יובנטוס 2019/20: מאמן חדש, מטרות ישנות.

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י itzik.miro, ‏10/8/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    לגביי אינזאגי - לא מסכים אבל מבין לגביי עניין הcaretaker.

    אני חושב שניסיון רלוונטי למאמן, זה ניסיון כמאמן. אין תחליף לזה. פפ אומר שהעונה בבארסה ב' לימדה אותו הרבה לגביי קריירת האימון "האמיתית" שלו. אני מאמין שזה רלוונטי גם לזידאן.

    האחריות של שחקן אינה האחריות של מאמן שנוגע בהרבה יותר תחומים במהלך היום יום, מתנהל מול כל הסגל, ההנהלה, התקשורת וכו'. דברים שפירלו לא חווה בעבר ואם חווה אז מנקודת מבטו של השחקן ולא של המאמן. מבחינת הבנת המשחק ומבחינה טקטית, אין לי ספק בנוגע לפירלו והחוכמה הרבה שלו. אבל זה רק חלק מהתפקיד של מאמן ויש עוד חלקים רבים שיש לי ספק לגביו.

    כמו שאמרתי קודם, מדובר פה בסוג של תקדים בכדורגל המודרני. אין מועדון בסדר גודל כזה עם שאיפות כאלו גדולות שביצע מהלך שכזה, למנות מאמן למשרה הראשונה שלו, להתחיל קריירה. בגלל זה זה יהיה מעניין מאוד הן מבחינת יובנטוס והן מבחינת פירלו עצמו. מדובר במבחן לשני הצדדים וגם אם יהיה מדובר בקדנציה כושלת, יהיה ליובה הרבה ממה ללמוד ממנה.

    אם זו טעות או לא, זה רק הזמן יגיד. דבר אחד בטוח והוא שעל עצם הרעיון אני לא יכול לבקר את אניילי וגם לא אבקר בעתיד. פשוט קשה לי לשים מאמן שלא עמד על הקווים במשחק אחד בימיו, בשורה אחת עם כאלו שכבר כמה שנים מאמנים/אימנו ברמות הכי גבוהות של הכדורגל. מאחל לפירלו להגיע לרמות האלה, רק לא ביובנטוס.
     
    itzik.miro ו-DRORIKO אוהבים את זה.
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,204
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    פפ זה סיפור אחר כי בבארסה הכי חשוב זה ההתאמה שלך לפילוסופיה של קרויף. הרומה פחות חשוב. זידאן היה הרבה שנים במערכת של ריאל בתור העוזר של פרס(אומרים למשל שהוא זה שהביא את בנזמה) ולאחר מכן העוזר מאמן של אנצ׳לוטי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/8/20
  3. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,369
    לייקים שהתקבלו:
    2,909
    איזה מאמן פירלו יהיה? לא ברור עדיין, במיוחד לא בפן הניהולי/תקשורתי וכו׳
    בפן המקצועי, ההנחה שלי, היא שנראה אותו מנסה לנצל את החומר הקיים בצורה המיטבית ולא כופה שיטה, יחד עם זה אני חושב שפירלו ירצה לראות את הכדורגל ה׳טרנדי׳ של פפ וקלופ עם טוויסט משלו. כלומר החזקת כדור ומשחק לחץ(את זה כולם יודעים להגיד) + בנוסף אני מאמין שהוא ידרוש יותר אגרסיביות ממה שראינו אצל סארי, וסיכוי טוב שנראה משמעת טקטית גבוהה יותר, לפחות בהגנה, בסגל הקיים, יכול להיות שהוא יצטרך לבחור בין משמעת טקטית ואגרסיביות לעומת החזקת כדור, בכל מקרה יהיה מעניין .
    אני מניח שיהיו לו המלצות על שחקנים, אך בניית הסגל תהייה בעיקר העבודה של פאביו, שנכון לכתיבת שורות אלו נמצא במצב שיש לו יותר עבודה מלפירלו בתיקון הסגל.

