מחזור 33 בספרד: ברצלונה נגד אתלטיקו מדריד!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏30/6/20.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הכדורגל של ריאל היה כואב בעיניים בחלקים נרחבים של העונה ואתמול כביכול שהיינו יותר טובים התקפית - ועדיין השער הוא מפנדל וגם שער מוקדם לא עוזר לנו להתפוצץ - זה בא על חשבון ההגנה כמובן ואלאבס שהיא עוד קבוצה בליגה - הגיעה למצבים טובים בניגוד לחטאפה-בילבאו-ווטאבר. אבל אצל ריאל היה שקט ברמת ההנהלה, אמון מצד המאמן, זידאן שינה מערכים בלי סוף והיינו יציבים. וכן שמונה ניצחונות רצופים זה מרשים מאוד, בעיקר במשחקים הגדולים ידענו להגיע.
    כיף לכתוב על אוטומט בגנות זידאן, אני רק אציין (ומי שאני מדבר אליו - יודע) שאת השלושער שלו נגד גלטסראיי כבש רודריגו מצד ימין, אתה זוכר את השער שהוא קיבל את הכדור, עבר בהטעייה מהירה את השומר וגלגל לרשת?

    הסגל הנוכחי של ריאל מספיק נגד מה שיש. זה רחוק מאוד מהטופ בליגת האלופות. והפעם אני חושב שגם אם כריסטיאנו היה אצלנו לא היינו קבוצה מספיק טובה כמו סיטי, פ.ס.ז' (באמת), ליברפול ועוד. על הנייר יש שמות כמו חאמס ובייל ובפועל - נאדה. חלון ההעברות? אודגור יגיע, יזרקו את חאמס ובייל בגרושים, אולי ימכרו את יוביץ' אם תהיה הצעה טובה. יהיה משעמם מאוד ולרעה..
    אתמול מנדי היה סלע הגנתי כרגיל, סחט את הפנדל באומנות אחרי ספרינט כמעט כמו רוברטו קרלוס (מרסלו חצי ממנו במהירות בימים אלה אני חושב) והיה פעיל התקפית, מבחינתי הוא המצטיין.

    ובנושא אחר: ריאל סוסיאדד מאז החזרה מהפגרה - ניצחון, שתי תוצאות תיקו וחמישה הפסדים. מהמקום הרביעי ועד למקום השביעי, פשוט קריסה טוטאלית אין מה לומר.
     
  2. WHITERM Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/18
    הודעות:
    1,218
    לייקים שהתקבלו:
    252
    מין:
    זכר
    חייב לציין לטובה את מנדי,הגנתית הוא תמיד היה מעולה.אבל התקפית פתאום השתנה בו משהו,השתפר בקרוסים חדירה לרחבה,אתמול הוא פשוט קירקס את הזה שהיה אמור לשמור עליו.
    מקווה שבקיץ בייל וחאמס כבר יעופו מפה.אנחנו צריכים גם לשחרר את מודריץ',ואסקזס ועוד כמה..

    3 גמרים נשארנו לנו :)
     
  3. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    ברור שאין קשר לזידאן, לא אשמתו שהוא תקוע עם שלושה שחקנים על אותה בלטה. רודריגו כבר היה שייך לריאל בכל מקרה. ויניסיוס הוחתם בקדנציה הקודמת שלו, אבל אני בספק אם מישהו שאל אותו.
    מאז רונאלדיניו, זה האבטיפוס של ברזילאים צעירים שאוהבים לקבל את הכדור עם הפנים למגן ולא עם הגב. מן הסתם ניימאר הוא הדוגמא הקלאסית, כי הוא בפער גדול על כולם מבחינת האיכות, אבל אין הרבה הבדל. גם את רונאלדיניו אף אחד לא היה חושב לשים בימין, כי זה היה מסרס לחלוטין חלק גדול מהמשחק שלו. ברגע ששחקן מהסוג הזה מקבל את הכדור בימין, האיום של בעיטה כמעט לא קיים, והאיום של מסירת עומק מצטמצם מאוד - הזווית סגורה והסיבוב של הכדור הוא לטובת ההגנה.
    גם כשהוא יגיע לגיל 35 עדיין תזכיר כל הזמן את השלושער?
    הוא כבש שלושער שהעיד על כישרון גדול, זה גם מול גלטסראיי ולא מול קבוצה איכותית באמת, אבל למה להתעסק בקטנות. הוא לא השחקן הראשון בהיסטוריה שכובש שלושער והיו גם גרועים ממנו שעשו את זה.
    די ברור שלראות אותו חוזר לעמדה שבה גדל כל הקריירה וכל האינסטינקטים שלו כשחקן נבנו על העמדה הזאת במגרש, מוציא ממנו כדורגל טוב יותר, גם אם מתישהו הוא כבש שלושער מעמדה אחרת מול קבוצה מתורכיה. די ברור שלכל היותר אחד מבינו ובין ויניסיוס יוכל לצאת שחקן שיצעיד את ריאל מדריד קדימה. כלומר, ב-90 מיליון יורו קנינו קיצוני שמאלי שיש עבורו סימן שאלה גדול. מה אני אגיד, התנהלות גאונית.
     
