ריאל מדריד 2020/21: קיץ משעמם כמו הכדורגל. המטרה: אליפות נוספת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏7/9/20.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ריאל מדריד 2020/21

    34 אליפויות ספרד [יותר מכל אחת אחרת]| 13 זכיות בליגת האלופות, שלוש ברצף: 2016-2018.
    אצטדיון: הסנטיאגו ברנבאו, 85 אלף מקומות ישיבה (אצטדיון זמני: אצטדיון די סטפאנו, ולדבבאס)
    נשיא: פלורנטינו פרס (קדנצייה שנייה: 2000-2006, 2009 - עד עכשיו).
    מאמן: זינדין זידאן (קדנצייה שנייה: 2016-2018, מרץ 2019 - עד עכשיו).

    https://www.prensalibre.com/wp-content/uploads/2020/07/real_madrid_campeon_01.Xxx?quality=82&w=760&h=430&crop=1

    בכל שנה הגביע עם האזניים הגדולות ניצב בראש סדר העדיפויות של ריאל מדריד ועד השנה נשא זידאן את הכינוי המחייב "מיסטר צ'מפיונס", אך ריאל מדריד פתחה את עונת 2019/20 עם מטרה אחת ברורה: זכייה באליפות ספרד. אליפות ראשונה מאז 2017. לאור העובדה שברצלונה (אמנם עדיין בהובלתו של מסי) הייתה עמוסה בבעיות, זה היה פשוט צ'אנס בלתי חוזר. אולי, גם, לצד ההבנה שעל אף השקעה מטורפת בקיץ בגובה 300 מיליון יורו - הקבוצה רחוקה מהטופ של אירופה. ימי כריסטיאנו נראים כהיסטוריה רחוקה.

    ריאל מדריד הצליחה לזכות באליפות "הקורונה". באחד במרץ היא אירחה את ברצלונה בברנבאו וניצחה 0:2 בקלאסיקו משערים של ויניסיוס ומריאנו (זה לא חלום), קטעה בצורת איומה בת חמש שנים ללא ניצחון ביתי, אך מייד לאחר מכן נכנעה 2:1 לבטיס במשחק נוראי ואיבדה שוב את הפסגה. ואז שחקן מקבוצת הכדורסל חלה בקורונה וכל המועדון נכנס לבידוד...
    אחרי הקורונה זו הייתה ריאל אחרת. ממוקד, מדויקת, סופר-רעבה. ריאל לא מרשימה אך כזו שיכולה לנצח 0:1 מפנדל מאוחר של סרחיו ראמוס בלי הקלחת הרותחת של הברנבאו - הרי משחקים באצטדיון די סטפאנו בדלתיים סגורות בזמן שהמקדש בשיפוצים. כזו שמסתמכת על יכולת שיא של הזאמורה טיבו קורטואה (שמר על שער נקי 18 פעמים ב-34 משחקים), על פריחה מאוחרת של פרלאן מנדי. כזו שניצחה בעשרה משחקים רצופים כולל ה-0:2 על ויאריאל שסגר עניין במחזור ה-37 ונתן את האות לחגיגות (צנועות). כזו ששחקן ההתקפה השני הכי טוב שלה הוא הקפטן סרחיו ראמוס עם עונת שיא של 13 כיבושים. זו הייתה האליפות של הגווארדיה הוותיקה, זו שנקטלה על ידי כל שנה קודם לכן. המשולש ראמוס-קאסמירו-בנזמה (פתח את העונה בסערה), שהיה כל משחק ההתקפה, נתן את הטון, לצד הפריצה המדהימה של פדה ואלוורדה (וגם רודריגו, האיש שכבש שלושער נגד גלאטסראיי בליגת האלופות), יכולת טובה של מודריץ' שהוכיח עד כמה הוא חשוב.

    לאליפות נוסף תואר קטן יותר, שהיה הראשון להיכנס לארון האמת, הסופרקופה הספרדי בינואר בדובאי. אחרי 1:3 על ולנסיה הגיע דרבי מורט עצבים כמובן מול אתלטיקו, הגעה לפנדלים ואז קורטואה הדף את הפנדל של פארטיי. אבל זו רק הערת סוגריים. ללא הקפטן ראמוס המושעה מצד אחד ועם הברך הבעייתית של אדן הזאר כמובן, אך עם אופטימיות ואמונה לאור סיום העונה המשתפר, יצאה ריאל לאיתיחאד לגומלין שמינית הגמר נגד מנצ'סטר סיטי אחרי הפסד 2:1 במדריד. עוד משחק שהיה ניתן לראות בו את פערי הרמות הברורים. אמנם ואראן רשם משחק מהגיהנום ו"בישל" שני שערים, אך ריאל הייתה חלשה מאוד. שער שוויון זמני של בנזמה לא הספיק. "עונה טובה הסתיימה בטעם חמוץ", סיכם הקפטן אחרי הדחה שנייה ברציפות ב-1/8 הגמר.

