ריאל מדריד 2019/20: מתי המלך יחזור למלוך?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏7/8/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Jese Member

    הצטרף ב:
    ‏26/7/20
    הודעות:
    64
    לייקים שהתקבלו:
    34
    מין:
    זכר
    תודה רבה
    היכולת של שניהם ממש לא רעה, רחוק מכך. רודריגו בימין הוא סוג של לוקאס משודרג אבל הוא כבר עשה לעצמו שם(ובכללי, הוא שחקן מוכשר ובמעט ששיחק בשמאל רואים שיש לו משהו). ויניסיוס דביל על אבל אני לא שוכח את עונה שעברה בה הוא היה אחראי לבדו על משחק התקפה של קבוצה גמורה. זוכרים את הפעולות הרעות שלו יותר מהפעולות הטובות שלא התבטאו בשערים. הוא לא כשרון generational אבל תקרת הזכוכית שלו די גבוהה.

    בכל מקרה על שניהם יש קונצנזוס שהם כשרונות על, בין אם זה נכון או לא. זה מתבטא בשווי שלהם בטרנספר מרקט, בויראליות שלהם ואפילו בזה שבמשחקים כמו פיפא ופוטבול מנג'ר הם הופכים לכוכבים. תגיד לסוכן שלהם לחפש להם מועדון חדש ותוך חמש דקות איזו לסטר או אסטון וילה תבוא לך לדלת עם הצעות שלכל הפחות יכסו את מחיר הקנייה כי שווי השוק שלהם כבר עבר את מחיר הקנייה. שוב אשתמש בדוגמת אוסימן, שנתן עונה לא יוצאת מן הכלל בליג 1 שידועה בניפוח המספרים שלי ועדיין שרפו עליו סכום מפלצתי. אלו המחירים היום של כל שחקן עם קצת כשרון ברגליים ויח"צ טוב.

    זה שהביאו שלושה שחקנים שמשחקים על אותה העמדה אכן מטופש, לפחות בדיעבד, אבל עוד יותר מדגיש שהתכנית הראשונית הייתה לשלוח אותם להשאלה, לתת להם להתפתח ולאחר מכן להחליט אם למכור או להחזיר לסגל בדומה לשאר הצעירים. מה שיותר מטריד אותי היא מדיניות ה"ההרכב הזה הביא לך שלושה גביעי ליגת אלופות ברצף!!!!1", האמון העיוור בשחקנים שנעים בין בינונים(קרוס, בייל עד לפני הקדנציה השניה של זיזו) למחרידים(מרסלו, איסקו,מודריץ' לפרקים) בשלב הזה של הקריירה והמחסור המשווע ברכש רציני. ויניסיוס ורודריגו להערכתי השתלבו בסגל בגלל האלטרנטיבות הרעות וכי ,תכלס, לשלוח שחקנים בגיל 19 לקבוצת מילואים בליגה השלישית זה ממש, ממש, מטומטם.

    כמו שציינת, באופן אירוני הוא באמת היה ממלא עמדה שחסרה בסגל. מצד שני גם אם ויניסיוס ורודריגו יהיו ממש מחרידים אני רואה קבוצות משלמות עליהם בסביבות ה30 מיליון, אם פליקס יהיה מחריד לא יהיה מי שישלם עליו 90 מיליון אירו ואני בספק אם גם 70. זו רכישה שהיא הימור ענקי, בדומה לקפה וקוטיניו שנכשלו בגדול או ואן דייק שהצליח בגדול. שחקנים שנקנו כדי לשפר את הקבוצה, בלי שום מחשבה על מכירה עתידית.[/QUOTE]
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/8/20
  2. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    היכולת של הזאר לא רלוונטית להאם זאת הייתה החתמה נכונה. אני מסכים איתך שלא ניתן היה לצפות את הכישלון שלו בריאל, ולכן אסור לבקר את המועדון בדיעבד על הכישלון, זה ממש לא מה שאני עושה.
    הסיבות שבגינן כן אפשר לבקר את ההחתמה של הזאר:
    א. העובדה שהוצאת כבר 90 מיליון יורו על שני שחקנים צעירים בדיוק על אותה העמדה. הזאר בא ל-3-5 שנים ולא לעונה אחת, עד שהוא יסיים הם כבר אמורים להיות שחקנים בשיא הקריירה, הם לא יצליחו להתרומם כל עוד הוא שם. החתמת אותם בהרבה כסף ואתה רואה בהם העתיד של המועדון שלך. התוצאה של המדיניות הזאת היא שבמידה והוא מצליח, זרקת לפח 90 מיליון יורו על שניהם (נתעלם לרגע מהעניין של מכירה בסכום מופקע לפראיירית אחרת), במידה והוא נכשל, אז הוא נכשל וסתם הוצאת 100 מיליון יורו, פלוס נתת לו דקות על חשבון שני הצעירים. בכל מקרה, תוחלת התועלת שלך מהמהלך היא נמוכה בהרבה.
    ב. העמדה הכי מפוצצת בכשרון בכדורגל העולמי - אם כבר להוציא 200 מיליון יורו על עמדה. יש עמדות שפשוט קשה בהן יותר למצוא כשרונות. באגף ההפוך לדוגמא, כפי שניתן לראות מהמבנה של הסגל שלנו, הרבה יותר קשה למצוא שחקנים טובים. יש שניים שעקרונית יכולים להגיע הקיץ - דיבאלה וסאנצ'ו, שניהם ישדרגו מאוד את ריאל מדריד, ואת שניהם היה קל להביא הרבה יותר אם לא היו מחתימים את הזארד. הפער בינם ובין שחקנים אחרים, הוא הרבה יותר נמוך מהפער בין הזאר ושחקנים זולים יותר בעמדה.
    ג. בנזמה - כל עוד הוא החלוץ שלנו, תנועה שלו שמאלה החוצה מהרחבה לאיזור של הקיצוני השמאלי היא דבר שיהיה קיים. לרונאלדו זה התאים כי הוא גם ככה אהב להכנס לאמצע. הזאר חי הרבה יותר בשטח הזה, ובנזמה דורך לו על הרגליים. זה דבר שהיה אפשר לצפות מראש. זה נכון לכל קשר שמאלי בעתיד הקרוב, רק שרובם לא יעלו כל כך הרבה.

