מחזור 37 בספרד: ניצחון יכתיר את ריאל לאלופה, ברצלונה מקווה לנס

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏15/7/20.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כולם מטומטים אבל סיונרה יודע, מעולה. אמרתי, זידאן לא הוכיח שהוא יודע לבנות קבוצה. וזה לא רלוונטי לקיץ הקרוב כי לא יהיו העברות ענק, אולי מרטין אודגור יחזור והוא לא השחקן שעושה את ההבדל. אתה היית זורק את זידאן עכשיו ומביא את פוצ'טינו? החיים הם לא משחק מנג'ר. הסגל שלנו רחב על הנייר, בפועל יש ילדים ברזילאים מוכשרים יותר או פחות, אסנסיו שרק חזר מפציעה. אולי גם זידאן אשם בעונה הנוכחית של בייל שאין לו חשק לשחק כדורגל?

    עד הפציעה בנובמבר הזאר הגיע למצבים והחמיץ. זידאן נתן לו את כל השקט שבעולם, שילב אותו בתבונה פעמיים ועשה הכל כדי לא להזדרז איתו, מה אתה רוצה מהמאמן שלך. ריאל מדריד לא יכולה לשחק (הרבה) יותר טוב עם הסגל הזה שיש לה. כל העולם מבין את זה ואתה לא. גם 11 תארים בארבע שנים זה פוקס, זה הכל כריסטיאנו, זידאן לא משמעותי בכלל.
    אגב, מיליטאו צעיר, הגיע לעשור ולא לעונת 2019/20, הוא הראה ניצוצות ודה ליכט היה מאוד-מאוד יקר. אני לא אשפוט את הרכש הזה עכשיו. מנדי השתפר, מי הביא אותו, הקוסם מרלין או זידאן? הזאר היה רכש סופר-מוצדק. בגלל שזידאן לא שילב מספיק את יוביץ' הוא צריך ללכת? לגבי רודריגו אני יכול להתווכח.
     
  2. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    כנראה שהפער בינינו נובע מתפיסת תפקיד המאמן. אתה חושב שתפקידו של מאמן זה לשים שחקן על הדשא ולתת לו לשחק כדורגל, אני מאמין שהמאמן צריך גם לחשוב איך השחקן משתלב ליד שחקים אחרים, מה ההוראות שהוא מקבל והתפקידים שהוא צריך לבצע ואיך אתה דואג למקסם את היתרונות שלו על המגרש.
    מנדי בהחלט נתן חצי עונה לא רעה ונראה מבטיח להמשך. הוא עדיין עלה 50 מיליון יורו, כשהיה לנו מגן שמאלי בסגל. הפער בין השחקנים הוא הפער בין שחקנים אחרים שריאל יכלה להביא. 60 מיליון על יוביץ' פלוס ה-50 של מנדי, ואתה יכול לרכוש את סנצ'ו (הרי חלוצים בריאל מדריד לא באמת יקבלו דקות כל עוד בנזמה משחק) או לאוטרו, בלי לוותר על כלום. תוסיף לזה את ה45 של רודריגו ואתה כבר בטווח של כמעט כל שחקן גדול בעולם, מלבד אולי מסי.
     
    EsheD אוהב/ת את זה.
  3. WHITERM Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/18
    הודעות:
    1,218
    לייקים שהתקבלו:
    252
    מין:
    זכר
    לא הבנתי,אתה ידעת על הקורונה מיוני הקודם...?
    כל מה שכתבת עכשיו הוא לא רלוונטי כיוון שאף אחד לא ידע על הקורונה ועל המצב שהולך לקרות בגלל זה.
    קשה לי להאמין שלא יכלנו להביא כל אחד מהשלישייה אשר ציינת בלי קשר לשחקנים אשר רכשנו ,ללא הקורונה.
    עדיין ניתן להביא אותם ,אם נצליח למכור את כל השומן העודף בסגל -בייל, חאמס, ואסקס ,איסקו ועוד[תוסיף כל שם אחר שבא לך].
     