    הקיץ הכי משעמם בריאל איי פעם - אין רכש| קלישאה מעצבנת יש לומר אבל לקראת 2020/21 ריאל לא תבצע רכש. הזאר, אחרי עונה מהגיהנום, הגרועה בקריירה שלו (שער בודד ב-22 משחקים ועוד שבעה בישולים) צריך להיות "הגלאקטיקו" בדיליי של שנה. גם לוקה יוביץ' שכבש רק פעמיים חייב לתת יותר| חיזוק אמיתי כן הגיע - תקופת ההשאלה של מרטין אודגור בריאל סוסיאדד קוצרה משנתיים לשנה. הקשר האנרגטי עם השליטה הנפלאה בכדור והפס האלגנטי ינסה לפלס את מקומו בהרכב בקבוצה אליה הצטרף עוד ב-2015 למי שזוכר.

    בזמן שבדלת היציאה עזבו כבר דני סבאיוס (הושאל לארסנל), ברהים דיאס (מילאן), אוסקר רודריגס (נמכר לסביליה) וגם העוזב הטרי חאמס רודריגס שנפרד אחרי 125 משחקים בלבן, 37 שערים ו-42 בישולים ופרק ב' מהגיהנום יש לומר. ריאל קיבלה עבורו 25 מיליון יורו וחסכה את שכרו. הוא כמובן התאחד עם אנצ'לוטי באברטון. הסיפור המתיש ימשיך להיות עם בייל שלא כבש שער ליגה מאז ספטמבר, מתעסק בעיקר בגולף ואם זידאן עוד האמין בו בחצי הראשון של העונה - בהמשך הוא לא נספר. בייל ביקש לפי הדיווחים שלא להיכלל בסגל למשחקים האחרונים וכך גם לגומלין נגד סיטי. הוא מחזיק בחוזה לעוד שנתיים וכרגע אין פיתרון. אוטוטו הוא וזידאן שוב נפגשים| מי שהיה יכול להיות חיזוק משמעותי הוא אשרף חכימי שרשם עונה נוספת נפלאה בבורוסיה דורטמונד כמושאל אך פחד מתחרות מול קרבחאל ונמכר לאינטר ב-40 מיליון יורו. גם סרחיו רגילון אחרי עונת שיא כמושאל לסביליה והופעת בכורה בנבחרת ספרד - צפוי להימכר.

    המערך. ברוב העונה שעברה שמונה עמדות בריאל מדריד היו סגורות, ממש בטון. קורטואה בשער, בהגנה המשולש קרבחאל-ראמוס-ואראן שיחקו המון ומיליטאו לא קיבל הזדמנויות, ולאט לאט גם מנדי מיצב את עצמו כמגן הבכיר שלנו על חשבון מרסלו שגם סובל מפציעות תכופות. קאסמירו וקרוס באנקרים בהרכב וכאן נשאלת השאלה האם זידאן בוחר ב-4:4:2, כאשר הזאר באנקר כל עוד הוא זמין וכמובן בנזמה, או שנראה 4:3:3 ואז בצד ימין מרקו אסנסיו טוען לגיטימי לחולצת ההרכב אחרי סיום עונה משופר. נגד סיטי רודריגו היה זה ששיחק בעוד ויניסיוס שכמובן טוב יותר בצד שמאל - לא שותף ולו לדקה - מאכזב. אם המערך כולל ארבעה קשרים הרי שפדה ומודריץ' מקדימים את איסקו ברוטצייה.

    כמה שאלות לא פתורות:
    * האם יהיה אפשר להיפטר סוף סוף מבייל או שהוא יישב ביציע? השנה הנוכחית תהיה שנת יורו כמובן, שיקול שצריך לקחת בחשבון
    * מתי סרחיו ראמוס שרשם עונה נהדרת הן הגנתית והן התקפית - יחתום סוף סוף על חוזה חדש? (כרגע חתום עד 2021).
    * האם זידאן ינסה לשפר את הכדורגל של הקבוצה או שוב יהיה כדור שינה? גם במעט שיש לו הוא צריך להוציא יותר.
    *מהי הסיבה האמיתית שבעטייה אין רכש - שיפוץ הברנבאו דילל את הקופה? הקורונה? ממשיכים לפנטז על קיליאן אמבפה וחוץ ממנו שום דבר לא זז?
    * האם אדן הזאר מסוגל לעמוד בציפיות ולהזכיר את השחקן הנפלא של צ'לסי? היו לו חודשיים של כדורגל טוב בלי מספרים.

