה יותר דווקא נגד הגדולות ויש מן האמת בדבריו. היא חילצה תיקו נגד ברצלונה ואתלטיקו מדריד בביתה. אולם אספניול ניצחה הכי מעט בבית וספגה הכי הרבה שערים – 27. לקראת המשחק הקרוב דה תומאס שהבקיע ארבעה בליגה בשמונה משחקים – עשוי לשוב ל-11. סבסטיאן קורצ'יה הבלם שסובל מפציעה ארוכת טווח ימשיך להיעדר. רופטה, שמקבל חיזוק עם שחקן העבר האגדי, ראול טאמודו, אמר בכנות לקראת המשחק: "מחר זה היום הכי חשוב בחיים הספורטיביים שלנו. המטרה שלי היא אחת - לשכנע את השחקנים שלי שהם מסוגלים ולגרום להם להאמין בעצמם".

    ריאל מדריד מגיעה למשחק כשהיא עם 4 מ-4 אחרי פגרת הקורונה, כשהניצחון האחרון שבהם - 0:2 על מאיורקה שדי משקף את העונה הזו – התקפה דלה (גם אם המערך היה סופר-הרפתקני) והגנת ברזל. הטובה ביותר באירופה בצוותא עם ליברפול - 21 שערי חובה בלבד. לקראת אספניול זו תהיה שוב אותה המנטרה – עוד גמר שחובה לנצח (נותרו עוד שבעה), שוב משחקים אחרי ברצלונה ושוב בשעה 23:00 בלילה – צריך להיות חזקים, אך הפעם עם הזדמנות פז לפתוח פער של שתי נקודות אחרי התיקו של ברצלונה נגד סלטה ויגו. סביר להניח שהמיסטר יחזור למקורות ולא נראה את ה-4:2:3:1 הזה. עד עתה כל שחקני השדה הבריאים (21 במספר) שותפו בניסיון לחלק את הכוחות, כך שאף אחד לא יכול לבוא בתלונות.

    מי ייאבד את המקום שלו? בייל בוודאות, אחרי עוד משחק בו הוכיח כמה זידאן לא טועה לגביו. גם מודריץ' לא ישחק בשל צהובים והוא יוחלף בקרוס. קאסמירו שב מהשעייה ומרסלו ישחק כמגן שמאלי שכן פרלאן מנדי מוצהב. אל תופתעו אם תראו את איסקו חוזר ל-11 במערך היהלום ונשאלת השאלה אם עוד מחזור נראה את הזאר ו-ויניסיוס יחד. המאמן אמר על הברזילאי: "הוא עדיין לא ילד בן 20 והפגין חוזק נפשי עצום על אף עליות וירידות. השחקנםי יודעים היכן הם נמצאים, אלה החיים. הוא נמצא ברגע מעולה, וצריך ללכת לאט, גם לגביו, יש 25 שחקנים. אנחנו מסתכלים על הקבוצה תמיד". גם מרקו אסנסיו מחכה לחולצת ההרכב בפעם הראשונה שלו העונה. נציין כי בנזמה שחזר מעולה מהפגרה מציג רקורד לא רע נגד היריבה - ב-15 משחקי הליגה נגדה רשם 13 ניצחונות וכבש שבעה שערים כשהוא מבשל עוד שלושה.

    כרגע ריאל קבוצת החוץ הטובה בליגה אך היא רשמה את כל שלושת הפסדיה נגד קבוצות מהמקום ה-12 ומטה. המאמן הבהיר שוב: "אלה שבעה גמרים, עלינו להמשיך את מה שאנחנו עושים. אספניול צריכים נקודות והם יקשו עלינו מאוד, עלינו להיות ממוקדים כמו עד עכשיו. אנחנו לא מתייחסים למיקום של הקבוצות. צריך להוכיח על המגרש שזה מקום ראשון נגד האחרון. נהיה נחושים". כשנשאל על החדות בהתקפה אמר :"השחקנים לא התאמנו הרי יותר מדי בבית עם כדור וחזרו רעבים". על ההגנה: "ההיבט ההגנתי חשוב מאוד בימינו, יש לנו את היתרון בכך שיש לנו שחקנים מחויבים. הגנה זו עבודה של כולם. יש לנו כוח קבוצתי"

