אינטר 2019/20 :: Onora La Maglia

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י EO11, ‏3/8/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    מבחינת אינטר זה החתמה מעולה, גם קיבלתם שחקן נהדר (ואישיות נהדרת) לשנתיים, גם חסכתם לכם 15-20 מיליון יורו שהיו הולכים לפח על פאלמיירי וגם קיבלתם שחקן שיכול לשחק כבלם במקרה חירום.

    עם זאת, אני לא כל כך בטוח שהיה שווה לוותר קומבולה בשבילו, לדעתי אינטר צריכה להחתים אותו ומקסימום להשאיל.

    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
  2. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,022
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    שוב, אני לא חושב שויתרנו על קומבולה בשבילו. לדעתי קומבולה לא היה ברצונות של קונטה אלא יותר הגישה של מארוטה לקחת כל פרוספקט מעניין בליגה לשורותיו. אם שקריניאר עדיין למכירה, אני מאמין שקומבולה יהיה זה שיחליף אותו.

    והגישה שלי אולי לא ריאלית, אבל יש לנו בלם בפרימברה בשם פירולה שמדברים עליו לא מעט. במקום ישר לבוא ולשים מיליונים על בלמים מבחוץ, אולי כדאי לנסות ולמצוא פתרונות מבית. את הטעות של זאניולו קיבלתי בהבנה, עוד אחת כזו כבר לא.
     
  3. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,332
    מין:
    זכר
    הפירולה שלנו הוא באסטוני. לא יהיה עוד שחקן בן 20 שיקבל צ'אנס בהרכב כרגע, בהגנה, לדעתי.

    פירולה צריך להיות מושאל כמו שבאסטוני היה.
     
  4. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,022
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    אז תשאיל. לעונה הקרובה אנחנו מסודרים בשלישיית הבלמים (גודין, שקריניאר, דה פריי, באסטוני, דאמברוסיו, קולארוב וראנו שהיה טוב בדקות ששיחק).
     
  5. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,332
    מין:
    זכר
    סביר שיושאל. הבעיה שישאילו אותו בסוף החלון ולא יהיה לו זמן להתאקלם בקבוצתו החדשה.
     
  6. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,016
    לייקים שהתקבלו:
    1,945
    לצערי אנחנו ממשיכים עונה נוספת עם גונה בדעת והכישלונר הסדרתי אנטוניו קונטה.
    אחרי הוויתור על טונאלי וכנראה המכירה הצפויה של אריקסן והגעת הפנסיונר וידאל וכנראה שיביאו עוד סוסים מתים בעקבותיו או אנשים במחירים מטורים ויהרסו את הבאלאנס שיט, אפשר כנראה יהיה לסגור את העונה עוד לפני שהחלה.
    צפו להרבה בכי מקונטה. הוויתור על טונאלי עוד יעלה לנו עשור קדימה.
     
  7. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,022
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    אז בוא נביא רק ילדים ונהיה מגניבים כמו במנג'ר. הורג אותי איך קהל שכבר עשור שלם סוגד לקבוצה של "זקנים" פתאום לא מבין את הכיוון שהמועדון הולך אליו. אני מסתכל על ההרכב של אינטר, אין כמעט שחקנים בני 30+. זה לא מונע מכל אלה שקוראים לקונטה בכיין (ובצדק) להתבכיין שהסגל מבוגר ובונים פה בית אבות וכל החרטה הזאת.
    אני לא יודע מה יהיה עם טונאלי. יש מצב הוא אוברייטד, יש מצב הוא באמת יהיה קשר מוביל בעשור הקרוב (לא פירלו החדש כי הם פשוט לא דומים). מה שאני כן יודע זה שההווה לא פחות ואף יותר חשוב מהעתיד, ואני לגמריי מסכים שבנקודת הזמן הנוכחית וידאל >>>>> טונאלי.

    אינטר תמכור את אריקסן כמו שהיא רכשה את טונאלי, שיחררה את גודין, שקריניאר, ברוזו, לאוטארו וחצי סגל, או כמו שהאריכה חוזה לבורחה, או כמו שקונטה התפטר כפי שכל כלי התקשורת חשבו. לא נשכח גם שיובה החתימה את כל הFree agents הקיימים בשוק. אינטר לא תוותר על אריקסן, מה גם שאין קבוצה שתבוא ותיתן הצעה טובה עכשיו (כמו שלא הייתה בינואר למעט אינטר).

