מנצ'סטר יונייטד 2020/21: חגיגות סוף הוודוורד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏28/8/20.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    הוא עוד חודשיים בן 16, אין שום משמעות לעמדה ששיחק בה עד היום. עם השאר מסכים. גם לשחקנים כמו ג'יובאני דוס סנטוס ואלשנדרה פאטו ואפילו גיא אסולין יש מקום של כבוד ברשימה הזאת. אני זוכר במנג'ר 2008 הייתי מביא למילאן את פבלו פיאטי תמורת 150 אלף יורו ותוך זמן קצר היה מגיע לרמה של קאקה. יש דוגמאות כאלה בלי סוף.

    יצא לדורטמונד שם של פידר קלאב אבל כשמסתכלים על כל השחקנים שעזבו אותה מגלים שכל אחד זה סיפור אחר ושלא באמת הייתה אפשרות להשאיר אותם. בפעם האחת שהאמינו שיכולים להשאיר שחקן שרוצה לעזוב, באיירן מינכן קיבלה בחינם את מי שיהפוך לחלוץ הכי טוב בעולם.

    המקרה של סאנצ'ו הוא שונה כי נראה שאנשים הרבה יותר חכמים מייעצים לו (או לפחות כאלה שלא אכפת להם רק מהכיס של עצמם). הוא מבין שאין כרגע אף מועדון שגם יכול לממן העברה שלו, גם לתת לו כסף, גם להבטיח לו מקום בהרכב, גם כזה שמתפקד ולא איזה מועדון ליצני כמו יונייטד או ברצלונה וגם שיטת משחק שמתאימה לו. אז הוא נשאר עד שתיפתח אופציה כזו. איזה אסון יקרה אם יעשה את המעבר הגדול בגיל 22 ולא בגיל 19? איפה זה ואיפה המקרים של טמבלה ומחיטריאן שהחריבו לעצמם את הקריירה ברגע שכף רגלם עזבה את הדורטמונד בראקל וכל זה בשביל להצטרף לאותם מועדונים לא מתפקדים שבהמשך יעשו הכל כדי להיפטר מהם.

    קלאסי שכמה שעות אחרי המונולוג הזה פתאום תצא הודעה רשמית על חתימה שלו ביונייטד...
     
    oranfu, סמואל אטו ו-אמיר ע אוהבים את זה.
  2. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,411
    לייקים שהתקבלו:
    2,206
    אני לא חושב שהסיכויים נגדו כמו שהסיכויים נגד כישרון צעיר סטנדרטי בגיל הזה, כי הוא ייחודי אפילו בקרב הכישרונות הגדולים בגיל הזה.

    אם הוא היה בבאיירן, בריאל או בסיטי, יש מצב שהייתי מסכים איתך, כי סביר להניח שאפילו בגיל 18 היה לו קשה לקבל הזדמנות לשחק בקבוצות האלה.
    אם סאנצ'ו היב נשאר בסיטי הוא לא היה מקבל את הבמה שקיבל בדורטמונד
    מאחר והוא בדורטמונד, הסיכויים שלו להתפתח גדולים יותר כי זה המקום האידיאלי לכשרונות צעירים.

    אלא אם כן לא יפצע קשה הוא יקבל הזדמנויות בגיל צעיר יותר משקיבלו ריינה (ששיחק איתו בנוער ומיותר לציין שהוא לא סיפק עשירית ממנו), ובעיני בהתחשב בכישרון שלו בהחלט סביר להניח שהוא יתפתח. כמובן שזה לא 100 אחוז, אבל אני ממש לא חושב שהסיכויים נגדו כי לא נדובר בכישרון סטנדרטי והוא נמצא במקום האידיאלי לשחקן צעיר מאוד.

    כמובן שכלום לא בטוח. נחכה שיחגוג 16 ויקבל הזדמנות.

