הליגה הצרפתית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏4/8/17.

  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    תקע לפרשן המלומד של ערוץ הספורט גול ברמת גן ב - 1993 - 4:0 לצרפת. איזו נבחרת מפוספסת היו באותה שנה.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  2. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,593
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    אני לא מבין את ההתעקשות לפתוח את הליגה בסופש הקרוב, כאשר פריז וליון עדיין לא זמינות ובנוסף המשחק הגדול של מחזור הפתיחה(מארסיי-סנט אטיין) נדחה בגלל כמה נדבקים במארסיי. לא יקרה כלום אם ידחו בעוד שבוע-שבועיים כדי לאפשר פתיחה חלקה.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    קצת חדשות:

    [​IMG]

    - ניימאר בראיון למגזין פ.ס.ז' (עד לפעם הבאה), יוצא בהצהרה: "אני נשאר בקבוצה בעונה הבאה, רוצה להגיע שוב לגמר ליגת האלופות ולזכות בתואר. זה עושה לי טוב לחשוב שאני יכול להיכנס להיסטוריה של המועדון".
    - לפי "לה פריזיאן", לאונרדו ותומאס טוכל ממש במיני-מלחמה, 'מתיחות' זה אנדרסטייטמנט והמנהל המקצועי מנסה להיפטר ממנו. נכתב שטוכל עדיין מתקבל בספקנות גם על ידי האוהדים והשחקנים והוא אמנם הגיע לגמר אבל משום שלא זכה אז כן אפשר לפטר אותו, כשאלגרי עשוי להחליפו. מה המקור לבעיות? המאמן התאכזב מכך שלא התעקשו להשאיר את קאבני וטיאגו סילבה והוא 'נקם' על כך כשהכניס את צ'ופו מוטינג בגמר ולא את איקרדי.
    - הסוכן של טיאגו סילבה אמר שברגע האחרון בפ.ס.ז' התחרטו והציעו לו להישאר עונה נוספת אבל הוא כבר התחייב לצ'לסי מכל הבחינות ולכן זה לא בא בחשבון.


    ******
    לא ממש זוכר אם לאונרדו טיפוס נקמן או לא אבל כן תומאס טוכל הולך שם על חבל דק. מעניין אם פ.ס.ז' תכין לנו הפתעה בקיץ בכל זאת. לדעתכם טוכל צריך להמשיך? אני חושב שאלגרי נרתע מלהגיע לשם.
     
  4. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,593
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    זמן להעיר את הדיון,

    הערב לראשונה מאז 2011 לאנס תארח בביתה משחק בליג1 ולא סתם משחק אלא מול האלופה פ.ס.ז'.
    בפעם האחרונה שלאנס שיחקה בליגה הראשונה היא אירחה באמיאן את רוב המשחקים ובסטאד דה-פראנס את המשחקים הגדולים בגלל השיפוצים לקראת יורו 2016 וירדה ליגה בסיום העונה. אחרי 5 שנים בליגה השניה של נסיונות כושלים וכואבים לפעמים לעלות ליגה בעונה שעברה זה הצליח, אולי גם כי הליגה נגמרה מוקדם. הקיץ עד כה מאוד שאפתני והמטרה היא ברורה להימנע ממאבקי תחתית ולנסות להיצמד למרכז הטבלה. פרנק הייז האלמוני(לפני כן אימן את המילואים) שקיבל את המושכות רגע לפני הפסקת הליגה הוא המאמן והוא ינסה לעשות מסלול דומה כמו שעשה ז'וליאן סטפאן מראן, קיבל קידום מהמילואים לבוגרים כמאמן זמני ורשום על השנתיים המוצלחות ביותר של ראן. בלאנס התלוננו על כך שהמשחק לא שוחק במועד המקורי מכיוון שפריז קיבלו חופש בגלל קמפיין הצ'מפיונס אבל בסופו של יום הם צפויים להנות הערב מהרכב חסר של פריז בגלל משחקי הנבחרת וההדבקה ההמונית בקרב שחקני הקבוצה, כנראה בולקה הפולני יעמוד בשער וארנו קלימואנדו מהאקדמיה של פריז יערוך בכורה בהרכב, קורזאווה יפתח כמגן ימני וסראביה ודרקסלר יפתחו באגפים. לפריז גם מחכה ביום ראשון הקלאסיקו מול מארסיי בפארק וגם לשם היא תגיע עם הרכב חסר בחסות הקורונה ובצרפת מדברים על כך שזאת ההזדמנות הגדולה של מארסיי לנצח לראשונה בבירה מאז עונת האליפות ב09/10. אני אישית לא מבין למה מתעקשים לשחק משחקים כאלה גדולים שיש פגיעה כזאת בספורטיביות גם אם זה על חשבון פריז העשירים והכל, אבל לא מפתיע שההחלטות לא הגיוניות בכדורגל הצרפתי.

