באיירן מינכן 2019/2020

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏17/7/17.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בדיוק היום לפני שבע שנים באיירן מינכן זכתה בטרבל אחרי שניצחה 1:2 את בורוסיה דורטמונד בגמר ליגת האלופות הכל-גרמני הראשון בהיסטוריה. עונה קודם לכן באיירן חוותה שברון לב נגד צ'לסי בגמר הביתי, שוב ראתה את הצהובים-שחורים זוכים באליפות על חשבונם וגם הושפלה 5:2 בגמר הגביע נגד הקבוצה של יורגן קלופ. אריאן רובן כבש את השער הדרמטי ודחף את הכדור פנימה. זכייה חמישית של באיירן במפעל וראשונה מאז 2001, ויופ היינקס עשה היסטוריה רגע לפני שעזב. רוברט לבנדובסקי היה כמובן בצד השני.

    **********

    * כמה שמחתי בשביל רובן שמחק את תדמית 'הלוזר' שלא הייתה הוגנת. בגמר ב-2010 הוא נחנק על ידי הגנת הברזל של אינטר, היה לו קשה ללא ריברי. הוא החמיץ בגמר המונדיאל, נכון, אבל חלק מהמצבים אליהם הגיע זה רק בזכות המהירות המסחררת שלו. הוא תמיד היה שחקן גדול וכיף שבבאיירן הצליח לעתים לברוח מהפציעות.
    * ההפסד של באיירן לצ'לסי היה טרגדייה של ממש ומדובר באחת הזוכות הפחות..נו, אתם יודעים, בתולדות המפעל. באיירן הייתה חייבת לזכות בגביע פשוט, "משחק אגפים" קטלני.
    * יש תחושה מסוימת של פספוס לגבי השנים האלה, בעיקר עם פפ, בהן היה סגל שחקנים עצום. באיירן תמיד הייתה ליד חוץ מריאל וברצלונה וזכתה בתואר פעם אחת בלבד.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    את באיירן מינכן הזו נצטרך למדוד כנראה בליגת האלופות והיא יכולה רק להצטער שהטורניר החשוב מכל יחודש רק בחודש אוגוסט. בכל מקרה, הבווארים בדרך לאליפות השיאים, המספר החזק - 8: מספר הניצחונות הרצופים, מספר האליפויות הרצופות, מספר הנקודות שהקבוצה צריכה אם בורוסיה דורטמונד תנצח במשחק החסר שלה.

    * אף קבוצה מעולם לא כבשה 86 שערי ליגה ב-29 משחקים - חסר לה שער בודד לממוצע מטורף של שלושה במשחק.
    * זו הייתה הפעם השמינית העונה שבאיירן כובשת חמישייה לפחות - יותר מכל קבוצה אחרת בחמש הליגות הגדולות.
    * רוברט לבנדוסקי הבקיע לראשונה נגד סילדורף, הגיע לציון דרך 300 בבונדסליגה (230 שערים ו-70 בישולים) והשווה את עונת השיא שלו מ-2016/17 עם 43 שערים.
    * תומאס מולר עם הבישול ה-18 שלו בליגה לאחר 29 מחזורים, יותר מכל שחקן אחר מאז החלו לבדוק את הנתונים ב-2004/05.
    * האנזי פליק ניצח ב-22 מ-25 משחקיו הראשונים כמאמן באיירן, האפיל על פני פפ גווארדיולה שניצח ב-21.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    [​IMG]

    רוברט לבנדובסקי חוזר להרכב באיירן מינכן בדיוק בזמן - לקראת מה שצפוי להיות משחק ההכתרה הערב נגד ורדר ברמן. החלוץ כמדי שנה היה אחד המצטיינים במדי הבווארים והמשיך להרעיד רשתות אך נראה שזו עונתו הגדולה בקריירה עם 45 שערים ב-39 משחקים (ברמת המספרים - בוודאי). החלוץ התראיין ל"פראנס פוטבול" וסיפר על הקשיים בתחילת הקריירה והרצון לזכות בכדור הזהב שחמק ממנו שוב ושוב ושוב.