  4. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,469
    לייקים שהתקבלו:
    559
    לגבי האליפות - אני חושב שזו קצת דמגוגיה לטעון שמה שאפשר להשיג אותה הוא קודם כל עונה רעה של ברצלונה. כן, בארסה הייתה חלשה - אבל ריאל עצמה הולכת לסיים את הליגה עם 86-89 נקודות - מספרים שהיו מספיקים לאליפות / ריצה צמודה מאוד לאליפות בכל אחת מהעונות שאחרי הקבוצות של מוריניו ופפ (למשל - בארסה של שנה שעברה סיימה עם 87 נקודות; ריאל ובארסה בשתי העונות שלפני כן לקחו 93 נקודות; בארסה ב2016 השיגה 91 נקודות וריאל של זידאן 90; ואתלטיקו לקחה ב2014 אליפות עם 90 נקודות).
    הטיעון הזה אולי היה תופס אם ריאל הייתה ממשיכה בקצב צבירת הנקודות מלפני הקורונה (אז איבדנו המון נקודות שאסור לאלופה לאבד ונשארנו צמודים בזכות בארסה שפישלה באותו אופן), אבל לאור הכושר המצוין שחזרנו איתו מהפגרה ורצף הניצחונות הסופר מרשים - אני חושב שצריך להיות הוגנים ולהגיד בפה מלא שריאל לקחה אליפות קודם כל בזכות עצמה.

    לגבי זידאן - הזכייה הזאת היא הכי "אליפות של מאמן" שאני זוכר מאז סימאונה ב2014. רק בעונה שעברה אותו סגל עם מאמנים אחרים ברוב העונה השיג בקושי 68 נקודות עלובות, ספג 46 שערים וסיים במקום השלישי, 20 נקודות מהפסגה. הרכש שהגיע העונה להתקפה לא השפיע (הזאר היה פצוע / לא בכושר; יוביץ' לא השתלב ואולי גם לא מספיק טוב) ואת רובה העברנו עם שחקן התקפה אחד שנותן תפוקה סבירה באופן עקבי (בנזמה). אף מאמן לא הצליח להוציא תוצאות כל כך טובות מכלים כל כך מוגבלים.
    זה נכון שיש סימן שאלה סביב היכולת של זידאן לבנות סגל, ואולי אם היה מתעקש יותר מול פלורנטינו היינו מגיעים למצב שההתקפה שלנו נשענת על כלים קצת יותר טובים משחקן לא מקצוען ולא עקבי (הזאר), מילדים שעדיין לא בשלים להוביל קבוצה (ויניסיוס, רודריגו) ומעגלות שמיצו את עצמן מזמן וצריכים לעזוב (בייל, חאמס, איסקו). אבל מבחינת ניהול הסגל, הנחלת שיטה וסגנון משחק שימקסמו את היכולות של הקבוצה, השריית שקט תעשייתי, ליכוד חדר ההלבשה והכנות למשחקים קריטיים (אנצ'לוטי היה חולם להוציא 14 מ18 נקודות מול 3 הקבוצות הצמודות אלינו בטבלה) - זידאן עשה העונה עבודה קרובה לשלמות.

    הטענות שזידאן לא יודע להפיק את המיטב משחקני ההתקפה ולכן ראינו כדורגל חלש מלכתחילה - בעיניי שגויות. בייל, חאמס ואיסקו הם שחקנים שזידאן ידע להוציא מהם תפוקות יפות מאוד בקדנציה הקודמת (בייל היה מגיע לדאבל פיגרס בכל עונה למרות פציעות וגישה בעייתית שהייתה לו גם אז; איסקו נתן דאבל-דאבל של שערים ובישולים מהקישור ב2017 והיה אחד הברגים הכי מרכזיים בהישגים מאותה עונה; וחאמס סיפק המון ערך מוסף כשחקן גיבוי ואפשר לזידאן לנהל את הסגל בהצלחה בכמה חזיתות). מה לעשות שכולם ירדו מאוד בכושר, חלקם מיצו את עצמם והפסיקו לשחק בגישה מקצוענית, וכתוצאה מכך הפכו לעציצים שאי אפשר לבנות עליהם לתפוקה נורמלית.
    שוב - אני לא פוטר את זידאן מאחריות לכך שנבנה לנו העונה סגל עקום ונכה בהתקפה, וחייבים לצאת למסע רכש משמעותי בגזרה הזו לקראת העונה הבאה (גם אם לא יהיה כסף לאמבפה ונקנה שחקנים שיכולים לעזור קצת יותר כגיבוי זה יהיה שיפור). אבל למקד את הבעיות שראינו העונה בתפקוד שלו כמאמן ומצד שני להזניח את התרומה שלו להישגי הקבוצה, שהיו הרבה יותר גדולים ממה שהיא שווה על הנייר - זה פשוט עיוות המציאות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/7/20
    EsheD ו-Iker Casillas אוהבים את זה.
  5. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    @Captain Canada, הודעה מעולה. כיף לראות שאתה עדיין פה אחרי כל השנים :)