    ובחזרה ללאנס, זמן להיזכר בדרבי האחרון בפליקס בולאר - לאנס ירדה בסיום אותה עונה ליגה אבל הכירה לכולם שחקנים כמו ואראן, אורייה וקונדוגביה אירחה את ליל של רודי גארסיה עם הזאר, ז'רביניו, ראמי, לאנדרו, מוסא סו, דבושי ומיודענו אוברניאק בעונה שהסתיימה בדאבל.
    טוני שאפרון גנב כהרגלו את ההצגה עם תצוגת שיפוט הזויה, לאנס נתנה פייט גם בתשעה שחקנים אבל זה נגמר ב1-4 גדול לליל.

     
    alexshw ו-Gianzola01 אוהבים את זה.
  5. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,593
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    וואו איזה קלאסיקו אלים ומטורף, דרום אמריקה בפארק דה פראנס.
    12 צהובים, 5 אדומים(ניימאר, פארדס, קורזאווה, בנדטו ואמאבי) ושער אחד של פלוריאן תובאן מעניק למארסיי 0-1 יקר על פ.ס.ז' בחוץ, ניצחון ראשון של מארסיי על פריז מאז נובמבר 2011 וניצחון ראשון בבירה מאז פברואר 2010, עונת האליפות האחרונה שלהם.

    פריז פותחת עם 0 מ-6, כנראה בפעם הראשונה בעידן הקטארי, מארסיי מנגד עם 6 מ6 ויחד עם הפתיחה הטובה של שאר הגדולות והחזקות ואולי נקבל חצי ראשון מעניין לעונה המוזרה הזאת. היום זה נראה טוב בהתחלה מבחינת פריז, לחץ גבוה, מצבים ותשוקה גדולה מצד השחקנים של טוכל שחנקו את אלה של מארסיי שהצליחה איכשהו לעבור את החצי שעה הראשונה מבלי לספוג, ואז שער ממצב נייח והעצבים והתסכול של השחקנים של פריז שיחקו לידיים של אלה של מארסיי. אפשר לציין ששער כנראה חוקי של בנדטו נפסל בטענת נבדל, ניימאר שהיה הטוב בפריז טען שבמחצית הראשונה אלבארו סינן לעברו קללות גזעניות בנושא שלבטח יבדק.
     
    Telkiyski ו-Clichy אוהבים את זה.
  6. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,777
    יישמע קצת לעוס אבל ניימאר בחיים לא יוכל להיות הטוב בעולם עם עצבים כאלה רופפים. מסי ורונאלדו קיבלו במשך עשור מיליון בעיטות ברגליים וטראש טוק וידעו להשאר ממוקדים. אשכרה מהדקה הראשונה הוא מחפש ריב עם שחקני מארסיי (למרות שהיה הכי טוב מקצועית בפסז').
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    כשהשופט הלך לואר היתה לי הרגשה שזה משהו שקשור לניימאר. בואר ראו שם איזה צ'פחונת ויש לי הרגשה שאם זה היה שחקן אחר לא רק שזה לא היה אדום השופט לא היה הולך בכלל לואר. לזה תוסיפו שער חוקי למהדרין של מארסיי שהוא פסל. לא ערב גדול שלו קיצר.