    אני בגדול מסכים. אני מאוד אוהב את ויניסיוס (ואת רודריגו של אגף שמאל), אבל קשה להתעלם מהעובדה שהוא לא מצליח להתקדם. הרצפה שלו הייתה די גבוהה והוא הפתיע לטובה כשהגיע, אבל אני מרגיש שמדובר פחות או יותר באותו השחקן, רק מבוגר בשנה. מה שמטריד אותי אצלו זה לא הדברים שאולי ישתפרו (הבנת משחק, קבלת החלטות) אלא שהדברים שלכאורה טובים אצלו, לא מספיק טובים. הוא יותר מדי פעמים לא מצליח לעבור את המגן שלו בדריבל ולא באמת מהווה סיכון גם עם המהירות והתנועה ללא כדור.
    מצד אחד יש משהו בזה, מצד שני, כולם רואים אותם כל הזמן. קשה לי להאמין שבניגוד לליגה צרפתית שלא מעניינת אף אחד, אנשים כן צופים בריאל כל שבוע, קשה לי להאמין שמישהו ישים עליהם יותר מ45 מיליון יורו.
    מה שכן, זה הופך את מדיניות הרכש של ריאל לפחות נוראית ממה שאני מציג. הבעיה היא שכרגע כשאתה יכול להביא שחקן על, אתה צריך את הכסף שתקוע לך על נכסים שזה לא הזמן להפטר מהם.

    אני מאמין שהסיבה שהם משחקים היא לא מדיניות רכש אלא העובדה שזידאן סומך על מספר מאוד מצומצם של שחקנים, בטח בקישור, ולכן הוא לא עובד למציאת אלטרנטיבות.

    רכישות גרועות תמיד קיימות. כשרונות על זה משהו כל כך נדיר, שכשיש לך שחקן שאתה צופה שהוא כזה, שווה לך להשקיע עליו הרבה כסף, עדיף מאשר להשקיע בשני שחקנים שהם כשרונות פחותים.
     
  3. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    זו נקודה מעניינת האמת, אבל היא מתאימה לדעתי לויניסיוס יותר מאשר להזאר. דווקא השת"פ של הבלגי עם הצרפתי היה מרשים לפרקים מסוימים והזאר כן ידע לברוח לאמצע כשבנזמה פנה שמאלה, אני לא חושב שבנזמה הוא זה שהגביל את הזאר אלא הפחד שלו להיכנס למאבקים פיזיים מבלי להיפצע. ויניסיוס, מנגד, אף פעם לא עשה פעולה מרשימה כלשהי כשהיה עם הכדור באמצע או באגף ימין, אולי רק במתרפצות או במצב אחר כשהגנת היריב חשופה. זה לא חייב להיות משהו שלילי אגב, אריין רובן העביר ככה קריירה שלמה.