    "הייתי בטקס הענקת הפרסים בדצמבר", פתח לבנדובסקי את דבריו בנוגע לפרס בו לא זכה מעולם. "נראה. אני תמיד מנסה לעשות את הטוב ביותר שלי, לזכות בתארים ולהבקיע שערים נוספים. הפרס הזה מגיע עם תארים קולקטיביים, זה מה שחשוב. הבלון ד'אור, לא ממש חשבתי על זה, אבל בחיי אני מאמין שהכל אפשרי". מה שעומד לו לרועץ זו העובדה שהחלוץ לא זכה עם הבווארים בליגת האלופות בתקופתו במועדון.

    תחילת הקריירה: "הייתי ילד ביישן ונמוך, זמן רב שקלתי 20 קילו. אבל רציתי מאוד לשחק בכל זאת. הייתי בן שמונה ולא הייתה קטגוריית גילאים כזו בפולין ולכן שיחקתי עם בני עשר. בגילאים האלה שנתיים זה הבדל גדול, הייתי נחות פיזית ולקח לי זמן לצמוח, אבל למדתי הרבה".

    הבקעת שערים: "במשחק קשה מאוד להבקיע, במיוחד כשאתה עייף. רמת הריכוז שלך קריטית, לכבוש שערים זה הרבה מאוד עבודה עם הראש. אסור שהחשיבה שלך תהיה איטית יותר. ברחבה יש לנו 0.1 שניות, אולי קצת יותר כדי לתקוף, לקבל את ההחלטה הנכונה ולקיים אינטרקציה עם הכדור, וכמובן שעלייך להתאמן – רגל ימין, רגל שמאל, נגיחות. עליך להיות מוכן בכל דרך".

    שגרה ביום של משחק: "אני תמיד מברר זמן רב לפני נגד מי אנחנו משחקים ובאיזה שעה. אני לא אוכל בשר ביום של משחק, זה מכביד עליי. מי שאוכל אורז או פסטה לפני המשחק יקבל יתרון גדול של אנרגיה בטווח הקצר אבל לאחר מכן זה משתנה. חשוב מאוד להשלים אנרגיה לאחר המשחק. ההתנהלות שלך מאוד משמעותית".
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    [​IMG]

    באיירן מינכן - היום שאחרי חגיגות האליפות

    באיירן מינכן זכתה באליפות כבר מזמן אבל המשיכה ללחוץ על הגז עד לשריקת הסיום של הבונדסליגה. הקבוצה של האנזי פליק הביסה אתמול (שבת) 0:4 את וולפסבורג וסיימה את העונה עם 13 ניצחונות ליגה רצופים. הבווארים לא יכלו כמובן לחגוג עם האוהדים אז הסתפקו במחווה אחרת כאשר בשעה 21:00 שעון גרמניה האצטדיון הביתי היה מואר בצבע אדום עם הכיתוב “DANKE” (תודה) לכבוד האוהדים. החגיגות על כר הדשא. בטוויטר הרשמי של המועדון הוסיפו את ההאשטג “#MEI8TER” לכבוד זכייה שמינית ברציפות באליפות.
    אין ספק שזו הייתה אליפות השיאים. באיירן השיגה 49 נקודות מתוך 51 עם יחס שערים 44+ ובכך רשמה את החצי השני הטוב בתולדות הבונדסליגה (בעונת הטרבל השיגה מספר נקודות זהה). תומאס מולר קבע שיא בישולים לעונה בבונדסליגה עם 21 אסיסטים והיה חתום גם על השער המאה של המועדון העונה בליגה. החלוץ רוברט לבנדובסקי שנבחר לשחקן העונה, סיים את 2019/20 עם 34 כיבושים ב-31 משחקי ליגה ו-49 שערים בכל המסגרות – מבריק.
    החלוץ זכה בתואר מלך השערים בפעם החמישית בקריירה, כולן מאז עונת 2013/14 (20 שערי ליגה). הוא עשה זאת גם ב-2015/16 (30 שערים) ובשלוש העונות האחרונות (29, 22 ו-34 בהתאמה). רק גרד מולר עשה זאת יותר פעמים ממנו (שבע), שהיה היחיד לפני לבנדובסקי שזכה בתואר שלוש פעמים ברציפות. עם 236 שערים הוא מדורג שלישי בדירוג כל הזמנים בבונדסליגה והכובש הזר הטוב ביותר. 162 מ-236 שעריו הגיעו במדי באיירן, כשהוא שווה לקרל היינץ רומניגה. רומיניגה עצמו אמר אמר: “להבקיע 34 שערים בעונה אחת זה מדהים. רק מולר האפיל עליו וזה אומר הכל. אני רוצה לברך אותו, הוא החלוץ הטוב בעולם”, אמר יו”ר באיירן מינכן.