    מדי פעם זידאן גם מדבר על עתידו "אני לא אהיה כאן 20 שנה, להיות מאמן גוזל ממך הרבה מאוד כוחות. אני במועדון הטוב בעולם ונהנה בכל יום ממה שאני עושה, אני לא יודע מה יקרה", אבל אז דרש שלא לפרש את דבריו יותר מדי והוסיף: הייתי כדורגלן טוב יותר מאשר מאמן". המאמן התייחס גם לראמוס: "הוא שחקן ייחודי. יש לו כר איכויות ואישיות, הוא רצה לנצח, הוא רצה לעשות את מה שהוא עושה, להמשיך לעשות היסטוריה במועדון הזה. אני לא מתפלא על הישגיו, מקווה שהוא ימשיך ככה ושהוא ימשיך כאן עד הסוף". ואם כבר ראמוס, הוא ישיג עוד ציון דרך - הסקורר השני הטוב בקבוצה (יש היגידו גם הטוב ביותר) ירשום את הופעתו ה-645 וישתווה לקרלוס סנטיאנה הגדול במקום הרביעי בשיאני ההופעות בכל הזמנים. לראמוס יהיה זה משחקו ה-449 בליגה לעומת החלוץ שרשם 461.
    https://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2020/06/24/15930346476096.Xxx

    ריאל מדריד – הרכב משוער: טיבו קורטואה| דני קרבחאל, סרחיו ראמוס, רפאל ואראן, מרסלו| קאסמירו, טוני קרוס, פדה ואלוורדה| אדן הזאר, ויניסיוס, קארים בנזמה

    היסטוריה ומפגשי עבר:

    כשמדברים על משחק חוץ של ריאל מדריד באספניול קשה לשכוח את המחזור השלישי בעונת 15-16, היום בו כריסטיאנו רונאלדו הפגיז חמישייה ועוד בישל לגארת' בייל. גולים קלים לחלוטין, וזה כל הקסם, בדרך ך-0:6 ענק. מן הסתם זה הניצחון הכי גבוה של ריאל במגרשה של היריבה, כשהיו כמה רביעיות צנועות וגם מאניטה בעונת 1991-92 עם שלושער של פרננדו היירו הבלם-קשר-חלוץ. המאזן ההיסטורי נוטה ממש בקצת לטובת ריאל בעיקר בזכות 20 השנים האחרונות, כאשר הבלאנקוס ניצחו רק פעם אחת בששת המשחקים הראשונים וגם ספגו תבוסה אותה לא נעים להזכיר.

    בשנה שעברה זה נגמר ב-2:4 מרהיב על אף התלבושת האדומה עם צמד של בנזמה בפארטידזו אמיתי ושערים של ראמוס ובייל. קדם לכך הפסד 1:0 מתסכל בדקה האחרונה בהרכב רוטציוני של זידאן אך זה היה ההפסד היחיד באותו עשור שכלל שמונה הפסדים. 1:4 חביב רגע לפני סיום עונת 2014-15 עם שלושער של כריסטיאנו ואחד נוסף של מרסלו, והייתה גם הצגה בעונת האליפות של מוריניו עם שלושער של פיפיטה, הראשון בבעיטה אדירה למשקוף ופנימה. גם קאייחון הבקיע. בין 2008-09 כשראול וגוטי הוותיקים עשו סדר עם 0:2 ועד עונת 2012-13 (לא כולל) ריאל רשמה ארבעה ניצחונות רצופים על ה-0. אתם סקרנים? אז הרי המאזן: ב-85 משחקי הליגה שאספניול מארחת – 35 ניצחונות לריאל (41.5%), 19 תוצאות תיקו (22%) ו-31 ניצחונות לאספניול (36.5%), יחס שערים 138:125 לטובת ריאל.

    בין 2001 עד 2008 היה מדובר במוקש רציני מאוד כאשר אספניול ניצחה 1:2 בעונת הבכורה של זידאן, כעבור שנה היה תיקו 2:2 כשפיגו ורוברטו קרלוס כובשים שערים נאים, והמארחת ניצחה גם במחזור השלישי של 2004-05 (לאחר מכן קמאצ'ו התפטר) ו-2005-06( "שרק או לא שרק?). ב-2007-08 הנחילה אספיול הפסד בכורה לשוסטר. משנות ה-30 עד שנות ה-50 ריאל כאמור הייתה בעיקר מפסידה. עוד משחקים שנציין – 0:1 קטן-גדול של רוד בעונת הקאפלו אחרי בישול של גוטי, 2:44 נאה והצגה של רונאלדו ב-2003-04. בסך הכל 171 משחקי הליגה – 35:103 לריאל בניצחונות (192:378 בשערים), כשבמפגש האחרון שנערך ביניהן, בסיבוב הראשון, ניצחה ריאל 0:2 אפרורי כמו כל העונה עם נגיחה של ואראן ושער של בנזמה אחרי בישול של פדה. בסך הכל המסגרות הקבוצות נפגשו לא פחות מ-194 משחקים, 44:114 ניצחונות לריאל.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://images.realmadrid.co.il/images/posts/0_1593325528013.Xxx

