ברצלונה 2019/20 - פעם שלישית גלידה?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Jefecito, ‏13/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,378
    לייקים שהתקבלו:
    3,800
    יש סיבה שבארסה תשחרר אותו בחינם מלבד ג'נטלמניות וכבוד לגדול שחקניה בהיסטוריה? אני באמת שואל, מבחינה עובדתית נטו.
     
  2. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    סכום השיחרור של מסי, 700 מיליון יורו, בארסה רוצה לפחות 222 מיליון. אין שום סיבה שלא דורש מימנה לדרוש אתזה, עובדתית מסי רו ה לעזוב, עובדתית ברתומאו עשה כל מה שיכל כדאי להשאיר אותו, כולל לוותר על המשרה שלו. למה שקבוצה שיש לה נכס כזה תוותרמעל כסף שהיא חייבת אותו?
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הדיבורים הפחות אופטימיים הם על מאבק משפטי אבל זה לא יקרה ואין זמן לבזבז. יש הרבה מאוד חורים בסעיף הזה שלו בגלל עונת הקורונה הלא שגרתית ואם אני זוכר נכון המעבר בחינם למשל זה היה תקף לקבוצה שהיא לא באירופה. הוא לא יעזוב בחינם בחיים, איזה סיבה יש לכך אם סיטי כבר מכינה הצעה של מאה מיליון יורו למשל, אריק גארסיה ועוד שחקנים? כמובן שרונאלדו לא עשה את אותו המסלול והוא לא גדל במועדון אבל הוא נמכר במאה מיליון יורו באותו הגיל. המצב הכלכלי של המועדון גם לא משהו. הג'נטלמניות כביכול תהיה ההסכמה לשחרר אותו. אני חושב שגם מסי עצמו לא היה רוצה לעזוב בחינם ושבארסה לא תרוויח יורו למרות שגם החיסכון של השכר שלו זה משמעותי.

    עמי, מעבר לכך שאשמח לשמוע את הפרשנות שלך על פיקה [בצחוק], חבל שאתה נופל בפח הזה של ברתומאו - הוא הסיבה לכך שמסי רוצה לעזוב. דיווחים מאוד הגיוניים, וגם השערות - הוא כבר יודע שההחלטה של מסי התקבלה ומנקה את התחת של עצמו. אגב גם אם ברתמואו עצמו יילך אלה עדיין יהיו אנשיו עד לבחירות, לא ישתנה הרבה.
     
  4. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    כן חבר, הכל עובדות.

    רק שבכת מאמיה, ממציאים תאוריות קוספירציה הזויות שהכל ברתומאו אשם. הטענה האחרונה שלהם, כאילו כל הסוסיוס הם זקנים שברובם זה לא נכוו, וגם 40 50 פלוס לא משוטטים ברשתות זה חתיכת חרטא אחת גדולה.
     
  5. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    דור, עם מסי היה עוזב בגלל ברתומאו, הוא היה מצהיר על כך, או יוצר נכון היה נשאר, הרי ברתומאו בעצמו רוצה להתפטר עם מסי נשאר, נחש מה? מסי לא רוצה להשאר גם עם ברתומאו הולך.

    אז איך בדיור הוא עוזב בגלל ברתומאו? חרטא ברטא של שטיפת המוח של בארסה מאנינ.

    מסי עוזב בגלל מיצוי בעיקר, בגלל חברו סוארס, בגלל נאי הצלחות בשנים האחרונות, אבל לא ברתומאו, בטח לא בצורב ישירה.
     
  6. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    כן, כן, הכל "עובדות". מסכים.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    עמי אתה מחטיא את הנקודה, זה לא רק עניין מקצועי של הדחות משפילות באירופה מה שבא לידי קיצון עכשיו (וכשהכל רקוב מבפנים זה גם משפיע מקצועית מתישהו). כל ההתנהלות של המועדון מביכה וגם פרידה מסוארס זה לא משהו שצריך לעשות בטלפון בשיחה של דקה, הוא אחד המבקיעים הגדולים בתולדות המועדון. ברתומאו עשה כאן תרגיל זול ורק העיתונים נפלו בפח הזה. מסי אגר ואגר ועכשיו זה התפוצץ. אתה לא זוכר שברצלונה שכרה כל מיני חברות שיטנפו על מסי ואגדות העבר של המועדון כמו פפ, צ'אבי ואחרים וישבחו את ההנהלה הנוכחית? אתה לא זוכר את הציטוטים של אבידל? מינוי סטיין נראה לך הגיוני?