    @Clichy דווקא ניימאר נשאר ממוקד לאורך כל המשחק, עזוב רגע את הערסוותיות. הוא לא מסי ורונאלדו אבל לא בגלל זה. הוא שחקן מספיק גדול בפני עצמו. ואני לא איזה מעריץ שלו.
     
  8. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,593
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    לפי הדיווחים אלבארו סינן לעבר ניימאר "קוף מלוכלך", במשחק עצמו ראו את די-מאריה יורק לעבר אלבארו, את השער שנפסל כבר ציינו וכל זה עם ואר.
    השיפוט בצרפת היה בדיחה לפני הVAR וממשיך להיות חלש גם שהוא בשימוש.
     
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אגב אחלה הופעת בכורה לפלורנצי
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    פ.ס.ז' לא פתחה עם 0 מ-6 מאז 1984-85, ומתי היא לא רק הפסידה אלא גם לא כבשה בשני מחזורי הפתיחה? איי שם ב-1978/79, חתיכת היסטוריה. אני די מרחם על טוכל שכל הזמן רואים אותו מיוסר עם הקביים (לאונרדו אגב לא ממש נתן לו גיבוי אחרי המשחק) ולא פשוט בכלל לגבש ככה הרכב עם מכת הקורונה. כבר מחרתיים יש להם עוד משחק, ההשלמה מהמחזור הראשון, לא פשוט בכלל. לעניות דעתי, שחקן ברמה הזו של ניימאר צריך לדעת לשמור על איפוק ולא משנה מה אמרו לו. בטח כשזה קללה. אם זו הייתה כניסה מסכנת קריירה עם הסטופקס קדימה - זה עניין אחר, מה גם שהמשחק נגרר לתוספת זמן אינסופית. ניימאר אחרי המשחק כתב בטוויטר שהדבר היחיד שהוא מתחרט עליו זה שלא שבר לו את הפנים.



    אני לא זוכר את די מאריה כשחקן ממש בעייתי, היו לו את השטויות שלו בריאל מדריד אבל מרגיש שעדיין בקבוצה הזו חסר באמת מבוגר אחראי. גם כשטיאגו סילבה היה שם לדוגמא.

    אגב, אני חושב שמארסיי זה שם סקסי עבור אחד שלא ממש מעודכן בכדורגל הצרפתי כמוני אבל בגדול בהערכה גסה אין שם יותר מדי. הם אכן לא ניצחו את פ.ס.ז' מעל 2011. אהבתי מאוד את השער, קליל, הערים על ריקו לפינה הקרובה. גם שכחתי מקיומו של ווילאש בואש, פעם אמרו שהוא יהיה היורש של מוריניו. לדעתי אגב היה מחזור די פורה מבחינת השערים.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    פריז סן ז'רמן תארח הערב את מץ במשחק השלמה מהמחזור הראשון בליגה הצרפתית, ותקווה להשיג ניצחון בכורה העונה. קיליאן אמבפה ייעדר כמובן וכך גם ניימאר, פארדס ולייבין קורזואה המושעים ופלורנצי שאינו כשיר. קיילור נאבאס עשוי לחזור לעמדה בין הקורות.

    https://www.leparisien.fr/resizer/vWZF1KrbcIPMU6brWPdPveSrh3U=/1280x1061/cloudfront-eu-central-1.images.arcpublishing.com/leparisien/JFTVPRXOYKTBYKVIMNLJZBTGJM.Xxx

    בינתיים במועדון מודאגים, הערב צפויה ועדת התחרויות של הליגה הצרפתית להחליט מה יעלה בגורלם של שלושת המורחקים כאשר די מאריה שירחק על אלברו עשוי גם הוא לחטוף עונש. "פ.ס.ז' בכל החזיתות", נכתב בשער "לאקיפ". "חזרה למסלול או התמוטטות עצבים", נכתב ב"לה פריזיאן".

