מחזור 33 בספרד: ברצלונה נגד אתלטיקו מדריד!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏30/6/20.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני עדיין לא ממהר לסכם, הפאנצ'ר יכול להגיע בכל רגע. בכל מקרה, עם אדן הזאר טוב ובעיקר בריא - הכדורגל היה אמור להיות קצת פחות קשה לצפייה ונהניתי אולי מ-5-6 משחקים העונה. בשורה התחתונה - מישהי הייתה חייבת לזכות באליפות וריאל הייתה טובה יותר. התוצאות נגד החלק העליון - זה מאוד מרשים. 4 נק' גד בארסה, 4 נגד אתלטיקו, דאבל על סביליה. היינו רעבים יותר, הגנת ברזל בחלק השני, יחסית. זידאן ידע לשנות מערכים ולגוון. זה רחוק שנות אור מהלבל שאנחנו צריכים להיות בו, לגבי כך אין ספק, וזה לא היה מספיק למאבק באיטליה או בגרמניה ובטח בפרמיירליג.
    נקודות האור של בארסה - ריקי פוץ', אנסו פאטי (גם ואלוורדה ראוי לקרדיט) אבל שינוי יגיע כשההנהלה תתחלף. לאחרונה גם ה-0:4ים הידועים ממשחקי הבית כבר נעלמו וסיטי למשל ממשיכה לנצח על אוטומט גם בלי קהל וכנ"ל באיירן מינכן. והיה גם משחק נגד סביליה, על הנייר 0:4 ענק, ובפועל סביליה הגיעה לכל כך הרבה מצבים. ההגנה הייתה חרפה וכמעט ולא היו דברים טובים.
     
  2. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,577
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    ריאל צריכה לאבד נקודות בשתיים מתוך שלושת המשחקים הבאים. 95 אחוז זה שלה ואני עוד לארג'.
     
  3. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    לא בהכרח חושב שזה רעיון נכון, זו גם לבטח לא הפעם הראשונה שסטיין/ואלוורדה ניסו לשחק ככה העונה. מדהים לראות כמה פשוט נהיה לשבש את המשחק של ברצלונה (קו הגנה נמוך, לצופף את מרכז השדה וההגנה ככל האפשר, שמירה הדוקה של שחקן-שניים על מסי לאורך כל המשחק, לעלות עם קיצונים מהירים שיכולים להבקיע במתפרצות ושמים עין בהגנה על אלבה/סמדו). ויאריאל לא עשתה שום דבר מזה (צ'וקואזה אמנם מהיר אבל לא הגיע למשחק) ולכן חטפה בראש.

    כמובן שלא כל קבוצה שתקפיד על מה שכתבתי תצליח לעצור את ברצלונה, צריך גם לקוות שמסי וטר שטגן ייפלו על ימים פחות טובים, אבל בכל זאת קשה שלא לשים לב כמה גריזמן חסר תועלת כשהוא משחק גם לצד מסי וגם לצד סוארז. האמת שלדעתי ברצלונה תשכיל אם בכל זאת תשאיר את גריזמן לסוג של רוטציה עם סוארז, שבשנה וחצי האחרונות נראה בעיקר כמו הצל של עצמו למעט הבלחות פה ושם. אני כן חושב שהצרפתי יכול לשתף פעולה עם מסי, במיוחד אם זה יוריד קצת עומס מסוארז השחוק. חייב להגיד שזה מאוד ישעשע אותי אם גריזמן יעזוב בפחות מ-80M, לאוטארו יבוא במקומו ב-110M וישחק בדיוק על המשבצת של גריזמן. אני לא נביא והכל יכול לקרות, אבל במצב כזה סביר שהוא יהיה הכוכב השלישי ברציפות שברצלונה מביאה במעל 100M, רק כדי שישחק בעמדה שלא מתאימה לו ואולי תהרוס לו את הקריירה (למזלו, הוא עוד ילד...).
     