  4. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    לא מבין את קיקה סטיין.
    עלה לו רעיון נכון לשחק ביהלום עם מסי מאחורי גריזמן(ימין) וסוארז (שמאל). קיבלנו 45 דקות מדהימות(לא מעט בעזרת היריבה עצמה, ועדיין) ומאז לא ראינו את זה שוב.

    היום הוא משחק ביהלום אבל מסי כחלוץ-ימין וגריזמן חלוץ-שמאל. הרס את כל העיקרון שמסי מפנה לגריזמן את הצד הימני והוא שוב נראה כמו חצי שחקן.
     
  5. Astalavista Guest

  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ארבעה קשרים נגד קבוצת תחתית כמו ויאדוליד ובהמשך שלושה בלמים ואשכרה דקות של פאניקה מוחלטת לקראת הסיום, עד לאן ברצלונה התדרדרה. נקודת האור היחידה היא הגול של ארתורו וידאל עם כל הכבוד לבישול ולשיא של ליאו מסי. פצצה לפינה הרחוקה, חדות כמו של רונאלדו השמן בשיאו. בגדול, אתה רואה את ריאל משחקת חרא ומעביר ביקורת ואז ברצלונה משחקת ונהיית הרבה יותר גרועה. 80 שערים אחרי 35 משחקים - בארסה של מסי מגיעה לנתונים האלה בדרך כלל חמישה משחקים לפני ואפילו יותר. אני עדיין לא חוגג שום תואר הרי גם אנחנו לא ננצח לנצח ויש מספיק הזדמנויות ליפול. אבל אליפות של ריאל תהיה סופר-מוצדקת.
     
  7. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    ברצלונה יותר איבדה את האליפות מאשר שריאל לוקחת אותה. שום דבר שתגיד לא ישכנע אותי בזה.
    מחצית שניה נוראית אבל הסוף כבר ידוע מראש. עשינו יותר מדיי שטויות העונה ואיבדנו נקודות במקומות שלא צריך לאבד.
     
  8. SaSa Member

    הצטרף ב:
    ‏13/9/18
    הודעות:
    604
    לייקים שהתקבלו:
    145
    מין:
    זכר
    אליפות מוצדקת למי שתיקח יותר נקודות
     
  9. avicii Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/15
    הודעות:
    2,846
    לייקים שהתקבלו:
    1,163
    מין:
    זכר
    או אליפות לא מוצדקת למי שתסיים ראשונה.
    שתי הקבוצות היו די נוראיות העונה.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הערת ביניים: אם אתלטיקו מדריד הייתה בקצב צבירת הנקודות הנוכחי היא הייתה חלק מהמירוץ אבל צ'ולו הגיע לעונה הזו רק בינואר פחות או יותר או אם נדייק - אחרי נס אנפילד.
    אני לא יודע עד כמה מה שאמרת מדויק, המאבק סומן כצמוד מתחילת העונה, ידעתי שזידאן ייצב אותנו ולבארסה יש המון בעיות, הן בסגל עצמו ובעיקר מבפנים. בחצי הראשון של העונה בארסה אירחה את כל הגדולות חוץ מאתלטיקו בעוד ריאל מדריד שיחקה בחוץ. ואלוורדה היה צריך לקבל בעיטה אחרי גמר גביע המלך. מסכים שההיעדרות של לואיס סוארס משמעותית אבל בארסה איכשהו מצאה את הגולים שלה - בעיקר בזכות מסי. על אותו משקל אני יכול לטעון שהזאר עם עונה מחורבנת ופציעות ותראה מה נהיה מבייל.

    אגב זה לא מעניין יותר מדי, בעונת הדסימה ריאל רשמה 31 משחקים ללא הפסד, הגיע הקלאסיקו החגיגי בברנבאו, כבר הובלנו פעמיים ובכל זאת הרסנו הכל. כמעט לקחנו אליפות על אף מאזן מחורבן נגד שתי הגדולות. בעונת הטרבל של בארסה, היו לנו טריליון ניצחונות רצופים..פער אמיתי גדול בין הקבוצות היה בעונת הקאפלו 2006/07, שני עולמות נפרדים ברמת הכישרון לדוגמא. שם בארסה כביכול נמנעה ממשחקי החוץ ובעטה בדלי בלי סוף..
     
  11. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    שורה תחתונה בגלל היעילות של ריאל זכיתם באליפות. אבל כולם מדברים על החולשה של בארסה ושריאל הרוויחה מזה הרבה.
    לא משנה מה, פשוט לא הגיע לברצלונה לקחת. אולי דווקא חוסר הזכייה באליפות יעשה לה טוב בהמשך
     
  12. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    תפסיקו לדבר כאילו האליפות נגמרה.
     
  13. Abu George כותרת משתמש מותאמת אישית

    הצטרף ב:
    ‏13/4/12
    הודעות:
    3,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,157
    אפשר להפסיק לדבר, אבל האליפות נגמרה.
     
  14. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    איך אתה חושב שהאליפות לא נגמרה?
     
  15. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    אם ריאל מפסידה לגראנדה הכל פתוח.