    קצת כותרות לקראת המשחק היום. בשער המארקה על רקע תמונה של פיקה מאוכזב: "דרך חופשית למדריד". בפריויו נכתב כי המשחק הערב ייערך בברצלונה אבל הליגה 'לובשת לבן'. ריאל יכולה לפתוח פער מברצלונה ורוצה לנצל את המעידה שלה. נראה שריאל משדרת הרבה יותר ביטחון ועוצמה מברצלונה. ראמוס עצמו מחפש שיא - לכבוש שלושה משחקים ברציפות. נכתב כי אספניול מגיעה שקועה. לגבי ההרכב, זה אמור להיות עוד רגע גדול של ויניסיוס, אבל אם לא - איסקו נמצא ראשון בהיררכיה אחרי שבייל וחאמס שוב אכזבו|

    עוד כתבות במארקה: 'אסנסיו חוזר הביתה' - כזכור הילד הושאל לאספניול לפני שהגיע לריאל, כשאותה עונה הייתה סופר-חשובה עבורו, בה כבש ארבעה שערי ליגה ובישל עוד 13!| "שבעת הגמרים" האחרונים של טיבו קורטואה בקרב על הזאמורה מול אובלק| ועוד: האם אפשר לקבוע סופית שהטריו ההתקפי עד תום העונה יהיה ויניסיוס-הזאר-בנזמה, שכן הברזילאי היה הבולט במגרש גם נגד מאיורקה.

    "הזדמנות פז לריאל בקורנייה", נכתב ב-AS, והקדישו לא מעט תשומת לב לאספניול שחוץ משלוש הקבוצות שלא ירדו ליגה - בילו יותר עונות בליגה הבכירה מאשר היתר. נכתב כי זידאן ימשיך לחלק את הדקות ולשמור על השחקנים מפני עייפות, אך הוא לא מוכן להמר בעמדות המפתח - קורטואה, קרבחאל, ואראן, ראמוס ובנזמה. ההערכות הן שמרקו אסנסיו יקבל הזדמנות בהרכב לראשונה העונה, בצד ימין, בתקווה לחפש את הניצחון החמישי ברציפות - השיא של ריאל העונה בליגה. ריאל הפסידה רק פעם אחת ב-26 משחקי הליגה לאספניול.

    *******
    אני לא ממהר לחגוג, מספיק פעמים בעטנו בדלי נגד יריבות כאלה - בין אם בגלל שאננות או בגלל שאנחנו מתקשים מול 'אוטובוס'. השנה רוב האוהדים של שתי הקבוצות אמרו שדווקא אם היריבה תנצח אז הקבוצה שלך גם תעשה את זה, ואם היא תאבד נקודות אז היריבה תבעט בדלי. הקבוצה הזו הוכיחה השנה שהגולים הם כמו לידה. גם נגד מאיורקה החלשה אמרתי - יאללה, 0:3, וזה היה מאוד רחוק מזה. אולי אפקט המאמן החדש יעזור לאספניול למשחק אחד. צריך להיזהר מראול דה תומאס לפי היסטוריית האקסים, הוא מסוגל לתת גול, ולמרות זאת הייתי רוצה לראות את ראמוס נח, הגלדיאטור כבר לא ילד ומירו חוזר. לגבי ההתקפה, אין מנוס שוב מלנסות את ויניסיוס-הזאר-בנזמה בכל קומבינצייה שהיא, הברזילאי נראה טוב מאוד (עם כמה שמדגדג לי לראות את אסנסיו), אבל זידאן אוהב להפתיע ככה שאני לא אתפלא אם איסקו ישחק. הזאר צריך לגעת הרבה יותר בכדור ולאיים על השער, הוא לא עושה את זה מספיק. צריך לנצח בכל הרכב. עוד שבעה גמרים. האללה מדריד.