    לגבי ההחלטה של אניילי, כמו שכתבתי ביום וקצת האחרונים , זה עניין של הזדמנות, וכך גם יתנהל שוק הרכישות.
    פוצ׳טינו ושאר הבכירים כנראה פשוט יקרים מדי/לא זמינים כרגע. יובה, לפחות כרגע ממשיכה לשלם לסארי משכורת והפיטורים שלו עולים לנו 20 וקצת מליון אירו.
    אני מעריך את האומץ של אניילי, כי הכי קל היה להישאר עם סארי. ברגע שזה הלך, כנראה שהאופציה הריאלית היחידה הייתה פירלו..
     
    itzik.miro אוהב/ת את זה.
  4. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,556
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    אז אפשר לברך אתכם על עסקת טונאלי הקרבה??
    נראה צפוי.

    סארי זה קוקו בלוף, קניתם מנייה בירידה.
    לא מפתיע שזה אומנם נגמר בסקודטו אבל בחריקה, עם חרא אווירה בחדר הלבשה(עד תיעוב לאיש).
    הייתי מהמזהירים בקיץ.
     
  5. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    יש לציין גם שאניילי בחר את קונטה ואלגרי למרות המון ביקורות ודווקא סארי היה בחירה והמלצה של נדבד ופארטיצ'י.

    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
  6. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,369
    לייקים שהתקבלו:
    2,909
    @k_700 - לא, אי אפשר לברך על כלום.
    הקיץ הזה יהיה, כפי שכתבתי, בסימן ניצול הזדמנויות. האסטרטגיה הכללית תהייה הצערה של הסגל וחסכון במשכורות, בתוך הדבר הזה יש דרישות נקודתיות לחיזוק הסגל ומעבר לכך - ניצול ההזדמנויות בשוק כשדברים יתחילו לזוז.
    עסקת טונאלי מתאימה לקיץ רגיל, הקיץ הזה, במיוחד שכל הדיווחים הם שאינטר נמצאת כבר בשלב מתקדם בהרבה של היחסים, לא נראית כמשהו אפשרי כרגע. אופתע מאוד אם יגיע אלינו.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    המנהל המקצועי אמר שההחלטה לפטר את סארי התקבלה עוד לפני הגומלין נגד ליון, תרשו לי שלא להאמין לזה. אם דווקא סארי היה חתום על הגביע עם האזניים הגדולות לדוגמא מה שמאמני ענק כמו ליפי (מאז 1996 כמובן), קאפלו ואלגרי לא היו עושים - נראה לכם שהוא היה מקבל בעיטה בתחת? ואף אחד לא היה מזיז אותו רגע לפני רבע הגמר נגד צ'לסי.
    אני חושב שבהתחשב בכך לזה שחלק גדול מהסגל מיצה את עצמו, המשימה של פירלו היא הרבה-הרבה יותר קשה, אולי הסגל עמוק יותר אבל אינטר מתקרבת לשם והאחרות מצמצמות את הפער לגבי ה-11 הראשונים. אני לא מזלזל בהשתפשפות כלשהי, הוא לא היה מאמן מילואים באמת אפילו שבוע, הוא לא מזמן גם לא היה משוכנע שהוא רוצה לאמן, זכור לי ציטוט כזה שזה לא בשבילו (להתחיל מלמטה). השאלה היא גם עד כמה יובה יכולה לשחק בסגל הזה כדורגל אחר. מרגיש לי שבמהלך הזה, ואף אחד לא יכול לדעת אם הוא יחזיק מעמד 3-4 שנים, הגביע עם האזניים הגדולות שוב זז הצידה מסדר העדיפויות ורוצים סקודטו עשירי.
     
  8. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    לדעתי טונאלי לאינטר זה Done deal שיהפוך רשמי אחריי שתיגמר העונה.
     
  9. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,369
    לייקים שהתקבלו:
    2,909
    @Raulito , שפאביו אמר שההחלטה התקבלה לפני ליון זה אומרש:
    1. כלל לא האמינו שהוא יכול בכלל להביא את יובה לזכיה בליגת האלופות.
    2. לפני ליון לא אומר שהיו מעיפים אותו עם היו עוברים, אלא שברגע שהעונה הייתה מסתיימת, הוא היה הולך.
     