  4. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    מילא סטיין שניסה משהו דומה בצורה מעורפלת, אבל ואלוורדה מתי ניסה את המערך הזה?
     
  5. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    האמת שלפחות על הנייר אתה צודק, ואלוורדה כמעט תמיד העדיף לשים את גריזמן באגף שמאל. אני כן אבל זוכר שתוך כדי משחק הוא נכנס לאמצע כשראו שהוא חסר תועלת כקיצוני שמאלי (יכול להיות שהוא עשה זאת בהוראת ואלוורדה ויכול להיות שביוזמתו שלו, מי יודע?) וזה בעיקר סירבל את ההתקפה של ברצלונה. הנקודה שלי היא שגריזמן לאורך שנים שיחק תמיד כשלידו חלוץ 9 בודד בהתקפה והתקשה יותר כשהיה צריך לשחק לצד חלוץ 9 ושחקן חופשי נוסף (לטעמי הוא גם פחות הרשים במונדיאל לצורך העניין כשהיה לצד אמבפה וג'ירו, לעומת היורו לפני ארבע שנים). אני לא רואה מצב ששלושתם מצליחים לשחק יחד ומבריקים כשהיריבה מתבנקרת או לכל הפחות מצופפת את מרכז ההגנה ושומרת על קו נמוך.
     
  6. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    אני אוסיף שהצלחה נגד כל יריבה במערך שראינו נגד ויאריאל יהיה משקר, אמנם זו הצורה שבה אתה מחבר את MSG בצורה שהכי מתאימה ליכולות שלהם, אבל כדי להגיע לשם אתה צריך לצמצם את ההשפעה של גריזמן כ"יוצר" ואת של מסי כ"סקורר" ובכך לפגוע באפשרות של השחקנים האלה למקסם את עצמם. לאורך זמן אתה תצטרך את הסכמתו של מסי לויתור הזה ואני לא רואה את זה קורה(לא עבור גריזמן לפחות).
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    גראנדה - ריאל מדריד

    ריאל מדריד מגיעה למשחק בתקופה טובה אחרי 0:2 על אלאבס, ניצחון שמיני ברציפות גם בלי כדורגל - מאזן מושלם לאחר פגרת הקורונה. אחרי שברצלונה ניצחה בשבת, הפער שוב צומק לנקודה בלבד. "גמר נוסף ושוב בלי מנוחה", נכתב בתקשורת בתיאור מדויק לקראת המשחק כשהפעם יש לחבר'ה רק 70 שעות הפסקה. זינדין זידאן יודעת שנותרו עוד שלושה גמרים. ניצחון יוכל להכתיר את ריאל במשחק הבא נגד ויאריאל ביום חמישי. ריאל, רק נזכיר, היא קבוצת החוץ הטובה בליגה (34 נקודות מתוך 51) וכבר ניצחה את הרביעית (סביליה), השישית (חטאפה) והשביעית (ריאל סוסיאדד). זידאן כהרגלו לא מחפש תירוצים: "זה השבוע האחרון והקשה ביותר, נכון שזה לא פשוט אבל נגיע עם כל האנרגיה והמוטיבצייה שבעולם למשחק מחר. אני לא מתעסק במתמטיקה ורוצה רק לנצח מחר".

    המאמן נשאל על היכולת ואמר: "לא מפריע לי אם אומרים שאנחנו לא משחקים טוב. אנחנו נותנים את הכל. ריאל זו ריאל. אנחנו הקבוצה החשובה בהיסטוריה". זהות שחקני התקפה בהחלט יכולה להשפיע על הכדורגל של ריאל שרוב העונה היה מתסכל ולא מספיק טוב. על אף שבכלי התקשורת כתבו כי זידאן גיבש טריו התקפי והרי הוא נתן את האשראי פעמיים ברציפות לרודריגו ואסנסיו (כבש שני שערי ליגה כמו הוולשי, אותו אפשר למחוק מהרוטצייה וכנ"ל חאמס שזכה לברכת יום הולדת פומבית מזידאן אך גם אם ייכלל בסגל - לא ישחק) - אנחנו מניחים שהוא יבצע שוב שינויים. "אני לא אשפיל ואבזה אף שחקן בקבוצה שלי, ממש לא. מגיע לו מזל טוב קודם כל", אמר זיזו. ויניסיוס אגב חגג יום הולדת 20 היום.