    הלו"ז ל-2020/21| רק פעם אחת בשנות ה-2000 הצליחה ריאל מדריד לזכות בשתי אליפויות רצופות - ברנד שוסטר שמר על התואר ב-2007/08 (עונת ה"פאסיו") אחרי עבודה טובה של פאביו קאפלו. זידאן יחפש את האליפות השלישית שלו, ה-35 של הקבוצה והתואר ה-12 שלו, קרוב למיגל מוניוס.
    הגרלת הליגה הספרדית כבר נערכה, במשחק הפתיחה ריאל הייתה אמורה לפגוש את חטאפה ב-12 בספטמבר אלא שלאור השתתפותה באירופה, כמובן, היא תיכנס לעניינים בשבוע השני כפי שקורה עם שאר הגדולות. עד אז היא תקיים משחק אימון נגד אותה חטאפה ב-9.9 ולאחר מכן נגד ראיו וייקאנו (15.9) שלא נמצאת בליגה הבכירה. במחזור השני שהוא בעצם המשחק הראשון מצפה לריאל אתגר קשה מאוד נגד ריאל סוסיאדד ודויד סילבה בחוץ. בדומה לאשתקד, הגרלת המשחקים קשה מאוד. מבין הגדולות, ריאל תארח רק את אתלטיקו בדרבי במחזור ה-13, רגע לפני שתתארח בפיחואן. הקלאסיקו הראשון בקאמפ נואו במחזור השביעי, כרגיל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/3/21
  2. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    כנראה שאנחנו בדרך לעוד עונה משעממת שכנראה לא תספיק לתואר.
    אין רכש באפק ויש גבול לקסמים (והתחת) של זיזו,הסגל כבר על גבול הפסיונרי.
     
  3. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    לדעתי לשופטים יש חלק לא קטן בריצה של ריאל אחרי הפגרה (לא היה פנדל על ויני, לא היה על מרסלו, לא היה על ראמוס, שוב לדעתי) ריאל צריכה להבין שהמצב לא טוב, אין לה אף שחקן שנוח לו לשחק על קו ימין חוץ מלוקאס שזה לא מספיק, בקישור קרוס ומודריץ' עשו את שלהם והגיע הזמן לדם חדש. אולי אודגור ו-ואלורדה יהיו הקשרים הפותחים ביחד עם קאסמירו. מעניין אם זידאן בונה על איסקו כי אם כן זה אומר שלא נראה 4-3-3 (לפחות כשהוא על המגרש).
    אמבפה על הפרק? או שריאל לא מתכוונת להוציא הרבה כסף הקיץ?
     
  4. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,180
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    מבחינה מקצועית המצב לא טוב בכלל. ההרגשה של האוהד הניטרלי היא שריאל לקחה אליפות של ברירת מחדל - בארסה כשלה, אז ריאל זכתה.
    ההרגשה הזאת מתחזקת לאור הכישלון בליגת האלופות, בהדחה מוצדקת לגמרי (מול קבוצה שלא לקחה אליפות ולא עברה את השלב הבא).

    מבחינה כלכלית לעומת זאת המצב די מדהים. ריאל הצליחה למנף את השם שלה למצב שבו עצם העובדה ששחקן עבר בריאל מעלה את הערך שלו (ויעידו סכומי המכירות המדהימים של קובאצ'יץ', יורנטה, מוראטה ודנילו), ולבנות מערך השאלות ומכירות-עם-אופציה מאוד מרשים.

    בכל זאת, בפועל הסגל במצב לא מדהים בכלל.
    ההגנה במצב מצוין ובין קאסמירו-פדה-מודריץ'-קרוס אפשר להגיד שהעמדות האחוריות בקישור סגורות.
    מעבר לזה יש 12 שחקנים על 4 עמדות -
    הצעירים (אודגרד, ויניסיוס, רודריגו, יוביץ'), הבינוניים (אסנסיו, ואסקז, מיוראל, מריאנו) והזקנים (איסקו, הזארד, בייל, בנזמה).
    אבל יש כאן 0 באנקרים. אין כאן שחקן אחד שאפשר להגיד בבירור שיפתח כל עוד הוא כשיר ויספק את הסחורה ברמה של מתמודדת על ליגת האלופות.