    לבנדובסקי עצמו אמר: “זו הייתה עונה לא קלה אבל בסופו של דבר המאבק חיזק אותנו. החודשיים-שלושה הראשונים היו לא טובים, אבל תמיד האמנו בעצמנו. שיחקנו טוב מאוד. ברור שאני מרוצה מ-34 השערים שלי, אני אסיר תודה לחבריי לקבוצה, זה הישג שהגיע בזכותם. חבל שהחמצתי שלושה משחקי ליגה. אני תמיד מנסה לעשות כמיטב יכולתי. להבקיע מאה שערים כקבוצה זה מדהים”. בהמשך צייץ בטוויטר: “הטוב ביותר עוד לפנינו” עם רמז ברור – הגביע עם האזניים הגדולות.
    האנזי פליק, שניצח ב-28 מ-31 משחקיו בתפקיד: “אני גאה בהישגי הקבוצה שלי. הדרך בה הפעלנו לחץ, האנרגיה שלנו משחק אחר משחק, כל הדברים האלה שימחו אותי מאוד. אנחנו מאוד מקווים לשחק לעיני הקהל שלנו בעונה הבאה ושנוכל לחזור על ההישג הזה”.
    על האפשרות שטיאגו אלקנטרה יעזוב: “אני בכלל לא חושב שזה יקרה. תמיד אמרנו שהוא שחקן מדהים. אני חושב שאחרי משחק כזה ואחרי עונה כזו אתה צריך לקבל כעיתונאי שאנחנו לא יכולים לענות על שאלה כזו. אין חדש לגבי החוזה אבל אנחנו מדברים כמעט כל יום. אין שאלה לגבי האיכות שלו, הוא מוסיף לנו משהו, הוא שחקן יוצא דופן.
    מולר: “זה שונה כמובן, אנחנו מאוד לא רוצים להתרגל לזה. אבל אנחנו מודים לכל מי שאיפשר לנו לסיים את העונה לכר הדשא. ובעיקר מודים לאוהדים שלנו שממשיכים לאהוב כדורגל למרות הכל. אני מאוד מקווה שנוכל לפגוש אותם שוב צעד אחר צעד. התחרות אינטנסיבית אבל האווירה שונה, אתה מאבד תחושה. המחצית השנייה של העונה הייתה פנומנלית עבורנו. אני חושב שזו האליפות הכי מרגשת שלי חוץ מהפעם הראשונה, בסתיו היה לא פשוט בכלל לא מהצד שלי ולא מצד המועדון. הרגשנו שהשחקנים הצעירים הקשיבו לנו ויחד הגענו להצלחה גדולה”. תחלק פליק הקשר רשם שמונה שערים ו-17 בישולים.

    ב”בילד” נכתב: “בסופו של דבר זו לא הייתה החגיגה הרגילה עם מקלחת הבירה והמגע הפיזי אבל האליפות הזו תישאר לנצח בלבם של כל המעורבים בדבר וגם האוהדים שצפו בחלק השני מהטלוויזיה. באיירן היא אלופת הקורונה”. בעיתון הגדול בגרמניה הוסיפו בציניות: “רק ארבעה שערים”, שכן שני שערים היו חסרים לשבירת השיא ההיסטורי של 1971/72. “למתחרות הייתה הזדמנות, ברגעים מסוימים באיירן נראתה חלשה, אבל אז היא קמה משנת החורף והייתה פשוט פנומנלית. המתחרות צריכות להטיל בעצמן ספק”, נכתב ב”קיקר”. המטרה הבאה: גמר הגביע הגרמני נגד באייר לברקוזן.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    באיירן מינכן החתימה את לירוי סאנה ב-50 מיליון יורו. הגרמני שהיה מחוזר כבר בקיץ שעבר אך לא הגיע בשל תג המחיר הגבוה ובשל הפציעה הטראגית במגן הקהילה - חתם עד 2025. במדי מנצ'סטר סיטי כבש 39 שערים ובישל עוד 45 ב-135 הופעות.