    אדן הזאר שהסתפק בדקות ספורות - יחזור להרכב נגד היריבה נגדה כבש את השער הראשון והיחיד שלו העונה ("הוא בסגל ונראה אם יפתח) וכך גם ויניסיוס. קארים בנזמה שכבש ובישל במחזור הקודם שוב יהיה במרכז העניינים. במארקה החמיאו לו וכתבו שאם היה הפנדליסט הקבוע היה עוקף את מסי בקרב על הפיצ'יצ'י. בנזמה, שרחוק ארבעה שערים ממסי (ותמיד מותר לחלום) - פוגש את היריבה נגדה הבקיע באחוזים הטובים ביותר. יש לו 11 שערים ב-13 משחקים נגד גראנדה. קארים יהיה איש ההתקפה היחיד, כפי שכבר הורגלנו העונה. יוביץ' בבידוד כמובן (קיבל תשובה שלילית לקורונה, יוכל לשחק נגד ויאריאל כנראה) ומריאנו לא התאמן. קארים, אגב, כבש את השער הראשון העונה בעשרה משחקים, נתון מרשים.

    מי שבוודאות ישחקו הם הקפטן סרחיו ראמוס והמגן דני קרבחאל החוזרים מהשעייה. פרלאן מנדי יהיה המגן השמאלי במשחקים שנותרו לאור הפציעה של מרסלו, והוא בהחלט נראה טוב. זידאן מרוצה: "הוא לא מפתיע אותי. זו הייתה בקשה ברורה שלי מצד המועדון. הוא שחקן מוכשר וצעיר מאוד, עובד קשה. אי אפשר להשוות אותו למרסלו, כל אחד מהם שונה. מנדי הוכיח שהוא שחקן טוב עבור ריאל מדריד". מנדי חלק מהגנת הברזל בעיקר, זו שספגה רק 21 שערים - שיא שאפילו לא היה בימי הקינטה דל בויטרה. אז ההגנה תצטרך לעשות את שלה וההתקפה תגרד גול איכשהו?
    https://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2020/07/11/15944783814825.Xxx
    ריאל מדריד - הרכב משוער: טיבו קורטואה| דני קרבחאל, סרחיו ראמוס, רפאל ואראן, פרלאן מנדי| קאסמירו, טוני קרוס, פדה ואלוורדה| אדן הזאר, ויניסיוס ג'וניור וקארים בנזמה.

    גרנאדה מגיעה למשחק בתנופה אחרי שבע נקודות משלושת המחזורים האחרונים ולאור המשבר של ולנסיה וריאל סוסיאדד - ביום טוב אפילו רואים את אירופה. הקבוצה שמדורגת במקום התשיעי אמנם החזיקה אפילו במקום השני לשני מחזורים אך זה היה בתחילת העונה. בשבוע האחרון גראנדה ניצחה יריבה ישירה על הליגה האירופית עם 2:3 נפלא על סוסיאדד - "אירופה בהחלט אפשרית, קבלו את האורחת החדשה בקרב", נכתב בסיקור לאחר הניצחון. "דייגו מרטינס שינה את ההיסטוריה של גראנדה", זכה המאמן לשבחים אחרי שלקח את הקבוצה בחזרה לליגה הבכירה ומציג מאזן נאה. גראנדה הגיעה ל-50 נקודות כשנותרו עוד שלושה משחקים לסיום, והשוותה את רקורד השיא שלה מעונת 1971/72 (אז עשתה זאת ב-34 משחקים).