    Sent from my SM-A750F using Tapatalk
     
  3. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,777
    @VAR
    שואל שאלה ברצינות - מה מבדיל בין מחטיריאן לאובאמיאנג*? איך אתה יודע להגיד שאם סאנצ'ו יילך הוא יגמור כמו הראשון ולא כמו השני, גם אם זה למועדון "פחות מנוהל"?

    *אלא אם אתה חושב שהמעבר של אובאמיאנג היה טעות, גם בדיעבד.
     
  4. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    לא אמרתי את זה. אני די בטוח שסאנצ'ו יצליח בכל מקום שיילך אליו כי הוא עד כדי כך טוב. אבל למה ללכת למועדון כמו יונייטד שיראה את סיטי וליברפול עם משקפת גם אם סאנצ'ו ייתן 20 שערים ו20 בישולים בעונה? שלא לדבר על התקדמות מקצועית שאף שחקן בגילו לא עשה במועדון הזה מאז שפרגוסון פרש. שחקן בקאליבר שלו אמור לשחק במועדון שמתחרה על תארים, לא כזה שההצלחה שלו נמדדת בשאלה האם הוא מעפיל לליגת האלופות בעונה הבאה או לא. כמובן שדברים יכולים להשתנות. אם יונייטד באמצע העונה שוב הולכת לים יכול להיות שוודוורד מפוטר, המחליף שלו סוגר עם פוצ'טינו לעונה שאחרי והכל פתאום תופס כיוון שונה לגמרי. זו בדיוק ההזדמנות שהוא צריך לחכות לה ולא לעשות מעבר שיסנדל אותו אחר כך כשאפשרות טובה באמת תיפתח.

    גם לא היה לי ספק לגבי היכולת של אובמיאנג להצליח. הוא היה מוצר מוגמר ולא ילד צעיר. מחיטריאן פשוט הגיע למועדון לא מתפקד בעליל אחרי שהוכיח את עצמו בדיוק במשך עונה אחת ובדיוק תחת שיטה אחת של מאמן מסוים. אצל מאמן אחר, פי אלף יותר טוב ממנו, הוא נכשל גם בדורטמונד.
     
  5. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,777
    אז אם אני מבין נכון אתה מתייחס לסביבה אליה הוא מגיע ולא (רק) לרמת הביצועים שלו באופן אישי.

    ולכן אני אשאל את אותה שאלה עם כיוון קצת אחר - מה ההבדל בין מיקי לאובא שמבסס את עצמו כאחד השחקנים הטובים בליגה אבל בסוף הגיע למועדון שגם לא מנוהל בצורה מדהימה וגם הולך לראות את סיטי וליברפול עם משקפת בזמן הקרוב?
     
  6. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    השני פשוט שחקן הרבה יותר טוב מהראשון. אני לא מחזיק מתומאס טוכל אבל יש לו תכונה מוזרה שהוא מוציא משחקנים מסוימים פי 50 ממה שגם מאמנים הרבה יותר טובים ממנו לא מוציאים. יוליאן וייגל בלעדיו היה עכשיו שחקן בליגה השנייה בגרמניה, אין לי ספק בזה. מחיטריאן תחת קלופ היה נראה כמו אחת ההעברות הכי מעפנות שהמועדון הזה ביצע. עונה אחת אצל טוכל והוא פתאום שחקן העונה בבונדסליגה. זה שחקן שהתחנה הבאה שלו בקריירה הייתה חזרה לשחטיור דונייצק אם לא אותה עונה.

    אובמיאנג במשך 3 שנים היה toe to toe עם לבנדובסקי על מלכות השערים ורוב הזמן הזה היה לדעתי יותר טוב ממנו. הוא עשה את זה בעונות מוצלחות יותר ומוצלחות פחות של הקבוצה ולא משנה מי אימן. פשוט בשלב מסוים היחסים הגרועים שלו עם ההנהלה כבר לא הותירו ברירה. היו לו עבירות משמעת בלי סוף.