    [​IMG]

    שוב קיבלנו הוכחה לקבוצה שמתנהלת בצורה הכי טובה באירופה ומעניין לראות האם השנה יחגגו שם את הגביע עם האזניים הגדולות, ההפסקה הזו בת החודש וחצי ממש גרועה עבורם. אם סאנה היה מגיע לפני שנה המחיר היה מאוד-מאוד שמן ולדעתי זה היה פוגע בדקות של גנאברי שאולי בנבחרת הוא משחק לעתים כ-'9' מזויף אבל לא במינכן, וגם במולר, והבינו במועדון אני מקווה שקומאן לא מספיק טוב ופציע. סאנה שחקן ענק, אני זוכר את הגול שלו נגד ליברפול מזווית קשה לפינה הרחוקה לרווח הקטנטן בין היד של השוער לקורה. הוא מהיר, הוא ערמומי, הוא מספק מספרים, ולבאיירן חשוב מאוד גם לא רק להסתער על כוכבי הבונדסליגה אלא גם באופן כללי שכל הגרמנים הטובים ביותר ישחקו אצלם. מספיק שהוא עלה 50 מיליון ולוקאס הרננדז עלה...
     
  6. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    החתמה אדירה של באיירן. באמת סכום הזוי לשחקן כזה.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    באיירן מינכן זכתה בדאבל שני ברציפות וה-13 בתולדותיה (20 גביעים בדיוק) - היום שאחרי:

    [​IMG]

    - באיירן זכתה בגביע 20 פעמים - כמו ורדר ברמן (שש זכיות), שאלקה ואיינטרכט פרנקפורט (חמש זכיות) ובורוסיה דורטמונד (ארבע זכיות) ביחד.
    - הבווארים רשמו ניצחון 17 ברציפות בכל המסגרות – שיא עבור מועדון גרמני, והאפילו על באייר לברקוזן שהשיגה 16 בעבר.
    - האנזי פליק שמציג רקורד מדהים של 30 ניצחונות ב-33 משחקיו כמאמן, במהלכם באיירן כבשה לא פחות מ-104 שערים – הפך לגרמני הראשון שזוכה בדאבל הן כשחקן והן כמאמן.
    - רוברט לבנדובסקי שכבש צמד הגיע ל-51 שערים העונה בכל המסגרות ב-43 משחקים – אין ספק שזו עונת חייו. הפולני כבש בסך הכל שישה שערים במשחקי גמר הגביע – יותר מכל אחד אחר.
    - תומאס מולר ששיחק בגמר בפעם השמינית בקריירה, השוו את שיאו של פרנק ריברי.
    - כל התגובות מהמשחק - לחצו כאן

    “שער החלומות של אלאבה מספק לבאיירן עוד תואר. אחרי 16 דקות בלבד הגיע השער הראשון והיה ברור איך המשחק הזה ייגמר. באיירן הייתה נמרצת, בטוחה בעצמה, דומיננטית”, נכתב ב"בילד". ב”קיקר” פירגנו גם כן: “הדאבל ה-13 של המועדון אחרי פתיחת עונה חלשה והחלפת מאמן הגיע בזכות מחצית שנייה אימתנית של העונה. זה לא בהכרח הכסף אלא החיבור והעבודה הקשה. ככה הגיע דאבל מושלם”. אולם, זה לא הסוף. בעיתון כבר סימנו מטרה: “דאבל של באיירן הוא הגיוני, המשימה הקשה מחכה באירופה. יש לבאיירן הזדמנות פז לשחזר את הטרבל מ-2013. אנחנו מקווים שזה היה ‘גמר הרפאים’ הראשון וגם האחרון בהיסטוריה”.
     
