מחזור שני בספרד: האלופה חוזרת ופוגשת את סוסיאדד, סלטה ויגו נגד ולנסיה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏17/9/20.

  1. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    זה שריאל מנטרלת יריבה בלי להגיע למצב אחד ממשחק מסודר לא אמור לנחם אף אחד. היה לריאל מצב אחד ממסירה של השוער לויניסיוס, עכשיו קורטואה הציל אותנו.
     
  2. hbs7 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/10/14
    הודעות:
    2,929
    לייקים שהתקבלו:
    2,317
    מין:
    זכר
    מילא לא הבאת רכש, גם לא השאירו את חכימי?
    לא שהוא הפתרון לצד ימין, אבל זה בטח עדיף על המצב כרגע.

    עוד קיץ ביזיוני בנוהל. עוד עונה של לעוף בשמינית-רבע אלופות, ולקחת משהו רק אם ברצלונה תהיה ממש קטסטרופה.
     
  3. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    אשרף התעקש לעזוב לקבוצה שהוא יוכל לשחק בה כווינג באק ולהיות באנקר, אפשר לשאול איך הסכימו בכזו קלות לתת לו לעזוב אבל בכל מקרה קרבחאל לא הבעיה שלנו. מהצד השני, הנגריות של מנדי כבר מתחילה לעורר ספקות, הוא גם צריך לרסן קצת את האגריסיביות שלו במאבקים אישיים. מזל שליתר ביטחון הצלחנו להכניס לטוטנהאם את הביי-באק על רגילון.

    אני הייתי סבלני מאוד עם ההתקפה שלנו בעונה שעברה, ואני מוכן לתת עוד עונה אחת לויניסיוס, רודריגו, אסנסיו והזאר כי רכש הרי לא יקרה הקיץ ולדעתי גם לא בינואר. אבל אם זה ימשיך ככה, מבחינתי להעיף את ארבעתם על המקום. נמאס כבר מהאימפוטנטיות.
     
    EsheD אוהב/ת את זה.
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    [​IMG]

    מפלת בכורה! אוהב כדורגל, חולה כדורגל, נושם כדורגל, חיי בשביל כדורגל. אבל סובל כבר הרבה זמן למעט משחקים בודדים. מקנא באוהדים שיושבים בבית ומטורפים 10% בלבד ממני אבל הם נהנים. האמת שזידאן עלה התקפי ממה שהנחתי וזה עדיין לא עזר. משחק שגרם לי לחוסר אמונה בברזילאים הצעירים (רק הם אשמים - מהלך אחד לא מלוטש!), להתגעגע למרסלו, לחשוב שכדורגל זה משחק כלכך מסובך ובעיקר - בדקתי שלא טעיתי לרגע והתגלגלתי למשחק של קסטיליה. איפה ראוליטו?
    הנעת כדור סתמית ובסוף קורטואה עם הצלת המשחק ו-ואראן שזרק את עצמו לבעיטה של סילבה. מצד אחד יוביץ’ על הספסל וחבל ומצד שני הבעיה היא בייצור המצבים וכשזידאן היה זורק את כל החלוצים למערכה לא תמיד זה היה עוזר. בדרך לעוד עונה ש-70 שערי ליגה יהיו חלום ואם הזאר לא יהיה הזאר של צ’לסי - אנחנו בצרות צרורות.
     
  5. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    עוד לא הבנת שלתפקוד של החלוץ יש קשר ישיר לכמות המצבים שקבוצה מגיעה אליהם?
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לבנזמה יש את המגרעות שלו - איטי וממהר לעזוב את הרחבה, אבל גם ארלינג הולאנד היה מתקשה עם ויניסיוס (יעבור שחקן אחד בדריבל מדהים ואז יוציא כדור רוחב לא אחראי או ינסה לכדרר שוב בטיפשות) או רודריגו (ההטעייה הקבועה של כאילו ללכת דרך רגל שמאל של המגן ואז לשבור מהר ימינה - למדו את זה, והוא בקושי מאיים על השער). טוב שלא ריסקת אותו על ההחמצה הנוראית שלו, זה קורה לכולם. אין לנו גם מספיק מוסרים טובים בסגל. מודריץ' וקרוס מבשלים מעט מאוד מכדורי עומק, איסקו גם כן. אודגור הוא התקווה. משחק ההתקפה לא דופק ולכן בנזמה עוזר לעתים ונע אחורה.
     
