הישראליות במפעלים האירופיים - עונת 2020/21

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י alexshw, ‏25/7/20.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    קודם רוסטוב בחוץ, אח"כ כנראה טוטנהאם בלונדון. הגרלה קלה לא קיבלנו...לדעתי הקמפיין כבר יסתיים ברוסיה וזה בסדר מבחינתי. זה לא לעוף מול קבוצה ממלטה או משהו שכזה. מכבי חיפה תתמקד בליגה וזהו.
     
    Sir Alex Ferguson ו-EsheD אוהבים את זה.
  2. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,795
    לייקים שהתקבלו:
    718
    זה ישמע מוזר אבל אם היינו עם ברק בכר כמאמן הייתי מודאג אבל לאבוקסיס יש תחת והוא עוד יכול להפתיע גם מול פלזן.
    כמובן שצריכים לעבור קודם את הסקוטים אבל במשחק אחד הכל יכול להיות.
     
  3. ייא Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/10
    הודעות:
    4,650
    לייקים שהתקבלו:
    805
    מין:
    זכר
    מה יותר סיכוי שיקרה: ב'ש/חיפה בבתים או ישראל בירו?
     
  4. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    הגרלה באסה,קיוותי לקבוצה שאפשר יהיה לעבור.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  5. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    אתה רציני? שנה שעברה עם קבוצה מאוד מוגבלת (לפני שזוסואה הגיע) עשינו אחלה קמפיין למרות הגרלות קשות יחסית עד שהודחנו בפלייאוף מול פיינורד.
    לא לדבר על שאר ההישגים באירופה איתו, לעבור בזמנו קבוצה כמו אולימפיאקוס במוקדמות ליגת האלופות ועוד בשני משחקים או לעלות על חשבון אינטר (שני ניצחונות) או סאות׳המפטון (הדחנו אותם במחזור האחרון באנגליה) משלב הבתים אלה הישגים אדירים.
     
    yakar, italiano, Telkiyski ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  6. Designer Member

    הצטרף ב:
    ‏25/8/16
    הודעות:
    235
    לייקים שהתקבלו:
    144
    מין:
    זכר
    נכון, אבל אבוקסיס גם הצליח להוכיח שהוא מסוגל במשחקים יחידים להוציא מים מהסלע, עם ניצחונות חוץ על זניט ונפצ׳י באקו (שהיא משמעותית טובה מבני יהודה)
     
  7. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    חיפה מודחת מול רוסטוב,
    ב"ש עוברת אבל מול פלזן זה יהיה יותר קשה. אולי יתחזקו, צריך לראות מה יקרה עד אז.
     
  8. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    ההישג האמיתי היה מול סאותהמפטו, אותה זה באמת עניין ולה זה היה חשוב כי זו היתה עונה היסטורית שלה באירופה. קבוצות הענק מהליגות הגדולות זה כאב גרון בשבילם, גם כשהן משחקות עם שחקנים חזקים יותר או פחות הם לא נותנים אף פעם 100% במפעל הזה אלא אם זה חצי גמר או גמר. אולימפיאקוס זלזלו בבאר שבע וקיבלו בראש. כנ"ל לודוגורץ. בק בכר שנה אחרי כשכבר כולם ידעו מי זו באר שבע די עשה במכנסיים מול סטיאווה, פלזן ולוגאנו, בית שבאר שבע עם סגל בעל ניסיון משנה קודמת, ובהתחשב ביריבות היה חייב להגיע למחזור האחרון שהוא צריך ניצחון לעלייה מינימום אם לא לעבור שלב
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/9/20
  9. Morientes Member

    הצטרף ב:
    ‏18/2/19
    הודעות:
    5,251
    לייקים שהתקבלו:
    925
    מין:
    זכר
    אני חושב שדווקא את אינטר עניין יותר מסאותהמפטון, לקבוצה בפריימרליג אין באמת תמריץ להופיע במפעל.
     