  8. WHITERM Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/18
    הודעות:
    1,218
    לייקים שהתקבלו:
    252
    מין:
    זכר


    לבנדובסקי העונה פשוט לוהט.
    עם 11 שערים בליגת האלופות כאשר יש לו לפחות עוד 3 משחקים[קשה לי להאמין שצ'לסי יעברו את באיירן במיוחד שהם הולכים לשחק באליאנץ ארנה].האם אנחנו נראה את לבנדובסקי משווה את השיא של רונאלדו או אפילו הוא ישבור אותו ויהפוך לשיאן כובשי השערים בליגת האלופות בעונה אחת?
    אישית עם הכושר הנוכחי שהוא נמצא בו אני מאמין שהוא לפחות יצליח להשוות את השיא של רונאלדו.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לירוי סאנה: "באיירן מתאימה לי בצורה מושלמת, לא חושש מהציפיות"| וגם: מסר של נוייר וביקורת על ביטול כדור הזהב| באיירן נחה כבר כמעט שלושה שבועות מאז השלימה זכייה בדאבל. ב-31 ביולי היא תפגוש את מארסיי כמשחק ידידות, אולי האחרון לפני הגומלין נגד צ'לסי. ברבע גמר ליגת האלופות תחכה לה ברצלונה ככל הנראה. בינתיים, לירוי סאנה שהצטרף לקבוצה ויחל לשחק בה רק בעונה הבאה, לא יוכל לעזור במשימה כמובן אך הוא סיפק ראיון נרחב וגלוי לבילד.

    [​IMG]

    סאנה אמר: " אני שחקן גרמני מוביל, חלק מהמועדון הגדול בגרמניה ויודע שלעתים קרובות אהיה על המוקד, אבל אני לא מפעיל לחץ על עצמי. אני אעשה מה שעליי לעשות, זה לא ישפיע על הביצועים שלי על המגרש. רציתי להתחיל בהכנות לקראת העונה הבאה עם באיירן ולכן עזבתי את מנצ'סטר סיטי מוקדם. לא היה קל לדחות את ההצעה לחוזה חדש, פפ גווארדיולה נפלא וכך גם המועדון אך רציתי משהו חדש. באיירן מתאימה לי בצורה מושלמת, סגנון המשחק מבוסס על שחקני הכנף. זה נחמד שמועדון כזה באמת רוצה אותך, הרגשתי איך כל אנשי המועדון מעורבים בצירוף שלי. אני מכיר הרבה שחקנים כאן, יש כימיה נהדרת, כולם אחד למען השני". על חולצה מספר 10: "אריאן רובן לבש אותה בעבר וגם אפילו אולי הנס, אני יודע איזו אחריות יש לי".

    על הסיכוי לזכות בליגת האלופות: "הקבוצה הייתה עוצמתית מאוד מאז חידוש הליגה, יש לה סיכוי גדול לזכות בתואר. החבר'ה כאן רעבים וממוקדים, יש מטרה גדולה. אני בהחלט מאמין שנוכל לזכות בליגת האלופות".
    מדוע לא הצטרף ב-2016: "בשלב הזה לא ראיתי אפשרות להתקדם, אריאן רובן ופרנק ריברי היו בשיאם ולא הייתי מוכן עדיין. באיירן פנתה אליי אבל בשלב הזה לא הייתי משחק כפי שרציתי". עוד אמר שהוא שמח שלא הגיע בקיץ ב-145 מיליון יורו : "אלה מספרים שבעיניי אף שחקן לא שווה. אבל כמובן שזה לא רע ששילמו עליי סכום נמוך יותר".
    על רוברט לבנדובסקי והאם היה יכול לזכות בכדור הזהב לפני שהענקת הפרס בוטלה לשנה הזו: "הוא רשם עונה נהדרת עם מספרים פנטסטיים. אני חושב שאם באיירן הייתה זוכה בליגת האלופות התואר בהחלט היה מוענק לו".
    השחקנים לחצו עליו להצטרף: "זה לא שהם התקשרו אליי כל יום ואמרו לי 'מתי אתה בא!' ו'מתי זה סוף סוף נגמר', אבל כן, ליאון גורצקה, סרג' גנאברי וג'ושוע קימיך יצרו איתי קשר". על המאמן: "אני מכיר את האנזי פליק מהנבחרת הצעירה עד גיל 21, אני יודע מה סגנון העבודה שלו ומהי האישיות. אני שמח מאוד שהוא יהיה המאמן שלי".