    לאור הבלגן בברצלונה ההימור הקל הוא עוד אליפות-ברירת-מחדל, פשוט כי אין בקבוצה הזאת נקודות תורפה גדולות מדי.
    אבל אם פרז רוצה משהו מעבר לזה - אני משער שיהיה רכש גלקטי.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אין לנו התקפה, אפשר לסכם את המצב הזה ככה ואנחנו תלותיים מדי בכל מקרה ב"גווארדיה הוותיקה" - ראמוס-מודריץ'-בנזמה, על פיהם יישק דבר. רענון בדמות אודגור זה לא מספיק. אני רוצה להיות אופטימי שרודריגו יתקדם עוד קצת, נהנה קצת מאסנסיו ובעיקר שהזאר השמן לא יהיה כל כך גרוע שוב. בנזמה היה בסדר גמור בעונה האחרונה, הוא שיחק לבד. אתה יכול למחוק את מאיורל ומריאנו מהרשימה, הם יעזבו, וגם לוקאס לא רלוונטי. בנזמה קרוב למה שדיברת עליו.
    אני חולק עלייך לגבי המכירות שלנו, חכימי היה שחקן מאוד מבוקש וההעברה שלו נסגרה מהר מאוד (לאינטר), אני מאוד רציתי שיחזור. לגבי הכסף - המצב לא רע כמו בברצלונה אבל לא מדהים, בקיץ שעבר השקענו 300 מיליון יורו, מתבייש לומר את זה.

    לחלוטין אליפות ברירת מחדל אבל אני אגיד שוב, ברצלונה שנה לפני כן גם הייתה קבוצה מאוד בינונית, פשוט לא הייתה לה מתחרה. לא התרשמתי מהם בכלל, ואליפות הייתה כמו אוויר לנשימה. מעבר לכך, סיטי קבוצת על למרות שהיא הודחה נגד ליון במשחק אחד, זה לא רלוונטי. אין לי ספק שהיא הייתה עוברת את ברצלונה. ההדחה שלנו מאכזבת מאוד אבל לא מבישה.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    קצת חדשות:

    בשער ה-AS מחמיאים למודריץ' שחוגג את יום הולדתו ה-35 ופותח את עונתו התשיעית במדריד: "חסין מאש", "אין לו סוף". זידאן ממשיך להחשיבו כדמות מפתח ("וממש לא מסתכלת בתעודת הזהות שלו"). החוזה של לוקה, שרשם כבר 343 משחקים בלבן, ובעיקר זכה בלא פחות מ-17 תארים. מסתיים כמובן ב-2021 ובסוף העונה תתקבל החלטה. העונה האחרונה הייתה הפורייה ביותר שלו בקבוצה. הוא כבש חמישה שערים והוסיף שמונה בישולים כשרק בעונת הדסימה בישל יותר. עוד נכתב כי הוא ויתר על משחקי הנבחרת כדי להתכונן היטב לעונה שבפתח.
    תומאס רונסרו כתב עליו ב-AS: "הוא ללא תאריך תפוגה. כששחקנים מגיעים לגיל 30 מתייחסים אליהם אחרת. זה לא המצב. יש שחקנים שבגיל 26-27 נראו רע מאוד. מודריץ' מציג אריכות ימים בשל הרצינות שלו והעבודה הקשה". עוד כתב: "הוא היה חשוב בלה דסימה עם הבישול לראמוס, בזכיות 11, 12 ו-13, והוא רוצה לזכות גם במספר 14. הוא שומר על אשליה של נער".

    https://images.realmadrid.co.il/images/posts/0_1599636438675.Xxx

    כעס על הזאר| בריאל מדריד לא אוהבים את ההתנהלות של הזאר שחייב להוכיח את עצמי אחרי העונה שעברה. בקבוצה לא אהבו את החלטתו לנסוע עם נבחרת בלגיה לצמד משחקי ליגת האומות כשלא שותף. לפי "אס", במועדון ביקשו מהמאמן רוברטו מרטינס לוותר על שירותיו, והוא סרב, ולא מבינים מדוע אם נכלל בסגל לא שיחק. טיבו קורטואה, חברו לנבחרת, חזר למדריד כדי להתחיל בהכנות, ועדכן אותו על כוונותיו, אך הזאר נכנע ללחצים של אנשי בלגיה ונשאר. מאמנו אמר שהוא עדיין לא כשיר.