    אני כן חושב אבל שזה מוקדם קצת לשפוט את הזאר כשחקן לא מקצוען ולא עקבי. קבלות מהעבר בהחלט יש לו ואם הוא היה מפלצת בצ'לסי אני מאמין שבגילו הוא עדיין יכול להיות מפלצת גם אצלנו. אני גם לא אהבתי את המשקל העודף שהגיע איתו בקיץ ואת הדיבורים על הלחמניות בפגרת הקורונה, וחד משמעית לא נהניתי לראות אותו משחק כאילו המטרה הראשית שלו היא לא להיפצע.

    עם זאת, הוא תמיד היה עם הגישה הנכונה ובאמת היה עושה רושם שדברים לא הולכים לו שלא באשמתו. אני גם מוכן לחתום על זה שיש לו את ממוצע סחיטת העבירות פר דקה אולי הטוב בהיסטוריה בעונה הזו, כל שנייה נכנסים לו לרגליים. כרגע הביטחון העצמי שלו ברצפה אבל אני רוצה להאמין שזידאן מסוגל לשנות את זה לטובה, וצריך עוד זמן לדעתי כדי לקבוע האם הפציעה ההיא בקרסול תמשיך להטריד אותו. יש הרבה סיבות להיות פסימיים - אבל על כישרון כמו שלו אי אפשר לוותר אחרי עונה אחת.
     
  6. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    לא הבנתי מה הקשר בין מה שכתבתי ובין הקורונה. ריאל הוציאה מעל מאה מיליון יורו על שחקנים שהיא לא צריכה או שהמאמן לא רוצה, ולא השתמשה בכסף הזה כדי לחזק עמדות שבהן היא כן צריכה חיזוק.

    ברמה הסטטיסטית אתה אולי צודק, הניתוח שלך עונה לשאלה "בהנתן X נקודות, באיזו הסתברות ריאל מדריד הייתה זוכה באליפות בהתבסס על העונות האחרונות". אבל ברמה המעשית, מספר הנקודות הוא פונקציה של איכות הקבוצה ואיכות הליגה בעונה ספיציפית, וגם ריאל וגם ברצלונה משחקות מול אותן הקבוצות לאורך השנה. ברצלונה הפסידה די הרבה נקודות שהיא לא הייתה אמורה להפסיד, ואם לא הייתה מפסידה אותן, היא הייתה זוכה באליפות ולא ריאל.