    אני עד היום לא מצליח להבין איך ארסנל הייתה מועדון הצמרת היחיד (נפרגן לכם לרגע) שהיה מוכן להמר עליו בזמן שעל שחקנים כמו מוראטה ולוקאקו נשפכים סכומים הזויים. אחת התעלומות הכי גדולות של הכדורגל בעיני.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/9/20
    Sir Alex Ferguson ו-Raulito אוהבים את זה.
  7. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,559
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    הקטע עם הדד ליין שקל ודרוטמונד כאילו נתנו בתחילת הקיץ(אם לא תגיע ההצעה לפני תחילת האימונים אז הוא לא ימכר...) זה קשקוש אחד גדול.
    עובדה שהם המשיכו איתנו במשא ומתן גם אחרי הדד ליין הזה.
    אנחנו פשוט לא רוצים לשלם את ה108 מליון שהם רוצים בתשלום אחד.
    נותנים הצעות של הודים כל הקיץ הזה, זו הסיבה שהוא לא פה.

    דוגמא טרייה, אלכס טלס בשנה אחרונה לחוזה כשהמחיר גם ככה לא יהיה יותר מ30 מליון אירו.


    אני מאמין שאם אנחנו מניחים לקראת סוף החלון את ההצעה שהם רוצים הוא פה, גם בלי שיעשה שביתות איטלקיות או אפילו יביע בפומבי רצון לעבור, הוא רוצה לעבור. כל הITK כבר התיישרו על זה בחודש האחרון(כולל כתבים רציניים בתקשורת האנגלית כמו מאט לואו).

    הבעיה שנראה שכבר הכינו אצלנו את הקרקע ללמה לא הגיוני לשלם את הסכום הזה בקיץ כזה, זו כנראה הסיבה שזה לא נראה שזה יקרה.
    ואם זה לא יקרה הקיץ הזה זה כמובן לא יקרה בכלל(בהקשר שלנו).

    לא יהיה מפתיע אם נתעורר בימים האחרונים של החלון וידחפו לנו כל מיני דגלאס קוסטות, דרקסלרים ביחד עם איזה בלם אוברייטד זקן ומגן של פיני זהבי תורן(לא אלבה).

    בקשר למוקאקאו, ראיתי אותו פעם ראשונה לפני שנה.
    באמת נראה כמו כשרון מעניין מאוד וזה שהוא במערכת שיודעת לתקתק צעירים במערכת דווקא מעלה את הסיכויים שהוא יראה כמו משהו רציני גם בקבוצה הבוגרת שלהם.
    לצורך העניין- נראה כמו כשרון גדול יותר מריינה(איך אנגליה מפספסת אותו....נולד בסנדרלנד וויש לו גם דרכון אמריקאי...) וריינה נראה נהדר אצליהם מהרגע שנתנו לו לשחק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/9/20
  8. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    סיימתי עכשיו לקרוא. לא הכל פרופוגנדה. חלק בהחלט כן (למשל ראיון הזוי עם פרד, מהתשובות שלו עושה רושם שאנחנו באיירן, הכל מושלם וכולם נפלאים), אבל הכתבה הראשית של מיטן עוסקת ברצינות בדברים שאולה עשה או ניסה לעשות מאז שהגיע, ובעיקר ממחישה כמה המועדון הזה רקוב בכל החזיתות, מהקבוצה הראשונה דרך האקדמיה ועד הניהול, מאז 2013.
     
  9. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,602
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    אני אופטימי דווקא בגלל שאנחנו ממשיכים לתדרך את התקשורת שאנחנו מחפשים אלטרנטיבה לסאנצ'ו, בהתחלה היו שמועות על השאלה של בייל, לאחר מכן שמועות על השאלה של דמבלה, לאור העובדה שהם הוכחשו די מהר אפשר להבין שמדובר בניסיונות להלחיץ את דורטמונד שאם הם לא יסכימו להצעה אנחנו פשוט נעבור למישהו אחר.
    הבעיה כמובן, שכמו עם מגווייר, הקבוצה מהצד השני לא לחוצה למכור, היא לא חייבת את הכסף בדחיפות, היא מחזיקה מקצועית מהשחקן שאנחנו רוצים, לא לחוצה גם מבחינת אורך החוזה, ולכן מבחינתה גם לא לקיים את העיסקה אם לא נעמוד בתנאים שהיא דורשת.
    אני עדין חושב שכמו עם מגווייר, אנחנו נשלם בסוף את מה שהקבוצה המוכרת דורשת. כמובן שבניהול הנוכחי זה יגרום לנו לאבד זמן יקר שבהם השחקן היה יכול להתאקלם במועדון, יפגע בנו מקצועית במשחקים שהוא יפספס, אבל זאת יונייטד מודל 2020.
     