    עוד בבאיירן, הקפטן מנואל נוייר התייחס ליכולת שלו ואמר: "איזה מאמן יפתח עם שחקן שהוא לא הכי טוב? אני משוכנע שאני הכי טוב גם אם אני לא בן 17 כבר. המאמן בבאיירן ובגרמניה תמיד נמצא במצב תחרותי. לא משתנה הרבה עבורי כששוער חדש מגיע אלינו". כשנשאל על פרישה: "לכל כדורגלן יש קריירה אחת ואז אין דרך חזרה. אם הכדורגל יהפוך לנטל עבורי - אלך בדרכו של פיליפ לאם. יש לי בינתיים תשוקה אדירה לכדורגל, תמיד יש במה לזכות". על ליגת האלופות: "אם נעבור את צ'לסי, יהיה מדובר במשחק אחד בשלבים הבאים. היינו פייבוריטים במפגש כפול. כעת המזל ישחק תפקיד גדול במשחקים האלה אבל לא קל לשחק נגד באיירן".

    בנושא אחר, בתקשורת המקומית התאכזבו מההחלטה של "פראנס פוטבול" לבטל את פרס כדור הזהב, דווקא כשלבנדובסקי בעל סיכוי גבוה לזכייה בפרס היוקרתי אחרי 51 שערים ב-43 משחקים עד עתה. ב"בילד" נכתב: "אנחנו לא מבינים את זה, פרט לליגה הצרפתית - כולן שיחקו, ולקיליאן אמבפה וניימאר יש אפשרות לזכות בליגת האלופות. זה לא הוגן". "מבחינתי זו אחת מהשטויות הגדולות ביותר של המאה ה-21. הרי את פרס נובל או האוסקר לא מבטלים".
     
    cheddar אוהב/ת את זה.
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    "הכל טוב, הגביע שלנו" - התגובה של תומאס מולר באינסטגרם אחרי הזכייה בליגת האלופות ממחישה את הסיפור של באיירן:



    והנה קצת מהחגיגות בחדר ההלבשה:

    https://twitter.com/FCBayern/status/1297704377688498177

    האנזי פליק שניצח ב-33 מ-36 משחקיו העונה, מצטנע: "אני מודה לכולם, הגביע הזה ובכלל ההצלחות העונה שייכות לכל כך הרבה אנשים, היינו נאמנים לדרך שלנו ונחושים מההתחלה ועד הסוף"| מנואל נוייר שרשם הצלות גדולות שוב בדיוק ברגע הנכון: "היינו רגועים בכל המשחק גם אם זה נראה שהיה חסר לנו ביטחון פה ושם, זה אושר עילאי והרגשה שאין איך לתאר אותה, מעולם לא נהנתי ככה"| קינגסלי קומאן: "זה רגע שלא אשכח לעולם, לא אני, לא המועדון, לא האוהדים. עצוב לי קצת בשביל פ.ס.ז' כי גדלתי שם אבל אני מאה אחוז באיירן". האם זה היה משחקו האחרון של טיאגו אלקנטרה בקבוצה?