    אין בינינו חוסר הסכמה בנוגע לתפקוד של זידאן כמאמן העונה. בניגוד לראוליטו שדורש שהטיעונים יהיו ברמת ה"זידאן אחלה" או "זידאן חרא" אני מחזיק ממך כאדם המסוגל לעכל טיעונים מורכבים: זידאן עשה עבודה נהדרת העונה, בעיקר בצד ההגנתי. ועדיין, אני לא חושב שהוא מספיק טוב כדי להוביל את ריאל מדריד בעתיד.
    כמובן שיש לי הרבה טענות למדיניות הרכש המוזרה, אבל גם לזידאן יש חלק לא מועט. הוא לא הראה שהוא מסוגל להסתדר עם שחקנים שהם לא 100% מה שהוא אוהב, ויש מעט מאוד שחקנים כאלו בעולם. כנראה שהוא גם לא נמצא במוקד קבלת ההחלטות לגביי רכש, כי אחרת אין איך להסביר את העובדה שהרוב המוחלט של שחקני הרכש בשנים האחרונות (ומדובר בשחקני רכש בשווי עשרות מיליונים לכל הפחות) מוצאים עצמם די מהר מתייבשים ביציע.
    מנגד, אי אפשר להתעלם מכך שמרבית שחקני ההתקפה תחתיו לא נראים טוב. שיטת המשחק שבה הוא מעמיס כמה שיותר שחקנים במרכז המגרש, ועיקר ההתקפה מתבצעת דרך המגינים. קשה מאוד לשחקנים כמו הזארד להצליח כשבמקרית המקרים הוא מוקף ב2-3 שחקני יריבה בלי שחקנים שלנו שעושים תנועה לקבל מסירה. אפשר לבוא בטענות לויניסיוס על זה שהוא מקבל הרבה החלטות גרועות, אבל כשאני רואה אותו מתחיל את הדריבל, מצליח להתגבר על שחקן אחד ואז מוצא את עצמו עם בנזמה בלבד לפניו במקרה הטוב, אני מבין שיש בפניו רק החלטות רעות. זה גרוע בעיקר כי זה גורם לו לפתח הרגלים רעים, גם למקרים בהם יש לו אשכרה למי למסור.
     
  7. WHITERM Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/18
    הודעות:
    1,218
    לייקים שהתקבלו:
    252
    מין:
    זכר
    זאת הבעיה העיקרית שלך, אתה אף פעם לא מבין.
    הקורונה פגעה בהכנסות, את זה הבנת? לכן אנחנו לא נביא רכש העונה, לא נביא את סאנצ'ו\לאטורו ואף אחד לא חשב על להביא אותם עונה קודמת מהסיבה שפאקינג הבאנו את הזאר שהיה מפלצת התקפתית בצ'לסי.
    מילא, שמעת על לאוטרו עד העונה האחרונה ...?
    לא חיזקה עמדות שהיא צריכה...?
    הבנו את לוקה, קשה לי להאמין שמישהו ציפה שתהיה לו עונת בכורה כזאת מזעזעת. לא יודע אם בין זה הקרדיט הבלתי נגמר לבנזמה או שהוא פשוט ההתנהגות שלו ממש רע והוא מטומטם[יש מצב גדול שזה זה, עפ"י ההתנהלות שלו בקורונה]. אפילו מוראטה קיבל יותר קרדיט ממנו.
    אתה לא מרוצה ממנדי...? השאלה ממי כן אתה מרוצה. אני מרוצה מהבאתו של מנדי, הוא שור הגנתי והיכולת ההתקפית שלו השתפרה משמעותית.
    או שאתה אומר עדיף שהיינו נשארים לשחק עם רגילון כמחליף למרסלו?
     
  8. Astalavista Guest

    בשביל מה ללכת סחור סחור, מתי בפעם האחרונה ברצלונה סיימה את העונה מתחת ל-82 נקודות?
     
  9. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    הבעיה שלי היא שאני לא מבין למה מה שאני כותב לא כולל דברים שלא התכוונתי לכתוב? מעניין.
    ריאל מדריד יכלה להיות בלי הרבה מאמץ עם עוד כמה עשרות עד מאות מיליוני יורו בקופה. מנדי התברר כרכישה מוצלחת, האם ריאל לא הייתה זוכה באליפות בלעדיו? לא חושב שהוא עשה את ההבדל בהשוואה לרגילון. האם היא הייתה משיגה יותר נקודות עם חלוץ מחליף שזידאן אשכרה מעוניין בו, בתקציב של יוביץ'+מנדי? אני מאמין שכן. אם היא הייתה מציגה יכולת התקפית נורמלית יותר עם שחקן התקפי איכותי בצד ימין בעלות של יוביץ'+מנדי? מאמין שכן. האם לא להביא אף שחקן במקום שניהם, היה מאפשר לריאל לעשות רכש הקיץ למרות הקורונה? בטוח שכן.
     