  10. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    להגיד שאת אינטר לא עניין המפעל זה תירוץ. כמובן שלליגה האירופאית חשיבות משנית ביחס לליגה, אבל אינטר הייתה פשוט קבוצה גרועה וב"ש הייתה קבוצה נהדרת בכלל ובמיוחד בבית. אני חושב שגם אם אינטר של 16/17 הייתה מגיעה בשיא המוטיבציה למפגשים מול ב"ש יש מצב שהיא הייתה נראית יותר טוב, אבל לא הרבה יותר.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  11. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,665
    מין:
    זכר
    אינטר עלו עם הרכב חזק. מקבוצות מליגות גדולות מצפים לעבור בקלות את השלב הזה, גם אם הן משתמשות ברוטציה.
     
    yakar ו-Sir Alex Ferguson אוהבים את זה.
  12. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    את אינטר המפעל לא עניין, עניין אותה איך היא מנסה להתניע את העונה הנוראית בליגה תחת דה בור. אני הייתי באותה עונה באיטליה וראיתי הפסדים שם ובדיוק מה היה הדבר היחידי שדיברו עליו. דה בור, זה שגביגול לא משחק ועד כמה הקבוצה גרועה תחתיו בליגה. עד כמה אתה רוצה לדעת כמה המשחק לא מעניין את המועדונים האלה? במשחק בית נגד באר שבע היו 13 אלף איש באיצטדיון של 75 אלף. שמתוכם 2,000 באו בכלל מישראל. עזוב אותי ואותך שאנחנו אוהבים את אינטר, יש לי חברים איטלקים אוהדי אינטר, הם בעצמם אומרים שהמשחקים האלה לא מעניינים אף אחד באיטליה, וגם השחקנים לא באמת מתאבדים אף פעם, מה זה מקרי שמאז 1998 לא היתה נציגה איטלקית שהגיעה לגמר עד השנה וגם זה בגלל הקורונה שהפורמט שיחק לידיים שלהם.
     
  13. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    לצפות זה יפה. אני גם מצפה מבאר שבע וחיפה להיות בפלייאוף השנה באירופאית. זה לא אומר שהן יהיו, אבל אני מצפה.

    עזוב אתה מסתכל נקודתית על משחק כזה או אחר, אני מסתכל על המכלול של כל ההתייחסות של הקבוצה למפעל. הוא לא עניין אותה. כשאתה מדבר על קבוצה כמו אינטר צ'מפיונס ליג וליגה אירופאית זה כמו המרחק בין אנטרטיקה לפה. הציפייה שהקבוצות הגדולות יתאבדו על המפעל הזה ויתנו את אותו היחס כמו לצ'מפיונס או כמו לליגה היא הזויה. אתה תרוץ מסיבוב ראשון עד לזכיה בליגה האירופאית בתור אינטר אתה תקבל 15 מיליון יורו. אתה תשחק 38 משחקים ותסיים מקום 2 אחרי יובה כמו השנה והפרס הוא 20 מיליון יורו. הקבוצות הגדולות לא צריכות את הטיסות ליעדים הנידחים והכאבי ראש האלה. זה לא מעניין אותם. אתה עולה לשלב בתים מבלי ששיחקת משחק מובטח לך 15 מיליון יורו. איפה פה בדיוק מקדם ההשוואה עבור הקבוצות הגדולות. אתה מנצח משחק בצמפיונס של מיליון יורו הכנסה. אתה מנצח בליגה אירופאית זה בקושי רבע מזה. בניצחון אחד בצמפיונס אתה סוגר שכר של שחקן לשנה בקבוצה גדולה, עבור קבוצה קטנה בכלל זה יכול להיות תקציב שחקנים. אבל בעולם הזה של הכדורגל ב-20 השנים אחרונות רק הכסף מדבר וככל שהשנים עוברות אתה מבין בדיוק מי מעניין מה ואיך, לא סתם אופ"א עושה את המפעל השלישי. היא נותנת את מרבית הכסף לאלופות, מסדרת עוד ליגה באמצע שבה יחולקו פרסים גדולים רק לליגות 1-15 וזה יהיה ליגה סגורה וכל השאר יסתפקו בסכומים קטנים בהרבה מהליגה האירופאית הנוכחית ולכו תזדיינו.