    זמן מספרים:
    * באיירן מינכן היא הקבוצה היחידה בתולדות המפעל שמנצחת בכל המשחקים - 11 מ-11. היא כבשה 43 שערים, כמעט ארבעה בממוצע למשחק, יותר מכל אחת אחרת (במספר השערים עצמו היא סגנית לבארסה שכבשה 45 ב-1999/00 אם כי ב-16 הופעות).
    * עם טרבל שני, ושחזור ההיסטוריה מ-2013, באיירן משתווה לברצלונה, רק שתיהן זכו פעמיים בכל שלושת התארים הגדולים.
    * זה היה גמר ליגת האלופות ה-11 של באיירן שעלתה למאזן חיובי של שש זכיות (בצוותא עם ליברפול, מדורגת אחרי מילאן - 7, וריאל מדריד - 13) מול חמישה הפסדים.
    * השער של קומאן היה השער ה-500 של באיירן מינכן בליגת האלופות כאשר רק ברצלונה וריאל מדריד הבקיעו יותר ממנה במפעל היוקרתי והיא מוליכה בפער גדול על הרביעית מנצ'סטר יונייטד.
    * תומאס מולר שיחק בגמר ליגת האלופות בפעם הרביעית בקריירה והשווה את שיאו של טוני קרוס כשחקן הגרמני שרשם הכי הרבה הופעות במעמד.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    [​IMG]

    רוברט לבנדובסקי
    סיפר: "ידענו שננצח את ברצלונה, חלק אמרו שהתוצאה תהיה 1:5. בכל מקרה 2:8 זו תוצאה נהדרת. היה לנו ביטחון עצום מצד המועדון. לפני המשחק גנאברי וקימיך לא שאלו אותי אם ננצח אלא האם נזכה בליגת האלופות ועניתי שכן".
    עוד אמר החלוץ: "מגיע לי לזכות בכדור הזהב. זכינו בכל התארים האפשריים והייתי מלך השערים בכל המפעלים, אם שחקן מגיע לכל ההישגים האלה אז הוא ראוי לזכות בפרס הזה".
    עוד הוסיף: "אם קוטיניו ופרישיץ' עולים מהספסל בדקה ה-80 - היריבה מבינה את הסגל העצום שלנו, וזה שאנחנו לא מתכוונים להפסיק ללחוץ, וזה גורם להם לחוסר ביטחון".
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר


    סרג' גנאברי יורש את חולצה מספר 7 של פרנק ריברי
    אחרי עונה אדירה בה כבש 23 שערים בכל המסגרות (שני רק ללבנדובסקי), כולל צמד בחצי גמר ליגת האלופות נגד ליון. אשתקד שיחק הגרמני עם מספר 22. "ציפיתי לזה הרבה זמן, פרנק תמיד ריגש את האוהדים וזה נותן לי עוד מוטיבצייה", אמר גנאברי. "כל הכבוד צ'ף, מגיע לך ללא ספק אחי. בהצלחה, אני בטוח שתעשה אותי גאה", בירך הצרפתי.

    לבנדובסקי: "פליק עשה עבודה יוצאת מן הכלל מאז הצטרפותו כמאמן ראשי. הוא בחור נהדר, מאמן נהדר ויש לו דעה ברורה לשחקנים. אני יכול לומר שהוא הטוב ביותר כאדם וכמאמן. אני מקווה נמשיך יחד זמן רב"| לירוי סאנה: "אני חושב שאני ב-80% יכולת, כמובן שחסר לי קצב משחק. לאחר הפציעה הקשה הגיעה הקורונה ובסיום העונה הגעתי לבאיירן, זו הייתה שנה קשה שעזרה לי להכיר את עצמי יותר".

    ******
    כמובן שמדובר בשחקנים עם סגנון מעט אחר, ריברי אהב לכדרר עד הקו והגרמני מחפש קצת יותר את השער, אך לשם השוואה עונת השיא של ריברי הייתה 19 כיבושים - עונת הבכורה בבאיירן.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://pbs.twimg.com/media/Eg5lTlLXgAAAZIR?format=Xxx&name=small

    האנזי פליק אישר שטיאגו עוזב
    : "אני מניח שהוא יעזוב. היינו מרוכזים בגמר ליגת האלופות ולא שוחחנו על כך. אני חושב שההחלטה שלו התקבלה". במועדון משערים שליברפול תגיש הצעה בקרוב מאוד. בגרמניה פורסם שקלופ כבר שוחח עם הקשר.