  7. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    גם אם אודגור יתן עונה חלומית של דאבל דאבל(והוא לא),זה עדיין לא קרוב להספיק.
    אתה מתחיל לפנים דברים קצת בדילי אחרי ש @סיונרה ,אני,ואחרים כבר אומרים את זה כבר שנתיים.
    הבעיה היא לא נקודתית רק בנזמה,או רק הברזילאים,או קרוס,מודריץ והזארד. הבעיה בכולם יחד !! אף אחד מהם היום לא מספיק טוב להיות שחקן הרכב בריאל מדריד.
    הבעיה מתחילה במרכז מגרש מרגירינה,שמול קבוצות קצת יותר חזקות מסוסיאדד אתה שוב תראה איך הוא נרמס פעם אחר פעם, עובר לזה שאין שום שחקן יצרתי שבאמת יכול לעשות את ההבדל עם מסירות חותכות או מהלך אישי (כולל אסנסיו),אין משחק אגפים,ואין חלוץ אמיתי.
    תסכים או שלא,זאת קבוצה בפנסיה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/9/20
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני יודע טוב מאוד מה המצב של הקבוצה. אמרתי שאנחנו הקבוצה הטובה בספרד ואני עומד על זה, גם במצב הבעייתי כיום, ושאנחנו רחוקים מהטופ של אירופה. באליפות זכינו בצדק, אליפות לא שגרתית, כזו של הגנה חזקה, וכמובן שגם החולשה של היריבה רלוונטית. היו שניים-שלושה משחקים אשתקד שנתנו לי תקווה ולא מעבר, תקפתי את איכות הכדורגל שלנו לא פעם. אל תיקח מסיונרה דוגמא יותר מדי, הבחור התלונן גם ברצף הזכיות בצ'מפיונס והתייחס לכך כמובן מאליו. גם בעונת הדאבל היה לו מה להגיד. כשמתלוננים כל הזמן בטוח מתישהו זה יהיה נכון. הקיץ של שעבר בו היה לנו הרבה כסף לבזבז היה קצת מפוספס, לא אמרתי אחרת, אבל את הזאר ויוביץ' כל אחד כאן היה מחתים. כרגע הקבוצה די בבעיה. גם לתפוס את בנזמה כשעיר לעזאזל כל הזמן זה לא מצביע על בגרות יותר מדי או הבנה של המשחק, אין לו עם מי לשחק. ונכון אין לנו שחקן התקפה מהטופ מאז שכריסטיאנו הלך, חבל.
     
  9. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    אני עוד יכול איכשהו להסכים עם רוב ההודעה שלך,אבל עם המשפט הזה ממש לא.
    להגיד לבנזמה שאין לו עם מי לשחק ?! אולי הפך..
    כן ברור שאין לנו קישור ומשחק אגפים,אבל גם אין לך חלוץ.
    אני אשאל אותך כך,אם במקום הצרפתי השמנמן,היה משחק הולנד/אמבפה. ההתקפה שלנו הייתה נראת טוב יותר משמעותית..?
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אתה חושב שהבעייה העיקרית שלנו היא חלוץ, אני חושב שיש לנו חלוץ אחד טוב, מחליף אחד עם פוטנציאל שלצערי המאמן לא מאמין בו, והבעייה האמיתית היא יצירת מצבים. הרבה מאוד מצבים במשחק בנזמה יוצר, בין אם לעצמו או לאחרים. בנזמה לא בין חמשת החלוצים בעולם והוא גם לא סמרטוט ריצפה וכדומה. עם הולאנד ובעיקר אמבפה ההתקפה הייתה טובה יותר, אבל לא פשוט לשחק לצד ילדים כמו רודריגו ו-ויניסיוס. בשנה שעברה לרוב שיחקנו עם ארבעה קשרים, גם זה לא ממש עזר לו. אף אחד לא העריך שבייל יהיה בפנסייה והזאר ייפצע (ההשתלבות שלו הייתה איטית). בוא נעשה ניסיון:

    קורטואה, קרבחאל, ראמוס, ואראן, מנדי, קאסמירו, קרוס, מודריץ', רודריגו, ויניסיוס, הולאנד\אמבפה\סלאח\אגוארו\כריסטיאנו\לבנדובסקי
    כל אחד מהשמות שהדגשתי, נעזוב אם הם ריאליים או לא - גם אם הוא היה משחק נגד סוסיאדד הייתה התקפה איומה. זה לא הרכב מספיק טוב. במצב הנוכחי הייתי מביא איזה קבאני כי אין ברירה. כנראה שזידאן דוחף לרכש אך לא ייקבל אותו. השנה יהיה קשה עוד יותר לשרוד.
    איך אפשר לשפר את הקיים? עם אסנסיו בימין - כי את זה עוד לא ניסינו, עם הזאר בצד שמאל - כי אין ברירה, עם איסקו בחודש הטוב היחיד שלו בשנה, ואולי עם מרסלו. ועדיין זה לא מספיק.
     
  11. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    2017: סיונרה - אין חלוץ, ראוליטו - שטויות.
    2020: ראוליטו - תמיד אמרתי שאין לנו חלוץ.