    מי שחווה עדנה מחודשת הוא החלוץ הוותיק רוברטו סולדאדו שכזכור חזר לספרד אחרי שנתיים בטורקיה. יש לו עשרה שערים העונה בכל המסגרות, וארבעה מששת שעריו בלגיה הגיעו מאז פגרת הקורונה. הוא כבש במהלך ההפסד המפתיע לאייבר בין היתר ובניצחונות על אלאבס וריאל סוסיאדד. סולדאדו, שגם בישל שבעה שערים ובהחלט מסוגל לנצל את ההזדמנות אליה יגיע, הקשה לא פעם על ריאל בקבוצותיו השונות וכבש נגדה חמישה שערי ליגה ב-11 משחקים. בכל מקרה, קרלוס פרננדס הוא מלך שערי הקבוצה העונה עם 12 (רשם קרוב ל-2,500 דקות העונה, שיאן ההופעות) .אנטוניו פוארטס, הווינגר הימני, כבש שבעה שערים.

    ואם כבר באקסים עסקינן, בצד השני של המגרש, הבלם הצעיר חסוס ואייחו שותף בעשרה ב-16 משחקי הליגה מאז הגיע וטרם נפצע. פתח בהרכב שבע פעמים והשלים בשישה משחקים 90 דקות. אין ספק שההשאלה הזו עשתה לו טוב. אולם, ואייחו כמו ואייחו, נמצא בספק קל לקראת המשחק (הוחלף בדקה ה-68) חרמן סאנצ'ס יחליפו אם לא יהיה כשיר. כל הנעדרים בשורותיה הם שחקנים די משניים - מקסים גונאלוס, קיני וניידר לוזאנו.

    במשחקי הבית גראנדה הפגינה אופי וקשיחות. היא גברה 0:2 על ברצלונה במחזור החמישי וגם אתלטיקו מדריד לא הצליחה לנצח באצטדיון "לוס קרמנס". דייגו מרטינס אמר: "עמדנו בשבוע האחרון בגאווה עם שלושה שחקנים. יש לנו אנרגיה חיובית אדירה. עם כל הכבוד לריאל מדריד, אנחנו מתרגשים בתחושות הפנימיות שלנו, גרנאדה בעונה הטובה ביותר שלה. אנחנו חולמים על ניצחון. עלינו לעשות משחק מושלם. הצלחה ויעילות חשובים מאוד. מקווה שנציג את הגרסה הטובה ביותר שלנו. ריאל לא סתם בפסגה, יש לה שמונה ניצחונות ובשישה שמרה על שער נקי. נתמקד בעצמנו.

    היסטוריה ומפגשי עבר:
    המשחק הראשון בין גראנדה וריאל נערך כבר ב-1941/42, אלא שהיסטוריית המפגשים עומדת על 23 משחקים בלבד, שכן הקבוצה הקטנה נעדרה מהליגה לפרקים קצרים ובין 1975 עד 2012. ריאל הפסידה פעמיים ברציפות וסיימה רק ב-2:2 במשחק השלישי, ואז החל רצף יפה של חמישה ניצחונות רצופים, אותו ריאל תוכל להשוות. שלושער של פושקאש סגר עניין ב-1959, הוא כבש צמד ב-3:4 כעבור שנה והניצחון הבא של גראנדה הגיע רק ב-1970/71. הניצחון האחרון של גראנדה היה מוזר מאוד, במחזור ה-22 של עונת 2012/13, אחרי שער עצמי הזוי של כריסטיאנו רונאלדו.