  10. WHITERM Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/18
    הודעות:
    1,218
    לייקים שהתקבלו:
    252
    מין:
    זכר
    אני אוהב שאתה מתעלם מתשובות ולא עונה על שום שאלה אשר עונים לך, כל תגובה שלך זאת אך ורק השערה\הצעה\מירמור ואינך מביא פיתרון אמיתי.
    מנדי זה לא רכש שאתה מבין לעונה אחת, אלא לכמה עונות קדימה ולמצוא מחליף מעולה למרסלו. מה שתיאו ורגילון לא היו.
    בתקציב של 110+- מיליון יורו, את מי אתה היית מביא? את אמבפה שפסז אשר לא רוצים למכור אותו, אם כן הם התכוונו למכור אז במחיר של 200M+.
    את הולאנד שרק העונה שמעת עליו,כנ"ל ללאטורו.
    בשורה האחרונה אתה כותב אם לא היינו רוכשים אותו היינו מצליחים להביא רכש עכשיו, במצב של משבר הקורונה. כל הכבוד לך!!ידעת שתהיה קורונה? כנראה אתה היחיד בעולם. אף אחד אחר לא ציפה לזה.

    הביאו לך להתקפה את יוביץ'+הזארד שהיו אמורים לשדרג את ההתקפה. האם מישהו ציפה שלשנהיים תהיה עונה כה גרועה? לא.
    אני אוהב את החוכמה בדיעבד שלך. אתה גם יכול להביא רכש הקיץ, לא חסר לנו שחקנים שאפשר למכור ולקצץ במשכורות עתק.
     
  11. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    איך אני אוהב שמשתמשים מתעלמים (בכוונה או בטעות) מדברים שרשמתי בזמן אמת, ואז קוראים לזה "חכמה בדיעבד".
    הזאר הוא אחד השחקנים הטובים בעולם בעונה רגילה, אני לא אהבתי את ההחתמה שלו אבל לא בגלל שצפיתי שהוא לא יהיה מספיק טוב. יוביץ' לעומתו זה שחקן שהמאמן לא רצה ולא נתן לו הזדמנות מההתחלה. אני לא יכלתי לצפות שזידאן ייבש אותו בספסל (למרות שסטטיסטית זה הדבר הסביר בריאל מדריד של זידאן), אבל פרז וזידאן אולי יכלו לצפות את זה.
     
  12. WHITERM Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/18
    הודעות:
    1,218
    לייקים שהתקבלו:
    252
    מין:
    זכר
    " מתעלמים", תקשיב אני לא יודע מה כתבת לפני שנה. אם תביא לי ציטוט שבאמת כתבת את הדברים האלו ואתה לא סתם אומרים בדיעבד אני אתנצל ואגיד שצדקת.
    זידאן לא רצה יוביץ', אבל הוא עדיין היה צריך להשתמש בו יותר. וכאן גם נכנסת ההשפעה של פרס על בניית הסגל, הוא לא נותן לזידאן יד חופשית בהבאת שחקנים.

    נ.ב
    אתה עדיין ממשיך לענות בצורה סלקטיבית על הודעות.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אומר שוב: זידאן לא הוכיח שהוא יודע לבנות קבוצה, הציון על הרכש בקיץ מבחינתי הוא לא גבוה במיוחד. הוא ביקש את מנדי, לכל מאמן יש את הסטייה שלו. אף אחד לא מנחית לזידאן שחקנים על הגב, הוא רצה את יוביץ' שלא השתלב כמו שצריך, קצת באחריותו. יוביץ' טוב הוא ההבדל בינינו לעונה של מאה נקודות וזכייה בצ'מפיונס? לא. ממי בדיוק זידאן לא מוציא את המיטב. חאמס לא כשיר, בייל בפנסייה, לא מעצבן אותך איך שהוא מתנהג? בסגל ותענה לי שוב - מה הוא אשם בעונה המחורבנת של הזאר? מילא זידאן היה לוחץ עליו לחזור מהר מפציעה, הרי הוא זקוק לו בזמן שכל שחקני ההתקפה האחרים לא טובים, אבל להיפך, הוא נתן לו את כל הזמן שבעולם וגם במשחקים על התואר כמו הסופרקופה או בישורת האחרונה של העונה.
    בריאל מדריד, ברצלונה ובכלל קבוצות גדולות יש למאמן תפקיד מעט שונה וניהול חדר הלבשה הוא אחד מהם. זידאן לא מתאים להוביל את ריאל, אז מי כן? אם קלופ מסכים לבוא מחר - אחלה, זה לא המצב. פפ לא יגיע כי הוא בארסה. הלאה.