    2017: סיונרה - ריאל נכה התקפיץ, ראוליטו - 3 צ'מפיונס
    2020: ראוליטו - אין אפשר לשחק עם קבוצה נכה התקפית

    2019: ראוליטו - רודריגו כבש שלוער, הוא השחקן הכי גדול בעולם אי פעם, סיונרה - הוא לא השחקן הראשון שכובש שלושער
    2020: ראוליטו - רבים מיהרו להכתיר את רודריגו אחרי משחק אחד טוב, מה לא בסדר איתם?
     
  12. hbs7 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/10/14
    הודעות:
    2,929
    לייקים שהתקבלו:
    2,317
    מין:
    זכר
    האמת בהודעה שלי כיוונתי שהייתי משחק איתו כקשר התקפי בימין, כלומר מעל קרבחאל.
    לא רודריגו ובטח לא ויניסיוס יהפכו לשחקנים גדולים בצד ימין. גם לא אסנסיו.
    אני באמת לא רואה איזה פתרון בסגל הזה יש לאגף הזה.

    לא ראיתי מספיק את אשרף בדורטמונד, אך הוא שיחק כשחקן קו התקפי פרופר לא מעט, הוא עדיף על המעט שיש לסגל הזה להציע.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ב-2017 היה את כריסטיאנו רונאלדו, זה לא משפיע ולו במעט על הסיטואציה? תסתכל כמה שערים ריאל מדריד כבשה גם ללא אלברו מוראטה (קיבלנו עליו הצעת עתק והוא בחר ללכת וזה לא שהוא הצליח יותר מדי במקום אחר, ובורחה מאיורל לא שחקן ברמתו אבל הבקיע מהספסל) כלומר ב-2017/18, העונה האחרונה של כריס - ותחזור אליי. השנתיים האחרונות היו 'ריאל מדריד נכה התקפית', לפניכן ממש לא. וזה לא שזכינו רק בצ'מפיונס שזה מפעל שתלוי גם במקריות ובמזל, אלא בדאבל ב-2016/17 והיה לנו רצף של 73 משחקים ברציפות בהם הבקענו, אבל למה לציין את העובדות האמיתיות.
    לגבי רודריגו, בדיוק שנה מאז שער הבכורה שלו נגד אוססונה, תחילת הדרך שלו הייתה מבטיחה, זה לא טריוויאלי ששחקן באחת מההופעות הראשונות שלו בריאל ובשנייה בצ'מפיונס כובש שלושער במשחק די קריטי, הוא היה נראה קטלני מול השער ועם קרח בוורידים, לאחר מכן הלך אחורה. אני אמרתי שבהתחשב במצב - בייל חצי בפנסייה והזאר פצוע - רודריגו חייב לשחק. כשאין משהו מקצועי להגיד יורדים לפסים אישיים, אין פה עם מי לדבר, בקיצור.

    hbs7, הפיתרון של זידאן ההגנתי לצד ימין זה ואלוורדה :) וברצינות - אסנסיו לטעמי בימין כן מסוכן יותר כי הוא מסוגל לחתוך לאמצע ולבעוט בשמאל, אין לו את המהירות כדי לחרוש את הקו. אם הוא 'נכנס לאמצע' הוא מסוגל גם לתת כדור לגול, כנראה שזה הרע במיעוטו ובשנה האחרונה פציעה מנעה ממנו לשחק ברציפות, אין לנו ברירה אחרת. אשרף כמגן עם שלושה בלמים אמנם שיחק מאוד-מאוד קדימה אבל כמגן יש לך יותר שטחים מאשר כקשר, אבל אמרתי שאני מאוכזב בנוגע לאשרף.
     
  14. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    אני מסכים לגבי אשרף, מבחינתי האידיאל היה להעיף את ואסקז ושחכימי יהיה בדיוק על אותו התקן. אני מאמין שבמועדון היו שומרים עליו אלמלא היה מתעקש לעזוב, יכל להיות אחלה פלסטר בעונת מעבר הזו למקרה שאסנסיו ורודריגו שוב לא ירשימו.

    ככל שאני צופה ברודריגו ובאסנסיו באגף ימין אני נהיה יותר פסימי, אבל עדיין לא קיבלתי את הגושפנקא הסופית שמשניהם בוודאות לא תבוא הישועה. היכולת על הפנים והכדורגל משעמם אבל היו נסיבות מקלות. לגיטימי לטעון שבריאל מדריד אין מקום לסימני שאלה וצריך שבהרכב תמיד יהיה גלאקטיקוס ואיכות מוכחת, אבל אני רוצה עדיין לשמור על אופטימיות. בכל מקרה, אם הספקות יימשכו גם העונה אני גם אהיה בדעה שצריך לחתוך בבשר החי ולהנחית עוד גלאקטיקוס פרט לאמבפה.