מחזור 3 בליגת העל: 2-2 בין מכבי ת"א למכבי נתניה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏21/9/20.

  1. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אילו אופ"א היתה אחראית לאם משחקים או לא בארץ היית צודק, אבל נוכח העובדה שהאחראי היחידי לכך הוא משרד הבריאות בישראל ואופ"א אחראית רק למפעלים תחת אחריות, ועל 2 שחקנים שנדבקו המשחק של אחת נדחה, גם אם יש 175 נדבקים ולאחריהם עדיין נשארו 15 שחקני סגל ששיחקו יומיים קודם נגד זלצבורג, המשחק לא צריך להיות משוחק. נקודה. אילו, היו משחקים את כל המשחקים, ובוא נגיד את האמת, יכלו לקבוע שקבוצות הנוער משמשות כקבוצות גיבוי למקרה נדבקים ואז משחקים בכל מקרה, אז וואלה אתה צודק. איך באמת אף אחד מהמטומטמים של המנהלת לא חשבת על הרעיון הדי פשוט הזה שקבוצת הנוער משמשת כגיבוי לקבוצה הבוגרת במקרה של הידבקות וכך נמנעים מביטול משחקים, ואז כמה שצריך מהנוער משלימים לסגל מלא בבוגרת.
     
  2. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אבל בקבוצת כדורגל זה לא הנוהל. אתה מבין את האבסורד? לכן אי אפשר להאשים את מכבי בזה שהמערכת מנוהלת על ידי מפגרים.
     
  3. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    מה שקרה, בגדול, זה שדן גלזר ומכבי שיחקו אותה ראש קטן.
    הרי הוא ואנשי מכבי ידעו טוב מאוד שהוא גר באותה דירה עם חולה קורונה, אבל בזכות זה שהבדיקה של יום לפני משחק יצאה שלילית - אמרו הופ "הנה הוא יכול לשחק הכל בסדר".
    אבל צריך היה להיות מאוד תמים כדי להניח שאדם שגר באותו בית עם חולה קורונה - הסבירות שיידבק אינה גבוהה.

    עכשיו, אחרי שמכבי וגלזר עשו ראש קטן, הם משחקים אותה מופתעים מזה שגלזר נדבק ומזה ש9 שחקני סגל גם נדבקו, ועכשיו הם מצפים שכולם יתיישרו לפי הקו שלהם, וזה יקרה כמובן.
     
  4. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    איך אתה מסביר את זה אגב שמותר רק אימונים ומשחקים, ובכל זאת בחדה החליטו לעשות מסיבת יום הולדת עם שחקני הקבוצה ואנשים נוספים שהם לא הצוות המקצועי אף על פי שבהתכנסות שכזו ברור שהיא לא עומדת בתנאים? מה העונש של קבוצה כזו? אני אגיד לך: במדינת ישראל זה כלום ושום דבר. באוסטריה, על זה שקבוצה קצת רימתה והתאמנה(!) בזמן קורונה, לאסק לינץ, שהיתה פייבוריטית לאלופות, הורידו לה 10 נקודות וזלצבורג לקחה אליפות. שתבינו כמה הפער ביניהן היה לטובת לאסק. לאסק הובילה את הטבלה ב-14 נקודות על זלצבורג וזלצבורג לא ניצחה משחק מדצמבר עד מרץ! הורידו להם 10 נקודות וזלצבורג לקחה אליפות.

    אז כן - אם אתה שואל אותי - אם באמת רצו לדאוג שדברים יתרחשו כמו שצריך היו צריכים להוריד נקודות לחדרה, ועוד הרבה לפי כן להוריד נקודות לסכנין עוד בעונה שעברה למען יראו וייראו, אבל כשהכדורגל פה מנוהל כמו שכונה זה בדיחה. הרי אם היו מורידים לסכנין נקודות וברור שהיה צריך להוריד להם נקודות - 10 נקודות בקלות - היו אומרים שזה גזענות נגד ערבים. וואלה אם זה מה שיאמרו אז שיהיה גזענות נגד ערבים, אם זה מה שיעזור לזה שפאקינג שחקנים לא ידבקו והליגה לא תושבת.
     