    טוכל הודה: "אנחנו מאוד מודאגים מההחלטות האלה, אני במיוחד, כי אני לא בטוח שמסתכלים על התמונה הרחבה ועל כל מה שקרה בשטח. הכוח של הקבוצה הזו לא מוטל בספק", אמר בין היתר לגבי ניימאר. גם אנחל די מריה עשוי להיות מושעה לאחר שמצלמות הטלוויזיה מצאו כי ירק על אלברו במה שהחל את כל המהומה.

    המאמן התייחס לשאלות בנוגע למעמדו: "זה תמיד ככה. אם הוא (התכוון אליו) מפסיד בגמר - אומרים שחייבים לפטר אותו. גם כשהוא מפסיד לדורטמונד. אין שום דבר חדש. אתם (העיתונות) הם אלה שמפיצים את השמועות האלה. אני לא קורא שום דבר ואני רגוע מאוד".
    התוצאות מפתיחת העונה: "זו המציאות, כן, יש לנו משבר ברמת התוצאת. אנחנו לא רגילים להפסיד שלוש פעמים ברציפות אבלך צריך להסתכל על כל העובדות. מבחינתי היה לנו משחק טוב ביום ראשון, אי אפשר להסתכל רק על התוצאה. היינו חסרים ארבעה שחקני התקפה. קדם העונה היה בעייתי - ללא משחקי ידידות וללא הכנה אמיתית. היה ברור שמצפה לנו פתיחת עונה קשה. למארסיי היה את כל המזל שבעולם. נתחיל לנצח משחקים".

    שחקן העבר ריינלד פדרוס טוען כי גם לרשתות החברתיות יש השפעה על מה שקורה במועדון: "זה גורם חשוב. מאז הגמר, היה מבול של לעג כלפי פ.ס.ז'. הייתה אווירה שלילית וזה השפיע. התגובות של השחקנים לא היו טובות אבל הם בטח לא אנשים רעים אם הם הגיבו למילים מסוימות".
     
  12. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,777


    גם אם נוריד את המשחק החריג של פסז' - 15 אדומים ב27 משחקים זה עדיין נתון די מטורף.
     
  13. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,593
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    השיפוט בצרפת רע מאוד באופן מסורתי וגם עם הואר הטעויות והמחלוקות לא מפסיקות.
    זה קורה בגלל אופי רע של השופטים שמצליחים באופן עקבי לגנוב את ההצגה וגם בגלל הגב הלא נגמר שהם מקבלים למרות הטעויות שבד"כ נובעות משיקול דעת מוטעה.

    לשם דוגמא, שופט הVAR במשחק בין פ.ס.ז' למארסיי, פרנסואה לטקסייה פסל את השער החוקי של בנדטו כי לא התעמק מספיק במקרה כדי לא לבזבז זמן, המשחק התחדש ולפי מה שפורסם הוא הבין באותו רגע שהשער היה צריך להיות מאושר אבל המשחק כבר חודש... אוקיי טעה וזה לא השפיע על התוצאה, יומיים לאחר מכן(אתמול) הוא שפט את מונפלייה מול ליון וסיפק פנדל שנוי במחלוקת לזכות מונפלייה ואדום גבולי לאוואר שחרצו את גורל המשחק. אז ששופט כמעט ומחרבן משחק גדול ו48 שעות לאחר מכן מקבל פרס לנהל משחק אחר איך אפשר לצפות ממנו שיפיק לקחים.
     
    Clichy אוהב/ת את זה.
  14. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,593
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    ויטורינו הילטון התחיל את דרכו בכדורגל הצרפתי כאשר היה באמצע הקריירה אי שם בשנת 2004 במדי באסטיה כאשר ריאן שרקי היה בן כמה חודשים.
    אתמול הם שיחקו אחד נגד השני.

     
    Telkiyski ו-alexshw אוהבים את זה.
  15. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    והילטון גם עשה עליו פנדל.

    מה הדיבור בצרפת? יכול להיות שהקטארים לא יקחו אליפות?