    ובחזרה לימים אלה. המפגש האחרון הסתיים בניצחון גדול 0:4 בשיטת 'ריאל מדריד ב', ותודה לחאמס רודריגס שכבש צמד תוך 11 דקות, ולאלברו מוראטה שקבע את תוצאת המשחק עוד בדקה ה-35. שנתיים קודם לכן זה הסתיים באותה הצורה. רונאלדו כבש כבר בדקה השנייה וחאמס היה אחראי על הבונבון עם שער נפלא מהאוויר אחרי הקפצה של בנזמה, שכבש בעצמו. הקולומביאני סיים עם צמד. ניצחון חשוב נגד גראנדה הושג בצורה דרמטית להפליא איי שם ב-2011/12 כשמחזור לסיום ריאל שיחקה רע, נקלעה לפיגור מוקדם אבל רונאלדו השווה בפנדל ודויד קורטס כבש שער עצמי הזוי ברגע האחרון, וכך חלום מאה הנקודות נמשך (ומומש). בעונת הדסימה זה נגמר ב-0:1 צנוע משער של קארים.

    ועכשיו למספרים: ב-23 משחקים בהם גראנדה היא המארחת - 12 ניצחונות לריאל (52), שש תוצאות תיקו (26%) ועוד חמישה ניצחונות לגראנדה (22%), יחס שערים 25:39 לטובת ריאל. בסך הכל 47 מפגשי הליגה המאזן של ריאל מרשים יותר כמובן - 6:33 בניצחונות, יחס שערים 45:120 לטובתה. העונה, במחזור השמיני, ריאל ניצחה 2:4 כזכור כשבנזמה כובש שער מהיר בדקה השנייה, הזאר רשם שער בכורה בלבן (ואחרון לבינתיים) וגם חאמס הבקיע בתוספת הזמן. יתרון בטוח של 0:3 הפך ל-2:3 מלחיץ. בעבר נערכו גם שישה מפגשי גביע (האחרון ב-1976) והמאזן בכל המסגרות הוא 7:36 לריאל בניצחונות.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://totalfootball.co.il/uploads/default/original/2X/8/817493107ea1dc06cb807f2f7998d6ab9b41e134.Xxx

    הכותרות לקראת המשחק הסופר חשוב הערב נגד גראנדה. שער ה-AS עם הקפטן ראמוס: “מלך הויקינגים חוזר”. הבלם שכבש העונה עשרה שערי ליגה היה יכול להיות הפיצ’יצ’י בתשע קבוצות מהליגה השנה. גם דני קרבחאל חוזר לקראת משחק מכריע ביותר| נכתב על חאמס ששוב נותר מחוץ לסגל אך זידאן טוען שהוא לא ישפיל שחקן בפומבי

    בפריויו באתר נכתב 'ראמוס חוזר כדי לסיים את הליגה נגד גראנדה ההיסטוריה (50 נקודות), שהפסידה פעמיים ב-12 משחקים. נכתב שעם כריסטיאנו ריאל כבשה בממוצע 106 שערי ליגה. בשנה שעברה ריאל התרסקה עם 63 - כלומר 43 פחות, ומה עם ליגת האלופות? והפעם, שני ניצחונות, עם בנזמה בזרקור - וריאל שוב תניף תואר גדול. ומה עם ההגנה? קורטואה ספג 21 שערים בלבד, הרקורד הטוב ביותר של המועדון לאחר 35 מחזורים. שוער שלנו זכה בזאמורה 17 פעמים אך זה לא קרה מאז קסיאס ב-2008| הרכב משוער לפי האתר: שוב אסנסיו, ויניסיוס בצד שמאל ופדה על הספסל.

    במארקה נכתב: “ריאל מבקרת בגראנדה שמפחידה את הגדולות בלוס קרמנס”. ריאל מחפשת ניצחון שיאפשר לה לחגוג אליפות כבר ביום חמישי במחזור ה-37, אלא שהמארחת שחולמת אירופה - תרצה לקלקל לה. ברצלונה כבר הפסידה שם וגם אתלטיקו ו-ולנסיה לא ניצחו. ‘שלטי אזהרה’ עבור זידאן שיפגוש חמישה שחקני הגנה. ויש לה גם כמה שחקני התקפה טובים כמו קרלוס פרננדס ורוברטו סולדאדו| ההרכב המשוער ? שונה לגמרי. מערך ארבעה קשרים כשוויני יחד עם קארים.