  10. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    איזה תכונות? פירלו השחקן היה הדבר הכי נגרר שקיים. סוג של מונטוליבו, רק גאון עם טאץ' בכדור שנולד פעם בדור. אם משווים אותו לכל העמיתים שלו במילאן של קרליטו שהפכו למאמנים, הוא השחקן הכי פחות כריזמטי ובעל קומה מנהיגותית ברשימה ובפער. זה לא השחקן שהיה הולך להתווכח עם שופטים, זה לא השחקן שהיה נכנס לתאקלים עם שחקני היריבה כחלק ממאבקים פסיכולוגיים. זה לא השחקן שהיה מרים את כולם במצב של פיגור, זה לא השחקן שהיה מתלכלך, כשהקבוצה נראית ותפקדה טוב - הוא פרח וכשהכל קרס הוא קרס יחד עם כולם ( = פוסט מילאן 2007 והרצון האובססיבי שהיה לו לברוח למדריד כשחשבו שאנחנו לקראת קריסה).

    יובה נוטשים את העקרונות שעשו אותם יובה בשביל עוד מארקטינג ושיפור המותג. התבססות על שחקן שהוא גדול יותר מהמועדון, החתמה של מאמן (סארי) שבינו לבין האתוס של יובה אין שום קשר ועכשיו זה. תוסיף לזה שיובה צריכה מהפכה בסגל כי עובדתית ב-2020 (בעיקר אחרי החזרה מהפגרה) לא רק שזו לא הקבוצה הכי טובה בליגה, אלא אפילו לא השניה הכי טובה בליגה. המהלך הזה מזכיר את השטויות שמילאן עשתה פוסט עידן אלגרי. נראה שגם יובה מתקשה למצוא מחליף למאמן הטוב בעולם.
     
    DRORIKO ו-Roma אוהבים את זה.
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני גם חושב שהוא קצת שונה מזידאן או גוארדיולה באופי שלהם והוא גם לא ממש 'אלוהים' במועדון בניגוד לשניים האחרונים (זידאן אמנם היה רק חמש שנים בריאל אבל העריצו אותו בצורה מטורפת מעבר לשער ההוא בגמר). יובנטוס תוכל לנסות 'לחזור להיות יובנטוס' ברגע שרונאלדו יילך, אני בטוח שחלק מהאוהדים כן רצו לראות משהו שונה ממה שהיה עד עתה. אני חושב שגם הרכישה של היגוואין הייתה משהו לא שגרתי גם אם בעוצמות אחרות. היה ברור שהוא לא ממש יוכל לקחת את יובה לזכייה בגביע עם האזניים הגדולות ובזמנו סכום הרכישה שלו היה פסיכי. לטעמי חד וחלק היו צריכים לנסות שוב את אלגרי לפני שפנו לפירלו ואני מופע שקיבלו החלטה פזיזה, לדעתי, שוב, פוצ'טינו >פירלו.

    רק רוצה לסייג לגבי פירלו, הוא כן היה חלק מהעוצמה של איטליה במונדיאל גם אם קנבארו אולי היה מנהיג דומיננטי שם, או טוטי, וכנ"ל במילאן, גם לעשות סוויץ מעונה מחורבנת של מקום רביעי ב-2007 ולשחק אחרת לגמריי בליגת האלופות זה הישג.

    אולי פירלו כרגע בהחלט יכול ליישר קו ולא היה מגיע עם דרישות בניגוד למאמן אחר, הוא לא ממש במצב שיוכל לדרוש אלא רק להאמין שהוא מסוגל להפיק יותר מהקיים.
     
  12. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,369
    לייקים שהתקבלו:
    2,909
    @Alta Tensione - הרושם שלי הוא דווקא יותר של ׳מים שקטים חודרים עמוק׳ מאשר חסר עמוד שדרה או נגרר(כמובן בהתבסס על מה ששחקנים אחרים בעיקר אמרו עליו לאורך השנים).

    בהקשר של מילאן ההיא, לפחות לדעתי, הסיבה שהיא קרסה היא כי צורת המשחק שלה התבססה כמעט בבלעדיות על פירלו, והיא לא הצליחה למצוא שיטה אחרת כשהוא לא משחק ולא למצוא לו מחליף ראוי מה שיצא לבחור עומס ושחיקה לא נורמליים.
    משם זה היה כדור שלג שגדל עד שהגיע למיצוי. אני אפילו משוכנע שכתבתי פה בנושא לא מעט בזמנו.