    אה, והכשלונר הסדרתי היה הכי קרוב לתואר מזה עשר שנים. אני בטוח שכולם מתגעגעים למשחקי התקף לב על המקום הרביעי, כי זה מה שהיה הכי טוב לאינטר.
     
  8. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    לדעתי קולארוב, וידאל ודז'קו זה פגז לכדורגל הזבל של קונטה (לא ציני). בטח שמסתכלים על value for money.

    ים גרינטה ואיכות שיכולים לקחת אותכם צעד נוסף קדימה לעבר האליפות.
     
    DRORIKO ו-EO11 אוהבים את זה.
  9. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,022
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    אני לא חושב שדז'קו יגיע אבל לגביי וידאל וקולארוב מסכים לגמריי.
     
  10. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,016
    לייקים שהתקבלו:
    1,945
    א. אני לא אמרתי בוא נביא רק ילדים. עובדה שההנהלה הביאה לו את אריקסן. אם זה לא הצהרה אז מה כן? הביאה גם את חכימי, האם הוא ילד? הוא אמנם צעי אבל עתיר ניסיון ברמה הבינלאומית. טונאלי הוא ילד. אני לא אומר להביא רק ילדים אבל יש ילדים שאתה לא יכול להרשות לעצמך שיעברו ליריבות שלך - וטונאלי הוא אחד מהם, בטח ובטח כשאינטר רוצה ללכת קדימה.
    ב. אין לי בעיה עם קבוצה של מבוגרים, מספיק להסתכל על הסגל שזכתה בטרבל ב-2010 ולהיווכח בת כמה היתה ההגנה של אינטר וההרכב הממוצע כולו. אם אני לא טועה הוא עמד על גיל ממוצע של 29 כשבהגנה היה לנו את זאנטי בן 38, את מאייקון נושק לגיל 30, את סמואל בגיל 32 ואת לוסיו בגיל 29. היה את מיליטו בגיל 30, מוטה בגיל 30 ואני יכול להמשיך. אבל אינטר היום לא במצב של הקבוצה השולטת באיטליה ובטח לא ניכסה לעצמה את השחקנים הכי טובים בליגה גם אם הם מבוגרים.
    ג. קונטה בוכה ולא בצדק כי הוא קיבל כל מה שהוא רצה לגבי רכש, הביא איזה שחקן שהוא רוצה כולל לשפוך 65 מיליון על לוקאקו. אממה, בליגה הוא לא היה רלוונטי למאבק על התואר והפער מיובה שנגמר בנקודה הוא גניבת דעת. לא היינו קרובים באמת. במאני טיים הכדורגל של קונטה היה גרוע, החילופים שלו מהבית היו גרועים ותמיד התחילו ב-בוא נוציא את לאוטארו. בליגת האלופות הוא התבזה כמו שספאלטי לא התבזה, ולא קיבל כסף לרכש כמו קונטה. ברצלונה ב-ג, סלביה פראג בבית, דורטמונד במחצית להוביל 2 וכשכל העולם כולל עבדכם הנאמן שהיה במגרש רואה שצריך לעשות חילוף ולהוציא ביראגי שמדקה 5 עם צהוב ושצריך שינויים הוא כהרגלו קפא על השמרים.
    ד. הכישלונר הסדרתי היה הכי קרוב לתוא רק בגלל הקורונה. אני לא חושב שיש סיכוי שהיינו מגיעים לגמר האירופאית במצב נורמלי. בוא נראה מה הוא שווה בלי קהל עונה שלמה. פה בלי תירוצים, רואים מי שווה באמת ומי לא. הלוואי שאני אהיה טועה והוא יוביל אותנו לאליפות, אני אשמח לאכול את הכובע עם הרבה מאוד מלח.
    ה. אולי זו השנאה ליובה שאני לא רוצה רובנטינים בקבוצה, והייתי מעדיף את אלגרי על קונטה האולטרה רובנטיני, אבל אני הייתי מעדיף לראות מישהו אחר במקום וידאל. זה לא אומר שוידאל לא יכול להצליח, אבל אינטר היום לעניות דעתי כמועדון, עוד לא נמצא בלבל של הקבוצות הגדולות, בטח כלכלית, לצערי זה יישאר ככה כל עוד לא יהיה לנו איצטדיון בבעלותינו, וברצלונה וקבוצות דומיה יוכלו לשים 100 מיליון ולקחת את לאוטארו ושות מתי שרק ירצו.
    ו. יש הרבה מאוד שחקנים צעירים, אבל כאלה עם ניסיון או מוכחים, שיכולים להגיע לאינטר ולהישאר שנים פה. להאלאנד מדורטמונד יש סעיף שחרור של 60 מיליון מהקבוה הגרמנית. הבאה שלו בהנחה שלאוטארו יילך שנה הבאה היא לגמרי מהלך טוב בעיניים שלי. טונאלי הוא לא צעיר, הוא פרוספקט. בדיוק כמו שסנסי היה סוג של פרוספקט אף על פי גילו המתקדם כי הוא אף פעם לא שיחק בקבוצה גדולה ואני מקווה שאנחנו לא ניפול עם כל הפציעות האלה שלו מפה והלאה, ובארלה היה פרוספקט אבל התגלה כשיחוק אחושרמוטה ששווה כל אגורה מה-50 מיליון. כן אני הייתי רוצה לראות עוד איטלקים בעלי פרוספקט באינטר, כי כרגע זה מה שאנחנו יכולים להביא, אנחנו לא באמת יכולים להתחרות עם קבוצות אנגליות או הספרדיות הגדולות על שחקנים, ובהינתן המצב, גם להביא איזה טונאלי בידיעה שאולי נמכור אותו עוד כמה שנים ב-100 זה גם משהו, בדיוק מהסיבה שלאוטארו שברור שלא יישאר הרבה, סביר שנמכור אותו ב-100 פלוס, בתקווה שזה יילך לכיוון ה-150 אחרי שיפתחו לונאת החוזה, יגדילו לו את המשכורת ובהתאם את סעיף השחרור, כי לתת לו ללכת ב-110 או פחות מכך זה משהו ששום קבוצה גדולה שמחזיקה מעצמה לא היתה נותנת לו לקרות אבל אינטר השפפות מסוגלים למכור גם ב-70, בדיוק כמו בעסקת איקרדי.
    ז. אני מקווה שהשנה ראדגה נאינגולן יתאפס על עצמו וקונטה יוכל להוציא ממנו משהו, בכל זאת זרקנו את זאניולו באחת העסקאות ההזויות, אז לפחות נקווה שהשנה בסיציליה עשתה טוב לשני הצדדים.
    ח. רוב העונה הכדורגל של קונטה היה שבלוני, צפוי, ומשעמם. לא היינו יריב ליובה, לא היינו יריב ללאציו, ומול רוב הגדולות לא הצלחנו. רק נגד מילאן אבל מילאן כבר מזמן לא מתנהלת כמו מועדון גדול.
     