    באשר לרודריגו, מוקדם עדיין לדעתי לקבוע שהוא יהיה חסר תועלת או לוקאס ואסקז משודרג באגף ימין. יכול להיות שנוח לו יותר באגף שמאל כשהוא יכול לחתוך לאמצע עם הרגל החזקה, אבל בניגוד לויניסיוס הוא כן הצליח לבצע פעולות מרשימות במשחק עומד ולהטעות את המגן גם בימין (לראייה הבישול לבנזמה מול סיטי). הבעיה העיקרית שלו היא שהוא נוטה להיעלם לגמרי במשחקים רבים ולא לוקח מספיק יוזמה כפי שמצופה משחקן התקפה בריאל מדריד (כמו אסנסיו), וזה תקף גם לדקות שהוא קיבל באגף שמאל. מדובר בבעיה שהיא גם מנטלית ולא רק מקצועית, וצריך כמובן לקחת בחשבון את העובדה שזו השנה הראשונה שלו מחוץ לברזיל והוא עדיין ילד. אני לא חושב שתרחיש שבו הוא יפרח בעמדה הזו בעונה הבאה הוא בהכרח תלוש מהמציאות.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    סיונרה, אתה מתעלם מכמה נקודות בניתוח שלך, לטעמי לפחות:
    א. ריאל יכולה להציע גם 300 מיליון יורו על אמבפה תיאורטית, הקבוצה שלו לא רוצה למכור. ואף אחד לא באמת יודע אם דיבאלה מועמד למכירה.
    ב. לא כל שחקן צעיר שאתה רוכש מיועד לפתוח בהרכב, אני מניח שקיוו למכור חלק לפחות במחיר גבוה יותר. אגב, שניהם נכנסו להרכב די במקרה, בגלל שדברים שבנו עליהם לא התסדרו. בייל ואסנסיו נעלמו, אתה זוכר שלוקאס ואסקס גם שיחק בהרכב לא מעט זמן ב-2018/19? סולארי זרק את ויני וקיבל תרומה. השנה? חאמס ובייל פצועים רגע לפני משחק קריטי בטורקיה נגד גלאטסראיי, רודריגו נשלף ונראה טוב...
    ג. הזאר, לטעמי לפחות, במחיר סביר של מאה מיליון יורו, הוא בקטגוריית השחקנים ש-'אפשר להביא - מביאים, ואז חושבים'. לגבי זה ש'-הוצאת 90 מיליון על שחקנים צעירים'.

    בדיוק ארבע שנים אגב מהצגתו של מרקו אסנסיו שדמע במסיבת העיתונאים, ושלוש שנים מהזכייה המטורפת בסופרקופה אחרי השלמת דאבל על ברצלונה עם בומבה אחת גדולה שלו בכל משחק. צריך לפתוח בצד ימין בשנה הבאה? הוא עוד מסוגל לעמוד בחלק מההבטחה?

     
  5. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    לא הבנתי ממה אני מתעלם. מתישהו איזושהי קבוצה תמכור איזשהו שחקן. אם היה לריאל מדריד 100 מיליון יורו פנויים, היא הייתה רוכשת את סאנצ'ו כרגע.
     
  6. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,167
    לייקים שהתקבלו:
    2,408
    לדורטמונד יש אופצייה רכישה על רייניר ?
     
  7. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    לא מאמין שריאל עד כדי כך גרועים.
     
  8. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,962
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    קראתי דיווח שזה בלי, השאלה לעונה עם אופציה לעונה נוספת.
    לא ברור לי למה דורטמונד עושים עסקה כזו.
     
  9. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
  10. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,167
    לייקים שהתקבלו:
    2,408
    לא מצליח להבין את ההיגיון של דורטומנד מאחורי העסקה, השאלה לשנתיים גם מוזר מבחינת ריאל מדריד.

    טוני קרוס מודע לכך שהדעה שלו ושל חבריו לא מעניינת אף אחד ? בכוח לתפוס כותרת ? אין לו סיכוי, ברצלונה עוברת רעידת אדמה בעולם הכדורגל ואף אחד לא מתעניין בטוני קרוס.
    אין לי בעיה עם שמחה לאד, להפך אני בעד רק להיות מודעים לעצמם, טוני קרוס וחבריו עפו שלב מוקדם יותר, הייתי מתבייש לחגוג או לדבר.