    "תחילת העונה הזו רעה מאוד עבורו, עונה בה כל העיניים נעוצות בו", נכתב ב"אס". גם ב"מארקה" נמתחה ביקורת על הקשר. "מה אתה עושה בבלגיה, הזאר?", כתב חואן איגנסיו. "אמנם יש הסכמה שעונת הבכורה המאכזבת שלו הייתה לא רק באשמתו, אבל עונה נוספת כזו לא תעבור בשתיקה, לא מצד האוהדים ולא בחדר ההלבשה, וההתחלה רעה". נכתב כי הבלגי לא נראה במצב פיזי טוב בניגוד לחבריו כמו סרחיו ראמוס, קארים בנזמה או ויניסיוס, והכותב משוכנע שהזאר לא יהיה כשיר למשחק פתיחת העונה נגד ריאל סוסיאדד ב-20 בספטמבר.

    בנושא אחר, משחק האימון נגד ראיו וייקאנו בוטל כמובן משום שאחר משחקני ראיו אובחן כחיובי לקורונה. ממתינים ל-15.9, משחק הכנה נגד חטאפה| איסקו נפצע, למרות שהעונה עדיין לא התחילה.הקשר שלא נכלל בסגל נבחרת ספרד סובל מנקע בקרסול ובספק גדול למשחק פתיחת העונה נגד ריאל סוסיאדד ב-20 בספטמבר.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://images.realmadrid.co.il/images/posts/0_1599727120991.Xxx

    כותרות העיתונים
    הבוקר כרגיל עסוקים בהזאר המאכזב. "תחת זכוכית מגדלת", נכתב במארקה, בעוד ב-AS הכותרת היא "מה קורה עם הזאר?". במארקה מבקרים את הזאר כשבטור דעה נכתב: "הבעיה העיקרית של הזאר היא לא הקרסול הארור אלא שהוא לא הצליח להבין עדיין, אחרי שנה איומה, מהן הדרישות משחקן ריאל מדריד. הוא מראה חוסר מחויבות, כאילו לא הוחתם במחיר עתק. המנטליות היא הבעיה שלו. מעבר לכך, כל עוד הוא משחק כמו אשתקד, כשהוא הרחק משיאו, הוא ימשיך לקחת הזדמנויות מצעירים שמגלים אמביציה ותשוקה בניגוד אליו. לא רק ויניסיוס שלא שותף נגד סיטי אלא אודגור, אסנסיו או רודריגו"| ב-AS נערך סקר אוהבים ולא במפתיע, 78.68% מעדיפים את ויניסיוס כרגע על חשבונו.

    בנושא אחר, גארת' בייל כנראה סובל מאלרגיה במדריד. שוב פצוע (הברך) ולא התאמן. בטלגרף נטען כי ריאל מוכנה להשתתף במחצית משכרו, העיקר שיילך. התקווה היא שהמתווה החדש של ריאל ישכנע את אחת האנגליות (אולי טוטנהאם) לפזול לכיוונו| המטרה נותרה אחידה - למכור גם את סרחיו רגילון, מריאנו דיאס ובורחה מאיורל.

    *****
    אף אחד לא היה יכול לצפות את המנחוס של הזאר שבצ’לסי בכל עונה שיחק איזה 35 משחקי ליגה אבל אם אפשר לוותר לו על הפציעות הרי שההתנהלות שלו מעצבנת אותי מאוד. היה חייב לוותר על משחקי הנבחרת ולהמשיך לעבוד קשה בוולדבבאס. בסה"כ משחקי הפתיחה בליגת האומות בה הנבחרת פייבוריטית ברורה, והרי הוא בכלל לא כשיר אז מה הוא הגיע על תקן הליצן? הוא חייב להוכיח את עצמו אחרי מה שקרה. לבייל לקח זמן לעשות שכונה, בהתחלה הוא היה ממושמע (הוא שוב פצוע, אגב, מדריד עושה לו אלרגיה). באנגליה נטען כי ריאל מוכנה להשתתף במחצית משכרו. יאללה - הביתה. תעזור לנו, ז’וזה
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    קצת חדשות:

    https://images.realmadrid.co.il/images/posts/0_1599826682478.Xxx

    שער ה-AS לפנטזיונרים בלבד: ריאל מדריד מודל 2021 - לכו על זה! אמבפה, אופמקאנו וקמאבינגה, המשולש הצרפתי ש"יהיה בטווח" בקיץ הבא. נכתב כי הקיץ הזה הוא בסימן התאוששות לאור הקורונה ולכן אודגור יהיה החיזוק העיקרי, אולם בריאל אופטימיים ששלושת אלה ריאלים: אמבפה לא זכה בצ'מפיונס ולא יאריך את חוזהו בפ.ס.ז' (עד 2022), הבלם עדיין בלייפציג והקשר שערך בכורה בטריקולור נשאר בראן.