    אני חושב שבבארסה היו מתים שיהיה להם מאמן כמו זידאן, ועם מסי קל יותר לשחק כדורגל התקפי. הצעירים השתלבו אצלנו טוב. רודריגו ופדה התקדמו משמעותית.

    הנקודה היחידה שאני מסכים איתך לגביה זה סגנון המשחק המחורבן שלנו. לא סיבה מספיק טובה להחליף מאמן ושוב לא היה שחקן הרכב מובהק בצד ימין, אסנסיו חזר רק לקראת הקורונה לדוגמא. גם זה וגם בזבוז סרק של 50 מיליון יורו בקיץ זו לא עילה להחליף מאמן. ורמז ממני: אתה לא ממש יודע מה קורה במועדון, סתם שתדע. שבוע טוב
     
  14. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אני לא עובד אצלך, אני כותב כאן בפורום כבר 4.5 שנים ואמרתי את אותם הדברים. כדאי שתתחיל לעקוב אחר עמדות של משתמשים לפני שתטען דברים לגביהן, או שפשוט תנסה לנהל דיון בלי לתקוף את הצד השני, זאת גם אופציה לא רעה.
    אתה לא מביא שחקן ב60 מיליון יורו אם אתה לא רוצה אותו. אני לא רואה שום הבדל בין ריאל עם מנדי ויוביץ', לבין ריאל עם רגילון, מלבד עוד 110 מיליון יורו בחשבון הבנק, לשימוש בכל עת, כולל דחייה להשנה.
    אתה שואל את מי הייתי מביא (כמובן בהתבסס על מה שידעתי בשנה ישעברה)? אז את איקארדי (היה אפשר גם בהשאלה), דיבאלה (היה עולה פחות מיוביץ' + מנדי + רודריגו), דה ליכט (היה עולה פחות ממיליטאו + מנדי), מולר (היה כבר בדרך החוצה מהמועדון, היה עולה כמו יוביץ'), זייך (משחק בצד ימין, עולה פחות מכולם בערך).
     
  15. WHITERM Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/18
    הודעות:
    1,218
    לייקים שהתקבלו:
    252
    מין:
    זכר
    איפה כתבתי שאתה עובד אצלי או משהו בסגנון? מצידי תכתוב פה גם 10 שנים, לא אכפת לי. אתה טענת משהו, אין לך גיבוי לטענה שלך אז הינה קישקוש עד שתוכיח אחרת. יש מצב כתבת את זה לפני שנה, אבל מי נראה לך שאתה שמה שכתבת לפני שנה שישאר למישהו חקוק בזיכרון? אני מנהל איתך דיון, אתה היחיד פה שתוקף. בנוסף אתה תמיד ממורמר ואנטי זה גם לא עוזר בלנהל איתך דיון.

    אתה מציין לי פה שמות של שחקנים ואומר ככה וככה. אבל מסבירים לך שהביאו את מנדי כמחליף עתידי למרסלו. אין קשר בינו לבין יוביץ'.
    דיאבלה לא רצה לעזוב את יובה. איקרדי? מסכים שניתן היה לנסות להביא אותו, אבל זה עדיין חתיכת סיכון עם ההתנהגות שלו והסוכנת שלו.
    דה ליכט? רכשנו את מילאטו בינואר ויש לו פוטניצאל מפלצתי, אני מסכים איתך שהיינו צריכים לנסות להביא את דה ליכט, אבל השאלה אם הוא היה מקבל את המיעוט בדקות משחק.
    מולר, באמת? ראית אותו איך הוא היה בבאיירן תחת המאמן הקודם? אתה גם היית נדרש לשלם לו שכר מפוצץ ולך תדע אם הוא היה משתלב טוב אצלינו.
    זייך לא רצה לעזוב את אייאקס בקיץ, אלא רצה להישאר עוד עונה.