    גם ביריבה העירונית חגגו כאילו זכו באלופות ובסף עפו ברבע גמר, גם נגד יובנטוס הם חגגו מוקדם וגם נגד ליברפול.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2020/08/19/15978255459285.Xxx

    באוטוביוגרפיה של מודריץ'
    שחלקים ממנה פורסמו בגרדיאן הוא סיפר שכבר היה סגור בצ'לסי ב-2011 והתלהב מהשיחה עם אברמוביץ' על היאכטה אבל דניאל לוי טרפד לו שוב ושוב את המעבר ("הייתי תמים ודיברתי בכנות בתקשורת על הרצון שלי לעזוב, גם סרט הקפטן שקיבלתי לא שכנע אותי, הראש היה במקום אחר), ושנה אחר כך הוא כבר הגיע לריאל מדריד [איזה מזל]| עדכון אחר: ריאל מדריד לא קיים משחקי הכנה מיוחדים לקראת העונה (תיפתח ה-12 או 13 בספטמבר, ריאל תחל את משחקיה שבוע לאחר מכן, מנוחה נוספת לאור גומלין שמינית הגמר כמובן), אולי רק בולדבבאס נגד יריבות מהעיר מדריד, אולי גם קבוצות מהליגות הנמוכות.

    ******
    לא ממש מעניין אותי כל העיסוק הזה בילדודס מברזיל, אפשר לחשוב מה דורטמונד הפסידה כאן. גם לגבי אודגור דיברו אגב על שנתיים השאלה. ריאל צריכה לרכוש גלאקטיקוס.
    לגבי קרוס - המטריל הראשי הוא אדון פיקה שתמונה שלו של כף יד עם שמונה אצבעות כבר הופצה יופי. קצת דם רע ושנאה בין המועדונים זה בסדר. מה זה קשור שריאל עפה בשמינית הגמר, אפשר לחשוב שבארסה הזו הייתה עוברת את סיטי. לא בטוח שעדיף להגיע שלב אחד רחוק יותר ולקבל שמינייה. שתיהן רחוקות מהטופ של אירופה, בקיצור, נקווה שסביליה תחזיר את הכבוד של הספרדיות.
     
  12. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    לשני הצדדים יש אפשרות לסיים את ההשאלה אחרי עונה אחת (כלומר, ריאל אם תרצה להחזיר אותו ודורטמונד אם תרצה לחתוך אותו בסוף העונה), ההסכם לשנתיים הוא רק עקרוני - כמו במקרה אודגור בסוסיאדד.

    לדורטמונד כבר יש עומס מטורף של צעירים מוכשרים בחלק ההתקפי. זה ישתפר אם סאנצ'ו וסרחיו גומז שלהם בסוף יעזבו, אבל הוא יצטרך להתעלות על עצמו כדי לזכות בדקות משמעותיות, אפילו אם הגרמנים מבטיחים את זה על הנייר, וצפויה לו תחרות קשה. דורטמונד אמנם חממת צעירים אבל היה עדיף לדעתי אופציה אחרת, אולי כן משהו בספרד שיעזור לו להתקדם עם דרכון.
     
  13. Jese Member

    הצטרף ב:
    ‏26/7/20
    הודעות:
    64
    לייקים שהתקבלו:
    34
    מין:
    זכר
    בנוגע לחלק הראשון של ההודעה, שנינו מסכימים-ההבדל הוא שאני יותר "סלחן" להנהלה, אלו רחוקות להיות מהעברות מבריקות אבל אני רוצה להאמין שתוכנן הקיץ לפחות רכש אחד גדול נוסף(סאנצ'ו? היו דיווחים מהעיתונאי הגרמני המוערך הזה גם שהיו דיבורים על האברץ) לאחד העמדות הפחות עמוסות בהתקפה.

    מעבר לזה, אם מערך הסקאוטינג של המועדון (שרשם אחוזי פגיעה מצוינים בשנים האחרונות) החליט ששלושת הבריזלאים הם כשרונות חד פעמיים והכוכבים הבאים של הכדורגל- אין לי בעיה שהביאו אותם, גם אם שלושתם היו משחקים רק בבלטה בשמאל. לא חסרות קבוצות שהיו שמחות לקלוט וונדרקיד בהשאלה ולפתח אותו בעצמן.

    בקיצור, אלו לא דוגמאות לניהול מבריק אבל גם לא סוף העולם
    הייתי רוצה לראות אותו יוצא להשאלה אבל לצערנו כנראה שזה לא יקרה. אני לא רואה מצב שבקבוצה דרג ג' כמו סוסיאדד או דרג ב' כמו דורטמונד הוא לא מעורב לפחות ב15 שערים\אסיסטים, הוא נפיץ מדי בסגנון המשחק שלו וברגע שהוא יקבל בטחון לאורך זמן ויכניס לראש ללכת על המסירה ולא על הבעיטה הוא יוכל גם לקפוץ מדרגה. נראה אם הוא יוכל לקפוץ אותה כשחקן רוטציה