    על ההחלטה לפתוח עם קומאן בהרכב בגמר: "זו לא הייתה טעות גם אם פרישיץ' או קוטיניו היו משחקים. זה מעולה שהיו לנו הרבה אפשרויות. זו הייתה תחושת בטן. אנחנו מדברים הרבה ובסוף אני המאמן ואני מחליט. ההחלטה הסופית התקבלה כמה שעות לפני השריקה".

    בהמשך הוא סיכם את העונה: "הייתה לנו הצלחה גדולה אך הקהל היה מאוד חסר לנו באצטדיונים. תאר לעצמך מה קורה עם האוהדים שלנו אחרי 2:8 על ברצלונה לדוגמא. לצערי לא יכולנו לשנות את המצב אבל עשינו את מה שתלוי בנו. עבודת הקבוצה הייתה פנטסטית, כולם הראו את החוזקות שלכם בצורה מושלמת. פשוט נהנינו, היה אמון והרבה איכות. כולם הרגישו חלקק ממשהו מיוחד ורצו לעשות הכל כדי להצליח". ברמה האישית אמר שהרגיש יותר לחץ ואינטנסיביות מאשר מונדיאל 2014 בו זכה כעוזר מאמן כמובן.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    - באיירן מינכן מקבלת את לירוי סאנה הנפלא אבל אסור לשכוח ששחקנים כמו פיליפה קוטיניו שעוד תרם קצת בהתחלה ואיבן פרישיץ' - עזבו, ועכשיו טיאגו אלקנטרה שיעבור לליברפול ב-30 מיליון (רומניגה אישר), לא תמיד אפשר למנוע מהלכים כאלה, השאלה אם יהיה עוד רכש.

    - בינתיים מעניין אותי אם האוהדים לא עצבניים על דויד אלאבה החוצפן (אנחנו בימי קורונה? שכחת? מה עם קצת קרדיט למועדון שבנה אותך. לאן יילך, לבארסה? לריאל? לא!), הנה מה שאמר עליו המנהל המקצועי חסן סליהמיצ'יץ':
    “דויד הוא שחקן גדול, כולם מעריכים אותו במועדון. כולם רוצים שהוא יישאר. אולי (הנס) אמר כבר מה שפיני זהבי (סוכו של האוסטרי) יודע – לבאיירן יש מגבלות מקסימליות ספורטיביות וכלכליות, אלה רוברט לבנדובסקי ומנואל נוייר (המשתכרים הגבוהים ביותר). אני לא חושב שאלאבה חושב שהוא מעל שני חבריו לקבוצה”.

    - רוברט לבנדובסקי שכבש 55 שערים אשתקד נבחר על ידי האוהדים לשחקן המצטיין של באיירן ל-19/20. הוא זכה ל-51% מהקולות ואחריו אלפונסו דייוויס עם 16% ומולר עם 13%.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2020/08/07/15967903313933.Xxx

    "ההחלטה שלי היא ספורטיבית בלבד, באיירן מינכן תמיד תישאר הבית שלי". טיאגו אלקנטרה נפרד. "אני רוצה להמשיך להתקדם ולמצוא עוד אתגרים חדשים". הקשר הספרדי פרסם סרטון בן חצי דקה כמובן עם הנפת הגביע עם האזניים הגדולות לרקע ההמנון של באיירן". עוד כתב באינסטגרם: "אני גאה שהגעתי לכאן כצעיר מלא חלומות ועכשיו אני עוזב אחרי שהייתי חלק מהמועדון, בהיסטוריה שלו, בתרבות שלו. למדתי כאן לכבד את המסורת. עכשיו אני נפרד אבל לעולם לא אשכח אתכם". וכמובן הוא סיים עם המוטו הידוע: Mia San Mia. שבע עונות כזכור בבאיירן, טרבל אחד ענק וסה"כ 16 תארים, רשם 235 משחקים בהם כבש 31 שערים.




    כמובן שגם דויד אלאבה יכול לשחק בקישור במידת הצורך (גיבוי לקימיך) אבל יש תכנון מעבר לכך שלאון גורצקה באנקר? כמובן שבבונדסליגה באיירן מנצחת בקלות, אני מדבר בעיקר על משחקים בודדים בליגת האלופות.