    יש לי הרבה מה להגיד על בארסה מאניה אבל הם מבינים עניין, יודעים איזה מקור אמין ואיזה לא. אני גם קורא בעצמי כל כך הרבה בלי קשר לעבודה כך שאני לא נע על פי החליל שלהם בהכרח.
    מה שהכי משמח אותי זה שאני לא צריך לכתוב טקסט על שחקן כזה גדול מהצד שלי, כבר עשיתי את זה על ראול לפני עשור ועל כריסטיאנו מלפני שנתיים בישראל היום [הכי קרוב לכך זה הפרישה של איקר].
     
  8. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,066
    לייקים שהתקבלו:
    644
    אל תהיה תמים, בארסה מאניה לא ממציאים על דעת עצמם תאוריות, אלא אם כן אתה חושב שגם בטוויטר קוראים עברית ומפיצים את זה בעצמם.

    אל תהיה תמים כי ברור לכל העולם חוץ מלקוראי MD וספורט מה קורה בברצלונה כבר שנים. ברתומאו פוליטיקאי שמנצל את כלי התקשורת שבידיו כדי לסובב את הכל שייראה לטובתו. הוא לא "עושה טובה" למסי, הוא מנסה להציל את התדמית שלו.

    כל עוד לא נכנס לבארסה סכום של 200 מיליון או יותר ממסי, ברתומאו לא יכול להתפטר. אם הוא מתפטר - הוא וחברי ההנהלה צריכים לכסות את החובות מכיסם הפרטי.
     
  9. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    אתה מבזבז את הזמן שלך על בן-אדם שהחליט מראש מה המציאות, ומציין "עובדות" שיתאימו למציאות שלו.
     
  10. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    מדהים איך כל דבר דולף לתקשורת במועדון הזה. חטפו 8:2 וכל היקום קורס לתוך עצמו. הבעלים מודיע פומבית ש'כוכבים יעזבו' (ובכך מוודא שהקבוצה לא תקבל תמורה הולמת עבורם), סוארס לא בתוכניות של המאמן - דולף, תוכן השיחה בין מסי לקומאן - דולף. רפובליקת בננות.
     
  11. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    ככה זה כשהנשיא שולט בשני עיתוני הספורט הבכירים בעיר ונאבק על היח"צ שלו. לגמרי יצא מטומטם עם ההכרזה (לא אמר את זה בעצמו אבל הוציא לליצני החצר שלו בתקשורת) שסוארז, וידאל, ראקיטיץ' ואומטיטי מחוץ לתכניות. זה לא עוזר להעלות את הביקוש כמו שזה מוריד את הסיכוי לקבל עליהם כסף אמיתי.

    דווקא תוכן השיחה ההיא בין קומאן למסי על הפריבילגיות לגמרי פייק ניוז, קומאן לא עד כדי כך מטומטם שיציב תנאים למסי כבר בשיחה הראשונה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/8/20
  12. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    ככה זה כשיש נשיא והנהלה של מחבלים.
    אין תכנית, אין רעיון, אין חזון - הכל ספין כדי לצאת טוב תקשורתית.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    קצת חדשות:
    - לפי הדיווח במארקה, מסי הודיע באמצעות סוכניו כבר בחודש יולי שהוא רוצה לעזוב את המועדון. נטען שרק האוהדים היו מופתעים מהפקס שהתקבל| מעבר לכך, ב-Rac1 נטען כי הקפטן מסרב להגיע לבדיקות לקראת פתיחת העונה שייערכו מחר, לאור העובדה שבמועדון הבהירו כי לא ינהלו משא ומתן לשחרורו, נזכיר כי ביום שני אימון הפתיחה.
    - נכון לעכשיו סכום הפיצויים שייקבל לואיס סוארס על עזיבתו הוא 15 מיליון יורו כשבמועדון מנסים לצמצמו עוד יותר. לחלוץ עונה נוספת בחוזה עם סעיף של התארכות אוטומטית.
    - דוני ואן דה ביק נותר מחוץ לסגל של אייאקס במשחק ההכנה הערב, בתקשורת טוענים שזה לא במקרה והוא מתקרב לברצלונה. רונאלד קומאן לוחץ לצרפו.

    *******
    לא מתאים למסי לנקוט בצעד כזה אך נראה מבחיתנו שאין ברירה. לגבי סוארס זה פשוט הזייה, עדיף להשאיר אותו לעוד עונה, זה יכול להיות לוקסוס אדיר. בלי שום קשר לכך האם המהלך משפיע על מסי או לא.
     

מצב נושא:
הנושא נעול.