    במארקה נכתב על ההתלבטות הגדולה של זידאן ברמת ההרכב: הגווארדיה הוותיקה שוב או לתת במה לצעירים שיוסיפו חן, אטרקטיביות וכדורגל יותר מהיר וישיר במקום הנעת כדור. כמובן שחוליית ההגנה די זהה ובנזמה באנקר מקדימה. בהרכבים שלפניכם הציגו שתי שיטות קיצון - ואלוורדה ואודגור בקישור כאשר ויניסיוס ורודריגו בכנפיים לדוגמא? הרוב מעדיפים את זה - 79% מאשר שוב קרוס ומודריץ' ובהתקפה איסקו והזאר המאכזב. האם המיסטר יסטה מהקיבעון?

    מודריץ': "היה לי חשש גדול שריאל מדריד תפנה לשחקן אחר כשהייתי בטוטנהאם, זה היה מתסכל מאוד אם לוי לא היה נותן לי לעבור כפי שהבטיח לי. פעמיים בעבר ארזתי מזוודות וכבר הייתי בשדה התעופה והוא שינה הכל. לאחר שהעסקה נחתמה התקשרתי אליו והודיתי לו על הכל.
    "יש לי חיבה מיוחדת למוריניו, הוא נתן לי הרבה. לא לחינם טוטנהאם החתימה אותו. הוא יודע להעביר את האנרגיה שלו לשחקנים. הוא מכין אותך לכל משחק בצורה מדהימה".
    "לשחק עם כריסטיאנו היה דבר מדהים, אלה היו שבע שנים גדולות. ביחד זכינו בכל כך הרבה תארים. גם אם אתה לא במיטבך, רונאלדו פותר לך את הכל, זו מיומנות. האופי, הרצון והאיכות שלו. הכל היה מיוחד, הוא עבד יותר קשה מכולם במחנה האימונים. בלי רונאלדו נצטרך לדעת לשחק טוב יותר כקבוצה, מישהו אחר צריך לתת מגע של קסם. יש לנו איכות, אנחנו לא תלויים בשחקן אחד".
    "בייל? שיחקנו יחד כמעט 12 שנה. זה מבצ קשה עבורו ועבור המועדון. הוא אדם בוגר וצריך להחליט מה הכי מתאים לו. הוא שמח כאן או שהוא רוצה לנסות משהו אחר? מבחינתי הוא עדיין שחקן נהדר שיש לו הרבה מה להציע כדורגל. השאלה אם הוא רעב מספיק כאן, הכל תלוי בו".

    ראול, רוברטו קרלוס וסנטיאנה: קבלו את כל האתגרים של בנזמה.
    - להפוך לשחקן הזר עם הכי הרבה הופעות: יש לו 513 (עקף את מרסלו לו 509) והוא יעבור את השיאן רוברטו קרלוס לו 527. כדי להיכנס לטופ 10 שיאני ההופעות הוא צריך להגיע למיצ'ל (559).
    - בנזמה כבר עקף את הוגו סאנצ'ס ופושקאש והמטרה הבאה - סנטיאנה לו 290 שערים. אם קארים לו יש 249, ימלא את חוזהו עד 2022 - זה צפוי לקרות.
    - לעבור את ראול בטבלת המבקיעים בצ'מפיונס. הצרפתי רביעי עם 65 כשלבנדובסקי מאחוריו. למספר 7 הנצחי יש 71 (66 מהם בלבן).
    - החלום: לזכות בגביע אירופה החמישי - אתגר משותף יחד עם ראמוס, קרבחאל, ואראן, מרסלו, קאסמירו, מודריץ', קרוס ובייל. הוא כבר הפך לשחקן הצרפתי עם הכי הרבה שערים בגביעי אירופה.
    - לחזור לנבחרת: זה כנראה לא יקרה
    - רף 700 המשחקים: לקארים יש 661 משחקים בקריירה.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://images.realmadrid.co.il/images/posts/0_1599913456549.Xxx

    ריאל מדריד 2020/21, ככה מנתחים בתקשורת. נכתב על האובססיה של זידאן לזכות באליפות, כשריאל שמרה בדיוק על אותו הסגל ומהפכה לא תהיה. רק אודגור יהווה שינוי. ריאל לא זכתה בשתי אליפויות רצופות מאז 2008 (זה גם לא קרה לה בשנות ה-2000 מעבר לכך). "מדריד, עם בייל כמקור העצבים היחידי, מסתכלת ביתרון קל על המתיחות הגדולה ביריבה ברצלונה". ההרכב, כך לפי שרטוט המארקה, 4:3:3 עם הגווארדיה הוותיקה כשאסנסיו והזאר בכנפיים. אודגור ו-ואלוורדה בחוץ. נכתב שיש הרבה שחקנים שכן יכולים לפרוץ.