    Roma ו-uri אוהבים את זה.
  11. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,332
    מין:
    זכר
    הכסף לטונאלי הלך לחכימי. אני מניח שנסכים שעדיף היה להשקיע בחכימי.
     
    EO11 ו-itzik.miro אוהבים את זה.
  12. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    ארתורו וידאל לטעמי יכול להיות עבורכם רכש שובר שוויון (או לפחות יוצר שוויון עם יובה, שכל אחד יחליט לפי דעתו) לטווח הקצר לא פחות מחכימי, כל עוד המזג החם שלו יעלה בקנה אחד עם המזג של קונטה כפי שהיה בעבר ללא התנגשויות בין האגו של שניהם.

    מיותר לדבר על הלחימה ומשחק ההקרבה, אין גם מה להרחיב על העובדה שבגיל 33 הוא ממשיך להופיע בין השמות שרצים הכי הרבה מרחק בכל משחק, אבל כדאי לציין שההצטרפויות שלו מקו שני העונה הצילו את בארסה בכמה משחקים העונה בליגה. 8 שערים לקשר box to box, שרק אחד מתוכם הגיע כתוצאה ממצב נייח, זה לא דבר של מה בכך. הוא רחוק מאוד מלהיות שחקן גמור.

    בהנחה שתמשיכו לשחק רק עם שני שחקנים מקדימה, חשוב מאוד שיהיה שחקן נוסף שיוכל להצטרף מהקישור ולמשוך לעצמו קצת מתשומת הלב של שחקני היריבה ומהמארקינג הצמוד על לוקאקו ולאוטארו/אלכסיס. וידאל, על אף גילו, עונה על הצורך הזה היטב.
     