  5. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    בולשיט. אני בבידוד 11 ימים על זה שנחשפתי לאשתו של חבר שהיא חולת קורונה מאומתת. בעלה גר איתה באותו בית והוא לא נדבק. אתה מזיין במוח. מילא כשאתה עושה את זה משנאת מכבי, אבל על נושאים רפואים שאין לך מושג בהם? צריך להיות נאיבי לחשוב שמשתמש בפורום אייסוקר יודע להבין בנושאים אפידימיולוגים יותר ממומחים עולמיים. כי לפי התיאוריה שלך היו צריכים להיות לפחות מיליון אנשים במדינה מורחקים מבני המשפחה שלהם באותו בית. למשך 14 יום. כי כולם הרי נדבקו.
    אם שני אנשים גרים אותו בית ונמצאים במרחק של 3 מטר ומעלה כל הזמן, הסיכוי של השני להידבק הוא אפסי. גם אם הם באותו חלל ושניהם עם מסיכה. אחרת לפי התיאוריה שלך, יש 9 מיליארד נדבקים בעולם. כי כולם בוודאות נפגשים אחד עם השני בזמן כזה או אחר.
     
  6. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    זה שמקרים כאלו אפשריים לא אומר שאפשר להניח שרובם כאלו. רוב ההדבקות מתרחשות בבית, ואם החשיפה שלו לאח שלו רציפה, אז זה שיום אחד הוא לא נדבק לא אומר כלום לגביי למחרת. בכל מקרה, הבדיקה יעילה החל בערך מהיום החמישי להדבקות.
     
  7. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    מזיין במוח? כי זה כזה מופרך להאמין שאדם שגר באותו בית עם חולה קורונה גם יידבק ממנו?
    יודע מה, נניח שהסיכויים להידבק מאדם שאיתו אתה גר הם 50-50. נניח.
    גלזר ומכבי ידעו שהוא גר עם מאומת חיובי לקורונה, ולא עשו דבר מעבר ללתת לו להמשיך להתאמן ולשחק רק כי יצא שלילי ביום שלפני המשחק.

    בקבוצות אחרות שחקנים שנחשפו לחולים, מראש, לא מתאמנים ולא לוקחים חלק.
    ראינו את זה השבוע עם ב"ש וביטר.
    אצלכם הלכו ראש קטן. גלזר יצא שלילי, הכל בסדר. העיקר שיעברו את ברסט.
    עכשיו כש-8 שחקני רוטציה עם קורונה - פתאום צריכים לדחות לכם משחקים ולבוא לקראתכם, על בסיס החלטה שאצלכם החליטו לקחת.
    בדיחה.
     
  8. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    לא זה לא מופרך, זה מופרך להאמין שהסיכוי לכך הוא גבוה. לא הוא לא גבוה. אין מספיק STUDY CASES שיודעים להגיד לך אפילו באילו תנאים במדויק אנשים נדבקים. רופאים לא יודעים להגיד לך עד היום מה מקדם R שזה מקדם ההדבקה של הנגיף. ואנחנו חיים עם זה כבר יותר מחצי שנה. בהתחלה המקדם היה 5 והיום זה בין 0.5 ל-1. יש אנשים שהם SUPER SPREADER והם מדביקים 25 אנשים, ויש אנשים שלא יכולים להדביק גוויה. יש אנשים שיכולים להיות לידך 24/7 במשך שבוע ואתה לא תדביק אותם גם ויש אנשים עם מערכת חיסונית חלשה שתעשה אפצ'י במרחק של 10 מטר מהם והרסיסים יעופו עליהם והם ידבקו. מה אתה לא מבין בנגיף שלא יודעים עליו כלום? אבל אתה מניח ומסיק ואומר שזה נאיבי.