    הטוב ביותר: הנוער לשלטון. הדור של ואלוורדה, אודגור, ויניסיוס ורודריגו הם מקור האנרגיה של הקבוצה והתקווה העיקרית.
    הרע ביותר: הזאר, אחרי עונת בכורה איומה אותה ירצה לשכוח, ממשיך להשאיר ספקות לגבי ההתאוששות שלו. מסוגל להחזיר את הכוכב?
    הכוכב: הקפטן סרחיו ראמוס טוב מתמיד. קפטן, מנהיג וכובש. הגלאקטיקו של זידאן בכל המובנים. בגיל 34 הוא חווה את הרגע הכי טוב בקריירה.
    ההפתעה: אחרי קיץ עמוס בנוגע לעתידו, יוביץ' רוצה להשאיר את מה שקרה מאחוריו ולהוות אלטרנטיבה גדולה לבנזמה, האם הוא מסוגל?
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    שער ה-AS עם האתגר של זינדין זידאן - להיות הראשון שזוכה בשתי אליפויות ברציפות מאז עשה זאת ליאו בינהאקר עם הקינטה דל בויטרה לפני 33 שנה (בסך הכל זכה בשלוש אליפויות רצופות - 1986 עד 1989). הרצף האחרון שלנו מאז הקינטה - שתי אליפויות עם קאפלו שבכל זאת פוטר, ועם שוסטר ב-2008. מבין 33 העונות הקודמות בהן זכתה באליפות ריאל הצליחה לשמור על התואר 17 פעמים. מלבד מיגל מוניוס ובינהאקר, רק שניםי הצליחו לעשות זאת - מילאן מיליאניץ' ב-1974-1976 ולואיס מולווני (1977-1979).
    זידאן מחפש אתגר נוסף, להתעלות על דל בוסקה ולהפוך למאמן עם מספר המשחקים השני הכי גבוה. יש לו 211 משחקים ברזומה, רק 35 פחות מהספרדי שאימן אותו. מעבר לכך, זידאן כבר זכה ב-11 תארים, רק שלושה פחות ממיגל מוניוס, אבל גביע המלך ממשיך להיות נקודת התורפה. הוא תמיד הודח ברבע הגמר.

    https://images.realmadrid.co.il/images/posts/3523_1599978195119.Xxx

    במארקה מי שתופס את הכותרת הוא לוקה יוביץ' - "צעד קדימה". בהיעדר החתמות, ריאל רוצה שהסרבי יתרום הרבה יותר העונה לאחר הכישלון אשתקד ויזכיר את השחקן מפרנקפורט. אותו דבר לגבי מיליטאו. השניים עלו יחד 110 מיליון יורו כזכור| כתבה נוספת מדברת על אלברו אודריוסולה שחוזר אחרי השאלה קצרה בבאיירן מינכן, והאם הוא מסוגל להתמודד עם דני קרבחאל, המגן הבכיר מאז שחזר ב-2013.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://totalfootball.co.il/uploads/default/original/2X/6/64734e0944037e11b9167f696aabb2361ba130f0.Xxx

    לפני שבע שנים בידיוק. הופעת בכורה ושער בכורה לגארת’ בייל בריאל מדריד - דני קרבחאל בישל, ריאל של אנצ’לוטי בעונת הדסימה הקדושה איבדה נקודות ראשונות עם 2:2 במדריגל. ייתכן מאוד שנגד אותה היריבה הוא גם כבש את שער הליגה האחרון שלו (היה הרי שער שלו בגביע אשתקד). זה הרי התחיל כל כך טוב - כימיה מעולה עם ה-BBC, שיחק היטב גם בצד ימין - חתך לאמצע ובעט או הרים, השער הבלתי נשכח בגמר הגביע וכמובן היה שם במקום הנכון ובזמן הנכון בדסימה, המספרים היו טובים ועד ל-2015/16 הוא לא באמת סבל מפציעות (44 משחקים בעונה הראשונה ו-48 אשתקד). הוא וניימאר הגיעו באותו הקיץ וכולנו זוכרים מי נחשב לגלאקטיקו אמיתי ומי עבר קשיים בעונת הבכורה בספרד.

