גמר ליגת האלופות: באיירן ופ.ס.ז. ראש בראש!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Raulito, ‏12/8/20.

  1. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,066
    לייקים שהתקבלו:
    644
    לא חיפשתי הנחות לפפ, רק לשוויון בטיעון שלך לגבי ההנחה מול קבוצות חזקות.

    2020 ועדיין מזכירים פה את צ'לסי - אז כן, ברור שאני אבוא ואגן על הזכייה ההיא. איפה אתה רואה מזכירים את ריאל פה בנוגע לטעויות? 2020 ועדיין מנסים להזכיר את הכתם של השופט למרות שהיו טעויות קריטיות יותר שאף אחד לא רוצה להזכיר.

    העמוד בשנים האחרונות איבד את הדרך שלו, אבל לא זה העניין, אלא שכל מי שלא חושב כמוך הוא שפוט של בארסה מאניה.

    אתה לא הזכרת את השמינייה, אבל אתה לא מתיימר להיות עמוד "מאופק יפה נפש שלא מתעסק ביריבה" כמו העמוד הזה:
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אתה מאמין לי שאני לא נכנס לשם בחיים? שכל מה שאני יודע על מה שקורה שם זה מהקבוצות וואטספ של ריאל מדריד? אני לא מנתח את הדף הזה כי אין לי ציפיות ממנו, הם יעשו הכל בשביל לייקים, גם אמרתי לך את זה פנים אל פנים את מה שאני חושב עליהם (כמובן שיש גם דברים טובים). שמחה לאיד ויריבות זה דבר אחד, להתעסק בקקה זה דבר אחר. אם בארסה מאניה היו 'מתחילים כמוהם' לא הייתי אומר מילה, דווקא משום שהדף איכותי ברובו, עם המון תוכן יצירתי, פרסומים מכל טוויטר אפשרי בספרד ועדכון חדש וגם פרשנויות (יש הרבה אנשים שמתעסקים בדף ולא אחד, זה לא רק שי, או כמוני שאני לבד).

    לגבי 2009 - בארסה הייתה חלשה להחריד. עזוב מצבים נגד יריבה חזקה, הנעת הכדור לא הייתה חלקה, אלבס לא הרים כדור אחד כמו שצריך. ותצוגת השיפוט הייתה איומה להחריד, זו הסיבה שהמשחק הזה בלתי נשכח. יש שמועה שמיכאל באלאק עדיין רודף אחרי השופט. נוח לך לטאטא את זה מתחת לשטיח. גם לגבי הרמונטדה נגד פריז סן ז'רמן אתה לא מסכים?

    ריאל מדריד ישראל - RealMadrid.co.il - דף הבית | פייסבוק
     
  3. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    מה?!
     
  4. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,886
    לייקים שהתקבלו:
    2,291
    לא זוכר מה היה בדורטמונד מעבר לעונה ההיא שהגיעו לגמר מול באיירן, אבל אכן בליברפול מתוך 4 קמפיינים באירופה, ב3 הוא הגיע לגמר. יש לו אחוזי הצלחה מהגבוהים ביותר שיש.
     
  5. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    אה, אז רק בליברפול. וזה ב-3 מתוך 4 מהעונות. ואחת מהן בליגה האירופית בכלל אז בואו, ובעונה האחרונה הודח בנוקאאוט הראשון - כלומר מדובר פה ב-2 עונות ספציפיות שנבחרו בקפידה שמעידות על היותו של קלופ מאמן נוקאאוט תותח על חלל?

    אז תגידו.
     
  6. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,886
    לייקים שהתקבלו:
    2,291
    עניתי לך בהתחלה ברצינות כי חשבתי ששאלת ברצינות, הייתי צריך לצפות שתיקח את זה למקום הציני.
    בכל מקרה גם עם הציניות הזאת בעשור האחרון נראה לי שקלופ שני רק לזידאן בהישגים שלו באירופה, לבטח מצליח יותר מגווארדיולה שעל זה בעצם דובר.
     
  7. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    עכשיו אנחנו מדברים על הישגים? כי זה דבר אחר. מאמן יכול לעוף בנוקאאוט בצורה מביכה עונה אחר עונה, כשעונה אחת מצליח לעקוץ תואר, ויהיו לו יותר "הישגים" ממאמן שמפציץ בנוקאאוט במשך שנים אבל תמיד מפסיד בגמר.

    ההערה המקורית דיברה על רמה כמאמן נוקאאוט ומאמנים כמו סימאונה ואלגרי נותנים נוקאאוט (חח) לקלופ בתחום הזה בעשור האחרון.
     