    אגב התפתחות של אלגרי - אלגרי של מילאן לא הצליח לשדרג את מילאן כך שלא תהייה תלויה בפירלו, בעוד אלגרי של יובנטוס הצליח בכך יפה מאוד(מרקיזיו בעיקר, אך גם הבדל בשיטת משחק)
     
  13. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    אלגרי הביא את מילאן למצב שהיא לא צריכה את פירלו.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  14. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,181
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    ההקבלה להייטק מוצדקת לגמרי - סארי לא רק נכשל בתוצאות, אלא גם לא הראה שום התקדמות משמעותית.
    נראה שיובה מתעקשת לנסות כל פעם משהו חדש בעמדת האימון.
    קונטה היה המאמן ה'אנדרדוגי', זה שלא מתבייש בכדורגל הגנתי כשצריך ויודע 'להתבכיין'. משם עברו לאלגרי שהוא לדעתי מספר 1 בגרסת המאמן נטו, כלומר זה שפשוט מביאים לו סגל והוא צריך להוציא ממנו את המקסימום (שלא הספיק מול ריאל של רונאלדו ובארסה של מסי. זה לא כישלון), ומשם לסארי שהוא המאמן הדומיננטי, שבא עם שיטה מראש ומנסה לכפות אותה על הסגל בכוח.
    זה לא עבד והיו לזה סיבות (ואזהרות מראש), אבל זה היה ניסוי סביר לגמרי והפיטורים סבירים לגמרי.

    פירלו זה הימור מעניין.
    מבחינת אינטילגנציית משחק אין ספק שיש לו את זה.
    מבחינת אופי אני לא זוכר ממנו שום דבר מיוחד. לא על המגרש ולא מחוצה לו. במובן הזה היחסים מול רונאלדו יהיו מעניינים -
    מבחינת כריזמה רונאלדו מאפיל עליו ומבחינה כלכלית אין ספק שרונאלדו משמעותי יותר.
    רונאלדו השחקן הכי מנוסה באירופה, פירלו המאמן הכי טירון באירופה.
    זה יוצר יחסי כוחות מאוד מעניינים שאם יעבדו כמו שצריך יכולים להיות סינרגיה מצוינת, ואם לא יכולים לקבור את העונה של יובנטוס.

    ועם כל זה כמובן שיובנטוס עדיין פייבוריטית חד משמעית לסקודטו בעונה הבאה ואי-זכייה תהיה כישלון של פירלו.

    נ.ב. מדהים כמה מהקבוצה ההיא של מילאן שזכתה בצ'מפיונז הפכו למאמנים. אינזאגי העלה את בנוונטו ליגה, פירלו ממונה ליובנטוס, גאטוזו מביא גביע לנאפולי, והרבה אחרים - ברוקי, סידורף, אודו, נסטה, קוסטקורטה, ג'ילארדינו, קאלאץ' - ניסו ומנסים גם כן. מעניין כמה זה חריג.
     
  15. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,257
    לייקים שהתקבלו:
    2,040
    מין:
    זכר
    אני חושב שאניילי התחלק על השכל.
    אני חושב שיובנטוס מוותרת על כל הדברים שעשו אותה יובנטוס.
    אני חושב שאם פירלו ייקח סקודטו עשירי ברציפות אז באמת אפשר לסגור את הליגה המעאפעאפנה הזאת.

    אבל היי, אולי אין לי מושג... אולי כולם מסביבי מבינים יותר טוב ואני טמבל שלא מבין כלום.
    לא פוסל את האופציה הזאת.

    כך או אחרת - סארי הרוויח ביובה 5 וחצי נקי בעונה. אז עלות של 20 מיליון למאזנים של יובה - זה רק אם הוא יישב בבית שנתיים.
    ודרך אגב יובה עדיין מפרישה 15 בעונה על החוזה של אלגרי (שבזמנו הרוויח ביובה 7 וחצי נקי בעונה)
     
מצב נושא:
הנושא נעול.