    סתם מעניין אותי לשמוע את הזווית שלכם, מתי הכל התחיל ‘להתקלקל’, הרי זה קרה הרבה לפני העונה שעברה. אולי כבר ב-2016/17 עם הפציעות התכופות? מבחינתי חבל שלא עזב אחרי הצ’ילנה ההיא ואפילו כתבתי ל’וואלה ספורט’ ערב פתיחת 2017/18 שמבחינתי זו הזדמנות אחרונה. הציפיות היו מוגזמות? הקהל נטפל אליו בשלב מוקדם מדי? אין לו אופי של כוכב? הדיבורים על הספרדית נראים כמו אגדה.
     
  12. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    בייל מעולם לא היה טוב הריאל מדריד, אני זוכר אותך מבקר אותו המון בעונתו הראשונה (שכביכול העונה הטובה ביותר שלו) אבל שני גולים במאני טיים גרמו לך (ולהרבה אוהדים אחרים) לשכוח את זה. העברה שלו לריאל מלכתחילה הייתה לא הגיונית הוא מעולם לא שיחק ווינגר ימין לפני שהגיע לריאל ולא הייתה שום אינדיקציה לכך שזה יצליח בריאל וכמובן שסגנון המשחק שלו הוא אנטי ליגה ספרדית חייב שטחים כדי להיות באמת יעיל.
    מבחינתי בכל העונות שלו בריאל הוא נע בין זוועה לבינוני מינוס.
    מרתיח אותי כל פעם לשמוע את המילה פציעות בהקשר של תירוץ- וואלה כשהוא פצוע זה עוד הרע במיעוטו במקרה שלו.
    שלא נדבר על זה שזה ביזיון שכף רגלו דרכה בברנבאו אחרי ההתנהגות שלו בשנה האחרונה.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    התחלתי לבקר את בייל מהעונה השנייה שלו בקבוצה, 2014/15, העונה עם מספר המשחקים הגבוה ביותר שלו, כשהרגשתי שהוא קצת אגואיסט ולא מביא מספיק ערך מוסף. חלק מהמשחקים הכי טובים שלנו באותה עונה היו בלעדיו והם זכורים לטובה: 0:3 באנפילד וכן ה-1:3 בקלאסיקו אחרי פיגור. לגבי הדסימה כלל לא היו לי תלונות לגביו, הוא השתלב מעולה. את השער בגמר הדסימה גם סבתא שלי ז"ל הייתה מבקיעה, אבל זה חשוב להיות שם במקום הנכון ובזמן הנכון. השער בגמר גביע המלך משוגע. 22 שערים ו-19 בישולים ב-45 הופעות זה לא טוב? מדבר על עונת הבכורה.
    הטענה שלי היא שמאז, ועד לסיום העונה המשוגע שלו ב-2017/18 - כמעט ולא קיבלנו כלום. היה לו רצף עלוב באירופה, הרב המאוד משערי הליגה שלו היו נגד ראיו וייקאנו ודפורטיבו וכאלה, בפורום של ריאל כשהתווכחתי עם אנשים בעבר לא התעצלתי והצגתי את הסטטיסטיקה המלאה.
    למרות שהוא עלה מאה מיליון יורו הוא הגיע לקבוצה בה הכוכב הראשי בה הוא כריסטיאנו רונאלדו, אי אפשר היה לצפות שיהיה בעמדה חופשית כמו בטוטנהאם אבל הפיזיות והמהירות שלו התאימה לנו במשחק המתפרצות, הוא גם היה חותך לאמצע וכובש ברגל שמאל מה שכמעט ולא ראינו ממנו כבר שנתיים. הפציעות אגב נאמרו בגנותו ולא כתירוץ לחוסר היכולת שלו.
     
  14. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    הסוכנים של לאוטרו מאיימים על ברצלונה שהוא הולך לסגור בריאל. לא חושב שבחיי ראיתי בלוף יותר גרוע מזה.
    שריאל תקנה הקיץ + ריאל תקנה חלוץ. שום סיכוי בעולם.
    אשמח אם יצטטו אותי כשזה יקרה אגב :p
     
  15. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    די שקוף זה בלוף,אבל יפה שמשתמשים בנו כמנוף לחץ. עצוב שהפכנו מקבוצה שכולם מחכים לקיץ לראות את מי תנחית ובכמה לכסף,לקבוצה שלא מתחזקת כבר כמה עונות ברצף.
    לצערי העונה הקרובה תראה כמו הדיון פה,ללא עיניין.
     

מצב נושא:
הנושא נעול.