  8. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,777
    אגב אם כבר לזכור לפפ את המשחק בברידג', צריך להזכיר שגם ב-3-2 של דורטמונד על מלאגה בעונת הגמר של קלופ נגמרה עם שער בנבדל בדקה ה-90 שהעלה אותם לחצי.
     
    Gianzola01 אוהב/ת את זה.
  9. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,886
    לייקים שהתקבלו:
    2,291
    לקלופ יש בסה"כ גביע אלופות אחד בעשור האחרון, כמו לדי מטאו לצורך העניין, הכוונה שלי בהישגים בהקשר הזה היא לכמות מפגשי הנוקאאוט שניצח. לא בדקתי לעומק אבל לתחושתי יש לו יותר נצחונות מאלגרי וסימאונה מאז תחילת העשור הקודם וגם אם לא אז הוא לבטח קרוב מאוד אליהם, לכן לא ברור לי בדיוק הנוקאאוט הזה שאתה מדבר עליו.
     
  10. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    מה ההגדרה שלכם למאמן נוקאאוט?

    לסימאונה הישגים אדירים באירופה (ליגת האלופות, ליגה אירופית), אבל אם מתעסקים נטו בסגנון או "גמישות טקטית", הרי שבדיוק כמו מאמנים התקפיים הוא משחק עם אותו שטנץ עונה אחרי עונה כבר עשור (PLAN A בלבד). מול קבוצות גדולות, מול קבוצות קטנות. בליגה הספרדית, בליגת האלופות. כולם יודעים בדיוק איך הקבוצה שלו תיראה במגרש. 4-4-2 מסודר, מכוער, יציאה למתפרצת עם תלות ביכולת אישית של שחקן או שניים מקדימה וקצת מזל בשני צידי המגרש אף פעם לא הרג אף אחד (יש לו פחות משני הדברים האחרונים לאחרונה להבדיל ממה שהורגלנו לו בתחילת העשור הקודם); רוצה לומר שאחרי כמעט עשור עם אתלטיקו ברור שהסגנון שלו אפקטיבי לטורניר נוקאאוט וגורם לכל קבוצה להקיא דם מולו.

    דווקא - למרות שהוא מקבל פחות קרדיט/חשיפה/אחר מסימאונה - אלגרי היחידי שעונה על המשבצת כמאמן ברמות הגבוהות ביותר שעוזר לקבוצות שלו להתגבר על קבוצות מוכשרות יותר במשחק נתון בגלל היכולות הטקטיות שלו (הכנה, הרכבים, ניהול משחק, וכן הלאה). מצד שני, וכבר הייתי בדיון על זה בעבר, אין לו פילוסופיית משחק מובהקת לאורך עונה שלמה כמו פפ וקלופ או אפילו קונטה (שבכלל נמצא בקיצון השני של האפס גמישות).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/8/20
  11. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,066
    לייקים שהתקבלו:
    644
    מדרידיסטה מקבלת בקהל הרחב הרבה פידבקים חיוביים על ה"בגרות שלהם", אבל מדובר בחבורה של צבועים פלצנים, בראשות הבכיר שם (גם לו קוראים דור) שמהיכרות של אחרים איתו מדובר בפלוץ ממדרגה ראשונה, יכול להבין למה אתה לא אוהב אותם גם.

    אני לא מדבר על פריס כי אין לי חוסר הסכמה לגבי המשחק הזה, ועדיין השופט לא נתן את הכדור לברצלונה על קו השער, מדובר פה במהפך אחרי 4-0.

    אני לא מטאטא שום דבר מהשטיח, כי אני לא יכול לטאטא ארגז חול ששמתם על השטיח אחרי 10 שנים שאתם לא מרפים. אז מה זה ארגז חול לעומת גרגיר פלפל שאני מתעקש להראות שהוא גם קיים על השטיח? חס וחלילה ש"סיפור הגניבה של בארסה לא ייזכר כחד צדדי".

    ועדיין, כשתוקפים קבוצה אחת בעוצמה כמו בעשר השנים האלה, מותר לי להגן עליה לשם שינוי ולהזכיר דברים שאתם לא רוצים לזכור בכלל.
     