    "הזאר נגד הקורבן שלו". זוכרים את הסיבוב הראשון? הקשר הבלגי כבש בהקפצה נפלאה את שערו הראשון בקבוצה, במחזור השמיני נגד גראנדה. חבל שזה היה גם שערו האחרון. בקיץ, בריאל היו בטוחים שהם מקבלים שחקן של 20 גולים בעונה. אשתקד רשם את עונת השיא בצ’לסי עם 21 שערים ו-19 בישולים. היו לו 17 שערים ב-2016-2018 ובעונת הבכורה בבלוז כבש 20. הוא היה אחד השחקנים הטובים בפרמיירליג ורשם 110 שערים ו-92 בישולים ב-352 משחקים בלונדון.

    “הוא שיחק כמו להטוטן אמיתי בחודשים אוקטובר-נובמבר אבל לא הצליח לכבוש ואז באה הפציעה”, נכתב עליו במארקה. “הוא היה נפלא נגד פ.ס.ז’ ואייבר אבל הסיומת הרעה ‘חנקה’ אותו”. עוד הזכירו כי הבלגי הרשים נגד אייבר ו-ולנסיה ובישל שני שערים אבל לאחר מכן סבל מבעיות בקרסול והוא שוב נראה רע. "האליפות על כף המאזניים אך הבריאות של הבלגי מעל הכל ועל כן נוקטים בזהירות במועדון. וכעת הוא פוגש את היריבה נגדה רשם את הרגע הגדול ביותר שלו בקבוצה. במארקה עשו סקר אוהדים במטרה לדרג את העונה שלו. כ-20% מהנשאלים העדיפו שלא לתת ציון בשל הפציעות. גם הזאר היה מעדיף כך…

    הפעם נעשה את זה קצר: צופה למשחק סופר-קשה היום, ואם זידאן יתחכם ויבחר בארבעה קשרים זה יהיה עוד יותר מתסכל, אין שום סיבה לכך נגד קבוצה עם הגנה חזקה שתקשה עלינו עם שלושה בלמים. היא אולי לא ‘קוטלת הענקיות’ אבל נמצאת בכושר טוב ומסוכנת במשחקי הבית. כבר אמרתי - זה עצוב שבמשחק כזה שיכול לקדם אותנו פסע מאליפות - יש חשש לגבי הזאר ורוצים לשמור אותו. מתי נראה כבר את הטריו H-B-A כמו שהבטיחו לנו? הזאר-בנזמה-אסנסיו? רודריגו היה מעולה במשחק האחרון, ויניסיוס תמיד מפתיע אותך, אבל זה הטריו ההתקפי שאני רוצה לראות. כמובן שגם עם כל הכותרות להן זכה מודריץ’ - המרצות של פדה (זה הזמן לחזור לעצמך) - חשובה מאוד. לא להסתפק בהנעת כדור סתמית אלא לבעוט ולנצל הזדמנויות, אסור לשחק עם שחקנים איטיים. השנה אני מרגיש שעל כל משחק כתבנו 'צריך לגרד את ה-0:1 הזה" - אוססונה הפכה לוולנסיה, וולנסיה הפכה לאתלטיקו. האללה מדריד, תנו לנו את זה
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://totalfootball.co.il/uploads/default/original/2X/3/38ee550c7826e6fd6e92622222fa7f25666a8527.Xxx

    סיפור המשחק בתמונות: לעולם אל תפקפקו בזידאן| בייל מאכזב? הכל עניין של נקודת מבט| אם אתמול לא הייתה לי נשיקה צרפתית - לפחות זה