    כשאתה קונה שחקן בן 20 אתה משלם לפי פוטנציאל, וקל לראות שלשניהם יש הרבה כשרון. שוב, אם ריאל תחליט לעשות Cash out אני רואה את הקבוצות האנגליות מחכות בתור. תזכור שבאנגליה משלמים לפי מוניטין ולא לפי יכולת, ואם יש דבר יותר "מלהיב" משחקן אנגלי צעיר זה בריזלאי מוכשר. מה שמפחיד אותי שיקרה זה שכמו עם איסקו ואסנסיו המועדון לא יידע מתי למכור והשחקנים לא יהיו מספיק טובים להרכב. מאמין שהיה אפשר לכסות בקלות את המחיר של שלושת הבריזלאים באמצעות שני הספרדים העייפים.


    זה מתחבר לנקודה שלי ממקודם. בכל מקרה לא הייתי אומר שפליקס הוא כשרון על כזה ברור, הוא הוכיח את עצמו בעיקר בליגה האירופאית ובליגה נוס, שתיהן לא בדיוק המדד האולטימטבי לכשרון(לראייה יוביץ' שנראה בליגה האירופית כמו הגלגול של ואן באסטן). היחיד בשנים האחרונות שהיה ברור שהוא כשרון על בעיני הוא אמבפה ודווקא במקרה שלו, לפי הדיווחים(זכורה לי הדלפה של פוטבול ליקס בזמנו) היינו מוכנים לשלם מספיק והוא בחר להשאר בצרפת
     
    סיונרה אוהב/ת את זה.
  14. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אם שלושתם על אותו התפקיד (רנייר לא נראה לשם שינוי קיצוני שמאלי מהסרטונים, ככה שזה לפחות קצת מעודד) אז אין עולם שבו שלושתם הופכים להיות שחקני הרכב אצלך, ואז בעצם רכשת שחקן אחד בסכום הכולל. אתה רוצה להגיד לי שזאת הבחירה שהיית עושה ב-120 מיליון יורו?

    לא שולחים שחקן צעיר להשאלה אחרי שהוא קיבל דקות משמעותיות בקבוצה הבוגרת. בשלב הזה של הקריירה אתה שולח אותו להשאלה רק אם אתה רוצה למכור אותו ולכן צריך להציג את הסחורה לקונים פוטנציאלים.

    אמבפה זה כישרון ברמה של מסי ורונאלדו. פליקס כבר בגיל 17 עשה את מה שעשה מול גדולים, ונראה שיש שם הרבה לאן לגדול. אולי הסכום שאתלטיקו שילמו היה מוגזם, אבל בגדול הייתי לוקח שחקן ששיחק באירופה והוכיח עצמו בליגה האירופית בגיל 17 בכל יום על פני 2 ברזילאים בגיל דומה באותה העלות.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בגיל 17 פליקס כבש 4 שערי ליגה ב-17 משחקים בקבוצת המילואים של בנפיקה, על מה אתה מדבר? אתלטיקו חיפשה מחליף בהול לגריזמן ורצתה להראות שהיא 'מנצחת' קבוצות גדולות אחרות במאבק על כוכבים, היא לא חשבה רק בפן המקצועי. מה שכן זו עונת בכורה סופר-מסובכת ואני לא פוסל אותו.
    ריאל מדריד מגזימה עם פרויקט הצעירים שלה ואני לא מרוצה כבר כמה שנים, אבל גם באיירן שאמרו עליה שהיא דוגמא ומופת - לוקאס הרננדס השחקן היקר בהיסטוריה שלה - נפצע. את קורטן טוליסו מישהו זוכר? גם לה היו פלופים כמו מאריו גצה.
    מציע לך להיזכר במקרה אלבארו מוראטה שיצא לשנתיים השאלה ביובה שעשו לו רק טוב, כנראה שמול בנזמה שהוא הבן האהוב של זידאן זו הייתה מלחמה אבודה מראש, אבל אי אפשר לפסול אף פעם. אם אני צריך לנתח, רינייר לא יחזור לקבוצה, ויניסיוס 'מוביל' במעט על רודריגו בגלל החוצפה, השאפתנות, יש לו דריבל מטורף, ודווקא העונה הראשונה שלו בקבוצה הייתה טובה יותר. רודריגו גולר אבל יחסי הציבור שלו פחות טובים.

    בכל מקרה כל הצעירים האלה לא יעשו את ההבדל עבור ריאל מדריד, אנחנו צריכים גלאקטיקוס, בעיקר שחקני התקפה. עוד תשעה ימים מתחילה ה-"פרהטמפורדה" כשהשנה תהיה שונה, ובייל וחאמס עדיין תקועים אצלנו ואין התקדמות.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.