    ההבדל בינה לבין סאותהמפטון זה שברור שגם עבורה הליגה האירופאית זה גרעינים בטח בהשוואה לפרמייר ליג, אבל אצלה, היא יודעת שאין לה הזדמנויות להגיע לאירופה, זה פעם ב-50 שנה. אינטר יודעת שהיא מכוונת לצמפיונס, יש לה תקציב גבוה. אצל הסיינטס, זה יכולה להיות מורשת שידברו עליה עוד עשרות שנים, כמו שעד היום מדברים בפולהאם על הקבוצה ההיא שהגיעה לגמר הליגה האירופאית ב-2010. זה לא יקרה יותר בימי חייהם של האוהדים האלה, ולכן הם התאבדו על המפעל אפילו שהם באים מליגה גדולה. ולכן בעיניי העלייה על שבון סאותהמפטון שבמחזור האחרון באר שבע יוצאת לשם ומשיגה נקודה עם 1:1, זה פי 10 יותר גדול מהניצחון על אינטר, גם אם היו נותנים לאינטר 0:4. אני הרי יכול לבוא להגיד השחקנים של אינטר היו שאננים במחצית, הנדאנוביץ קיבל אדום ובלה בלה בלה. עזוב אינטר היתה קבוצה גרועה. היה לה מאמן גרוע. והמפעל לא עניין אותה. בסאותהמפטון שיחקו שניים מהכוכבים הכי גדולים של הכדורגל העולמי היום - טאדיץ' וואן דייק. עם כל הכבוד לפריסיץ ואיקרדי, בטח לראשון ששיחק בחצי גמר הגדול נגד בארסה, השניים הראשונים נסקו מטאורית והשניים האחרונים די ירדו, אף על פי שפריסיץ עוד הספיק לדפוק מונדיאל טוב ולהיות שותף לתואר היסטורי עם באיירן. לכן בשבילי, ההישג של באר שבע מול סאותהמפטון הרבה יותר גדול והוא לגמרי נכנס לאחד ההישגים הגדולים של הכדורגל הישראלי באירופה. במאני טיים. משחק על העלייה. באנגליה. לעשות את זה. לא מכיר הרבה קבוצות ישראליות שהיו עושות את זה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/9/20
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,665
    מין:
    זכר
    ומה יונייטד? עבורה זה עונש. עדיין היא מטאטאת את היריבות האלה. אין תירוצים. הישג גדול לב"ש פה. משחקים גדולים של בכר קודם כל.
     
    yakar אוהב/ת את זה.
  15. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    היחידות שהמפעל הזה באמת מעניין אותן תמיד, והם מתייחסות למפעל בשיא הרצינות זה הספרדיות. תמיד.

    אני תמיד אומר כשזה נוגע לקבוצות ישראליות שמשחקות נגד קבוצות מליגות TOP4 באירופאית ומנצחות אותן. תעשו את זה בליגת האלופות, משום מה זה עד היום קרה רק פעם אחת מ-16 משחקים (חיפה נגד יונייטד 1/2, חיפה נגד לברקוזן 0/2, מכבי נגד יובה 0/2, מכבי נגד באיירן 0/2, חיפה נגד יובה 0/2, חיפה נגד באיירן 0/2, הפועל נגד שאלקה 0/2, מכבי נגד צ'לסי 0/2). סה"כ 1 נצחונות, 2 תיקו 13 הפ'), אז כנראה שיש הבדל בהתייחסות של הקבוצות מהליגות האלה לליגה האירופאית וליגת האלופות.

    לך תבדוק כמה פעמים קבוצות ישראליות ניצחו במשחקים קבוצות מליגות TOP4 בגביע אופ"א/ליגה אירופאית, אתה תראה שזה הרבה, הרבה יותר פעמים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/9/20
מצב נושא:
הנושא נעול.