    ניצחון אחד מאליפות, מתכונן חגיגית ליום חמישי, בדיוק אתמול התארחתי בפודקאסט של עמית לוינטל והיה כיף לדבר על ריאל מדריד, להתכונן לאליפות ולספר על הסוד הגדול שלי. המטרה הושגה ואי אפשר שלא להעריך את הקבוצה על הרצף. לשם שינוי פתחנו טוב, החשיבה של זידאן מאחורי המערך - עבדה היטב. שמח שנבואות הזעם שלי היו לשווא. אני עדיין חושב שבמקום איסקו אפשר היה לשחק עם שחקן התקפי שנמצא בכושר טוב יותר, זה המינימום. אולי העונה לא היינו מנצחים יותר אבל זה היה פחות כואב בעיניים. מנדי הולך ומשתפר, המהירות הייתה חומר גלם טוב להתחלה ועכשיו הוא מרגיש מאוד בנוח. מבסוט גם על בנזמה, על השער, למרות הטיפשות של הבלם (כאילו הוא לא ראה את קארים מעולם משחק), חיפש את השער יותר וכל התקפה עוברת דרכו.

    לא שהיינו ממשיכים 90 דקות להיראות ככה אבל איבוד הכדור של קאסמירו זו שאננות לשמה ובילדים א’ המאמן צועק לעיני כולם, הילד בוכה ויורד לספסל כדי לעשות חושבים. לא רוצה לראות דברים כאלה יותר. לשם שינוי פתחנו חזק מה שאיפשר לי לשרוד בקלילות (התקפי לב מיותרים מהדקה ה-60 ואילך). עצם זה שהזאר לא פתח זה עצוב, עדיין במצב בייל של פעם - צמר גפן. קורא כהרגלי את המארקה וה-AS וחושב שהמחמאות ללוקה קצת מוגזמות.

    ומילה לסיום: כל כך הרבה פעמים העבירו עליו ביקורת, המחמאות שראמוס קיבל מאז 2018/19 - על הדיוק בפנדלים, קור הרוח, המנהיגות, היכולת ההתקפית והרעב לכבוש. או שמדובר בקלאסיקו כי למשחקים הגדולים הוא מגיע. הצלה נהדרת מקו השער לקראת הדקה ה-90, הנקודות רשומות גם על שמו. שחקן העונה שלי ויסלח לי מירו.
     
  10. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    מהרגע הראשון ראיתי שלמנדי יש פוטציאל התקפי מצוין וזה רק עיניין של זמן שהוא יפסיק להיות מאופק. זה הרבה מעבר למהירות, הוא טכני, מוצא מהר שחקן פנוי באמצע ולפי דעתי גם יש לו קרוסים טובים. מגן ענק להרבה שנים.

    לגבי המערך של זידאן- כחובב מושבע של נבחרת ספרד אני מאוד רוצה לראות מאמן עם אומץ שמביא את השיטה הזו גם לכדורגל מועדונים. לא אכפת לי אפילו שבמקום בנזמה יכנס עוד קשר (גם ככה הוא לא באמת חלוץ).
     
  11. WHITERM Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/18
    הודעות:
    1,218
    לייקים שהתקבלו:
    252
    מין:
    זכר
    מנדי מאז החזרה מהקורונה פשוט מגלה צד התקפי אדיר שיש בו.
    מבנאדם שלא מצליח למסור קרוס טוב,הוא נהיה נכס התקפי .
     
  12. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    הקרוסים שלו לא יצאו טוב אבל אפשר היה לראות מהרגע הראשון שיש לו טכניקה טובה מאוד בקרוסים וסתם לא הלך, זה היה ברור שזה עיניין של זמן. וגם הטיפול שלו בכדור טוב ואפשר היה לראות את זה מיד. התנפלו עליו מהר מידי בכל מה שקשור לתרומה התקפית.
     
  13. WHITERM Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/18
    הודעות:
    1,218
    לייקים שהתקבלו:
    252
    מין:
    זכר
    לא יודע כמה משחקים ראית של כאשר מנדי היה מגן לפני הקורונה,אבל התקפית הוא היה גרוע.
    התקופה לאחר הקורונה הינה שינוי של 180מעלות למפני הקורונה מבחינה התקפית.
     
  14. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    ובכל זאת כבר אז ראיתי שיש לו פוטנציאל התקפי וגם אמרתי את זה.