  12. Mario Balotelli1989 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/4/20
    הודעות:
    473
    לייקים שהתקבלו:
    321
    מין:
    זכר
    ליון ממש הרשימו אותי אתמול, הם לא שיחקו לא פחות טוב מהסיטי.
    לא יודע איך הם סיימו רק במקום 7 בליגה הצרפתית
     
  13. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,886
    לייקים שהתקבלו:
    2,291
    לא יודע איך אפשר לסובב את ההגדרה יותר מדי, מאמן נוקאאוט הוא מאמן עם אחוזי הצלחה גבוהים במשחקי נוקאאוט באירופה. ממש אין לי עניין להיכנס לוויכוחים האלה של מי יותר טוב אבל לקלופ יש המון נצחונות נוקאאוט כבר מאז התקופה בדורטמונד לכן אם אומרים שסימאונה ואלגרי ברמה אחרת ממנו זה דורש הסבר.
    מה שכתבת על אלגרי זה לא בעצם מה שקלופ עשה בהגעה שלו לגמר עם דורטמונד ב2013 ועם ליברפול בפעם הראשונה ב2018? שתי קבוצות שאף אחד לא הימר שיסיימו בגמר והתגברו על קבוצות הרבה יותר חזקות מהן בדרך.
    אפילו בעונה שעברה כשכבר כן הייתה בליברפול קבוצה איכותית מאוד הוא עדיין הוביל את הקבוצה לניצחון מרשים מאוד באליאנץ ארנה בדיוק מול אותה הקבוצה ששברה את ברצלונה שלשום (מינוס קוטיניו השולי) ולניצחון ההוא מול ברצלונה בלי סאלח ופירמינו. אנשים מפספסים בגלל שהוא מוטיבטור גדול את העובדה שהוא גם טקטיקן ברמה גבוהה.
     
  14. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אם על כך היה הדיון אז לא רואה על מה יש לדבר. תהיתי ברצינות אם יש פה משהו מעבר.

    אין קשר בין הדרך של אלגרי וקלופ. אחד שינה כל הזמן דברים כדי לנצח קבוצות מוכשרות ממנו (לך תראה את הרזומה של יובנטוס באירופה תחת קונטה). לרשות קלופ עמדו קבוצות מוכשרות יותר ששיחקו - פחות או יותר באותה דרך גם במשחקי הנוקאאוט - כדי לנצח. אבל שוב, רמת הכדורגל בקבוצות של קלופ גם מגיעות לגבהים שונים ממה שראינו בקריירה של אלגרי (האם זה בגלל שיטת אימון אחת מובהקת או כישרון על המגרש, אני לא יודע).


    **

    למרות שפפ כושל בנוקאאוט, זה נובע באופן אירוני משהו כי הוא כן מנסה דברים שונים כל הזמן. הבעיה שהשינויים שלו לא מספקים פתרונות כמו שהם מייצרים לקבוצות שלו בעיות. וברוב המקרים גם לא היה שום צורך לקבוצות שלו להתאים את עצמן ליריבה (הרי יש יתרון ברור בשילוב של כישרון ואימון).
     
  15. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    חייב לחזור לדיון של העמוד הקודם - אתמול גווארדיולה וסיטי הגיעו כפייבוריטים ברורים למשחק. הוא עלה במערך 5 שחקני הגנה ועוד 2 קשרים עם אוריינטציה הגנתית.
    והוא הפסיד, בצדק. כן החמצה, לא החמצה, סיטי לא היו במשחק עד תחילת המחצית השנייה בגלל ההרכב והמנטליות הזהירה שהוא החדיר לקבוצה שלו אתמול בלילה. לא הייתה שום הצדקה לשינויים המיותרים האלה.
    סיטי הייתה צריכה לבוא בהרכב החזק שלה ולהשתלט על המשחק בצורה שתגרום לרודי גארסיה להיות זה שחושב איזה שינויים לעשות. סיטי היו צריכים לחנוק את ליון ולגמור את המשחק במחצית הראשונה, הם הזמינו אותם קדימה ונתנו להם ביטחון.

    מישהו מדמיין את באיירן עולים למשחק מול בארסה בהרכב שהוא לא ההרכב שעלה? שפתאום נראה שם שלושה בלמים או את אלפונסו דייויס על הספסל כי הוא לא מספיק טוב הגנתית או משהו בסגנון הזה?
    כשאתה קבוצה כל-כך טובה אתה כמעט ולא צריך את זה.
    פפ, כבודו במקומו מונח, מה שעשה וכנראה גם עוד יעשה ישארו חקוקים בדברי הימים של הכדורגל האירופי, אבל אתמול הוא פישל בצורה שלא משתמעת לשתי פנים.
     
    Gianzola01 אוהב/ת את זה.