    אין לי מושג מה הסיכויים, אבל העובדה היא שאם אתה שומר על ריחוק חברתי, שם מסיכה ושומר על היגיינה, גם אתה גר עם מישהו באותו בית, הסיכוי שלך להידבק נמוך עד אפסי (ולא אני לא מדבר על להיות בחדר של 2 מטר על 2 מטר במשך כל היום כי זה לא נקרא ריחוק חברתי), בטח ובטח אם לבן אדם שנדבק אין בכלל סימפטומים, דוגמת חום, שילשולים, הקאות וקוצר נשימה שהם מחוללי הדבקה או שאתם לא אוכלים מאותו סכין ומזלג או אותם צלחות. זה לא המצאות של עומר בפורום, זה עובדות, ואלה העובדות היחידות שידועות על הנגיף.

    אף אחד לא יודע להגיד לך למה בנובמבר עד פברואר הוא היה סופר קטלני וממרץ עד היום בחצי שנה הוא הרג את אותה כמות ואף אחד לא יודע להגיד לך מה הוא יעשה בעוד חצי שנה ואם החיסון שייצא ימגר אותו ויעלים אותו מחיינו בתוך מספר שנים או שהוא לא שווה כלום ויצטרכו להתחסן בכל שנה. יש כל כך הרבה שאלות, מאות שאלות, שאתה פשוט לא יכול לבוא ולהגיד היית צריך לפעול X או Y או Z או ABCD. זה לא שפעת עם מקדם הדבקה של 0.3, עם תרופות, עם תשתה מים או תאכל מרק. אתה אפילו לא יודע מה הצעדים הנכונים לעשות. האם לבודד, כמה לבודד, כמה זמן לבודד. אין תשובה נכונה ואין תשובה לא נכונה.

    התשובות היחידות שיודעים להגיד הם שאם אחרי שנדבקת אין לך תסמינים אחרי שבוע אתה כבר לא מדבק ואם אחרי שנכנסת לבידוד בתום עשרה ימים לא נדבקת, אתה לא תידבק בסבירות של 99.9 אחוז. אתה מבין שאלה הדברים היחידים שבטוחים? את הנזקים הבריאותיים והמחלות שזה יגרום והבלאגן שזה ישאיר בגוף של אנשים יחקרו עוד 30 שנה. ואז אולי יהיה תשובות.
     
  9. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    בוא נגיד שאם זה לא היה משחק מכריע נגד ברסט אלא עוד משחק ליגה קליל נגד כפר סבא - דן גלזר פשוט לא היה מתאמן ולא היה משחק מפני החשש שאולי אולי אולי הוא חיובי ולקורונה ומשם יכול להיווצר בלגאן.
    זה בדיוק מה שעשו השבוע בב"ש עם קבהא ובעוד קבוצות בארץ.

    אבל זה לא היה משחק נגד כפר סבא אלא משחק חשוב באירופה, ועכשיו בגלל שאצלכם החליטו לקחת החלטה מסויימת כולם צריכים ליישר קו, לדחות לבקשתכם משחקים ולהמתין עד שכולם יחלימו. וואלה יופי.
     
  10. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,559
    לייקים שהתקבלו:
    18,457
    כמו שרשמתי, לא תהיה ליגה.

    כאוס מוחלט ויש גורמים שדוחפים לסגירה מלאה של המדינה לחודשים.
     
  11. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    11,300 נדבקים בישראל היום.

    מקור: CORONAVIRUS METER.

    אל אל ישראל.
     
  12. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אתה רואה איך אנחנו מגיעים לוף מאי עם 36 מחזורים מאחורינו? אני רואה יותר סיכוי לשלום עם האייתוללות. גם אם נסגור את המדינה לחודשיים.
     
  13. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,559
    לייקים שהתקבלו:
    18,457
    אני לא רואה, בגלל זה רשמתי שלא תהיה פה ליגה.

    היא פגיעה היקפית במאבקים גדולים יותר.
     
  14. HHFC1924 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/2/19
    הודעות:
    2,468
    לייקים שהתקבלו:
    276
    מין:
    זכר
    קשה לי להגיד אם דחיית המחזורים יעשה טוב או רע להפועל חיפה. אני מקווה שנעשה את מה שהכי טוב לעשות עם הדחייה ונחתים חיזוק בזריז שיהיה זמין למשחק הבא.
     
  15. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    לא חושב שיהיה פה כדורגל בחודש הקרוב.