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    אתה יכול להרחיב קצת?
     
  11. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    אעלה את הכתבה המלאה (והארוכה) בקרוב.
     
    alexshw אוהב/ת את זה.
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    רומנו כוכב אוהדי יונייטד שמשגעים אותו על טלס בתגובות
     
  13. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    @Lebron
    בהמשך לדיון מאתמול רציתי רק להציג שני שמות שאולי אתה מכיר ואולי לא: דוניס אבדיאי (כיום בן 24, שחקן קצה ספסל בשאלקה, 9 הופעות ב3 שנים) וחלוק טורקרי (כיום בן 33, משחק בקבוצת תחתית בטורקיה). מה מיוחד בהם? מוקוקו שבר את שיאי הכיבושים שלהם בנוער (אבדיאי כבש 44 שערים בליגה עד גיל 17 בעונת 12/13, טורקרי כבש 33 שערים בליגה עד גיל 19 ב2004/05).

    אז לא, המספרים המשוגעים האלה בליגות הנוער לא באמת מעידים על משהו.
     
  14. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,411
    לייקים שהתקבלו:
    2,206
    זה לא רק המספרים זה גם הגיל הצעיר שבו הוא מככב ביחס לשחקנים שנגדם הוא משחק, הפיזיות והאתלטיות יוצאת הדופן והבמה שהוא יקבל בקבוצה שמתאימה לצעירים. הוא צפוי להיות השחקן הכי צעיר אי פעם בבונדסליגה, זה שחקן שכבר בגיל 15 עלה לבוגרים, לא בגיל 18-19.

    לא מכיר את השני, אבל הראשון לא בר השוואה בכלל. עלה לשאלקה ב' רק בגיל 18, חוץ מזה שפיזית הוא מאוד לא מרשים בניגוד למוקוקו

    אני שוב אומר, זה לא אומר שמוקוקו יצליח, אבל זה כישרון בסדר גודל אחר לגמרי מכל החבר'ה האלה שכיכבו בנוער ונהיו כלום. הוא יקבל הזדמנות ובקרוב מאוד. ירשים או לא, את זה נראה עוד חודשים ספורים. אני מהמר שהוא יצליח.

    אם כבר להשוות אליו מישהו זה את פרדי אדו, שבאמת היה כישלון עצום ביחס לציפיות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/9/20
  15. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    הפיזיות והאתלטיות המרשימה לא יהיו יתרון יוצא דופן כשיעלה לבוגרים וגם אם כן, זה אלמנט אחד מתוך עשרות שיגדירו עד כמה הוא יצליח. אדאמה טראורה למשל גם ברמת בוגרים הוא חריג במידות שלו אבל עדיין לא ברמה של שחקן טופ 50 אפילו. בנוער זה לגמרי מספיק כדי לשרוף את הליגה שלו. דווקא אלה שבנוער כובשים הרבה למרות שאין להם יתרון פיזי הם אינדיקציה טובה יותר לכישרון טבעי.

    גם מתי הוא עולה לבוגרים זו לא שאלה רלוונטית מידי. קרקיץ׳ גם עלה לבוגרים בגיל צעיר מאוד ונעלם בשלב יחסית מוקדם של הקריירה שלו. כישלונות ביחס לציפיות לא מסתכמים רק בפרדי אדו, יש עוד מאות דוגמאות כאלה.
     
    סמואל אטו ו-oranfu אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.