  13. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    מניח שהתכוונת ל"אם כבר להשקיע, אז בחכימי", אבל עם זאת שהוא הגיע במחיר מצויין ותפס את הפטור החדש ממס, הוא עדיין בערך פי 2 יותר יקר מטונאלי, ובאופן כללי יקר מספיק כדי לעצור את המרקאטו של אינטר לפחות עד שימכרו כמה שחקנים.
     
  14. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,332
    מין:
    זכר
    הכל מדויק.

    השיטה של קונטה חייבת מגנים כמו חכימי, בלעדיהם ההתקפה צפויה מדי, קלה לעצירה ובאופן כללי אין אפשרות לזכות בתארים עם קונטה בלי אגפים מעולים (אולי היה אפשר בסרייה A של 2012, לא היום).

    ולכן, ההשקעה בחכימי מצוינת.

    אני גם טוען שהסגל כמו שהוא היום מצוין, אבל קונטה צריך להשתמש בו טוב יותר. וידאל, קולארוב וחלוץ נוסף בהחלט אמורים להספיק לו במצב הכלכלי הנוכחי.
     
  15. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,022
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    חאכימי בעל ניסיון ועדיין עוד לא יביא את הגרינטה שוידאל וקולארוב יכולים להביא וחסרה לקבוצה מאוד. יש הרבה שחקנים שלא ניתן שיעברו ליריבות שלך, אבל זה קורה וימשיך לקרות כי יש גבול כמה אפשר לקנות. קולוסבסקי נראה לי כהפסד יותר גדול מטונאלי, לפחות ממה שראיתי מהשניים. באותה מידה גם כל מי שלא הלך על בארלה בזמן שאינטר כן יכול להרגיש תחושת החמצה. אין מה לעשות, זה הכדורגל כשיש מספר מועדונים שמסוגל להתחרות על נכסים מקצועיים והשאלה איך אתה מסדר את העדיפויות שלך. באינטר החליטו שלאור המגבלות הכלכליות שהולידה הקורונה והסקת המסקנות מהעונה שעברה, יש לתת חשיבות לתרומה מידית וניסיון על פני ראייה לעתיד. אני מסכים עם הגישה הזו.

    לאוטארו שיחק הרבה יותר ממה שהיה ראוי לשחק בתקופת הקורונה. עד המשחק נגד שחטאר הוא היה יותר מזיק מאשר מועיל. הוא לא סתם יצא בזמן שלוקאקו (האדיר) קיבל מקום של קבע במגרש. זה גם עניין שללאוטארו היה מחליף ברמה על הספסל בדמות סאנצ'ז ולוקאקו הוא חסר תחליף. את הבעיה הזו אינטר תצטרך לפתור ואם איכשהו יצליחו לשים את היד על דז'קו זה יהיה מדהים (לוקאקו ודז'קו יהיו מעולים גם ביחד וגם בציוות עם אחד מבין אלכסיס/טורו). בליגה לא היית רלוונטי למאבק על התואר בשלב מסוים, נכון. השאלה מתי לאחרונה כן היית רלוונטי ומתי לאחרונה יכלת לסיים בפער חד ספרתי מיובה? תבדוק את המספרים עד שקונטה הגיע. יש אמצע בין הצלחה לכישלון, וקונטה נמצא שם כשהוא יותר קרוב להצלחה מאשר לכישלון.

    אני גם מעדיף את אלגרי על קונטה, אבל אני מעדיף לייצר המשכיות מאשר לפטר כל קיץ מאמן. זה לא אפשרי כלכלית ומקצועית זה לא בריא. קונטה התחיל פה תהליך עם גרף שיפור ברור מבחינת תוצאות וצריך לתת לו להמשיך.

    אגב, ההרכב השני של בארסה > ההרכב של אינטר שעלה באותו משחק.

    אפשר רק דוגמה מתי בא מועדון ולקח מאינטר שחקן בכיר "מתי שהוא רק רצה"? לא זוכר סיטואציה כזו בתקופת סונינג.

    אינטר לא היוותה יריב ללאציו? לא הצליחה מול הגדולות? דאבל על נאפולי, 4 נקודות מאטלנטה של גאספ, גם ניצחון על לאציו (ולדעתי באולימפיקו היינו טובים מהם). הבעיה הייתה יותר במשחקים כמו בולוניה, סאסואולו, קליארי וכו'. משחקים שאתה אמור לנצח ושם קונטה והסגל באמת פישלו.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.